Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3167
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Jessica (Roemeense) (PHG)

    Haarkleur/-lengte : Zwart, lang licht krullend
    Lengte dame : Klein, 1, 60m?
    Postuur/Cupmaat : A
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, verstaat een klein beetje duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : Geen
    Service: Voldoende tot goed bij sympathie, kussen, pzc, nmc
    Voordelen: Schoonheid ten top
    Nadelen: euhm geen idee waar ze nu is, laatst gezien in augustus 2005

    Bericht van 07-01-2005
    Vanavond tijdens het eten na een korte afwezigheid Jessica weer gespot. Tijdens mijn vorige bezoek heb ik haar voor het eerst gezien en was toen al verkocht. Dus erg blij haar weer te zien vanavond. Ze is echt te mooi om waar te zijn in mijn ogen. Mooie lange zwarte haren, prachtfiguur en zeer schone kijkers... ik bedoel dus haar echte ogen. 8)

    Op een gegeven moment zat ze alleen op een van de banken en ben ik op haar afgestapt. Beetje gekletst enzo en ze begon me wat te strelen. Het gesprek moest ik wel gaande houden want ze gaf antwoord en dat was het dan. Voordat de sleutelvraag kwam heb ik even gecheckt of ze zoende en dat deed ze.

    Op de kamer is ze erg lief en zachtaardig alleen moet ik eerlijk bekennen dat ik niet het idee had dat ze er echt van genoot, ze liet het althans weinig merken. Naderhand kwam ons gesprek dan toch nog op gang en vertelde ze ook meer over zichzelf.

    Kort samengevat: erg lieve meid waar ik zeker nog es mee zal gaan nu het ijs gebroken is maar geen topact.

    Ze is trouwens 23 en komt uit Roemenië...maar ze lijkt veul jonger.

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Al een tijd niet meer gezien en helaas was mijn laatste ervaring (ergens in september meen ik) met haar een mindere
    Desalniettemin blijft het een mooie meid en ik vraga me ook wel af of we haar nog eens terug gana zien, daar ze zichzeld dit werk niet zag blijven doen. Maar ja als de (geld)nood het hoogst is....
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Deze Jessica is ondertussen weer terug, na inderdaad 4 jaar niet werkzaam te zijn geweest. Leuke dame in de omgang. Half Roemeens/Italiaans, maar spreekt zeer goed Duits en zit in afrondende fase van studie. Na voltooing hiervan over enkele maanden zegt ze op te houden ze ook op met dit werk, maar zeg nooit nooit...

    Zou goed kunnen dat dit dezelfde Jessica is die Seksenfun gesproken heeft, echter heeft ze zeker geen C cup, en een andere Jessica in PHG ken ik niet.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

Living Room 468*60