Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38
  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard Sperma in het zwembad

    De nachtmerrie van deket
    En jawel eddy_v,als badmeester....wat doe je hieraan
    Ik citeer

    ENTERTAINMENT MASTURBERENZWEMBAD
    8 februari 2016, 10:13
    Wij hebben onze bedenkingen bij de echtheid van onderstaand nieuws, ondanks dat het nieuwtje via verschillende bronnen binnenkomt. Het bericht is echter zo opvallend, dat we deze jullie niet willen onthouden. Zo gebeurde er onlangs een wel heel vreemd voorval in het Amerikaanse Tallahassee. In dit stadje was er namelijk een zwembadfeestje georganiseerd waar tientallen tieners aanwezig waren.

    Eén van de 15-jarige jongens genaamd Tommy Coulter kon in zijn enthousiasme al dat vrouwelijk schoon niet meer aankijken zonder even de hand aan zichzelf te slaan. De jongeman kwam vervolgens klaar in het zwembad zodat niemand hem zou kunnen betrappen. Met een grote glimlach en een voldaan gevoel verliet Tommy het zwembad. Hij had toen echter nog geen flauw benul van de consequenties van zijn ‘rukpartijtje’.

    Enkele weken later bleken namelijk maar liefst 16 van de aanwezige meisjes zwanger te zijn. De tieners zijn allemaal tussen de 13 en 17 jaar. In eerste instantie werd er door de ouders gedacht aan een groot orgie als enige logische uitleg. Later onthulde onze vriend ‘Tommy ‘ echter dat hij heel wat van zijn ‘zwemmertjes’ had gelost in het water. Na onderzoek bleek de jongeman aan de zeldzame ‘ziekte’ spermafortis te lijden waardoor zijn sperma duizend keer sterker is dan bij iedere gemiddelde man.

    De meeste jongedames zullen een abortus ondergaan, twee van hen besloten om het kind te houden. Tommy heeft dus 16 vrouwen zwanger gemaakt, terwijl hij zelf aangeeft nog maagd te zijn. Je moet het maar kunnen. (MG)

    Bron: Fok / Bron foto: Nadine Wegner/Free Images

  2. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 1 juli 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Broodje aap!!!

  4. #3
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Dan maak je ze in iedere saunaclub met een zwembad zwanger,want er wordt wat afgerotzooid.

  5. #4
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Deze posting was een ludiek bis nummertje op een grap die gisteren spontaan ontstond,nadat deket aangaf dat hij geen sperma wou zien in zwemwater
    In hoeverre dit artikel berust op feiten,daar spreek ik me niet eens over uit!

    Wat wel zeker is,zwembaden en jacuzzi's in clubs,krijgen best wat te verduren

  6. #5
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:25
    Berichten
    1.839
    Discussies
    26
    Thanks
    2.761
    Thanked
    2.160 in 824 posts

    Standaard

    Over 280 dagen zullen heel veel Nederlandse ouders grootouders worden. Het was heel erg warm vandaag en alle openbare zwembaden hadden heel veel bezoekers.

  7. #6
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.249
    Discussies
    50
    Thanks
    12.609
    Thanked
    4.378 in 1.825 posts

    Standaard

    Volgens mij heb ik ook van dat agressieve zaad. Ik hoor steeds een grom daar beneden als ik mezelf uit de schede terug trek. Nu ik er dieper over nadenk kan het ook een kutscheet van haar zijn. Erg verwarrend allemaal.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  8. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 juni 2018)

  9. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 12:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.656
    Discussies
    271
    Thanks
    26.373
    Thanked
    15.987 in 6.507 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht

    Wat wel zeker is,zwembaden en jacuzzi's in clubs,krijgen best wat te verduren
    Helemaal vergeten in m'n laatste recensie van Sixsens, maar dr was weer zo een vent die linea recta vanuit de sauna de whirlpool in ging...

  10. #8
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:25
    Berichten
    1.839
    Discussies
    26
    Thanks
    2.761
    Thanked
    2.160 in 824 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Helemaal vergeten in m'n laatste recensie van Sixsens, maar dr was weer zo een vent die linea recta vanuit de sauna de whirlpool in ging...
    AkzoNobel houdt van dat soort personen.

  11. #9
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Helemaal vergeten in m'n laatste recensie van Sixsens, maar dr was weer zo een vent die linea recta vanuit de sauna de whirlpool in ging...
    Deze bijdrage van mentholbear is uitsluitend relevant indien er bewijs voor is dat die rukker daadwerkelijk in de sauna heeft zitten rukken!
    (of daar een nummertje met een dame heeft liggen doen, iets wat ik uit eigen ervaring in een andere club overigens niemand aanraad, best wel een aanslag op je conditie)
    En Garde

  12. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 12:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.656
    Discussies
    271
    Thanks
    26.373
    Thanked
    15.987 in 6.507 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Deze bijdrage van mentholbear is uitsluitend relevant indien er bewijs voor is dat die rukker daadwerkelijk in de sauna heeft zitten rukken!
    Was beetje side track, maar doelde dat zwembaden en jacuzzi's wel meer soorten viespeukerij te verduren krijgen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    (of daar een nummertje met een dame heeft liggen doen, iets wat ik uit eigen ervaring in een andere club overigens niemand aanraad, best wel een aanslag op je conditie)
    Denk dat we daar de komende zonnige weken niet aan kunnen ontkomen met bloedhete kamers

  13. #11
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Helemaal vergeten in m'n laatste recensie van Sixsens, maar dr was weer zo een vent die linea recta vanuit de sauna de whirlpool in ging...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Deze bijdrage van mentholbear is uitsluitend relevant indien er bewijs voor is dat die rukker daadwerkelijk in de sauna heeft zitten rukken!
    (of daar een nummertje met een dame heeft liggen doen, iets wat ik uit eigen ervaring in een andere club overigens niemand aanraad, best wel een aanslag op je conditie)
    Ik snap al die ophef over viespeukerij in zwembad en jacuzzi best wel.

    Als je “vers” een dame hebt geneukt, met condoom, dan drupt het altijd nog wel even na. Let maar eens op. Direkt douchen werkt dus niet. 10 minuutjes wachten, of zoiets, is beter. Nog beter is misschien om eventjes te plassen, dat spoelt de boel goed schoon.

    Telkens als ik lees dat er weer eens iemand is gespot die rechtstreeks van de sauna in de jacuzzi is gestapt, dan moet ik toch stiekem even lachen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet meer als normaal dat je even onder de douche springt voordat je in de jacuzzi stapt. Maar helemaal helpt dat niet. Een mens zweet nu eenmaal, en dat doet hij, of zij, om warmte af te voeren. Velen denken dat dat alleen maar gebeurt als er van die dikke druppels over het voorhoofd rollen, maar dat is niet zo. Nee nee, je transpireert de hele dag door. Als de omgevingstemperatuur niet al te hoog is en er een leuk briesje waait, dan waait ook de zweet weg. En zie je er dus weinig of niets van.
    Dus ook als je in de jacuzzi zit, dan zweet je. Het valt misschien niet zo op omdat je toch al nat bent van het water, maar je transpireert. En als de jacuzzi op temperatuur is, dat het een lieve lust is.
    Conclusie, er zweeft een hoop rotzooi in jacuzzi’s en zwembaden. Vandaar ook al die zuiveringssystemen.

    Nogmaals, ik douche voordat ik van de sauna in de jacuzzi spring, maar er zit meer in als je denkt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 1 juli 2018),mentholbear ( 1 juli 2018)

  15. #12
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.879
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    HL1, ik denk ook wel broodje aap, desalniettemin mooi verhaal, had het nog nooit gehoord.
    Wel nefast voor het overbevolkingsprobleem

  16. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Mogelijk dat dit een broodje aap verhaal is,spreek me daar niet over uit want ik was er niet bij

    Toen ik voor de grap wat ging googelen betreffende dit onderwerp,kwam ik erg veel berichten tegen over zogenaamde zwangerschappen.....na een zwempartijtje.Puur theoretisch onmogelijk,stelt de wetenschap....
    Toch zijn er wereldwijd blijkbaar juridische processen lopende,betreffende dit thema.
    Waar rook is,is vuur....zegt men weleens
    Zou er dan toch enige waarheid in dit artikel zitten,ik weet het niet!

    Wat ik wel weet,is dat sperma eigenlijk geheel niets te zoeken heeft in zwembaden.
    En daar zijn we het er alvast over eens.

  17. #14
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:15
    Berichten
    4.470
    Discussies
    45
    Thanks
    4.694
    Thanked
    6.265 in 2.451 posts

    Standaard

    Dit is absoluut onmogelijk.
    Zaadcellen overleven al niet vanwege de chloor in het water. Daarnaast moeten de zaadcellen grote afstand afleggen, moeten ze door de stof van een badpak / bikini heen, en door een gesloten vagina.

    Kortom broodje aap.

  18. #15
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.522
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ja, als zaadcellen zouden overleven in een zwembad, en vagina's zouden kunnen binnendringen, dan zouden veel ergere microben, als e-coli bijvoorbeeld, dat nog veel gemakkelijker doen. Een bezoekje aan het zwembad zou gegarandeerd een urinewegeninfectie opleveren.
    Broodje-aap dus.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  19. #16
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Een gesloten vagina,dat moet je me eens uitleggen

    Maar ik snap best je punt,en ben het best met je eens dat dit alles erg onwaarschijnlijk is.
    Puur theoretisch onmogelijk zelfs!

    Toch zijn er steeds uitzonderingen op de regel,al zullen die hier wel zeer uitzonderlijk zijn.
    Met alle ingebouwde veiligheidssystemen kunnen vliegtuigen ook niet neerstorten,en toch gebeurt het zo nu en dan....
    Dochterlief kan best zwanger geraken in een zwembad,al zal er dan wel wat anders gebeurd zijn onder water dan een onschuldig zwempartijtje.

    Waarom staat er aan het totaal nieuwe zwembad van club X duidelijk het verzoek om geen intieme contacten te hebben in het zwembad...Juist,sperma hoort nu eenmaal niet in het zwembad!

  20. #17
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Een bezoekje aan het zwembad zou gegarandeerd een urinewegeninfectie opleveren.
    Broodje-aap dus.
    Een bezoekje aan het zwembad kan zelfs dodelijk aflopen,als het gehele filtratie systeem zou uitvallen.
    Niet voor niets dat zwembaden permanent onder toezicht staan!

  21. #18
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:15
    Berichten
    4.470
    Discussies
    45
    Thanks
    4.694
    Thanked
    6.265 in 2.451 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Een gesloten vagina,dat moet je me eens uitleggen

    Maar ik snap best je punt,en ben het best met je eens dat dit alles erg onwaarschijnlijk is.
    Puur theoretisch onmogelijk zelfs!

    Toch zijn er steeds uitzonderingen op de regel,al zullen die hier wel zeer uitzonderlijk zijn.
    Een vagina in ontspannen toestand is 'gesloten'.
    Maar 'spermafortis' is een fabeltje. Bestaat simpelweg niet.
    En wat ook slecht bedacht is aan dit broodje aap verhaal is dat er 16 meisjes bezwangerd zouden zijn. Die zouden dan net allemaal toevallig op dat moment in hun vruchtbare periode zijn.

  22. #19
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:56
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.871
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Het verhaal was 40 jaar geleden met hotelgaste en badkuip al een broodje aap, deze nog veel verder overdreven variant is natuurlijk nog onmogelijker...
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  23. #20
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 12:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.656
    Discussies
    271
    Thanks
    26.373
    Thanked
    15.987 in 6.507 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Telkens als ik lees dat er weer eens iemand is gespot die rechtstreeks van de sauna in de jacuzzi is gestapt, dan moet ik toch stiekem even lachen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet meer als normaal dat je even onder de douche springt voordat je in de jacuzzi stapt. Maar helemaal helpt dat niet. Een mens zweet nu eenmaal, en dat doet hij, of zij, om warmte af te voeren.
    .
    Tuurlijk snap ik dat. Ook dat huidschilfers, haar etc er in rond dobberen. Maar het ging mij meer om het fatsoen. Voor ik met een dame de kamer op ga, douche ik me ook even en spoel m'n mond. Ik ben daarna niet bacterie vrij ofzo, maar vind het wel zo fatsoenlijk om even te doen.

  24. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 2 juli 2018),hvdk52 ( 2 juli 2018),Nulnulzeseneenhalf ( 2 juli 2018)

  25. #21
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Mijn dochter is pas wezen zwemmen in zee en kwam er zwanger van een walvis uit!
    Toch maar een abortus gedaan want ik kon geen kinderzwembad in de tuin kwijt
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  26. Onderstaande 2 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 juli 2018),mentholbear ( 3 juli 2018)

  27. #22
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    Mijn dochter is pas wezen zwemmen in zee en kwam er zwanger van een walvis uit!
    Toch maar een abortus gedaan want ik kon geen kinderzwembad in de tuin kwijt
    En daar heeft zij zeker geen (lever)traan om gelaten ?
    En Garde

  28. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    langlekker ( 3 juli 2018),mentholbear ( 3 juli 2018)

  29. #23
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    zwembad.jpg
    Bewijs gevonden in de Sexy hot babes club, deze dame is het sperma aan het wegspoelen
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  30. #24
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Denk eerder dat dit soort dames de reden zijn,waarom er sperma in het zwembad terecht komt

  31. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    @j ( 4 juli 2018),mentholbear ( 5 juli 2018)

  32. #25
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Denk eerder dat dit soort dames de reden zijn,waarom er sperma in het zwembad terecht komt
    Weliswaar beken ik schuldig voor jeugdzonden uit het verleden, maar hier sta ik volledig buiten
    En Garde

  33. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 5 juli 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.