Bericht van 28-02-2005

Eigenlijk heb ik geen zin om het voorgaande te gaan herhalen (lees: recensie van Minime)....dus dat doe ik ook maar niet....

Of toch maar even mijn bevindingen hier posten?

Oke dan: vanavond was mijn eerste keer met Veronica, met veel woorden is ze al gepoogd te beschrijven maar helaas, als je er niet mee bent geweest dan hebben ze weinig waarde. KevinGold wist te vertellen dat ze erg goed was en nog maar een paar dagen zou blijven. Het was dus nu of nooit... of toch misschien dinsdag weer ;D.

Samstagabendgast betitelt dames wel eens met Heiratsfähig, voor sommige voorgaande berichtgevers was het liefde op het eerste gezicht, ik maak er graag heiratsfähig op het eerste gezicht van. Als ik ooit met iemand zou trouwen zonder er een woord mee te kunnen wisselen zou het Veronica zijn.

You're dangerous 'cause you're honest zong Bono van U2 ooit en dat is ze. Van de ene kant blij voor haar dat ze weer terug gaat en dat het mij wordt bespaard dat ik over een tijdje een verhaal van 52 pagina's moet schrijven, van de andere kant raar dat je een tent binnenloopt, deze meid tegenkomt en nu weer gewoon thuis zit....relativerend dat ze haar werk doet, dat ze met de meeste andere ijsberen ook doet wat ze met jou heeft gedaan.

*zucht*

Austin