Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 578
  1. #26
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Na een relatief lange 'verlofperiode' is deze Letse schone van de site gehaald ... Blauwebeer had reeds langere tijd een donkerbruin vermoeden dat zij hier niet terug zou keren.
    Had de blauwe beer een donkerblauw vermoeden?:wink:

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  2. #27
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Beitrag Bekleidete Freunde im Dolce Vita

    War neulich wieder mal im DV. Muss sagen, dass der Laden sich im letzten Jahr recht positiv entwickelt hat, sowohl in puncto Ambiente als auch bei der Besetzung.

    Nervig ist allerdings, dass wohl immer noch einige Gäste in Strassenkleidung reinkommen. Das ist für mich ein No-Go! Im Bademantel neben Klamottenträgern, das passt nicht! Ist schließlich ein FKK/-Sauna-Club und keine Bar.
    Dazu kommt noch, dass die Herren in Bekleidung augenscheinlich keine "normalen" Gäste zu sein schienen. Vieles wies darauf hin, dass es sich um "Freunde" einiger Damen handeln könnte.Umso schlimmer! Die will ich dort erst recht nicht sehen. Auch nicht getarnt im Mantel. Als ob wir das nicht merken würden...

    Ach ja, das Essen hätte auch besser sein können.

    Insgesamt ist der Club aber mehr zu empfehlen, denn je.

  3. #28
    Geregistreerd
    9 juli 2011
    Last Online
    9 juli 2011 @ 18:54
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi,

    Deze club is net over de grens zeg maar voor mij perfect.
    Er lopen altijd mooie meiden rond. Oké iedereen heeft een favorietje en die heb ik ook.
    Voor de rest mooie prima club en de prijzen zijn normaal tov ander clubs. Ik vind echter Dolce Vita heerlijk om te vertoeven.

    Oh ja en ik ben gek op Oost-Europese dames en die heb je daar genoeg!!

    Groeten Hewlett.

  4. #29
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:22
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    94 in 7 posts

    Standaard

    Is er nog iemand hier naar deze club geweest, ik zie dat het laatste berichtje toch al van juli dateert? Iemand?

    Groeten,
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 november 2011 om 21:01

  5. #30
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:44
    Berichten
    2.952
    Discussies
    13
    Thanks
    199
    Thanked
    884 in 543 posts

    Standaard

    I was in DV two times at the beginning of november and last week. There is a very zen mood, a kind of mix between LR and PHG with less noise.
    For Women, there were 30 girls both times and you can have an idea of who you can meet in consulting the internet site. It is reliable at 80 %.
    Food and bar service : good.
    Attitude of girls: Nice with long social time possible.
    I try Diana.ro: Very good and Viktoria.bul:bad experience.

  6. #31
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Daumen hoch Villa in klein

    Im Vergeleich zu meinem letzten Post über das DV (s.u.), muss ich sagen, dass der Laden sich weiter sehr positiv entwickelt hat.

    Zwar war die Besetzung vorweihnachtlich etwas mau, aber das Ambiente im Club gefällt mir mittlerweile sehr gut. Durch ein geändertes Lichtkonzept mit blauen Akzenten wirkt der Barraum etwas stylischer als zuvor. Lediglich die Zimmer haben z. T. noch das alte, mediterrane Flair.

    Sehr gemacht hat sich auch das Wellness-Angebot: Ein gut beheizter Aussen-Whirlpool macht auch im Winter Spass, da er windgeschützt gelegen ist. Sehr positiv finde ich auch, dass auch zu dieser Jahreszeit der Aussen-Swimmimg-pool geöffnet ist. Zwar eiskalt, aber nach einem Saunagang ideal!
    Besonders in puncto Wellness hat der Club sich sehr gemausert! Wenn ich da an meinen Leiblingsclub Villa Vertigo denke, sieht man am Beispiel DV, dass es auch anders und schneller geht: In der Villa wird schon seit über einem Jahr der Bau eines permanenten Whirlpools versprochen. Und der Swimmimg-Pool liegt den ganzen Winter über bis in den Mai hinein brach...

    Auch in Puncto Essen hat das DV deutlich zugelegt: Gute Qualität, gute Auswahl, alles sehr schmackhaft!

    Der einzige Nachteil ist, dass der Club sehr klein ist. Einzigartig machen ihn in unserer Gegend aber die Öffnungszeiten: am Wochenende (ab Donnerstag!) 11-5 Uhr!
    Auch das anfänglich sehr verworrene Preisgefüge ist mittlerweile überschaubarer geworden!

    FAZIT:

    Idealer Club, um in Ruhe in gehobenem Ambiente zu relaxen. Ideal für Nachtschwärmer. Die Villa in klein!

  7. Onderstaande leden hebben sirgreg bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (11 januari 2012)

  8. #32
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Was bekommst du alles fuer diesen hallelujah bericht Sig ?
    War einmal da und die ambiente gefiell mir recht gut, koennte mir da gute stunden am pool vorstellen im sommer.
    Essen war gut, bedienung, theke alles tutti.
    Der club ist etwas an die kleine seite und toiletten und duschen sind sehr teuer anscheinend in Duesseldorf.

    Leider fand ich den durchschnittservice und das verhaelten der frauen nicht so gut.
    Aber dass kan auch an mir gelegen haben.

    Zeit fuer einen nachtest !

    Hier fuer sparfuchse noch einen tip :
    http://popprabatt.de/catalogsearch/result/?q=dolce+vita eine 10-er karte fuer 200 euro !

  9. #33
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:49
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.593
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Ben hier 1 X geweest en moet zeggen echt een goede club had me voorgenomen nog eens terug te gaan maar is er helaas niet van gekomen.
    Kamers allemaal verschillend alles van douches/bar kamers top verzorgd erg lekker eten veel dames ook al in de middag toen.
    Enige minpuntje nu is dat overdag niet meer de mogelijkheid is een dame voor 25 euro een kwartier te nemen maar prijs/kwaliteit gezien was dit voor mij de beste club toen

  10. #34
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard



    Van zondag t/m maandag zijn de prijzen bekend. De andere dagen zijn vrije entree?

  11. #35
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:44
    Berichten
    2.952
    Discussies
    13
    Thanks
    199
    Thanked
    884 in 543 posts

    Standaard

    I came to DV just at 20 on friday evening. 30 girls. Dj party at 22.
    I fucked a nice russian girl from pietersburg called Natali. She is the Natali from the website.
    One hour of very good sex performance with kiss ,fingering and anal.
    Kiss is free if you take one hour,fingering the ass +25, anal +50. Next time , I have to bargain , because extra for fingering when you take anal option is not too fair.

    Anyway, she was good and no regret.

  12. #36
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Zoek de verschillen...

    De engelse versie is maar verwarrend. Zal binnenkort eens op onderzoek gaan...




  13. #37
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Gisteren met een aantal medeberen deze club bezocht, voor de eerste keer. De clubruimte deed me een beetje aan Villa Marisol denken. Donkere/zwarte meubels. modern ingericht en een grote patio met veel lichtinval. Bij ontvangst werd me netjes verteld hoe e.a. in zijn werk ging en werd ons de weg naar de kleedkamer gewezen door een schitterende ontvangstdame met lang zwart haar (ja het was niet alleen blond wat de klok sloeg op dat moment). Het zag er allemaal prima uit. Grote lockers waar je in kunt overnachten als je wilt, goede kwaliteit badjassen waar je meteen twee handdoeken bijkrijgt. De doucheruimte zag er goed uit. Geen timers maar gewoon mengkranen Ook beneden was alles sfeervol ingericht. Dan naar boven. Om half vijf was het nog vrij rustig met een dame of 10-15 schat ik waarvan enkele bekende uit LR.

    Eerst met de aanwezig beertjes, in totaal vier, een drankje gedaan en geacclimatiseerd. Er was op dat moment al eten aanwezig dus dat was een mooie meevaller voor de hongerigen. Na het drankje een rondgang door de club gedaan waarbij opviel dat de whirlpool (buiten) buiten bedrijf is. Daar wordt aan gewerkt. Buitenverblijf is niet groot maar zag er uit alsof je je er in de zomer goed kunt ophouden rond een klein zwembad. Al met al waren de faciliteiten dik in orde. Vervolgens zijn we met z'n vieren in de heerlijke loungebanken gevallen en de drie uur erna niet meer opgestaan afgezien van een toilet-, drink- of eetmoment. Rond 19 uur werd het langzaam drukker met vrouwen en jawel, de blondjes verschenen in steeds grotere getalen ten tonele waarvan enkele zeer fraaie exemplaren mag ik wel zeggen. Brrr... Ondertussen begon één beertje de moed op te geven omdat er van zijn beuteschema maar weinig exemplaren aanwezig waren terwijl ik langzaam om stoom begon te komen. Om 20 uur was er trouwens ineens pizza, zo maar tussen het eten door.

    Toen ik het op mijn heupen kreeg heb ik Roemeense Samira uitgenodigd voor een kamerbezoek. Lekkere geile look, blond en donker krullend haar, heerlijke body. Op de kamer zoende ze voorzichtig, pijpte en neukte ze heerlijk. Ik was geil dus het duurde ongeveer twee keer zo lang als Raul nodig heeft als hij al 3 keer op de kamer is geweest. Na de sessie heb ik moeten constateren dat twee ijsberen gevlogen waren. Zij zaten liever in de huiskamer dan in DV, prima. Ik vond het wel jammer want er was inmiddels zoveel moois binnengekomen. Omdat ik mijn sessie achter de rug had en de ergste geilheid van me af was heb ik het hier maar bij gelaten en ben ik rond 22 uur gevlogen.

    Kortom:
    Qua line up helemaal goed voor D'n Tieg vooral wat later op de avond.
    Qua faciliteiten prima in orde, eten, drank, douches goed. Sauna niet getest.
    Herhalingsgevaar zeer groot.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  14. Onderstaande 14 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 april 2012),Badslippers ( 8 april 2012),bergm550 ( 8 april 2012),Bosco ( 8 april 2012),Costana ( 8 april 2012),dupke ( 9 april 2012),gignnl ( 8 april 2012),MichelJ ( 8 april 2012),NikXXX ( 8 april 2012),Picasso 1 ( 8 april 2012),RAUL7 ( 8 april 2012),Rudi_NL ( 9 april 2012),satanic surfer ( 8 april 2012),Willi69 ( 8 april 2012)

  15. #38
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Een paar maanden geleden trok Willem2 me een keer op een feestje in LR aan me badjas en zei: "Jij moet eens naar Dolce Vita gaan jongen, beetje LR-achtige sfeer met genoeg Roemeentjes voor jou". Dat klonk als muziek in de oren bij mij, maar telkens kwam het er niet van en ging ik naar "huis" in Kaarst. Nadat ook Tiga me een paar weken geleden vroeg om een keer mee te gaan dacht ik "Waarom niet?". Je kunt voor 20 uur voor €35 naar binnen en er zijn eventueel genoeg uitwijkmogelijkheden, zoals Magnum, Living Room en Heaven7, wat allemaal op 15-25 minuten van Dolce Vita ligt.

    Voor vertrek nog even op de chat ingelogd en al snel bleek dat ook Dupke richting Düsseldorf zou afreizen, evenals stuiterbeer Sonny. Met drie bekende beren zou het zeker aangenamer zijn om in een, voor mij, nieuwe club te vertoeven. Tegen 14.30u in de auto gestapt (nee niet om de brommert, de rit was meer dan 100km) en al snel kwamen de eerste tegenslagen . Ik was nog maar net de grens over toen mijn Navi het begaf en uiteraard had ik de landkaart uit 1991 niet bij me. Hoe zou ik in godsnaam ooit bij DV geraken. Gelukkig bedacht ik me net voor Kaarst dat ik ook navigatie op m'n iPhone heb, dus dat maar eens aangesloten (anders was ik rechtstreeks naar LR gereden). Terwijl ik continu aan het switchen ben tussen SMS, whatsapp en TomTom zie ik ineens "Ausfahrt Dormagen". Ben ik niet al te ver gereden? Ja dus! Mannen kunnen geen 2 dingen tegelijk, dus de whatsapp met Tiga en de SMS met een Roemse maar afgesloten en binnen een kwartiertje reed ik het zuiden van Düsseldorf in, waar ik in zowat elke zijstraat gele poppetjes zag staan .

    Tegelijk met Den Tieg breed ik het pand van DV. Na 35 EUR op de balie gelegd te hebben kregen we als newbies uitleg over de prijzen, die trouwens ook zeer duidelijk op 2 A4-tjes op de balie stonden. De ontvangstdame had zulke lekkere borsten dat ik later aan Tiga moest vragen wat ze nou allemaal zei. De trap naar de lockers toe was erg smal, ik kreeg bijna claustrofobische aanvallen, maar gelukkig hiel Tiga mijn hand vast en zei: "Rustig maar MJ het komt allemaal goed, rustig maar". De douches en de lockerroom zagen er prima verzorgd uit. De lockers waren zo hoog dat Pistol Pete 2 of 3 meisjes erin zou kunnen verstoppen. Nadat we omgekleed waren troffen we Dupke boven in de bar met 2 meiden. We drinken wat, hangen aan de bar, lopen wat rond en kwamen tot de conclusie dat het erg rustig was (een enkele ijsbeer en 10-15 meiden), maar de club leuk aangekleed is, met veel zitjes (veelal 2-persoons, maar ook heerlijke hangbanken voor een groepje), leuke serre en buiten een zwembad en een whirlpool (die helaas buiten gebruik was). Niet veel later voegde Sonny zich ook bij ons en toevalligerwijs waren we alle vier opzoek naar een toilet, die onvindbaar leek te zijn. Uiteindelijk toch gevonden nadat we alle deuren geprobeerd hadden. Terwijl ik rustig sta te pissen wordt ik vanachter aangevallen door Tiga en Sonny. Dat deze veelplegers zo een hoge nood hadden dat ze mij moesten aanranden had ik nooit verwacht .

    Nadat iedereen weer tot rustig was gekomen ploften we met z'n vieren neer op een grote lounge bank. Die zat zo lekker dat we daar zeker een uur of 3 gehangen hebben. Aan het einde van de middag was het erg rustig met meiden, maar hoe later het werd hoe meer er binnen kwamen. Echter, zwartharige Roemeense mode-poppetjes waren er nauwelijks te bekennen. Een meid had ik gezien die gedefinieerd kan worden als een MJ-meisje en nog één ander meisje (ik vermoed dat ze Duits of Pools was), maar het was zeker geen walhalla voor een Bosco, Boy69, PP of MJ. Ik zat te twijfelen wat ik moest doen. Iets nieuws proberen? Of naar "huis" gaan in Kaarst? De beslissing stelde ik nog even uit door een bord eten te nemen. En dat eten was zeker niet slecht. Voor 35 EUR entree mag je niet te veel verwachten, maar er was rijst, pasta, bloemkool, goulash, pizza, brood en nog iets wat ik niet thuis kon brengen. Het eten smaakte prima, het was geen restaurant-kwaliteit, maar het was zeker niet slecht! Na het eten, een sigaret en een glas Sprite moest er een knoop doorgehakt worden. Even met Boy69 zitten sms-en hoe de situatie 20km verderop was en niet veel later vertrokken Sonny en ik naar Kaarst.

    Dolce Vita is, mede gezien de inkomprijs, zeker de moeite waard. Een leuke, nette club. Goede ventilatie, zodat de niet-rokers weinig last hebben van rook, eten is prima te doen en er zijn eventueel genoeg uitwijkmogelijkheden naar andere clubs. De line-up viel voor mij deze avond tegen, maar als er wat meer Roemse huppelkutjes zijn en het is mooi weer, zodat je buiten bij het zwembad kunt vertoeven, zal ik zeker nog eens terugkomen.

    Iets voor 22u kwamen we aan in LR, home sweet home . We kregen een warm ontvangst van verschillende Roemeentjes en het was gezellig in de Woonkamer. Al vrij snel bezorgde Sabrina me een half strakke plasser in de bar. Een tijdje kon ik er nog onderuit komen, maar na bijna 2 jaar had ze me dan toch op de kamer gekregen en ik had er zeker geen spijt van! De rest van de avond nog wat doorgebracht met de aanwezige ijsberen. Tegen een uur of twee kwam er een Roemse bij me zitten die behoefte had aan een goed gesprek..........................
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 8 april 2012 om 11:21

  16. Onderstaande 19 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 april 2012),Badslippers ( 8 april 2012),bergm550 ( 8 april 2012),Bosco ( 8 april 2012),Costana ( 8 april 2012),dupke ( 9 april 2012),gignnl ( 8 april 2012),Gynakologe ( 8 april 2012),Jansen ( 8 april 2012),Jorah Mormont ( 8 april 2012),NikXXX ( 8 april 2012),Picasso 1 ( 8 april 2012),RAUL7 ( 8 april 2012),Rudi_NL ( 9 april 2012),satanic surfer ( 8 april 2012),sunny ( 8 april 2012),Tiga ( 8 april 2012),vrije jongen ( 8 april 2012),Willi69 ( 8 april 2012)

  17. #39
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Qua line up helemaal goed voor D'n Tieg vooral wat later op de avond.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    De line-up viel voor mij deze avond tegen
    Pic1 en R7 kunnen zonder problemen naar DV

  18. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 8 april 2012)

  19. #40
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik kom af en toe in Dolce Vita. Een club die zich qua line up makkelijk kan meten met LR of PHG en bovendien is het eten beter dan in LR. Het zou me inderdaad niet verbazen als het in Dolce Vita drukker wordt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Nu snap ik waarom jij af en toe in DV komt en ik niet . Vanavond was de line-up zeker niet PHG of LR-achtig, eerder zoals in GT.
    Ben blij dit te horen, veel mooie meisjes en dus weinig Roemeense dames?
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  20. #41
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Ben blij dit te horen, veel mooie meisjes en dus weinig Roemeense dames?
    Ik vond de line-up meer naar GT neigen dan naar LR/PHG. En behoorlijk veel blond aanwezig.

  21. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 8 april 2012)

  22. #42
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik vond de line-up meer naar GT neigen dan naar LR/PHG. En behoorlijk veel blond aanwezig.
    Ik zei al gisteren tegen Raul dat Dolce Vita een leuk alternatief is met vrouwen naar onze smaak. Het verbaast me overigens dat je er weinig Roemeentjes aantrof, de keren dat ik er geweest ben waren er enerzijds zeker dames van mijn smaak maar aan Roemeentjes was er verre van een tekort, sterker nog, ik kwam er verschillende Roemeentjes tegen die ik zo af en toe ook in LR zag. Misschien deels te wijten aan het Pasen effect?

  23. #43
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Na het eten, een sigaret en een glas Sprite moest er een knoop doorgehakt worden.
    Is je rookstop mislukt of betreft het incidentele stoutigheid?

  24. #44
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik zei al gisteren tegen Raul dat Dolce Vita een leuk alternatief is met vrouwen naar onze smaak. Het verbaast me overigens dat je er weinig Roemeentjes aantrof, de keren dat ik er geweest ben waren er enerzijds zeker dames van mijn smaak maar aan Roemeentjes was er verre van een tekort, sterker nog, ik kwam er verschillende Roemeentjes tegen die ik zo af en toe ook in LR zag. Misschien deels te wijten aan het Pasen effect?
    Er waren wel Roemeentjes, maar niet (veel) van het type waar ik doorgaans op val, heb er geloof ik 1 gezien. Nou moet ik zeggen dat ik later op de avond in LR de meeste tijd heb doorgebracht met 2 Roemeentjes die ook niet direct mijn types zijn. In een nieuwe club ga je natuurlijk eerst op het uiterlijk af, in een bekende club spelen andere factoren ook een grotere rol.

    Misschien had ik de pech dat er inderdaad een Pasen-effect was, misschien wel ik te vroeg verkast (rond 21u dacht ik). In LR heb ik ook wel eens dagen dat 'mijn meiden' er niet zien, misschien was het gisteren in DV ook zo'n dag. Over een aantal weken (of maanden) zal ik het zeker nog eens proberen in DV, op de club zelf is weinig aan te merken, maar gisteren prefereerde ik een bekende(re) meid boven iets nieuws.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Is je rookstop mislukt of betreft het incidentele stoutigheid?

  25. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 8 april 2012)

  26. #45
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik ben hier gisteren, maandag geweest en het is mij niet tegen gevallen. Het was wat rustig, maar dat is normaal op de maandag volgens de dames. Er liepen er ongeveer een stuk of 20~25.De website gaf er 55 op anwesend aan, maar goed. Er liepen toch wel een paar hele mooie meiden.. Ik had een sessie met een 31 jarige blonde poolse uit poznan, met werkelijk een geweldig lichaam! (ze werkt er samen met haar zus) Ze deed goed haar best met pijpen en maakte er geen haast klus van. Daarna heb ik haar geneukt, of althans dat was mijn bedoeling, want ik kwam helaas al binnen de eerste minuut klaar. Daar had ik goed te balen van want ik merkte dat ze al goed nat begon te worden en het dus bepaald geen katastrofe leek te gaan worden. Omdat het nog voor geen acht uur in de avond was heb ik de sessie afgebroken en is de schade beperkt tot slechts 35 euro voor een kwartiertje. Later op de avond wilde ze opnieuw , maar heb ik dit toch niet gedaan omdat ze niet zoent. Daarna heb ik nog rond gekeken voor de volgende meid , maar ik sloeg aan het twijfelen, door de wat lusteloze uitstraling van veel meiden. Toen ik eenmaal buiten stond had ik spijt , en ben ik naar snel naar rotterdam terug gereden. En heb ik in het holst van de nacht nog wat meiden van kinky.nl afgebelt , maar de tarieven en service wat aangeboden werd hebben mij toch besloten om er een rukje aan te geven en te gaan tukken. De centjes zijn dus bewaard gebleven voor de volgende keer ..

  27. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (14 mei 2012)

  28. #46
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Beitrag 2 clubs op 1 dag... Magnum & Dolce Vita

    Dolce Vita

    Rond 18u meteen in de drukte aangekomen nabij Dolce Vita. In de keet zelf nog aan een voordelig tarief binnen gemogen. Daar zouden de 3 grote grensclubs en LR nog eens voorbeeld aan kunnen nemen qua entreebeleid. Maar dit in het midden gelaten steekt Dolce Vita niet meteen boven die andere clubs uit.
    Big30 wist me te vertellen dat er voor 20u geen fuck te beleven zou vallen in Dolce, maar anderzijds vond ik daar wel een tikkeltje meer bedrijvigheid dan in Magnum. En vanaf 20u had ik er nog volle pot moeten neertellen om binnen te mogen.

    Ik liep al meteen een oude bekende tegen het pezige lijf. Het was dat half Duitse, half Hongaarse zuiporgel van een Antonella of zoiets, die u zich wel herinnert van in LR en PHG. Die ex-ballerina van een stuk in de 40. Met haar had ik in het verleden wel enkele goede sessies, maar vanwege enkele andere opportuniteiten heb ik haar in de loop van de avond niet meer getroffen.

    Over het algemeen was het in Dolce meer eenheidsworst dan in Magnum, maar het was wel juist de specifieke worst die mij beter smaakte. Terwijl ik aan het ronddwalen was om na te gaan welk vlees er nog allemaal in de kuip was, kreeg ik nog een sms van de Killer. Die had de moed opgegeven en was uiteindelijk naar Heaven7 gereden, waar naar verluidt meer dames dan ooit tevoren zaten. Als dat verhaal klopt, dan is het weer een bijkomende streep door de rekening van LR in die regio.

    Ondertussen had ik mijn oog al laten vallen op een stil en lief meisje dat in de buurt van mijn wandelpad zat braaf te wezen. Ze is een bloedmooi kind en luistert naar de naam Ella. Na een 3tal keren haar te passeren en elementair beleefd hoi te zeggen, trok ik de handrem op en parkeerde ik me naast haar. Na nog meer beleefdheden en complimenten uitwisselen vertrok ik met haar voor een romantisch onderonsje. Een GFE+ met anaal porno-kantje. Dat relaas lees je in volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...771-Ella-(Dui)

    Het verkleuren van mijn lul vond al plaats na de negerin in Magnum, die mijn pik ietwat gesloopt had. Dit betekende dat de status van mijn knuppel al in staat van ontbinding was toen de sessie met deze bevallige Duitse erop zat. Ik zette me even aan de bar om te bekomen. Maar ook daar kende ik geen rust. Qua cliënteel was het verrevan een overrompeling en zodus vlogen de mokkels als aasgieren op een kadaver (ikke dus). Ik kon de tel niet meer bijhouden van hoeveel paar tieten me in het lichaam stonden te porren. Een man zou voor minder vol met blauwe plekken staan!

    Een poosje later was het toch bingo toen ik oog in oog kwam te staan met de Russische Nathalia. Ze wierp mij een genadeloze blik uit de hoogte die iets vertelde in de trend van; “jij achterlijke hoerenloper, een sukkel als jij neuk ik het laatste greintje verstand uit zijn kop en bijgevolg verbras je je geld aan mij tot je zo arm bent als de straat”. Ze was om op te vreten met dat hoerig attitude dat ze over zich hangen had, maar ze zag er eerder uit alsof ze mij ging opvreten. Op het eerste zicht zeker geen dame zonder kapsones, maar schijn bedriegt. Een man zou nooit mogen afgaan op die eerste indruk. In werkelijkheid was het eigenlijk een lieverdje. Zachtaardig en sympathiek tot in de puntjes. Om dat te ontdekken moest ik eerst instemmen om met haar mee te gaan. Een uur was schijnbaar niet genoeg voor madame, want ze wou er meteen twee uur van maken. De heimelijke en gehaaide saleswoman legde me het vuur aan de schenen, maar ik zag ruimte tot onderhandelen. Ik bood af tot anderhalf uur. Daar drukte ze me uiteindelijk toch de hand op en de rest is legendarische geschiedenis. Het ganse verhaal lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...atalia-(Ruski)

    Na het uitmuntende onderhoud met deze Russische kanjer, zonderde ik me voor de resterende tijd nog wat af en ben ik gaan relaxen. Het moest vandaag wat op gang komen, maar voldaan keek ik terug op een geslaagde dag waarop ik twee clubs in regio Düsseldorf bezocht. En het beste heb ik gehouden tot op het laatste: Russin Natalia flikker ik zo mijn top5 in!

    Het overlopen van de dag: mooiste club met het meeste potentieel vind ik toch wel Magnum, maar betreft dames vond ik meer mijn gading in Dolce Vita.

    Ter afsluiting een deuntje op de gitaar: http://youtu.be/29RnY0H7cj4
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 april 2012 om 17:03
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  29. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (14 mei 2012),Wogerwabbit (24 mei 2012)

  30. #47
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Prijssetting:



    Voor 14:00 betaal je € 25.
    Na 14:00 en voor 20:00 betaal je € 35. Dit is inclusief eten en drinken.

    Betekent dit nu dat als je voor 14:00 binnenkomt je eten en drank apart moet betalen of dat als je langer blijft dan 14:00 je € 10 moet opleggen om à volonté te mogen eten. Of moet je gewoon buiten na 14:00 bij een inkom van € 25.

    Weet iemand het antwoord op dit ingewikkeld gegeven ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  31. #48
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ben gisteren in Dolce Vita gaan kijken omdat verandering van speis doet neuken.
    Na een vlotte rit vanaf Eindhoven in ruim een uurtje daar aangekomen rond 18.00 u
    Parkeren lukte toevallig voor de deur anders is er een parkeerplaats op een terrein op 50 meter.
    De receptie was zeker vriendelijk en na een duidelijke uitleg ben ik gaan omkleden.
    Omkleden hoeft zelfs niet als je daar alleen komt om te neuken,dan kan je in je kleding gewoon de bar in.
    Na eerst wat te gaan eten moet ik aangeven dat de kwaliteit van het eten gewoon goed was en steeds aangevuld.
    De dames komen hoofdzakelijk uit Roemenie en Duitsland met een enkele mooie Brasiliaanse of Bulgaarse.

    Ook nog een oude vriendin tegengekomen uit 2004 PHg een Roemeense die wel bekend is maar hier niet vermeld wil worden.
    Rond 20.00 een massage genomen de ook door een goede masseur werd uitgevoerd.
    Kort daana trekt iemand aan mijn jas en blijkt het onze eigen geile hond Rex te zijn waar ik maar kort mee gesproken en gelachen heb,maar vanwege zijn geiligheid ging hij dus ruim een uur naar de kamer met een oude bekende dame uit LR.
    Ik ben kort daarna ook met een dame gegaan uit Roemenie die hier Carla heet en 2 maanden terug gewerkt heeft in PHG voor een paar maanden.
    Helaas was dit geen echt succes omdat ze te veel klaagde over een gast van de dag daarvoor die met vingeren haar een rauwe kut had bezorgt waar ze nu niet te veel aan kon hebben.
    Oke tijdens een PZC vroeg ik haar of deze gast haar ook in de mond gevingerd had omdat het pijpen zeer matig was !!!!
    Kussen deed ze ook niet dus heb ik haar boven op me gezet en flink laten rijden om het met een doggy van opzij haar flink te rammen zodat ze nu 2 weken kan zeggen dat ze nu dubbel rauw is geneukt.
    Rex niet meer gezien en rond 22.30 u naar huis gegaan.

    De club vind ik te klein voor de aanwezige dames 75 gisteren en 15.000 chinezen vanwege een beurs haha ( die spleet ogen zag je overal onder de stoelen en banken overal kropen ze rond de spleetoogjes)

    Na 21.00 u werd het te druk en rond 22.00 was er een wachttijd.
    Buiten de poort stonden nog rond 50 chinezen die aan het twijfelen waren om naar binnen te gaan.
    Ik denk dar Rex na de kamer sessie wel vertrokken is omdat de voertaal bijna geheel Chinees was.

    Herhaling nee geen slechte zaak maar geen Jansen meisjes.

  32. Onderstaande 14 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 mei 2012),Alfijojo (14 mei 2012),bergm550 (14 mei 2012),Big30 (12 mei 2012),Bosco (13 mei 2012),Carlitos (18 mei 2012),Dalton (13 mei 2012),Flurkman (14 mei 2012),lustman (12 mei 2012),MichelJ (12 mei 2012),Picasso 1 (12 mei 2012),Rex (14 mei 2012),rob45 (12 mei 2012),satanic surfer (13 mei 2012)

  33. #49
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Jansen op vreemd terrein... Zo gaat ie de terugkeer van Louana (PHG) nog mislopen...

  34. #50
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Ausrufezeichen Dolce Vita: woensdag 16 mei

    INLEIDING
    Woensdag 16 mei ben ik naar Dolce Vita in Düsseldorf geweest. Uit mezelf was ik hier (voorlopig) niet naar toe gegaan, maar aangezien ik een vrijkaartje had gewonnen op dit forum ging ik toch maar eens een kijkje nemen. De forumleiding (o.a. Willem2) bedank ik bij deze dan ook hiervoor. Ik vind het toch leuk dat ik Dolce Vita heb kunnen ervaren en het was daar zeker niet slecht. Sterker nog: het was daar meer dan okay.


    AANTAL DAMES & GOEDE LINE UP
    Misschien was het toeval tijdens mijn bezoek, maar gedurende mijn gehele verblijf waren er veel meer dames dan mannen aanwezig. De verhouding tussen het aantal dames en het aantal mannen was dus uiterst goed (uit oogpunt van de mannen gezien dan wel). De line-up van de dames was ook nog eens goed tot zeer goed en in totaal schat ik dat er zo’n 50 dames rondhuppelde. Wat willen je nog meer met zoveel mooie huppelkutjes om je heen!!! Ook hier weer: lange benen, strakke kontjes, smalle tailles, dikke tieten en geile looks. Grrr……pussy's, pussy's, pussy's!!!


    GEMENGD PUBLIEK
    Het publiek was zeer internationaal en kwam – aan de huidskleuren te zien – uit alle hoeken van de wereld. Maar vooroordelen die er eventueel zouden kunnen zijn hieromtrent werden zeer zeker NIET bevestigd. Forumleden heb ik dit keer overigens niet ontmoet.


    CLUBOMSCHRIJVING
    Erg groot is Dolce Vita niet, maar dat is LivingRoom (om als vergelijking te nemen) natuurlijk ook niet. De bar en de zithoekjes in Dolce Vita zijn leuk ingericht en er hangen een ook paar flatscreen waar vieze filmpjes op gedraaid worden. Wat ik ook wel mooi vind, is het loungegedeelte. Dit bestaat uit een grote glazen uitbouw die aan de tuin is gelegen en is voorzien van banstellen en een sfeervolle inrichting. Zeker ’s-avonds – als het donker is en het industriegebied niet meer zichtbaar is – is het hier goed toeven aangezien ze mooie sfeerverlichting en fakkels hebben aangebracht in de loungeruimte en de tuin. De tuin bestaat uit donkere natuurstenen/leistenen en is voorzien van een redelijk klein zwembad, een saunahuisje (dat was lekker warm) en een whirlpool (deze wordt momenteel vernieuwd en is dus tijdelijk buiten gebruik). Voor foto’s en sfeerimpressies van Dolce Vita verwijs ik naar hun website www.dolce-vita.com/rooms want beelden zeggen veel meer dan duizend woorden. Verder kan ik nog zeggen dat Dolce Vita een nette club is met vriendelijk en behulpzaam personeel.


    ETEN & DRANK
    Het eten was gewoon en goed. De kwaliteit hiervan is vergelijkbaar met het eten in LivingRoom of GoldenTime. Ook was er meer dan genoeg aanwezig. Het grote voordeel in Dolce Vita is dat je kunt eten wanneer je dat zelf wilt en dus niet zielig in een rij hoeft te staan wachten voor een bordje eten. Frisdrank is gratis en alcohol kost extra (geen enkel idee hoeveel dat dan kost?).


    VIEZE KAMERSESSIE
    Mijn lolly wilde ik graag in de exotische Alexa uit Armenië laten glijden (www.dolce-vita.com/girls/view/723), maar deze stoeipoes, was helaas niet aanwezig. GVD!!!

    Dan maar een oude bekende uit LivingRoom, namelijk Nancy die velen van jullie ongetwijfeld zullen kennen. Nancy is 25 jaar oud en ze komt uit Duitsland. Ze is heel leuk om te zien, maar superknap is ze niet. Waarom ik dan toch voor Nancy kies, is het volgende:

    1) Zij is een heel klein en heel smal meisje (lolita-poppetje van 40 kg).
    2) Zij is erg aardig, vriendelijk en relaxed (ze neemt de tijd voor je en er is een wederzijdse klik).
    3) Zij is geen jaagster en zij zal je niet proberen af te zetten (correct meisje).
    4) Zij geeft zeer goede service en vindt erg veel goed (of is daar wel voor te vinden).
    5) Zij kan rimmen als de beste. Hi hi!!!

    Om het een beetje smakelijk te houden op dit forum, zal ik de sappige details maar eventjes achterwege laten. Op een gegeven moment voelde ik me namelijk net een C1000-kip met de benen omhoog en uiteen, terwijl die kleine Nancy er als een bezetene er op los likte?!?! En nu snel door naar de omschrijving van de kamer. De kamer had een whirlpool (weliswaar geen gebruik van gemaakt), had naar mijn mening te weinig verlichting en de muziek in de kamer stond aan de harde kant en het volume kon helaas niet individueel geregeld worden.


    GOEDE MUZIEK
    In de club werd zeer goede muziek gedraaid en het leek soms wel partytime met enkele dames die losgingen.


    TOT SLOT
    Dolce Vita is een goed alternatief om eens een keer naar toe te gaan. Als ik geen vrijkaartje had gehad, dan zouden de kosten maar €35,- zijn geweest. En dat is toch wezenlijk minder dan €60,- in LivingRoom of GoldenTime voor nagenoeg hetzelfde. Vanuit Nederland is de afstand wel weer groter in vergelijking met GoldenTime bijvoorbeeld, wat extra brandstofkosten en vooral extra reistijd met zich meebrengt. Zeker tijdens spitsuren kan een bezoek aan Dolce Vita aanzienlijk meer (kostbare) tijd in beslag nemen vanwege de ligging ten oosten van Düsseldorf. Persoonlijk wil ik nog wel eens een bezoek brengen aan Dolce Vita, maar hoog op mijn to-do-list staat deze club (ondanks het feit dat er niks mis mee is) zeker niet. Buiten een paar Euro voordeel heeft Dolce Vita namelijk voor mij geen noemenswaardige meerwaarde en vanuit Maastricht vind ik binnen een straal van 130 km (= afstand naar Dolce Vita) genoeg andere clubs om me te amuseren. Herhalingsgevaar is er dus wel, maar groot is dit niet.


    Tot binnenkort in FKK-saunaland (zaterdag 19 mei in Babylon te Elsdorf).
    Groeten Rudi_NL
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  35. Onderstaande 12 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (17 mei 2012),Ascari (17 mei 2012),bad pritt (21 mei 2012),Badslippers (17 mei 2012),bergm550 (17 mei 2012),Carlitos (18 mei 2012),Hoofdstuk2 (18 mei 2012),Jack42 (17 mei 2012),MichelJ (17 mei 2012),satanic surfer (17 mei 2012),Tiga (17 mei 2012),Willi69 (21 mei 2012)

 

 
Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.

Babylon 468*60