Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 51
  1. #26
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik spreek over Bea VdM op haar hoogtepunt van roem, dat was eind jaren '80, begin '90.
    Ik ben nu inderdaad zeker dat dat de herkenning was. Eind jaren '80 moet zowat de helft van de Vlaamse mannelijke bevolking verliefd geweest zijn op Bea, dus als Jessie met foto zou adverteren in Vlaanderen denk ik dat de vroege 50-ers zouden aanschuiven om haar te mogen bezoeken.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. #27
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    --> Sixsens
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #28
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:11
    Locatie
    AC
    Berichten
    63
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Daumen hoch

    Hallo

    kaum zu glauben das Jessie jetzt woanders arbeitet...

    Name : Jessy
    Herkunft : CZ/Deutschland
    Größe : 1,70
    Alter: 34
    Konfektion : 38
    Oberweite : 75C Natur, leicht hängend
    Haare : fast schwarz und lang
    FO : gut und ausdauernd
    Lecken : sie mags'
    Verkehr : gut
    Küssen : mal besser mal schlechter
    Dauer : 100 Minuten
    Kosten 100€
    Wiederholung : mal sehen

    Letztens, aufgrund der Nachricht das Yessi jetzt direkt vor meiner Haustür arbeitet mal das "NEUE" SIXSENS besucht.
    Ich kenne es noch als ASPASIA und da war es eher ein mieser Puff aus den 80gern, nicht nach meinem Geschmack.
    Die Auswahl diesmal war nicht wirklich riesig, etliche Milf, fast keine Teens (hier muss jeder entscheiden was er mag, ich finde es gut!) aber für den Anfang eines Klubs o.k., muss
    aber noch mehr werden, denke ca 30 ist die unter Grenze an DL die da sein sollte , aber egal denn meine Wahl war ja bereits vorher gefallen.
    siehe oben.

    Ich hatte sie letztes Jahr zuletzt mal im YY gebucht.
    Mittlerweile sieht sie doch recht "weiblich" aus, geht mittlerweile als schicke MILF durch, gegenüber letztens hat sie sicher so 2-3 Kg zugelegt, aber die Proportionen stimmen und selbst wird man(n) ja auch nicht jünger, ihre Titten sind jedenfalls noch immer TOP !
    Auch der guten Erfahrungen von Früher wegen, habe ich mir also das geile Stück nochmal gegönnt und ich muss sagen ich bin nicht enttäuscht worden... fast wie früher, denke die "Alte" Qualität lebt wieder auf... liegt es am neuen Laden ?
    wäre schön wenn der Zusand anhält...

    Zum Klub, nun ja sieht alles recht modern aus, fast zu modern um gesellig zu wirken, für meinen Geschmack auch recht dunkel ... war gegen 15,°°h da !
    Die sanitären Anlagen sind sehr schön geworden, trotzdem glaube ich das in Punkto Sauna und Außenbereich das YY nicht getoppt wird. Im Gegensatz zum YY spricht aber das Personal im Moment eindeutig für das SIXSENS ... hoffe das bleibt so.
    see you later

    gruß Friedel

  4. #29
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Ik ben Jessy vroeger al vaker tegen het lijf gelopen in Yin Yang, soms even mee gepraat, nooit mee gekamerd. In Yin Yang kom ik uiteindelijk altijd terecht bij de nederlandse Nadia. Een goede vriendin van Jessy. waarschijnlijk omdat ze wat dezelfde leeftijd hebben en hun voorliefde voor de gokkastjes delen.

    In Sixsens sprak ze me aan in de bar. Ze heeft me altijd wel wat geïntrigeerd, maar er is ook telkens iets dat mij tegenhoudt om met haar op de kamer te gaan. Dus we hebben gewoon wat gepraat over onze gemeenschappelijke 'vriendin', die helaas door vervoersproblemen niet tot in Sixsens geraakt.

    Op het einde van de dag na drie kamergangen, liep ik Jessy tegen het lijf en wist ze me te overtuigen om naar de kamer te gaan voor een massage om de dag af te ronden. Ik ging er vanuit dat er idd op dat punt van mijn kant ook niet meer in zat dan wat te genieten van een massage. Dus waarom dan niet van deze vriendelijke dame? Tenslotte had ze een zeer leuke outfit aan en best wel mooie borsten.

    Toen ze hoorde dat ik uit Belgie kom, vroeg ze meteen; 'Ken jij die zangeres...' waarop ik meteen aanvulde met Bea Van der Maat. (ik zie de gelijkenis niet meteen, maar had t hier op t forum gelezen) Hier schrok ze wel even van. Blijkbaar was ze toch wat aangedaan door de vergelijking. Ze is er nog een hele tijd over blijven praten, en over Yin Yang en Nadia, ...

    Al bij al dacht ik op dat punt, toen we op kamer waren en zij honderduit bleef praten, dat t een babbel en massage-uurtje ging worden. Maar op een gegeven moment moet ik me omdraaien van haar en weet ze toch nog voor de vierde keer leven te krijgen onder mijn gordel met een zalige pijpbeurt (zonder condoom, maar wel met de mededeling dat ik niet in haar mond klaar mag komen). We maken er een 69 van en ze werkt t af met de hand. Normaal ben ik daar helemaal niet voor te vinden, dat kan ik zelf beter, maar op dat moment was t eigenlijk wel ok.

    Daarna heb ik haar nog een massage gegeven en 75 eurootjes afgerekend voor een uurtje onverwacht plezier alvorens ik naar huis ging.

    Vorig weekend kwam ik haar weer tegen en we raakten wat aan de praat. De rest van de dag zat ze echter telkens net achter de gokautomaat als ik in de bar kwam. Op t einde van de avond, toen ik naar huis ging, vroeg ze me wat verwijtend waarom ik niet met haar op de kamer geweest was. Dus heb ik haar uitgelegd dat ze telkens aan t spelen was en dat ik haar daarbij niet wilde storen. Herhalingsgevaar is er wel, maar enkel als zij mij komt opzoeken. Ik zal haar niet achter de gokkast vandaan gaan halen

  5. Onderstaande 2 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 5 februari 2013),Megaboob ( 5 februari 2013)

  6. #30
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ken Jessy al vanaf het begin dat ze in YY werkte.Aanvankelijk kwam ik er vaak doch heb door alle omstandigheden aldaar niet meer zo mijn draai.
    Die had ik altijd wel met Jessy,kwam me steevast opzoeken als ik er was met altijd een lekkere knuffel en een praatje.Sessies met haar waren altijd gewoon erg prettig.
    Gegeven de positieve verhalen toch maar eens Sixsens aandoen alleen al om Jessy!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  7. #31
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Toen ze hoorde dat ik uit Belgie kom, vroeg ze meteen; 'Ken jij die zangeres...' waarop ik meteen aanvulde met Bea Van der Maat. (ik zie de gelijkenis niet meteen, maar had t hier op t forum gelezen) Hier schrok ze wel even van. Blijkbaar was ze toch wat aangedaan door de vergelijking. Ze is er nog een hele tijd over blijven praten, en over Yin Yang en Nadia, ...
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, vond ze die vergelijking vervelend of flatterend ? Ik weet nog dat bij onze eerste kennismaking in YY, 5 jaar geleden, ze me bekend voorkwam. Na een tijdje viel het me te binnen dat het de gelijkenis met BVdM moet geweest zijn die dat bekendheidsgevoel gaf. (BVdM zoals die er een dikke 10 jaar eerder uitzag natuurlijk, zo eind jaren '80, begin jaren '90.)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  8. #32
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Mijn Duits is niet zo goed, maar ik had. Vooral begrepen dat ze t wat raar vond en zelf niet zag.

  9. #33
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Dit is de dame waarmee ik vrijdag 16 augustus laatstleden mijn derde sessie van de dag had. Ik had wel zin in de door haar voorgestelde massage om de dag mooi af te sluiten. Dit was een zachte lieve vrouw, ze is wel al rond de 34 jaar (ik val op ca 20-27 jaar) en was leuk om me te praten.

    Goed ze vroeg nu wel 100€ (ik zie nu dat het vroeger 75€ was? ). Ze maken daar nu echt een regel van :/ Anyway de massagesessie die doorging in de 'suite' - een prachtige kamer met hemelbed- was erg leuk met een dubbele afwerking met de hand met daartussen strelen en knuffelen. Ik had niets meer te bewijzen en wou het zoiezo relaxed houden. Erg romantisch allemaal, had best kaarslicht bij gemogen, dan was de sfeer compleet. Ik gaf haar m'n hele door pralines mee waar ze erg blij mee was. Dit is zeker een GFE-vrouw, althans voor mij.

    Aan mij vroeg ze of ik die Belgische zangeres kende. Meer metalhead zijnde moest ik in m'n geheugen graven, ik heb de naam wel gehoord. Of ze er op leek dat kon ik niet zeggen. Ze vertelde me er op een komische manier over dat er ijsberen waren die BvdM in haar zagen en dat er een haar aanvulde tot haar verrassing. Ja nu zie ik wie dat was hé Leuk toch zo'n amusante gesprekken en later op forum zien dat er grond van waarheid in zat. Niet dat ik er aan twijfelde wat dat betreft.

    Bij mij deed ze wel PZC.
    De zwarte wolf

  10. #34
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knut666 Bekijk bericht
    Dit is de dame waarmee ik vrijdag 16 augustus laatstleden mijn derde sessie van de dag had. Ik had wel zin in de door haar voorgestelde massage om de dag mooi af te sluiten. Dit was een zachte lieve vrouw, ze is wel al rond de 34 jaar (ik val op ca 20-27 jaar) en was leuk om me te praten.
    Deze dame zit al heel wat jaren in het vak en staat garant voor een gedegen service. Leeftijd mag je gerust optrekken naar 39. Dit was een van mijn eerste pannenkoekdames. Ze is sympathiek, naturel en . . . profi (in de goede zin van het woord).

  11. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (20 augustus 2013)

  12. #35
    Geregistreerd
    9 augustus 2008
    Last Online
    30 mei 2018 @ 22:12
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    59 in 16 posts

    Standaard

    Bij mijn bezoeken aan Sixsens deze dame ook een aantal malen gespot, als ik haar zie kijkt ze je aan maar geen gedag of zo, is ze nu eenmaal erg afstandelijk of lijkt dat maar zo. Ik heb haar eerder ook bij YY gezien en meestal 's middags op de gokautomaat zien spelen en 's avonds achter de beren aan. Ik kan me nog herinneren dat ze mij ook vroeg om te kameren maar heb haar toen verteld dat ik dat later op de avond misschien wel wilde.

  13. #36
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:52
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Toen ik er 's middags was zat ze ook aan de gokautomaat en heb haar daar gedag gezegd en een praatje gemaakt. Ze zei wel hallo terug en vroeg ook het een en ander, maar haar blik en aandacht was toch vooral gericht op de automaat en niet op die knappe man (ahum). Ze lijkt me eerder een afwachtend en rustig type, maar met amper 5 minuten contact kun je dat natuurlijk ook niet echt zeggen. Vind haar wel aantrekkelijk/interessant genoeg om een kamergang te wagen mocht de gelegenheid zich voordien.

  14. #37
    Geregistreerd
    9 augustus 2008
    Last Online
    30 mei 2018 @ 22:12
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    59 in 16 posts

    Standaard

    Gisteren was ik weer in Sixsens en Jessie gezien, zoals in mijn eerdere discussie liep ze mij een paar maal voorbij en heb ik mijn eerste sessie gehad met Maja ( blonde Poolse ex YY ) ook een vriendin van Jessie. Na de massage van Robbie kwam ik Jessie weer tegen bij bar, ze kwam naar me toe en begon met mij te praten en omdat de muziek zo hard stond, zijn we in het hoekje bij de gokautomaat gaan zitten. We hebben wat zitten praten en ze begon met mij te tongzoenen en te pijpen, ze stelde daarna voor om te gaan kameren. Ik heb gevraagd of ze een kamer kon regelen die niet boven het discogebeuren was. Dat heeft ze gedaan en hebben toen een kamer gekregen boven het restaurant, alleen veel trappen lopen. We waren 1,5 uur op de kamer en ik moet eerlijk zeggen, dat dit een heerlijke belevenis was, pijpen ( zc ) vrijen etc . Echt een topper !!!

  15. Onderstaande 3 leden hebben Richard430 bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (29 maart 2015),Kwakje ( 1 november 2014),Sjeufke ( 1 november 2014)

  16. #38
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Inhaalbeweging in dames-recensies:

    Uit verslag 19 Augustus 2014

    Ik ging naar SS voornamelijk om m'n verlof af te sluiten met wellness, goed eten, mooi gezelschap maar je bent een ijsbeer in hart en nieren en als je in het restaurant een service-topper ontmoet, gaat je hartje wat sneller slaan, toch? Jessy was die service-topper en hoewel ik niet in een dag was om tot klaarkomenstoe tot het uiterste te gaan heb ik maximaal van haar gezelschap genoten. Voelde me wat eenzaam na een geweldig traumatische ervaring en dagen alleen in de bossen wandelen in dat quasi herfstweer bleek toch niet de geschikte remedie te zijn.

    Nee dan is Jessy de remedie: we hielden elkaar goed vast, we knuffelden veel, TZ was 100% en ze etaleerde weer haar massagekunsten. Ja, dat had ik nodig. Dit deed me meer goed dan wat dan ook.

    Jessy houdt haar 4 sterren maar echt een score plaatsen is an sich is in deze situatie eigenlijk nog done. Dank U Jessy!

    ---------

    Uit verslag Zaterdag 28 Maart 2015
    Vooraf:
    Ik zocht me een kluis en kleedde me om. Daarna kwam ik Jessy tegen waarmee ik goed opschoot maar die hoorde of zag me niet. Pff, ook goed Een andere DVP zei me dat ze het niet heeft gehoord. Wat een beroerd begin.

    Later die avond:
    In de bar kwam Jessy op me af en zoende me. Ze herkende me toch nog begot. Met haar heb ik altijd heel goede kamers gehad. Ook deze keer. We trokken ons eerst wat terug voor presales vooraleer naar de kamer te trekken voor een half uurtje GFE en massage. Ik dacht dat er niks meer van terecht zou komen van mijn kant en dat het wel daarbij zou blijven. Ze gaf me een massage en daarna een blowjob maar dat deed ze te zacht naar m'n gevoel. Ik nam het heft in eigen handen tot hij weer op oorlogssterkte stond en het condoom erom kon. Ook nu weer: Jessy on top en het werd een heerlijk potje zachte maar stevige seks. We tongzoenden en knuffelden nog tot de kamertijd vol was. Het is altijd een goede tijd met haar. Ik presteerde opnieuw boven m'n eigen verwachtingen en dat ze me naar een nieuw hoogtepunt kon brengen spreekt voor haar goede service. Ik blijf Jessy een aanrader vinden: **** ! Ik voelde aan dat dat m'n laatste van de dag zou worden. Het is dan ook de vierde kamer van de dag...
    *NOT *

    Maar wederom:

    Summum
    Jessy is onderhand zo een van die dames geworden die een vaste waarde is die ik anderen blind durf aan te raden. MILF? Ja, een 40-something ondertussen maar bij haar ben je zeker van een heel goede tijd en fantastische GFE. Voor een massage kan je ook altijd bij haar terecht en TZ kan ze als de beste.

    Ze had me deze keer meteen herkend op de party van 30 Mei '15 maar het was er toen niet van gekomen.
    De zwarte wolf

  17. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 juli 2015),Badslippers (12 juli 2015),Kwakje (13 juli 2015),sofaking (12 juli 2015)

  18. #39
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Jessy is inderdaad al een behoorlijke tijd werkzaam. Vroeger bij YY. Wel altijd vriendelijk en GFE.
    Goede massage ! Aanrader

  19. Onderstaande leden hebben christiano bedankt voor deze bijdrage:

    Lewieke (31 augustus 2015)

  20. #40
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Jessie is gewoon een leuke meid. De eerste keer heeft ze mij zowat voor de sauna weggesleurd. Altijd eerst wat drinken met haar, al een paar maal met haar aan het ontbijt gezeten. Niet de knapste eruit, maar wel iemand die je op je gemak stelt. Masseren kan ze ook verrekkes. Nog nooit een slechte tijd met haar beleefd. Zal niet iedere keer met haar samen zijn, maar het is geen straf om in haar gezelschap te mogen vertoeven. De laatste keer spotte ze mij in de bar en vroeg zelfs eerst beleefd of ik niet "beschäftigd" was. Mij heeft ze verteld dat ze 34 is, maar goed, dat moet ieder voor zich maar geloven.
    Herhalingsgevaar ja.

  21. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (11 september 2015),Lewieke (10 september 2015)

  22. #41
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Ik was afgelopen zondag, gister dus, in SS. Op het eind van mijn lunch schoof Jessy bij mij aan tafel voor een kop soep.
    Ik merkte dat ze me op het oog had. Na de lunch samen een kop koffie doen in de hoek van het zitgedeelte van de bar. Ze spreidde de versiertrant ten toon van een GFE.
    Beetje lachen, tegen me aan schuiven, tongen, hmm had ik wel zin in. Ik kwam voor de ontspanning. En ach... ik had haar nog niet gehad, besefte ik me.
    Uiteraard begon ze over haar masseren.

    Op de kamer had ze me al genoeg doen opwinden, dat jonge vriend al redelijk overeind stond.
    Ze ging gelijk pijpen. Heerlijk zachtjes. Toen hij een mooie omvang had, deed ze hem een CD aan. Haar gewoon lekker van voren genomen.
    Ze ving me op met r benen, dat ie niet te diep zou gaan. Dat deed ze professioneel.

    We waren behoorlijk over van alles aan de praat, veel massagetijd was er niet. Maar ze deed toch mijn bovenbenen. Nu wandel ik graag, dus dat kwam goed uit. Daarna op verzoek mijn schouders losmaken. Daar zit vaak het meeste vast.
    Toen ik voorstelde de hare ook los te masseren, was ze meteen enthousiast.

    Hoe lang we uiteindelijk bezig zijn geweest, weet ik niet. Niet zo heel veel langer dan een half uur, maar over een paar minuten doet ze niet moeilijk. Had ze van te voren zelf ook al aangegeven.

    Jessy heeft het prettige van een wat oudere DVP. Ze vroeg of ze mocht roken op de kamer erna. maar deed niet moeilijk toen ik dat niet wilde.
    In het verleden zat ze nog al eens aan de gokkast leek het wel vastgeplakt, maar de laatste paar keer heb ik haar daar niet meer gezien.

    Al met al een fijne sessie. Als ze dit zo blijft doen, kamer ik nog wel eens met haar.

  23. Onderstaande 5 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (26 oktober 2015),ftchietgraag ( 2 november 2015),Kwakje (26 oktober 2015),Mr Bluenose (29 oktober 2015),sofaking (26 oktober 2015)

  24. #42
    Geregistreerd
    9 augustus 2008
    Last Online
    30 mei 2018 @ 22:12
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    59 in 16 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens een keer een bezoek gebracht SS, bij de ingang weer Jessie ontmoet en samen wat bijgekletst aan de bar en daarna naar de kamer gegaan. Daar ik wat last van mijn rug had, heeft zij mij heerlijk gemasseerd , de schouders , onderrug, wat kan deze dame dat lekker. We hebben liggen vrijen en daarna heeft ze mij heerlijk klaar gezogen, wat kan zij dat lekker !! Ze is wat ouder, maar daar kunnen de jongere nog veel van leren.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Richard430 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 9 november 2015),Sjeufke ( 8 november 2015)

  26. #43
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Al een tijd geleden ook tegen Jessy aangelopen.
    Niet de aantrekkelijkste qua gezicht, een goede boezem hoewel ik dat niet echt hoef.
    Wegens gebrek aan andere targets (te vroeg, net controle, geen Lana of Suzanne te bekennen) Jessy gepolst of zij polste mij. Ik weet dit niet meer.
    Het gesprek was wel aangenaam en ontspannen en er waren positieve punten.
    De jongeheer zag toch wel mogelijkheden en we kletsten nog wat in de bar.

    Om een lang verhaal kort te maken; ze bleef maar kletsen!
    Een snelle vraag na 5 seconden van Sjoessel is dodelijk maar dit ook.
    Mijn jongeheer had aanvankelijk de instemming betuigd maar nu ik hem weer eens raadpleegde was hij al in een lange winterslaap vertrokken.

    Toch maar de proef op de som genomen (en alternatieven waren er nog steeds niet) en aardige sessie maar echt top wilde het niet worden.
    Ook nu weer geen gehaast en het was echt OK. Op een straat zou je al snel blij zijn, bij menig 'Roemeentje' kneep je je handen dicht.

    Een goede service, erg net en geen drang.
    Een WOUW was het echter ook niet terwijl ik dat met een Jana bijvoorbeeld altijd heb.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  27. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 9 november 2015),sofaking ( 9 november 2015)

  28. #44
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Jessy heb ik al meerdere malen het bed mee gedeeld. Op de een of andere manier lukt het haar altijd om mij te vergezellen bij het ontbijt. Meestal ook nog even de halve wereldpolitiek "even" doornemen. Ze geeft geen GFE, het is meer iets van echtgenoteseks. Je hebt het naar je zin, het is goed en lekker. Maar heel soms vraag je je af hoe het zou zijn om eens vreemd te gaan. Al is het maar om te weten dat je het toch goed met haar getroffen hebt.

  29. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (10 november 2015)

  30. #45
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Jessy weer gezien en netje elkaar even begroet.
    Dit keer geen lichamelijke contacten dan wel handtastelijkheden geworden.

    Was netjes aafter-after-sales tijdens haar loopje in de hoop een gewillige beer te vinden.
    Heet dat 'bronstige beer" in de herst?

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  31. #46
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Frage Waar is Jessie

    Ik heb Jessy na de jaarwisseling niet meer gezien in Sixsense.
    Viert ze een superlange vakantie, houd ze winterslaap of is ze ergens anders naar toe vertrokken ?
    Wieowie heeft een (zinvol) antwoord ?

  32. #47
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng1960 Bekijk bericht
    Ik heb Jessy na de jaarwisseling niet meer gezien in Sixsense.
    Viert ze een superlange vakantie, houd ze winterslaap of is ze ergens anders naar toe vertrokken ?
    Wieowie heeft een (zinvol) antwoord ?
    Ze zit momenteel in VG onder de naam Jana.

  33. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (17 februari 2016),Sjeng1960 ( 6 februari 2016),Sjeufke ( 6 februari 2016)

  34. #48
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Jessy was vandaag weer in SS aanwezig, praatje met haar gemaakt

  35. #49
    Geregistreerd
    9 augustus 2008
    Last Online
    30 mei 2018 @ 22:12
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    59 in 16 posts

    Standaard Re : Jessie nog gezin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    Jessy was vandaag weer in SS aanwezig, praatje met haar gemaakt
    De laatste maanden van mijn bezoek aan SS Jessie niet meer gezien , ze vertelden mij dat ze nu in GG werkt, wie weet meer ?? Wil haar weer eens ontmoeten.

  36. #50
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard430 Bekijk bericht
    De laatste maanden van mijn bezoek aan SS Jessie niet meer gezien , ze vertelden mij dat ze nu in GG werkt, wie weet meer ?? Wil haar weer eens ontmoeten.
    GG? Volgens mij werkt ze in VG (Van Goch). Misschien komen de beren die vandaag gaan haar tegen en haar vragen of ze op vaste dagen werkzaam is.

  37. Onderstaande leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Richard430 (16 augustus 2016)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

  Diamond 468*60