Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Kiara (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard Kiara (Roemeense)



    Kiara (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Hand
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (25 september 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Onlangs heb ik voor de eerste, maar zeker niet laatste keer, gekamerd met Kiara.

    Kiara is een heel mooi Roemeens KP-meisje. Ze heeft een knap gezicht, mooie ogen en lang blond bruin haar. Kiara is 1,62m groot, is slank gebouwd, heeft een killer kont en een leuke A-cup. Geen piercings, wel een tattoo op de pols.

    Naast bloedmooi, bleek Kiara ook nog eens heel lief en aangenaam gezelschap te zijn, en een kamergang met haar was dan ook onvermijdelijk.

    En die kamergang, die was onvergetelijk: een uurtje rollebollen op heel hoog GFE+++ niveau. De tongzoenen mochten misschien iets dieper, maar los daarvan was alles perfect. Ik heb een nieuwe topfavoriete in Samya!!

    De kamergang werd bekroond met het derde orgasme van de dag (mijn belofte van eerder op de dag aan kleine Piet werd dus mooi waargemaakt) en na een uurtje puur genieten, heb ik de kamer met een hele grote lach op de lippen, verlaten.

    Herhalingsgevaar met mooie Kiara is enorm groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (25 september 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Onlangs heb ik voor de eerste, maar zeker niet laatste keer, gekamerd met Kiara.

    Kiara is een heel mooi Roemeens KP-meisje. Ze heeft een knap gezicht, mooie ogen en lang blond bruin haar. Kiara is 1,62m groot, is slank gebouwd, heeft een killer kont en een leuke A-cup. Geen piercings, wel een tattoo op de pols.

    Naast bloedmooi, bleek Kiara ook nog eens heel lief en aangenaam gezelschap te zijn, en een kamergang met haar was dan ook onvermijdelijk.

    En die kamergang, die was onvergetelijk: een uurtje rollebollen op heel hoog GFE+++ niveau. De tongzoenen mochten misschien iets dieper, maar los daarvan was alles perfect. Ik heb een nieuwe topfavoriete in Samya!!

    De kamergang werd bekroond met het derde orgasme van de dag (mijn belofte van eerder op de dag aan kleine Piet werd dus mooi waargemaakt) en na een uurtje puur genieten, heb ik de kamer met een hele grote lach op de lippen, verlaten.

    Herhalingsgevaar met mooie Kiara is enorm groot!
    Ik wilde ook vandaag een paspoort aanmaken. Leuk en rustig meisje dat goed zoent. Ik zat echter meer aan 3 sterren te denken, ach ja...

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  6. #4
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    En nog steeds, Vrije Jongen, na al die jaren, snap jij blijkbaar niet dat elke kamergang een persoonlijke beleving is, en voor iedereen met dezelfde meid toch anders kan uitdraaien (klik, verwachtingen...). Ik heb meiden die jij met 4 sterren bedeelde, in het verleden ook 'afgestraft' met amper 2 sterren. Dat kan gebeuren.

    Ach ja...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 6 oktober 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    En nog steeds, Vrije Jongen, na al die jaren, snap jij blijkbaar niet dat elke kamergang een persoonlijke beleving is, en voor iedereen met dezelfde meid toch anders kan uitdraaien (klik, verwachtingen...). Ik heb meiden die jij met 4 sterren bedeelde, in het verleden ook 'afgestraft' met amper 2 sterren. Dat kan gebeuren.

    Ach ja...
    Zei de ramen wandelaar. Ik denk dat je vastgeroest zit in het positivo schrijven dat ze op relaxxxboard zo propageren...

    Overigens had je met sommige van die 4 sterren dames van mij volkomen gelijk. Afgegleden in verloop van tijd.

    Mijn laatste kamer met Ciara was minder dan een week geleden. 3 sterren is overigens nog steeds voldoende, maar top is anders (als je iets van standaarden hebt tenminste).

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  9. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 7 januari 2019),Burman (10 oktober 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Niks mis met een goede raamwandeling op tijd en stond. Dat houdt me jong en fit!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  11. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Burman (10 oktober 2017),Jan Verplancke ( 6 oktober 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Niks mis met een goede raamwandeling op tijd en stond. Dat houdt me jong en fit!
    Toch ook volop goede service te krijgen aan de ramen voor wie de weg weet!

  13. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Burman (10 oktober 2017)

  14. #8
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.879
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Indien je ze niet vergist met het herkennen, kanarie

  15. #9
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard Kiara

    Twee jaar later is Kiara nog aanwezig.
    Gisteren ben ik voor de eerste keer met haar geweest. Een uitstekende 1/2 uuurtje, ze tongzoent graag, het pijpen is zeer goed.
    Haar service is "high level" voor samya.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover (19 december 2018),Mr Bluenose (15 december 2018)

  17. #10
    Geregistreerd
    21 januari 2018
    Last Online
    19 maart 2019 @ 18:20
    Berichten
    81
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    143 in 57 posts

    Standaard

    Discovery session on Saturday, December 15th.

    Easy contact.
    Nice and very smiling lady.

    Kisses without the tongue, but supported and in profusion.
    Hands sweet and wandering.
    Very good blowjob.

    Good fuck.
    Best session of the visit.

    Recurrence obligatory.

    On holidays from Wednesday

  18. Onderstaande leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (19 december 2018)

  19. #11
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard

    Ik ben al jaren niet meer bij Samya geweest maar bezoek toch nog af en toe SixSence maar raak daar een beetje uitgekeken, en als ik dan eens aan het verleden denk dan is Kiara zo´n pareltje waar ik wel naar terug verlang. Een beetje ronddolend op dit forum lees ik ineens dat Kiara nog in samya is, en jawel het plan ontstaat om daar maar toch weer eens heen te gaan en tegelijkertijd is mij de afstand weer te ver

    van le_belge van 19-12-2022

    ´´Op weg naar de kamer bekijk ik haar eens goed, vooral in de trap omhoog haar uiterst aangename achteraanzicht ��. Wow, echt heel aantrekkelijk en mooi!!! Chiara is 27 jaar jong, komt uit Roemenië en zit al zes jaar in Samya - een paar keren kort, onder andere door corona, onderbroken door af en toe een omweg naar Sixsens. Ze is zeer slank, heeft lang, steil, blond haar en zeer kleine borsten, waarvan de stevige tepeltjes voorlopig nog verborgen zijn onder haar sexy lingerie (maar niet voor lang...). Tatoeages of andere opvallende kenmerken zijn er nauwelijks. Visueel vind ik Chiara heel erg goed. En haar kalme, ontspannen manier past ook bij wat ik tot nu toe in deze club heb gevoeld. In de kamer praten wij kort over mijn voorkeuren en verwachtingen. Ja, vooral langzaam, gevoelig en teder, het volledige GFE-programma, dat past blijkbaar ook bij haar. Door de aanbeveling van de collega van het forum had ik niets anders verwacht.´´
    ´
    Van mijzelf uit 2017

    ´´ Kiara; de perkplantjes

    In de ontvangst stond een dekbed van 1.5m rechtop met een meisje erin gerold, een gesprek over verplicht schoenen, en de ridder te paard met een aantal giga Tupperware dozen vol lingerie e.d. Deze christelijke heer kwam blijkbaar de naakten kleden, een werkzaamheid waarbij ik toch direct een secundaire voordelen denk en vervul van jalousie, maar goed, hoeveel bloten meiden kun je zien voordat je verzadigd raakt, sorry stompzinnige vraag.

    Ze kijkt me aan, lacht, strompelt met dekbed en al mijn kant op, zoent me, zegt blij te zijn mij te zien. En ik; geen flauw idee wie dit is. Vervolgens gaat ze met de lingerie grossier naar boven. Een half uur later ploft ze toevallig naast me in de zetel, nu met een fel metallic roze hotpants en twee 20cm hoge vuurrode schoenen. Van onschuldig kou kleumende tiener in dekbed tot mega geile slet met cameltoe. En jawel, bleek gorgina? Te zijn die ik twee weken eerder in SS en beetje had opgerekt nu met de naam Kiara. Een kamer moest kunnen vond ze, ik; yes please.

    Naakt is ze een dauwfrisse verschijning, had goede zin blijkbaar want ze vond dat het roze hotpantje mij goed stond als hoofdeksel dus dat maar zo gelaten. Heel gefocust om aan je wensen tegemoet te komen, duwt zich enthousiast op je, en dat strakke poesje is een genot om in doggie te laten uitstulpen. Nou ja, ze grof bedoel ik het niet, maar voor mijn doen echt wel op de grens van het mogelijke bij haar. De rest van de avond draait ze af en toe om me heen, sigaretje doen, en ze maakte duidelijk nog wel een kamertje te willen doen. Nu spijt dat ik het niet gedaan heb want het beeld van dat schattige kontje in een geil broekje terwijl ze haar evenwicht probeert te houden op die nieuwe schoenen laten mij niet los. Die schoenen knelde pijnlijk, en gaven alleen steun bij de tenen zonder enkelbandje, zij vond ze niks maar het is verplicht.

    Precies de perkplantjes rond de vijver. Je moet behoedzaam wieden en je kunt de plantjes voorzichtig splijten en uitplanten. Ze hebben even tijd nodig om weer bij te komen maar geven dan een gestaagde stroom van genot. ´´

    ´´Een domper op mijn moment van gelukzaligheid.

    Herkennen jullie dat gevoel dat je op het ene moment denkt dat alles fantastisch is en je vervuld bent van zelfgenoegen, en dan plots houd iemand je een spiegel voor en alles valt als los zand door je handen.

    Op de terugrit denkend aan Kiara schuif ik een oude cd naar binnen die ik nog gauw thuis uit een doos gegrist had; Love delux van Sade uit 1992, heb ik zeker 15j niet naar geluisterd. Wie de tekst van ´Pearls´ kent en Somalia vervangt door Romania, kan misschien begrijpen dat ik Kiara precies vind passen in deze tekst; she lives the live she didn´t choose and it hurts like brand new shoes. En daarbij zie ik ineens het beeld voor me van die Kiara die van teeny tot sletje getransformeerd is en haar pijnlijke voeten masseert in de aan haar opgedrongen fel rode hoerenstelten, de werkelijkheid is vaak veel bitterder dan de illusie.

    Zeker een half uur lang herhaalt en het zit nog tussen mijn oren; wat moet je daar nu mee. Enerzijds doe ik met veel genoegen jongen meiden palen voor een paar tientjes maar aan de andere kant moet ik toch ergens een onbehouwen klootzak zijn om dit zonder al te veel schroom te doen.

    Ach ja, ik ren mijn pik al achterna sinds de middelbare school dus daar zal niet snel verandering in komen.´´

    einde citaat uit 2017 van miijzelf

    UIt de omschrijving van haar uiterlijke en de termijn van al 6 jaar in Samya lijkt dat dit echt wel de kiara uit 2017 is die nu nog in Samya opduikt.
    Het blijkt dus dat mijn gevoel van medelijden voor de teeny in de harde wereld van de prostitutie een beetje misplaats was en ik toch niet zo´n klootzak ben die misbruik van meisjes maakt die al dan niet met licht dwang in dit wereld staan. Een hele opluchting vind ik het dus dat Kiara blijkbaar haar weg gevonden heeft en zeer gewaardeerd wordt door de overige ijsberen en ik heb de indruk dat ze een service levert die boven gemiddeld is en daarvoor moet je toch ook wel een beetje eer/plezier in je omgang met de ijsberen hebben denk ik dan. Dank aan Le_Belge voor het opbeuren van mijn zelfbeeld over het bezoeken van de meisjes in de saunawereld. Nu dit weer opgehelderd is moet ik maar eens een goede motivatie vinden om weer een naar de omgeving van Keulen te gaan en een weerzien met Kiara te regelen.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  20. Onderstaande 4 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

    le_belge (25 maart 2023),Meme Moo (25 maart 2023),mentholbear (25 maart 2023),Wentelt Eefje ( 2 april 2023)

  21. #12
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:37
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Heb haar gisteren niet gezien.

    Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

  22. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    rolo (25 maart 2023)

  23. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 12:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.656
    Discussies
    271
    Thanks
    26.373
    Thanked
    15.987 in 6.507 posts

    Standaard

    En ik had d'r afgelopen maandag ook niet gezien. Misschien met vakantie en beter de club van te voren even naar haar te vragen?

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    rolo (25 maart 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60