Pagina 172 van 172 EersteEerste ... 72122162168169170171172
Weergegeven resultaten: 4.276 t/m 4.297 van 4297
  1. #4276
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 20:59
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    316
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefje Bekijk bericht
    Ik zag dat Jessica veel beschikbaar was en was eigenlijk wel nieuwsgierig naar haar. Jessica is een 27 jarige iets gezette Roemeense.
    Ze is ongeveer een maandje in Venus.
    Alsof er nog niet genoeg zussen waren in Venus; Jessica is de zus van Vanessa

  2. Onderstaande 4 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 april 2024),Liefje (14 april 2024),mentholbear (15 april 2024),WANDELAAR5 (14 april 2024)

  3. #4277
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.209
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Vaak zeggen dames dat ze nichtjes of zussen zijn, goede verkooptruc voor een trio.....

  4. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (14 april 2024),Husky (14 april 2024),Liefje (14 april 2024)

  5. #4278
    Geregistreerd
    15 januari 2017
    Last Online
    14 april 2024 @ 17:05
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked
    94 in 38 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen vrijdag, dit is echt een sfeerloze tent geworden.
    Dames zitten altijd in groepjes en zijn moeilijk te benaderen, sommige hebben nooit tijd omdat ze langdurige afspraken hebben.

    Ben kamerloos vertrokken, voortaan laat ik deze tent ook links liggen. Doei venus

  6. Onderstaande 6 leden hebben MrDB bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (15 april 2024),fingerprint68 (15 april 2024),Johnsonxxx (15 april 2024),mentholbear (15 april 2024),satanic surfer (14 april 2024),schoolmeester (14 april 2024)

  7. #4279
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:31
    Berichten
    62
    Discussies
    1
    Thanks
    118
    Thanked
    146 in 34 posts

    Standaard

    Dat treft, ik was er vrijdagmiddag en avond ook. En ik heb genoten van de gezelligheid, van de sfeer en van de fantastische service.
    Er waren vrijdag volop dames beschikbaar en benaderbaar.

    Als je vrijdag kamerloos bent vertrokken dan kan dat je eigen keus zijn, maar het zal niet aan de meiden of aan de club hebben gelegen. Als dit jouw club niet is dan moet je het inderdaad elders gaan zoeken.

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik er al jaren met heel veel plezier kom en dat ik ook iedere keer weer met een voldaan gevoel huiswaarts ga. Met dan nog maar een gedachte die me bezig houdt… wanneer kan ik er weer naar toe.

  8. Onderstaande 4 leden hebben degoof bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (15 april 2024),Liefje (15 april 2024),mentholbear (15 april 2024),pau (23 april 2024)

  9. #4280
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Berichten
    79
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    103 in 31 posts

    Standaard

    Sorry, moet weer ff zeiken over het landbouwzeil. Gisteren met een zorg uitgekozen DVP op een spiegelkamer beland. Zoals gebruikelijk het zeiltje verwijdert, maar vroeg me toen wel af wat hygiënischer is. Met of zonder zeil. Eigenlijk wel een gore bende onder deze broeiende zeiltjes, allemaal vlekken en hier bivakkeren minimaal 350 nog niet ontdekte diersoorten :-(. Dan verlang ik naar de goede oude tijden in GT, waar je met je favorietje een skihutje in de tuin opzocht. Samen eerst een groot schoon gewassen laken op het bed leggen, raam op een kiertje en dan heerlijk genieten van je interim schatje en het uitzicht op de alpen. Maar ja, het is wat het is !

  10. Onderstaande 7 leden hebben toppertje911 bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (20 april 2024),Flinstone (20 april 2024),gijsyo (20 april 2024),Liefje (20 april 2024),mentholbear (20 april 2024),WANDELAAR5 (21 april 2024),Wentelt Eefje (20 april 2024)

  11. #4281
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:03
    Berichten
    1.180
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.654 in 673 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppertje911 Bekijk bericht
    Sorry, moet weer ff zeiken over het landbouwzeil. Gisteren met een zorg uitgekozen DVP op een spiegelkamer beland. Zoals gebruikelijk het zeiltje verwijdert, maar vroeg me toen wel af wat hygiënischer is. Met of zonder zeil. Eigenlijk wel een gore bende onder deze broeiende zeiltjes, allemaal vlekken en hier bivakkeren minimaal 350 nog niet ontdekte diersoorten :-(. Dan verlang ik naar de goede oude tijden in GT, waar je met je favorietje een skihutje in de tuin opzocht. Samen eerst een groot schoon gewassen laken op het bed leggen, raam op een kiertje en dan heerlijk genieten van je interim schatje en het uitzicht op de alpen. Maar ja, het is wat het is !
    2 maanden geleden bij het weggaan sprak ik een man bij de receptie hierover, hij zei de broer van de eigenaar te zijn. Hij zei toen dat er al nieuwe matrassen besteld waren. Of hij was niet goed geïnformeerd of het was een lulverhaal want na meer dan 2 maanden zouden die anders toch wel binnen zijn.
    Ik sluit me verder bij je aan dat dit de laatste keer dat ik er was het enige minpuntje was. Zelf toen fijne kamers gemaakt met mooie meiden

  12. Onderstaande 5 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 april 2024),gijsyo (20 april 2024),Liefje (20 april 2024),mentholbear (20 april 2024),WANDELAAR5 (21 april 2024)

  13. #4282
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Vandaag @ 22:47
    Berichten
    408
    Discussies
    3
    Thanks
    2.854
    Thanked
    1.744 in 252 posts

    Standaard

    Zaterdag weer een heerlijke dag mogen beleven in Venus.
    Arriveerde rond 15.00 uur. Omkleden en naar de koffie.
    Het was redelijk druk met beren. Begroet door diverse dames mij begeven naar de verhoging om even te acclimatiseren.
    Er waren voldoende dames beschikbaar.
    Maya spotte mij en kwam direct naar me toe. Ze vertelde dat ze net was gearriveerd en even wat ging eten en daarna bij mij kwam.
    Ik zat gezellig te praten met een mij bekende beer toen Diana bij me kwam liggen.
    Even gebabbeld met haar en haar gezegd dat ik al een afspraak met Maya had. Dit begreep ze en vertrok weer.
    Na een tijdje verscheen Maya weer ten tonele en hebben we samen een kamer opgezocht.
    Weer een enorm fijne 2 uur met deze nymph mogen beleven. Het was een geweldige start van deze dag voor ons beiden.
    Hierna een geruime tijd relaxed door gebracht . Hier en daar een praatje en dollen met de meiden.
    Het was erg gezellig en er werd volop gedanst door de dames en enkele beren.
    De laatste tijd had ik regelmatig een gezellig gesprek met Vanessa , maar had nog nooit met haar gekamerd.
    Vandaag ontstond er een wederzijdse spanning, iedere keer dat wij elkaar zagen of spraken.
    Ik heb haar uiteindelijk benaderd en haar gevraagd de sleutel te halen. Er ontstond een spontane lach op haar gezicht en ze had gehoopt, vertelde ze, dat het er vandaag van zou komen.
    Op de kamer was er een hele duidelijke affectie naar elkaar en er ontstond een GFE , alsof we elkaar al jaren kenden.
    Een gezellig gesprek leidde uiteindelijk tot 2 uur genegenheid en fantastische sex.
    Wat een lieverd is dit toch. Erg fijn dat dit de eerste kamer met haar was en tevens jammer dat het niet eerder is gebeurt.
    Ik wilde gelijk afspreken voor komende week, maar helaas vertrekt ze maandag voor een maand naar haar thuisland.
    Deze story heeft absoluut een vervolg.
    Het was inmiddels 24.00 uur en ik had nog steeds niet gegeten, dus even een schnitzel besteld en heerlijk gegeten.
    Hierna even uitbuiken met koffie en tegen 01.00 uur vertrokken na twee 5 sterren kamers, zoals Husky zo mooi kan omschrijven.
    Het was weer super en ik zeg maar zo………tot de volgende.

  14. Onderstaande 20 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (22 april 2024),degoof (21 april 2024),donkeywonkey (21 april 2024),Flinstone (21 april 2024),gijsyo (21 april 2024),Husky (21 april 2024),Kwakje (22 april 2024),Manus (21 april 2024),mentholbear (24 april 2024),mr.creative (Gisteren),mynasch (21 april 2024),Patjax (Vandaag),Pierke69 (Gisteren),pret (24 april 2024),Reinstecke Fuchs (21 april 2024),Schietgraagft (24 april 2024),schoolmeester (21 april 2024),sweetcat (21 april 2024),WANDELAAR5 (21 april 2024),Wentelt Eefje (21 april 2024)

  15. #4283
    Geregistreerd
    30 augustus 2016
    Last Online
    23 april 2024 @ 05:39
    Berichten
    57
    Discussies
    3
    Thanks
    63
    Thanked
    63 in 18 posts

    Standaard

    Hoe is de line up vandaag/vanavond? Overweeg te gaan maar??

  16. #4284
    Geregistreerd
    11 februari 2023
    Last Online
    Vandaag @ 06:17
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    25 in 5 posts

    Standaard

    https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/

    Of indien dit niet zou werken naar www.saunaclub-venus.de surfen en daar girls in menu kiezen. Zo moeilijk is het, al kan je uiteraard altijd bellen...

  17. Onderstaande leden hebben Disco Volante BFS bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 april 2024)

  18. #4285
    Geregistreerd
    23 januari 2024
    Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Kun je perfect zien op hun site

  19. #4286
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:22
    Berichten
    327
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    452 in 97 posts

    Standaard

    Met dank aan Willem 2 heb ik een kortingskaar gewonnen voor deze club Babylon.Toch besloten om niet te gaan.Ben wel benieuwd hoe het daar is,maar helaas is het toch nog bijna 2 uur rijden voor mij en moet er dan nog 40 euro bijleggen.Misschien is er iemand die mijn kastje wil ruilen tegen VenusHamminkel met eventuele bij betaling of tegen Accapulco Prime.Deze clubs liggen voor mij een stuk dichterbij.is nog 2maanden geldig

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

  20. Onderstaande leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (22 april 2024)

  21. #4287
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 21:26
    Berichten
    196
    Discussies
    2
    Thanks
    69
    Thanked
    144 in 37 posts

    Standaard

    Enkele weken geleden gebruik gemaakt van het door Willem2 verstrekte vrijkaartje waarvoor nogmaals heel hartelijke dank.

    Het was niet druk in de club. Aantal IJsberen een stuk of 5 en ik schat 8-10 dames. Ik zie dat vaker op vrijdag of zaterdag. Het verbaast mij dat het zo rustig is op die dagen. De argumenten dat de dames niet bereikbaar waren of lang geboekt werden gelden naar mijn mening inmiddels niet meer. De dames zijn geregeld beschikbaar.

    Ik was er op een FKK dag. Dat heeft toch mijn voorkeur. De dames tonen zich prachtig naakt en dat blijft wat mij betreft genieten, ook als je niet op de kamer bent.
    Terwijl je van een drankje geniet loopt er geregel een volledig naakte dame voorbij waarbij je kunt genieten van alle sexy aspecten van het vrouwelijke lichaam zowel aan voorzijde als aan de achterzijde hetgeen dan toch weer bijdraagt aan enige opwinding in de bekende regionen.

    Heb tijdens dit bezoek een tweetal kamers gemaakt. inhoudelijk wil ik daar niet op ingaan omdat ik weet dat niet iedere dame dat op prijs stelt. Het verloopt van de kamers en het seksuele spel dat door de dames werd geboden was echter zeer zeker naar wens.

    Tussentijd nog genoten van een heerlijke lunch. Al met al een heerlijk dagje in mijn favoriete club waarvoor dank.

  22. Onderstaande 6 leden hebben Ronald11 bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (26 april 2024),Husky (Vandaag),mentholbear (26 april 2024),Patjax (Vandaag),Pierke69 (Gisteren),Wentelt Eefje (26 april 2024)

  23. #4288
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.575
    Discussies
    270
    Thanks
    26.132
    Thanked
    15.855 in 6.444 posts

    Standaard

    Kun je tenminste de namen van de dames delen waarmee het je bevallen was?

  24. #4289
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    Vandaag @ 22:26
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    224
    Thanked
    259 in 56 posts

    Standaard

    Aan het eind van een ontspannende lingerie woensdag trof ik een voor mij nieuwe jongedame. Grote ogen, lang zwart haar een een natuurlijke cupmaat die beduidend verder in het alfabet zit. Ze staat niet met foto op de setlist.
    Mijn tijd was op, en ik liep haar steeds net mis. Wie kan me vertellen hoe ze heet?

  25. #4290
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:13
    Berichten
    715
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.083 in 393 posts

    Standaard

    Tja, denk morgen erheen te gaan en naar de aanwinsten te kijken. Eigenlijk kunnen ze de awl lijst wel opdoeken met al die niet compleet ingevulde beschrijvingen. Is toch reclame om af te beelden en desnoods gezicht onherkenbaar te maken.

  26. Onderstaande leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (26 april 2024)

  27. #4291
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Vandaag @ 20:38
    Berichten
    121
    Discussies
    1
    Thanks
    427
    Thanked
    283 in 55 posts

    Standaard

    Freikarteneinlösung in der Venus

    Gestern löste ich die Freikarte aus den März Rezessionen gesponsert von Wilhelm 2 in der Zeit von 19-1:30 Uhr in Hamminkeln ein. Nochmal ein großes Dankeschön für die Bereitstellung an die beiden Gönner dieser Freikarte.

    Der Club glücklicherweise nicht so voll an Gästen, aber dafür mit
    12-15 tollen Mädels. 5-6 richtig schöne Optikschüsse habe ich dort wahrgenommen. Mega sahen Sarah und Ella aus, aber leider keine Chance dort vorstellig zu werden. Das ist auch das, was ich dort immer bemängelt habe. Zuviele Liebeskasper und zuviele Langzeitzimmer finden in der Venus statt. Neue oder auch Gelegenheitsgäste gehen dort ziemlich unter oder sind lange Zeit dort ganz alleine auf weiter Flur. Gut ich kann mich mit Sauna, Whirlpool, leckerem Essen (Schnitzel, Pommes,Salat und Nachspeise) sowie einigen Zigarettenlängen gut selber beschäftigen oder ich schaue mir die Mädels dort beim Käfigtanz an. Dennoch ist man doch etwas frustriert wenn man nicht das bekommt, was man eigentlich möchte.
    Habe jedoch um 0 Uhr doch noch Glück im Unglück gehabt und eine wirklich sehr schöne Frau mit aufs Zimmer genommen. Alicia, 23 Jahre, bulgarisch mit super Deutschkenntnissen gewährte mir ein Top Zimmer. Mega sympathische Dame, die viel Nähe zugelassen hat und die Zeit vollständig eingehalten hat. Ihre Zungenküsse sind jedoch noch ausbaufähig, ansonsten alles andere mehr als zufriedenstellend. Sollte sie beim nächsten Mal dort noch arbeiten würde ich das Zimmer wiederholen, da sicherlich noch mehr Potential in dieser hübschen Bulgarin steckt. Top AST auch mit ihr und ständiger Blickkontakt nach dem Zimmer. Insgesamt hat mir der fast 7 stündige Aufenthalt in der Venus Hamminkeln gut gefallen. Nur Schade, dass Cassandra und die deutsche Sophia dort wohl nicht mehr arbeiten. Mit den beiden war's fantastisch gewesen dort. Naja es kommen sicherlich immer wieder gute DL nach, jedenfalls hoffen wir doch alle darauf. Mal schauen vielleicht ergibt sich nach nochmal die Möglichkeit, die Venus zeitnah aufzusuchen!

  28. Onderstaande 7 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (Vandaag),Liefje (Gisteren),mentholbear (Gisteren),Patjax (Vandaag),Pierke69 (Gisteren),sweetcat (Vandaag),Wentelt Eefje (Gisteren)

  29. #4292
    Geregistreerd
    4 augustus 2013
    Last Online
    Vandaag @ 22:41
    Berichten
    41
    Discussies
    0
    Thanks
    82
    Thanked
    199 in 26 posts

    Standaard

    Hoe een top dag eindigde in met een flinke deceptie en mijn duurste sauna bezoek ooit!!

    Op de 16e van de 4e had ik een dag vrij en was toe aan een lekkere relaxte dag op de venus heuvel.
    Rond 12:30 aangekomen en zag al een achtal autos op de parking staan.
    Binnen mijn euro's omgewisseld voor een berenvel en na me omgekleed te hebben een kopje koffie bij de bar gehaald.
    Zag dat er ook al een achtal dames aanwezig waren, hierna met mijn kopje koffie eerst maar eens de inwendige mens gaan opfleuren.
    Het ontbijtbuffet blijft een beetje karig in aanbod, maar wat er is smaakt wel goed en geeft zeker een goede basis.

    Hierna lekker de middag doorgekomen met een aantal wellnes rondjes, kort tukkie op het bovendek en met wat kopjes koffie in de tuin voor een frisse neus, want fris/koud en nat was het buiten zeker nog.
    Maar ondanks dat het binnen altijd lekker warm is, heb ik toch altijd het idee dat er een beetje gebrek aan zuurstof is, dus een wandelingetje buiten kan nooit kwaad.

    Tegen eind van de middag een lekkere steak gegeten en toen was het toch echt eens tijd voor een fijn (ont)spannings moment.
    De hele dag had ik het gevoel dat het aantal dames en heren goed in balans was, maar dat ook iedereen een beetje sloom en afwachtend was.
    Er waren momenten dat het voelde als een oud schoolfeest in de bar, aangezien zowel dames als heren afwachtend aan de randen zaten te kijken wie de eerste stap ging nemen.
    Ik moet zeggen dat ik me best vermaakt heb met dit een beetje te observeren terwijl ik mijn relax middag had.

    Aangezien mijn favorietje van de venusheivel er niet was, had ik mijn ogen al goed de kost gegeven om een keuze te maken uit de overige dames.
    Alle eerdere berichten en beschrijvingen hier op het forum hadden mijn interesse in Sherry gewekt, die ik al eerdere keren wel had gezien, maar nog nooit echt een praatje mee had gemaakt of mee gekamerd had.
    Nu vond ik het daar toch eens tijd voor en na een kort babbeltje in de bar besloten om haar een sleutel te laten halen zodat we ons lekker een uurtje konden terugtrekken in een kamertje.

    Ga niet veel in details treden, maar het was een erg fijn uurtje, dat zowel aan het begin en einde ruimte gaf voor een gezellig praatje zonder drukke muziek aan je oren.
    Ze is erg speels, open, relaxt, teasend en houdt van zowel wat rustig als wat meer actie en die combi was precies wat ik nodig had.

    Na dit fijne uurtje nog even een drankje in de bar gedaan om weer wat energie voor de terugreis te krijgen en me hierna tegen 20.00u weer omgekleed en koers richting huis gezet.

    Nu hoor ik je denken, wanneer is dan die slechte en dure ervaring geweest, want die was zeker niet met Sherry.
    Nee, het had ook niet direct iets met de club te maken maar meer met de auto op de terugweg.
    Nadat ik de grens weer over was en lekker op de cruisecontrol over de gelderse snelweg reed, knapte mijn distributieketting die resulteerde in een compleet geruiineerde motor en dus een auto total loss.
    En met mij in de vrieskou zonder jas (want die had ik toch niet nodig om naar Venus te gaan) een uur wachtend op de sleepdienst en met alle ongein was ik dus uiteindelijk pas rond middernacht thuis, waarbij het fijne sauna bezoek alweer eeuwen geleden leek en ik ondertussen dus een auto armer was.
    Al met al eindigde deze dag dus in een deceptie en mijn duurste sauna dagje ooit, maar dat had zeker niks met de club te maken dus daar komen we vast gauw weder, maar dan met een nieuwe auto.

  30. Onderstaande 15 leden hebben Gethijsem bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (Gisteren),Bluebear (Gisteren),donkeywonkey (Gisteren),Eddy_V (Gisteren),Kwakje (Vandaag),Liefje (Vandaag),mentholbear (Gisteren),Patjax (Vandaag),Pierke69 (Gisteren),Reinstecke Fuchs (Vandaag),schoolmeester (Gisteren),sweetcat (Vandaag),uurtje (Gisteren),WANDELAAR5 (Vandaag),Wentelt Eefje (Gisteren)

  31. #4293
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:54
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.095
    Thanked
    3.193 in 955 posts

    Standaard

    Ohhhh kerel... wat ontzettend zuur.... heb met je te doen. Mag hopen dat de auto ergens in onderhoud is/was en dat je nog op iets aanspraak kunt maken. Wellicht zou dit een aparte topic kunnen opleveren; beren helpen beren of zoiets.... Maar ik wens je echt heel veel succes... dat is enorm zuur....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  32. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Gethijsem (Vandaag),schoolmeester (Vandaag)

  33. #4294
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.209
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Op tijd onderhoud, dan was dit niet gebeurd.

  34. #4295
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:13
    Berichten
    715
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.083 in 393 posts

    Standaard

    Hi, is Monica er niet meer?

    Ze staat niet meer bj de girls op de lijst.
    Kan toch niet waar zijn met de noorderzon vertrokken zonder
    intiem afscheid te hebben kunnen nemen.

    Wie weet er meer van?

  35. #4296
    Geregistreerd
    4 augustus 2013
    Last Online
    Vandaag @ 22:41
    Berichten
    41
    Discussies
    0
    Thanks
    82
    Thanked
    199 in 26 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Ohhhh kerel... wat ontzettend zuur.... heb met je te doen. Mag hopen dat de auto ergens in onderhoud is/was en dat je nog op iets aanspraak kunt maken. Wellicht zou dit een aparte topic kunnen opleveren; beren helpen beren of zoiets.... Maar ik wens je echt heel veel succes... dat is enorm zuur....
    Tja helaas was dit niet het geval, had van schrik nog beter tegen een boom kunnen rijden dan had ik er meer aan overgehouden, maar nu was het neem je verlies koop een nieuwe en probeer het opnieuw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Op tijd onderhoud, dan was dit niet gebeurd.
    Met een dirtibutieriem had je gelijk gehad, met een ketting heb je soms niks door en gebeurt het gewoon. en als het gebeurt is het ook gelijk goed mis dus

  36. #4297
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Vandaag @ 22:47
    Berichten
    408
    Discussies
    3
    Thanks
    2.854
    Thanked
    1.744 in 252 posts

    Standaard

    Dit jaar Koningsdag wezen vieren in het Duitse Hamminkeln.
    Rond 15.00 uur gearriveerd en nog genoeg plek op de parkeerplaats.
    Bij binnenkomst gelijk gearriveerd met Maya, nog in haar gewone outfit. Door haar begroet met 3 zoenen.
    Omkleden en naar de koffie. Aan de bar ook weer een hartelijke ontvangst door Debby en diverse dames.
    Vervolgens heerlijk buiten gezeten met de koffie en een gezellig gesprek gehad met een Duitse en een Nederlandse beer.
    Na verloop van tijd vond ik het tijd voor actie. Maya had mij al snel gevonden en samen een kamer opgezocht.
    Wat is dit toch een lekkere geile meid. Anderhalf uur van elkaar mogen genieten, waarbij we beiden de engeltjes hoorden zingen.
    Hierna een heerlijk bord spaghetti genuttigd teneinde mijn krachten weer op orde te brengen.
    Ik wilde ook Gissel benaderen voor een kamer, maar ze was nagenoeg de hele middag en avond bezet, dus maar even laten lopen.
    Ook nu weer leuke gesprekken gevoerd met diverse beren. Er hing een gezellige sfeer, ondanks het feit dat er geen “oranje “ te bekennen was in de club.
    Ik had de hele middag al een dame op het oog, die ik vorige week ook al gezien had en toen ook al mijn aandacht trok, maar van een kamer met haar was het toen niet gekomen. Nu had ik mijn zinnen op haar gezet. Telkens als ik haar aan wilde spreken was ze even weg of naar de kamer.
    Uiteindelijk zat ze aan de bar op een kruk en maar snel naar haar toe gegaan.
    Een heel leuk en vriendelijk gesprek ontstond . Haar naam was Jenni. Jenni heeft twee jaar geleden ook in deze club gewerkt en is daarna gestopt vertelde ze.
    Sinds enkele weken is ze weer terug. Vervolgens samen besloten een kamer op te zoeken.
    Jenni is een rustige 26 jarige Bulgaarse dame. Precies mijn type. Op de kamer een heel leuk gesprek en heel langzaam nam de romantiek van ons bezit. Rustig opgebouwd met een gepassioneerd vervolg. Het was zo geweldig met deze dame dat de tijd vloog en ik uiteindelijk 2,5 uur op de kamer ben geweest. Ook hier maakten de engelen overuren.
    Ze vertrekt maandag voor een vakantie. Ik kan niet wachten tot ze terug is.
    Het was warm binnen en regelmatig even buiten vertoeft voor wat frisse lucht.
    Ik was niet de enige, want ook verschillende beren en dames waren buiten te vinden, alwaar ook leuke gesprekken plaatsvonden.
    Rond 01.30 uur vond ik het genoeg na totaal 4 uur op de kamer te zijn geweest.
    De terugreis kostte mij, ondanks het late uur 25 minuten extra, aangezien de A3 richting Nederland afgesloten was.
    Het was voor mij een hele fijne Koningsdag en stukken beter dan koekhappen en/of sjoelen.
    Ben er snel weer.
    Tot de volgende.
    Laatst gewijzigd door Liefje; Vandaag om 16:40

  37. Onderstaande 11 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (Vandaag),degoof (Vandaag),Gethijsem (Vandaag),Husky (Vandaag),Manus (Vandaag),Patjax (Vandaag),pau (Vandaag),schoolmeester (Vandaag),sweetcat (Vandaag),WANDELAAR5 (Vandaag),Wentelt Eefje (Vandaag)

 

 
Pagina 172 van 172 EersteEerste ... 72122162168169170171172

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.

Living Room 468*60