Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Denisa (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Denisa (Roemeense)



    Denisa (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, GFE, PSE, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 augustus 2017),Mr Bluenose (17 augustus 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren in Samya voor het eerst gekamerd met Roemeense Denisa.

    Denisa, 22 lentes jong, heeft een héél mooi gezicht met een stralende lach. Ze heeft bruine ogen en lang blond bruin haar. Denisa is 1,60m groot, is normaal gebouwd, heeft een heel lekkerrrrrr kontje en een B-cup die jammer genoeg wat is uitgemolken door een offspring (zonder dat dit storend is btw). Geen piercings of tattoos.

    De presales waren, net als bij Lorette, heel aangenaam en ongedwongen. Geen enkele tijdsdruk. Een kamertje met deze schattige, vrolijke meid was dan ook al snel een evidentie.

    De kamergang was, net als eerder met Lorette, heel goed. Weliswaar weerom enkel zoenen zonder tong (wat voor mij geen enkel probleem is), maar al de rest was van uitstekende kwaliteit: een zalige, gevarieerde pijpbeurt, intiem pussysliden, en neuken in alle mogelijke standjes en snelheden. Ik heb me geamuseerd!

    Ik ben ergens op minuut 25 klaargekomen tijdens een stevige hondjes en heb de kamer met een grote lach op het gelaat verlaten.
    Herhalingsgevaar? Groot. Heel groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 augustus 2017),Mr Bluenose (17 augustus 2017),Sjeufke (16 augustus 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Böse

    De omschrijving komt aardig overheen, maar geen idee of het dezelfde dame is, omdat deze Denisa dit jaar nog werkzaam was in Stuttgart

    Denisa, ik wilde nog een laatste kamertje doen en wilde voor een optiek fuck gaan en ik had een mooi blondje op de radar staan die in een leuke verpakking zat in de vorm van een gordijnenpakje.
    Eerder al op de dag met haar gepraat en toch wel een oké gevoel er aan overgehouden.
    Met haar dus naar de kamer en het gordijnenpakje ging uit en het optiek stuk werd toch wel wat minder omdat haar buik en slappe borsten sporen vertoonde van een zwangerschap, maar goed geen probleem daarmee moet het ook wel lukken.
    Wat volgde was een hele slechte kamer met pijpwerk wat zeer matig was en ook na een paar halen wilde ze al van bil. Gevolg dat er nog slappe hap was en uiteindelijk kreeg ze hem toch hard en mocht ik haar neuken. Ze deed alleen maar aan missio waarbij mevrouw er mateloos ongeïnteresseerd bij lag en ik het gevoel had dat ik een zand zak aan het neuken was. Vervolgens duurde het haar te land en maande ze me om snel te komen. Mijn zin raakte al snel over en vroeg haar dan maar om het karwei met de hand af te maken, want de concentratie was helemaal weg.
    Mevrouw besloot eerst even om doodleuk een berichtje met haar telefoon te versturen.
    Daarna begon ze dan aan mijn leuter te trekken op een heel ongeïnteresseerde manier waarop ik maar besloot om het heft in eigen handen te nemen en ik focuste mij op haar rechter borst terwijl madam met haar telefoon aan het spelen was. Toen ik vervolgens klaarkwam kreeg ik een cynisch applausje. Ik ben meteen van de kamer gegaan en heb haar met tegenzin het geld overhandigd voor deze wanprestatie.
    OP het begin van de dag tijdens ons gesprekje gaf ze aan om dit werk nog een jaartje te willen doen, nou meid ga nu maar met pensioen.
    Ik moet erg diep in mijn geheugen graven wanneer ik voor het laatst zo een slechte kamer heb gehad.

  6. Onderstaande 5 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover (10 oktober 2018),Jooploop ( 7 oktober 2018),Manureva ( 7 oktober 2018),molaar ( 7 oktober 2018),Sjeufke ( 7 oktober 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.