Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Daniela (Braziliaanse), ex PHG

    Naam: Daniela
    Haarkleur/lengte: Zwart, halflang
    Lengte: 1.65 m, C-cup
    Herkomst/Taal: Braziliaanse/ Duits en beetje Nederlands
    Gesignaleerd tot voorjaar 2005 in PHG daarna vermoedelijk opgehouden.

    28 mei 2004

    Vrijdag 28 mei weer naar Oedt gegaan, om in vorm te blijven zullen we maar zeggen. De heenreis was weer moeilijk met het Pinksterweekeinde voor de deur. Door de bekende filedrukte op de verzamelplaats Kezmania en Jack42 misgelopen waardoor ik maar alleen doorreed naar de PHG.

    Daar aangekomen lagen de heren al in hun ijsberevelletje te genieten van het zonnetje op het terras met een colatje in hun hand op een ligstoel. Al gauw kwamen hun 'ehefrauen' hun opzoeken zodat ik naar ander gezelschap moest gaan uitkijken.

    Door de bar lopend viel mijn oog op een mijn reeds eerder aangewezen topper, Daniela. Maar ik had tot op heden nog nooit met haar het bed (of de kamer) gedeeld. Daniela is een Braziliaanse meid die ook wat nederlands spreekt. Een en al temperament en vriendelijkheid in de bar. Maar ook op de kamer. Ze begint het rustig op te bouwen met gf6 waarbij er flink gekust wordt. Met haar lichaam geeft ze je een lekkere massage waardoor er automatisch iets gaat staan.

    Hierna een lekkere franse massage tot het einde gehad (FT) en heerlijk klaargekomen. Na een korte pauze(tandjes poetsen) gingen we verder en heb ik haar lijf eens lekker gemasseerd. Na verloop van tijd gaat dit masseren over in vrijen... zou het ook komen doordat ze tijdens de massage haar voet 'parkeerde' onder mijn jonge heer en deze langzaam bewoog?

    Na het zoenen/vrijen en mijn gereedschap in stelling te hebben gebracht heeft ze me nog lekker bereden waarbij ik weer lekker in haar gespoten heb. Wel met condoom natuurlijk.

    Daniela is terecht een toppertje, zeker als je van lekker zoenen houdt.


    Tip aan Willem: Probeer Daniela eens

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Voor zover ik weet is ze al lang gestopt .


    Verdere info bij mij W2
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 november 2005 om 13:05

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

  Living Room 468*60