Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 mei 2024 @ 13:56
    Berichten
    852
    Discussies
    50
    Thanks
    7.769
    Thanked
    3.076 in 661 posts

    Standaard Prisca (Nigeriaanse) ex-BaB



    Prisca (Nigeriaanse)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 1 hour minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE
    Extra info : Lovely Big Eyes!





  2. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (21 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (20 juli 2017),Manureva (22 juli 2017),Sjeufke (29 juli 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 mei 2024 @ 13:56
    Berichten
    852
    Discussies
    50
    Thanks
    7.769
    Thanked
    3.076 in 661 posts

    Standaard

    Eerst voor mij was Prisca - een 21-jarige uit Nigeria die een fijne stel borsten heeft. Prisca en Suiker waren aan het praten bij me aan de bar en waren voor een trio hengelen maar dit was niet op mijn agenda. Ella uit Ghana was ook in angst voor een Quattro maar dat ging ook niet gebeuren. Ik had nog een keer bij Sugar bij Sugar geweest, maar mijn bezienswaardigheden waren deze keer op de mooi uitziende borsten van Prisca. De kamer zelf was erg prettig met Prisca om volledig geïnvesteerd te worden in de 1 uur sessie en ze heeft alle diensten uitgevoerd die ik heel goed vind. Ik zou in de toekomst een herhaling overwegen, aangezien ze erg vriendelijk is en een goed oogcontact behoudt tijdens het proces, maar ik heb een paar andere die ik eerst wil proberen. Ze zou misschien een paar uur later op haar geheugen willen werken en ik heb haar een paar uur later gesproken en het kostte haar ongeveer 10 minuten om te beseffen dat we samen naar een kamer waren geweest! Of dat of ik ben gewoon niet zo memorabel!

    First up for me was Prisca – a 21 year old from Nigeria who has a fine set of Breasts. Prisca and Sugar were talking to me at the bar and were angling for a trio but this was not on my agenda. Ella from Ghana was also angling in for a Quattro but that was not going to happen either. I had roomed with Sugar once before at H7 but my sights this time were set on the nice looking breasts of Prisca. The room itself was very enjoyable with Prisca getting fully invested into the 1 hour session and she performed all of the services that I like very well. I would consider a repeat in the future as she is very friendly and maintains good eye contact during the process but I have a few other that I would like to try first. She might want to work on her memory a bit as well as I spoke to her a few hours later and it took her about 10 minute to realise that we had been to a room together! Either that or I am just not that memorable!

  4. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    24HOURS (20 juli 2017),Deantje (21 juli 2017),fg22 (14 november 2017),Manureva (22 juli 2017),Sjeufke (20 juli 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    14 januari 2022 @ 11:54
    Locatie
    Belgium (2 different places)
    Berichten
    108
    Discussies
    4
    Thanks
    109
    Thanked
    113 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Bluenose Bekijk bericht
    She might want to work on her memory a bit as well as I spoke to her a few hours later and it took her about 10 minute to realise that we had been to a room together! Either that or I am just not that memorable!
    This is fuckin' wonderful

  6. Onderstaande 2 leden hebben 24HOURS bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (21 juli 2017),Sjeufke (20 juli 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 mei 2024 @ 13:56
    Berichten
    852
    Discussies
    50
    Thanks
    7.769
    Thanked
    3.076 in 661 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 24HOURS Bekijk bericht
    This is fuckin' wonderful
    I've been called a 'Useless Fucker' many times in the past. Maybe it is true!

  8. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    24HOURS (21 juli 2017),Deantje (21 juli 2017),Manureva (22 juli 2017),Sjeufke (29 juli 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    20 april 2024 @ 11:05
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.530
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Gisteren in Babylon twee sessies van beide een uur gedaan met deze schoonheid, wat een aanwinst voor de club, zeg!!! Een heerlijke dame die rond is waar een vrouw rond moet zijn en mij een werkelijk bijna perfecte GFE gaf, en wat heb ik genoten van die waanzinnig lekkere borsten!

    (Overigens vertelde zij mij uit Ghana te komen, voor wat dat waard is....)
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  10. Onderstaande 3 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 augustus 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Sjeufke (29 juli 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    20 april 2024 @ 11:05
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.530
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Maar even geknipt uit mijn algemene clubverslag:

    De meiden staan in een groepje bij de sauna’s en zijn in een geanimeerd gesprek verwikkeld, maar als ik de ruimte binnenkom wordt ik spontaan door hen begroet en komt Prisca direct naar mij toe voor een kennismaking. Het lijkt wel of ze al doorheeft dat er wel iets te halen is… met een “Hallo, I am Prisca, who are you?” wordt het ijs gebroken, wat een lief snoetje heeft ze zeg en als ze dan maar direct haar borsten tegen mijn lijf aandrukt is het pleit al beslecht: het volgende wat Prisca voelt is mijn erectie tegen haar buik aan. “Woow, you really like me!?” We verontschuldigen ons bij haar vriendinnen en vallen neer op de bank bij de televisie in de kelder alwaar er direct begonnen wordt aan een heerlijke tongzoensessie, ik uitgebreid op verkenning ga bij Prisca’s borsten en billen en zij mijn erectie “bevrijd” van onder de lendendoek. Al snel besluiten we dat het wel tijd wordt om naar een kamer te verhuizen.

    Staand naast het bed wordt er eerst nog maar eens uitgebreid getongd en verken ik met mijn hand ook maar eens Prisca’s poesje, gewaxt en superstrak, maar nog niet erg op temperatuur… We verplaatsen ons naar het bed en zonder aarzeling begint de chocoprinses mij te pijpen. Terwijl de dame zich helemaal overgeeft aan haar mondeling geniet ik met mijn handen van haar heerlijke lijf, naast een stel prachtige grote borsten heeft ze ook een lekkere ronde kont en een heerlijk strak lijf. Ik maak mijn vingers nat met wat speeksel en begin haar maar eens voorzichtig te vingeren, er komt een beetje leven in haar poesje. Al snel lijk ik richting een orgasme te gaan en daar heb ik nog echt geen zin in, een beetje strelen langs haar wang en een “Be careful, baby” zijn genoeg om Prisca te laten begrijpen wat er gaande is. Ze stopt met pijpen en komt lekker in mijn armen liggen om direct weer verder te gaan met heerlijk tongzoenen, verlegen is deze 21-jarige niet… al zoenende draait ze zich op haar rug, mij zo uitnodigend om lekker haar borsten en buikje te strelen en al snel met mijn hand weer tussen haar dijen terecht te komen. Nog steeds is ze niet erg nat, tijd om daar wat aan te gaan doen, ik begin maar eens lekker aan haar tepels te sabbelen en zuigen en als die heerlijk opgestijfd zijn daal ik al zoenend, via een heerlijk zacht buikje, af naar haar poesje. Giechelend ondergaat de lieve schat het allemaal, maar als ik met een paar lange halen van mijn tong langs haar schaamlippen de aanval op haar poesje inzet komt er een instemmend kreuntje uit het dametje. Mooi, en voor mij een aanmoediging om er eens even lekker voor te gaan liggen en al mijn befkunsten op haar te gaan uitoefenen. Likkend, zuigend en knabbelend gaat de lieverd uiteindelijk naar een orgasme. Prisca blijkt een stille genietster te zijn, maar de uitdrukkingen in haar gelaat, haar harde tepels en de bewegingen van haar handen door mijn haar laten aan duidelijkheid niet veel over: de dame is heerlijk aan het genieten. Uiteindelijk wordt mijn hoofd met een behoorlijke kracht weggeduwd en meld een lachende Prisca dat het nu mijn beurt is. Ze voegt de daad bij het woord en begint mij maar weer eens lekker te pijpen om na een paar minuten mij vragend aan te kijken: “Sex?”, “Good plan”, kaats ik terug. En dus gaan we in missionaris intiem. Mijn geilheid in combinatie met het uitzicht op die twee meedeinende heerlijke puur natuur jetsers zorgen ervoor dat ik al vrij snel klaarkom, de nood was toch wel weer hoog...
    Na de schoonmaakbeurt met wat tissues knuffelen we nog wat en is er een beetje smalltalk om vervolgens lekker voldaan de kamer te verlaten. Bij de lockers reken ik af en krijg nog een uitgebreide knuffel en tongzoen ter afscheid. Wat een kanjer!!!

    *****

    Ik vind haar in een van de loungebanken, meteen word ik uitgenodigd om bij haar te komen zitten en vrijwel direct heb ik haar borsten alweer te pakken en beginnen we tot grote hilariteit van een ander donker meisje uitgebreid te tongen. Sjonge, jonge, wat is dat toch lekker, twee van die zachte, grote en toch stevige puur natuur borsten in je handen.
    Even later stappen we kamer dertien binnen en hebben weer een heerlijke, lange vrijpartij die eigenlijk een kopie van ons eerste samenzijn is… Lekker tongzoenen, heerlijk vrijen, uitgebreid pijpen, ik mag Prisca vingeren, waarbij een vinger in haar natte kutje zeer gewaardeerd word! Uiteindelijk weet ik haar na een heftige befbeurt wederom klaar te krijgen, waarna we heerlijk intiem gaan in doggystyle. Mooi gezicht hoor, een heerlijk uitzicht op twee prachtige zwarte billen en via de spiegel naast het bed op die lekkere dikke tieten die heen en weer slingeren op het rustige ritme van mijn stoten. Veel beter kan het niet worden. Na zo even bezig te zijn geweest laat ik Prisca op haar rug gaan liggen en gaan we in missionaris verder, ik krijg weer de perfecte GFE. De lieverd streelt met haar handen door mijn haar, er wordt lekker gezoend tijdens de gemeenschap en ook de lieve woordjes zijn niet van de lucht. En hoewel ik vastbesloten was het haar in standje cowgirl af te laten maken is er uiteindelijk geen redden meer aan en kom ik voordat we van positie kunnen wisselen heerlijk klaar! Op haar horloge zie ik dat we alweer bijna een uur op de kamer zijn en begrijp ik waarom ik zo “versleten” ben, we zijn gewoon bijna een vol uur volop aan het seksen geweest, woow!…Bij de lockers overhandig haar de dik verdiende euro’s en met een uitgebreide knuffel en tongzoensessie nemen we afscheid.
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  12. Onderstaande 6 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 5 oktober 2017),duivenmelker (12 september 2017),forgetskinnyletsgetfatty (29 juli 2017),Manureva ( 3 augustus 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),pogastovino ( 3 augustus 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Eergisteren een sessie van een uur gehad met deze vrolijke jongedame. Enkele andere zwarte dames in Babylon zijn wellicht beter in subtiele erotiek, maar het enthousiasme van deze Prisca is overrompelend. Superleuke meid en wat een enorme borsten!

  14. Onderstaande 5 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 5 augustus 2017),Flurkman (14 september 2017),Manureva (10 augustus 2017),Mr Bluenose ( 6 augustus 2017),Sjeufke ( 6 augustus 2017)

  15. #8
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 mei 2024 @ 13:56
    Berichten
    852
    Discussies
    50
    Thanks
    7.769
    Thanked
    3.076 in 661 posts

    Standaard

    Terwijl ik Valentina betaalde, werd Prisca ook betaald door haar klant en ze maakte een grapje met mij dat ik haar had bedrogen. Na onze eerste kamer leek Prisca een geheugenprobleem te hebben, maar nu elke keer dat ik haar zie, hebben we een lach en een grap en ze maakt een punt om details van onze eerdere gesprekken te herinneren. Leuk om haar cognitieve geheugenfunctie te zien is verbeterd! Er werden afspraken gemaakt om later in de dag aan te sluiten en ik ging voor een uur of zo bij het zwembad ontspannen. Toen ik binnenkwam binnenkwam, kwam Prisca en kwam bij me op de bank om te bespreken welke gang onze kamer zou nemen. Praat over wat er zou kunnen gebeuren, maakte me vrijgevuurd, dus we gingen voor een absoluut uitstekend uur en Prisca gaf een fantastisch GFE voor mij. Alle standaarddiensten werden op een uitstekende manier uitgevoerd en ik heb de grote verbetering van onze eerste kamer 5 weken of zo geleden opgemerkt. Ze is snel mijn favoriete Black Girl in Bab geworden en er zijn al afspraken gemaakt (met precies wat we gaan doen) voor mijn volgende bezoek in een week of zo.

    As I was paying Valentina, Prisca was also getting paid by her client and she joked with me that I had been cheating on her. After our first room Prisca seemed to have a memory problem but now every time I see her we have a laugh and a joke and she makes a point of remembering details from our previous conversations. Nice to see her cognitive memory function has improved! Arrangements were made to hook up later in the day and off I went to relax by the pool for an hour or so. When I moved back indoors Prisca came and joined me on the sofa to discuss what course our room would take. Talk of what might happen got me pretty fired up so upstairs we went for an absolutely excellent hour with Prisca providing a fantastic GFE for me. All standard services were performed in an excellent manner and I noticed the great improvement from our first room 5 weeks or so ago. She has now quickly become my favorite Black Girl in Bab and arrangements have already been made (with exactly what we are going to do) for my next visit in a week or so

  16. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (14 september 2017),forgetskinnyletsgetfatty (10 september 2017),Sjeufke (10 september 2017)

  17. #9
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 mei 2024 @ 13:56
    Berichten
    852
    Discussies
    50
    Thanks
    7.769
    Thanked
    3.076 in 661 posts

    Standaard

    Een sauna en ontspannen beneden weer (hopend de timing juist voor Jenny te krijgen) Ik werd bij Prisca aangesproken die zich herinnerde dat we de vorige week een belofte hadden gesteld en natuurlijk was ik blij om te herhalen. Ze ging naar boven om haar tas te krijgen en ze keerde terug net zoals ik uit de douche beneden ben. Met haar had ze een potje perzik yoghurt en ik dacht wat wil ze dat voor? Ik zag er snel uit te vinden als ze het snel aan haar kutje lekte en ik eet het direct van haar kutje snel! Eet perzik uit een perzik, veronderstel ik! Veel diepzussen en een geweldige BJ volgde en natuurlijk heb ik een geweldige tijd gehad om pussy te eten terwijl ik een dosis dagelijkse vitaminen kreeg! Het geslacht was in een aantal posities en ze heeft me hard gewerkt, zoveel dat ik in het zweet droogde maar ze bracht me tot een geweldige hoogtepunt voor wat een geweldige sessie was. Ze had wel één klacht en dat was dat mijn bos onderaan te stoer was voor haar, zodat ze het voor mij in de douche wilde scheren! Ze zei dat ze een scheermes in haar kluis had, maar ik heb beleefd geweigerd, maar ze dreef erop dat ze de volgende keer dat ze me zou zien dat ze het allemaal zou scheren! We zullen wel zien. Prisca is een slimme meid en ze lijkt te weten hoe een man gelukkig te houden, aangezien ze de hele dag vrij druk was voor zover ik kon zien. Een bepaalde herhaling in de toekomst.

    A sauna and relaxing downstairs again (hoping to get the timing right for Jenny) I was joined by Prisca who remembered that we had set a promise the previous week and of course I was keen to repeat. She went upstairs to get her bag and she returned just as I got out of the shower downstairs. With her she had a pot of peach yogurt and I thought what does she want that for? I was soon to find out as she soon spooned it on to her pussy and I was quickly eating it directly from her pussy! Eating peach from a peach I suppose! Plenty of deep kissing and a great BJ followed and of course I was having a great time eating pussy whilst getting a dose of daily vitamins! Sex was in a number of positions and she worked me hard, so much so that I was dripping in sweat but she brought me to a great climax for what was a great session. She did have one complaint though and that was that my forest down below was too bushy for her so she wanted to shave it off for me in the shower! She said she had a razor in her locker but I politely declined but she insisted that the next time she saw me that she was going to shave it all off! We will see. Prisca is a smart girl and she seems to know how to keep a man happy as she was fairly busy for the whole day as far as I could see. A certain repeat in the future.



    Brown Sugar, how come you taste so good
    Brown Sugar, just like a young girl should

  18. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (21 september 2017),forgetskinnyletsgetfatty (21 september 2017),Manureva (22 september 2017),Sjeufke (21 september 2017)

  19. #10
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    20 mei 2024 @ 07:58
    Berichten
    4.706
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.165 in 2.568 posts

    Standaard

    Buitengekegeld uit Babylonia en nou elders actief enzo...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  20. #11
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    20 april 2024 @ 11:05
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.530
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Buitengekegeld uit Babylonia en nou elders actief enzo...
    Buitengekegeld? Dat klinkt niet best....
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  21. #12
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.543
    Discussies
    38
    Thanks
    3.985
    Thanked
    3.900 in 1.073 posts

    Standaard

    Als het die grote forse meid is kan ik het mij wel voorstellen dat ze gedonder kreeg.
    Jammer want haar pijpkunsten zijn goed en ze heeft een lekkere stevige kont.
    Maar je moet wel eerlijk zijn!
    Ok denk dat we het over de zelfde meid hebben.
    Weet het zeker, groot niet ze hebben ook altijd zo hoge hakken aan.

  22. #13
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    In ieder geval is zij in het geheel van de website verwijderd...

  23. #14
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 mei 2024 @ 13:56
    Berichten
    852
    Discussies
    50
    Thanks
    7.769
    Thanked
    3.076 in 661 posts

    Standaard

    Ze is nog steeds een student en kan wellicht wat tijd nemen om enkele examens af te ronden.

    She is still a student and is perhaps taking some time off to complete some exams.

  24. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 5 oktober 2017)

  25. #15
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    20 april 2024 @ 11:05
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.530
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht

    Aanwezige dames 9.11.2017


    Prisca





    Heeft iemand hier enig idee of dat het rondborstige negerinnetje (mag ik dat zo zeggen?) is die een paar weken geleden kortstondig in Babylon geacteerd heeft?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(Nigeriaanse)
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  26. Onderstaande leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (10 november 2017)

  27. #16
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    20 mei 2024 @ 07:58
    Berichten
    4.706
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.165 in 2.568 posts

    Standaard

    Yup, dat klopt
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  28. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 9 november 2017),Flurkman (14 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.