Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Nora (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard Nora (Roemeense)

    NORA (Samya) - Finish&Go session dankzij 'morning wood'
    Bij deze recensie

    Paspoortje



    Nora (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Massage, Aftrekken
    Extra info : Optick fick fuck&go type, voor de snelle wip met een beeldmooie meid





    DVP-Catalogus - Afwerkslet, Hallo-wie-geht's-Roemeentje (maar Wohin-gehst-du-Roemeentje kan ook)

    Bijzonderheden - Prachtige mooie sexy meid met lange zwarte haren, bleke huid, rode lippen en gezegend met een perfect stel tieten, liet in een witte set rond en met wit doorzichtig kleedje.

    Waar ik haar heb ontmoet - in de bar vermoedelijk, ik zwalpte slaapdronken met een stijve de club rond. Een babe zoals zij benevelde m'n verstand compleet.

    Presales - nauwelijks. Ze zei zoiets als 'Hallo wie geht's' of 'Wohin gehst du schatzi', don't remember. Soms werkt dat toch voor die dames, vooral als de klant pas gepit heeft. Ik stond direct geil, de rest van m'n verstand was weer in slaap gesukkeld behalve de erotisch geprikkelde zones. Ze zag er in een woord magnifiek en beeldschoon uit, goed voor een snelle wip.

    Kamer 23 - in dezelfde gang achter de theke, de slechte kamers. We moesten wachten op de sleutel en dat gaf me gelukkig meer tijd met dit mokkel te spelen, haar borsten wat te beroeren, haar op schoot te nemen. Ze ging er echter weer af. Dat is geen goed teken maar ik was te gefixeerd op de welvingen van haar lichaam en de vorm van die zachte mooie borsten, cup C at least


    Voorspel & Sex

    Dit ging allemaal snel, veel te snel. Deze kamergang leek sterk op wat ik meemaakte met Luciana in Acapulco Gold, alleen was Nora wel bereid meer te doen en m'n spelletje mee te spelen zonder morren. Dat levert haar een extra punt op, voor een afwerkslet deed ze dat zelfs niet onverdienstelijk. Ook deze keer speelde het nadeel van de slechte verlichting. Eens draaien naar het licht bleek nog onhandiger, er was domweg te weinig plaats op dat bed. Nee ik ben geen fan van die lange nieuwe kamergang...letterlijk dan want de figuurlijke kamergang zal misschien 20 minuten hebben geduurd. De seks kon ik nog lang rekken maar ook niet tè lang. We gingen zo al erg snel op seks over, ze wou het condoom aan doen van bij binnenkomst wijzend op de nieuwe wet. Ik gaf aan eerst wat met haar mooie lichaam te spelen en te strelen. En mooi was ze en welke zalige tieten had die meid. Gezien ik niet zo lang ontwaakt was, pompte het bloed zich door m'n penis als zot. Ik kwam zot van lust voor haar en wou ook echt al aan de slag. Die zachte mooie borsten vasthouden als je pas wakker bent...the feeling of that terwijl je kijkt naar een dame wiens ravenzwarte haren over haar gezicht op me vielen, die mooie hals, die slanke mooie vorm van haar lichaam...heaven...heaven...heaven.

    Het neuken was wisselend in versnelling wat ik hoofdzakelijk stuurde. Ze ging gewoon in mee. Dan pompte zij (on top) een beetje. Een prachtige dame en ik kwam nog explosiever klaar als daareven bij Leia en dat bij dit late uur. Voor mij is het bewezen: 'morning sex' of sex bij het hebben van morning wood is the best sex! Met een ingehouden schreeuw gekreun kwam ik kronkelend klaar onder dit prachtige vrouwmens. Ze lachte zelfs een beetje verbaasd. Nja.

    Ze wou al afsluiten en weg gaan maar ik bleef wat liggen. Uitgeteld. Ze kwam beurtelings bij mij zitten en liep wat rond. Ze wist wel dat het tot een half uur was in deze club, dus ik kon wel blijven liggen. Nadat ik wat bekomen was en niets meer wist om een gesprekje gaande te houden, hield ik het voor bekeken. Ik was verzadigd bij deze bloedmooie dame. En ze had een punt in haar klaagzang, dezelfde als Luciana destijds: 'het is hier veel te warm'. Het raam stond open en het was effectief nog heet en dat om half drie.

    Afsluiten - ik ruimde rustig af terwijl ze ongeduldig wachtte, m'n bloedmooei sexy finish&go Roemeentje. Ik overhandigde haar later haar geld voor een half uur, meer krijgt ze niet.

    Aftersales - Geen, ik ging naar de bar genieten van de performances van dansende dames en dan weer gaan rusten.

    Conclusies en Score

    Een typisch Finish&Go optick fick geval aca Luciana in Acapulco Gold. Ze krijgt meer punten toebedeeld omdat ze m'n wensen niet onverdienstelijk deed en ze me super goed deed klaarkomen, met een kreun en een halve schreeuw zelfs, zonder dat ik superservice kon verlangen. Ik wist wel dat er geen GFE-spul voor me stond en wou net als in Mondial de snelle bevrediging bij een sexy thing en dat deed ze zeer goed.

    Score: 5,0 / 10
    OFE-Score: ****
    Finish&Go-Score: ****1/2
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 17 juli 2017 om 12:22

  2. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 juli 2017),Mr Bluenose (23 juli 2017),Sjeufke (17 juli 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Hmm 'mijn' Nora was wel degelijk Roemeense, TZ deed die niet en massagekunsten dicht ik haar niet echt toe. De uiterlijke beschrijving kan op 1e zicht mss overeen komen maar of het dan om dezelfde dame gaat is niet zeker.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

  4. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (15 augustus 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60