Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Elena (Griekse) Julius Weberstraße 48, kamer 6



    Elena (Griekse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Grijs
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, GFE, Aftrekken
    Extra info : Valt op door haar opdringerige manier om je binnen te krijgen





  2. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (18 november 2018),mechelen (19 juni 2017),Pierke69 (18 april 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Ik ken Elena inmiddels zo'n drie jaar. In mijn begintijd en experimentele fase op de vulkaan ooit een keer bij haar geweest. een vervolg is er nooit meer van gekomen mede door haar opdringerig gedrag, een aantal persoonlijke favorietjes die mijn voorkeur genieten en het uittesten van andere dames.

    Getooid met een sexy brilletje is ze inmiddels weer in Haus 48 opgedoken. Ze riep me bij haar en begon in gebrekkig Nederlands met me te praten. Lange tijd heeft ze in Haus 19 vertoefd en vroeg of ik niet naar mijn "vrouw" moest. Ik deed natuurlijk of ik niet wist wie ze bedoelde en meteen zei ze Gyselle. Haar hand ging richting mijn kruis en haar tong verdween in mijn oor. Ze nodigde me vrijblijvend uit op haar kamer om even te praten en samen een sigaretje te roken. Al spoedig verdween haar hand ditmaal in mijn broek en was mijn ander oor aan de beurt voor een wasbeurt. Dat zijn de momenten dat je verstand het verliest van je lust en al spoedig lagen we volop te tongzoenen. Na enkele minuten toch maar ons gaan opfrissen en eenmaal terug op bed weer verdergegaan met tongzoenen terwijl onze handen op onderzoek uitgingen.

    Nadat ze met haar hand ervoor gezorgd had dat hij weer fier overeind stond werd hij ingepakt in een rood jasje en begon ze te pijpen. Nu kan ik me weinig herinneren van onze sessie drie jaar eerder, maar weet zeker dat ze destijds niet zo pijpte als gisteren. Heel gevarieerd en rustig, op de juiste momenten de druk verhogend met de tong en zelfs deepthroat tot aan gaggen toe. Na een twintigtal minuten kozen we ervoor om toch wat standjes uit te proberen. De flutschi kwam tevoorschijn en na een kwak ertegenaan gegooid te hebben kwam ze in een close cowgirl op mij. Of het nu door de warmte of de flutschi kwam, echt spannend werd het niet en we besloten in lepeltje lepeltje verder te gaan. Ook hierbij liep het niet van een leien dakje. Ze vroeg of ik nog een ander standje wilde of ze verder moest gaan met pijpen. Aangezien het neukgedeelte niet echt op gang kwam ervoor gekozen om haar verder te laten pijpen. Een nieuw condoompje werd omgedaan en ze liet wederom zien dat ze dit facet uitstekend beheerst. Ze bouwde het goed op en uiteindelijk heerlijk klaargekomen. Ze verontschuldigde zich nog dat het neukgedeelte niet soepeltjes ging en ik nog andere posities had kunnen proberen. Ik zei haar dat ik veel meer kan genieten van een goede pijpbeurt als neuken en ze me zeer verrast had met de wijze waarop ze pijpte. We rookten een sigaretje en hebben nog een hele tijd nagepraat.

    Op de kamer vertoont ze een heel ander gedrag als aan de deur. Waar ze daar opdringerig overkomt is ze op de kamer heel rustig en lief. Tijd en prijs bewust niet ingevuld omdat dit een zeer vertekend beeld zou geven. Hoewel ik het vermoeden heb dat ze Albanese is blijft ze volhouden Griekse te zijn. Een herhaling zal er wel eens van komen als ik puur behoefte heb aan een BJ.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 19 juni 2017 om 11:06

  4. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (11 maart 2020),Pierke69 (18 april 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60