Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Nicolle (GT)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard Nicolle (GT)

    Haarkleur/-lengte : kort bruin haar
    Lengte dame : 1,60
    Postuur/Cupmaat : mager cup a of b
    Nationaliteit/Taal : poolse nationaliteit, spreekt redelijk duits
    Leeftijd : bijna 19
    Tatoeages/Piercings : navel
    Service: pijpen, beffen, neuken, tongzoenen
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : ruim een uur
    Prijs : 75 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Gisteren voor het eerst binnengestapt bij GT in Brüggen. Leuke tent, met een leuk aantal dames. Qua schoonheid viel me het wel een beetje tegen, maar toch ook een paar leuke dingetjes rond zien lopen.
    Na een klein half uurtje kwam ik Nicolle tegen, die ik in Wildenrath ook al eens mee naar de kamer had gevraagd. Dus haar maar snel de sleutel laten halen, douchen en de kamer opgezocht.
    Daar aangekomen uitgekleed en op het bed gaan liggen. Ze heeft een heerlijk slank figuurtje en haar borstjes steken er fier bij af. In vergelijking zijn ze redelijk groot, voor zo'n iel meisje. Ook haar kutje mag er wezen: lekker uitgestoken schaamlipjes.
    Ze begon met zoenen en kusjes geven op mijn lichaam en daarna daalde ze af voor haar pijpsessie. Genoten van haar kwaliteiten.
    Daarna condoompje erom en geweldig geneukt met haar. Ze weet als geen ander, wat ik lekker vind bij het neuken. Heerlijk neuken met de kop er zomaar net in en dan lekker dat kleine, nauwe kutje aanspannen. Een zaligheid om te zien en te voelen. Zo in verschillende standjes geneukt, daarna weer gepijpt om vervolgens heerlijk klaar te komen.
    Op zo'n jonge leeftijd al zo'n goeie service geven. Om van te genieten.

    F

  2. #2
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Nicolle

    Na bijna 5uur lang JungFrau te zijn geweest, toch maar met een dame naar de kamer. Mijn ogen vielen op deze lekkere jonge spring in het veld. Meisje van 18 jaar moest dan maar. Wat de BB hierboven al schreef, dat dametje heeft al heel wat ervaring voor haar jonge leeftijd. Lekker strak lichaampje. RRRR....
    Kussen, pijpen, en lekker in verschillende standjes genomen. Aan het eind van de rit kreeg ze last van een rauwe poes. Wat bleek, ik was haar veertiende klant die dag. Leuk zakcentje voor d'r. Ze vond zichzelf niet zo goed deze sessie. Ze was moe zij ze. Nou niets van gemerkt. Dat belooft wat de volgende keer. Toch maar eens wat vroeger op de dag met deze dame naar de kamer.

    Herhalingsgevaar: 200-300%

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard De roddelfabriek over Nicolle - maar wel waar.

    ? Dit is een niet-recensie, heren Mods - mag dit nu ?

    Hoewel een mede-ijsbeer eerder dezelfde dag als Sonny berichtte met Nicolle op de kamer was geweest voor een sessie van een klein uur (en tot volle tevredenheid) viel het ons toch op dat de dame er een erg hoog tempo op na hield. Op een gegeven moment in de middag (ach, wat doe je zoal daar...) zijn we eens gaan timen.

    Schrik niet:
    - 28 minuten
    - 22 minuten
    - 12 ! minuten (of eigenlijk 11 minuten en nog wat seconden...)

    Tja. dat hoeft geenszins aan de dame te liggen (en de bovenstaande beschrijvingen zijn positief genoeg) maar erg vrolijk werd ik er in ieder geval niet van. Ondanks een prachtig figuurtje toch maar gepast tot ik meer positieve berichten vind.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Nu dacht ik toch bijna alles al gedaan te hebben in dit soort ethablissementen, maar de tijd opnemen..........nee, )

  5. #5
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Blinzeln Practicum ethologie.

    Mais oui, mon cher Pel !

    Ik heb voor practicum Ethologie zebra's en java-apen moeten observeren - je raakt er aan gewend waarschijnlijk - maar dit is toch veel leuker !

    Maar serieus: we waren met een aantal ijsberen aan het kletsen en het viel ons op hoe vaak en hoe snel de dame naar en van de kamer ging. Op een gegeven moment zijn we maar de wetenschappelijke methode gevolgd en zijn het gaan timen. Toch niet zo raar ? Gedenk Sonny: hij was haar veertiende (14-e !) klant, non ? Dat zegt toch wel wat.

    Goed, eerlijk is eerlijk: ze ziet er geweldig uit. Had ik dit alles niet geweten, was ik ook voor de bijl gegaan.
    Erger: ik herinner me haar figuur, haar koppie. Ik denk dat ik de gok wel wil wagen...

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Ondanks het feit dat ik haar veertiende klant was (volgens haar eigen zeggen) heb ik totaal niets gemerkt van "hurry hup" Ik ben zeker 30 minuten met haar in de blokhut geweest waarna 50 euries van eigenaar wisselde.

    Maar je hebt toch zelf de tijd in control? Wanneer mijn yogert bucks nog niet heeft afgevuurd, kan ze haast maken dat ze wilt, maar ik blijf!

    Ik heb een goede ervaring met deze dame achter de rug...
    BR , SONNY

  7. #7
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Sonny,

    Je hebt helemaal gelijk. Je hebt het als klant nog altijd zelf in de hand.

    W-L

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

Babylon 468*60   Diamond 468*60