Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Roxanna (Roe)

    Gisterenavond ben ik voor het eerst daadwerkelijk binnen gegaan bij Pasha Keulen.

    Ik reed om 23u15 de straat vinden, en daar was uiteraard nergens een parkeerplaats vrij. Geen probleem echter: op 300 meter wandelen van Pasha, is er een redelijk grote parking die gratis kan gebruikt worden.

    Ik heb mijn stalen ros achtergelaten en ben richting Pasha gewandeld. Over de 300 meter tot aan Pasha heen, stonden tientallen groepjes mannen, van allerlei origine. Sommigen zagen er onguur uit (nu ja, zij dachten waarschijnlijk hetzelfde van ondergetekende), maar niemand was onvriendelijk of storend.

    Aan de hoofdingang van Pasha (rechterdeur), heb ik 5€ betaald aan de buitenwipper, waarna mijn verkenning van dit Laufhaus kon beginnen. Ik ben de 7 verdiepingen 2 keer op- en afgelopen en heb tientallen dames gezien. Een beetje van alles: Oost-Europees, Afrikaans, Zuid-Amerikaans, een verloren gelopen Aziaatje, jong, oud, dik, dun... Voor ieder wat wils. Qua echte stunners, was het aanbod wel beperkt. Ik heb slechts 2 WAUW meiden gezien, en dezen waren uiteraard bezet, toen ik hen wou bezoeken.

    Na een half uurtje rondwandelen, ben ik uiteindelijk binnen gegaan bij Roxanna, een mooie Roemeense van 29 lentes.

    Roxanna heeft de kamer met nummer 322. Ze is zo'n 1,60m groot, heeft lang blond haar, een heel mooi gezicht (echt een leuk kopje), en stralende bruine ogen. Ze is normaal gebouwd, heeft een mooie C-cup en een quasi perfecte kont. Geen piercings of tattoos.

    Eens op kamer, kreeg ik de kamerprijzen uitgelegd: 50€/20min, 80€/30min en 150€/60 min. Mij indachtig dat ik me niet in een saunaclub bevond en dat de service dus waarschijnlijk niet echt hoogstaand ging zijn, heb ik geopteerd voor 20 minuten aan 50€.

    Eens mijn biljetje aan Roxanna overhandigd, ontdeden we ons beiden van onze kledij (en ik was wat blij, want deze dame heeft echt een geil lichaampje) en nestelden we ons op het bed.

    Roxanna begon me overal op mijn lichaam te zoenen, en werkte zich langzaamaan een weg naar beneden. Voor ik er erg in had, was ze me plots aan het pijpen, met condoom,maar dat plastiekje had ze zo subtiel aangebracht, dat ik het niet eens gemerkt had :o. Wat volgde was een meer dan uitstekende pijpbeurt (en het condoom stoorde absoluut niet, hoe, wat, waar 'ellende' na 1/07??).

    Tijdens het pijpen, mocht ik spelen met Roxanna haar borsten, billen en mooie poes. Voor mij altijd een meerwaarde.

    Na een tijdje vroeg Roxanna of ze verder moest 'blazen' of ik haar liever al wou neuken? KP is vooral een neuker, dus ik koos uiteraard voor de tweede optie.

    Ik liet Roxanna zich op handen en knietjes installeren, en bracht mijn schacht bij haar nauwe poesje naar binnen (geen glijmiddel, jeuj ). Ik begon traditioneel rustig aan en bouwde het tempo beetje bij beetje gevoelig op. Toen Roxanna haar kreunen luider en luider werd, en mijn orgasme dichter en dichterbij kwam, bedacht ik me dat het voor 50€ misschien toch geen slecht idee was, om even van standje te wisselen.

    Ik liet Roxanna zich op haar rug leggen, en daalde als een engel uit de hemel op haar neer. Ik ben lekker rustig en intiem gestart en heb net als bij hondjes het tempo langzaamaan opgevoerd. Puur genieten. Uiteindelijk ben ik met lange, diepe (niet al te harde) halen probleemloos klaargekomen in Roxanna haar mooie poes.

    Kleine KP blij, en grote KP blij!

    Roxanna nam vervolgens nog rustig de tijd. We hebben ons allebei opgefrist, hebben nog gezellig nagepraat en met een innige knuffel heb ik na iets meer dan 25 minuten afscheid genomen van deze lieve, vriendelijke meid.

    Herhalingsgevaar: goede ervaring met een mooie meid, maar vergeleken met Gabriella en Mandy in PHG, eerder op de dag, was het allemaal toch veel minder. Met andere woorden: herhalingsgevaar is heel klein.


    Nu de patatten afgegoten waren, begon de vermoeidheid toe te slaan. Ik ben wel nog langs 2 bistro's geweest om een watertje te drinken en de gezellige sfeer op te snuiven. Deze bistro's zijn duidelijk een plaats waar mannen even komen uitblazen van hun wandeling en waar vrouwen een visje komen uitsmijten voor een latere kamergang. Leuk.

    Uiteindelijk was dan de tijd gekomen om terug te keren naar mijn wagen en mijn hotel op te zoeken.

    Het was een aangename eerste kennismaking met Pasha. Ondanks de concurrentie in Keulen met Mondial en Samya, sluit ik niet uit dat ik er in de toekomst nog eens terugkeer. Het 'wandelen' zit mij immers nog steeds heel sterk in het bloed!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 mei 2017),cavediver ( 1 mei 2017),firstme ( 2 mei 2017),pret ( 1 mei 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Diamond 468*60   Babylon 468*60