Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Gisteren @ 08:21
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard Caty Vanuatuse, Moulin Rouge 15

    caty (Vanuatuse)
    Leeftijd : 46 jaar Taal : Engels (matig), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Buik
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info : vreend dat deze dame nog geen paspoort heeft,.echt een topper.meer info komt nog,





  2. Onderstaande 4 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 1 mei 2017),mechelen (30 april 2017),Mr Pussy (30 april 2017),The Loner ( 1 mei 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Gisteren @ 08:21
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    vanmiddag weer een heerlijk uurtje. bij deze parel geweest, ik kan een heel verhaal ophangen. in het kort het was weer super. ook met deze warmte blijft het een sexbeest.
    voor mij de nummer 1 op de weaze,

  4. Onderstaande leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner ( 3 juni 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Gisteren @ 08:21
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    ik kan wel blijven schrijven, over deze dame. ben weer bij haar geweest, ze was best aan de luie kant en wou dat ik haar ging beffen. niet ergens om maar soms ruikt haar poes niet altijd even fris, zal door de hormonen komen denk ik, ze wast zich altijd voor en na de dat boven een teiltje. vind dat best grappig.maar nu het beffen ze rook heerlijk fris.heel rustig beginnen van af haar borsten naar haar navel. op naar haar klitje, zij begon me zacht te pijpen en mijn ballen te likken.haar klit heerlijk met mijn tong bewerkt. een vinger in haar poesje, en op zoek naar haar g spot, ja gevonden, en toe was het vuurwerk na 10 minuten kwam ze toch klaar, onvoorspelbaar wat een vocht kwam er vrij. ik bleef door likken .tot ze met haar heerlijke benen mijn kop zowat plat drukte, en schreeuwde stop stop, wat is dit een heerlijk mens, zij ziet me snel weer nu in esperanza 102

  6. Onderstaande 3 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 9 juni 2017),Sjeufke (10 juni 2017),The Loner ( 9 juni 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Na eerder in de week Isabela bezocht te hebben nu op zoek naar een van de dames op de bovenverdieping van Moulin Rouge. Helaas was de keuze beperkt daar de dames bijna allemaal aan de maaltijd zaten, wat natuurlijk ook moet gebeuren. Dan maar even door naar het Hofje maar ook daar hetzelfde laken een pak, slechts 2 gordijnen open op 20 en 24.
    Terug naar MR in de hoop dat Caty van 14 er weer zou zitten doch helaas. Maar niet getreurd want op 15 bij Katy waren de gordijnen wel open.
    Na het financiele gedeelte te hebben afgehandeld en we ons allebei verfrist hadden, op bed plaats genomen.
    Met stormachtig tongzoenen ging Katy (met een K zoals ze zelf aangaf) van start. Vervolgens ben ik afgedaald om haar te likken wat gezien haar iets te opzichtige gekreun na een minuutje of 2 geresulteerd hebben in een orgasme. Dit was mij te gefaked en ook niet nodig, maar goed het hoort soms bij het spel.
    Nadat ze was "bijgekomen" moest ik er aan geloven en het pijpen beheerst ze zeker. daarna nog geneukt in missio om met daarna handmatig af te trekken.
    Een geslaagd bezoekje, zeker het het tongzoenen en pijpen maar miste met haar een "klik". Misschien bij een 2e of 3e keer wel. we zullen zien.
    Die klik had ik later op de avond bij een andere latina wel trouwens. Later.

  8. Onderstaande 3 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (26 november 2017),jope (27 november 2017),Moontanner (26 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60