Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard Berichtgeving mbt pzc na 1 Juli, nieuwe wetgeving.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Misschien off topic ... Is het na 1 juli (of ervoor) nog toegestaan om melding te maken van pzc in de Duitse clubs ivm de nieuwe wetgeving?
    Goede en terechte vraag, moet ik in detail nog met Willem2 overleggen maar lijkt me als pzc formeel verboden wordt we ook pzc berichtgeving niet meer toestaan zoals we nu nzc berichtgeving ook al niet toestaan.
    Punt is wel en dat is eerder opgemerkt dat in veel paspoorten nu pzc staat. Maar voor nieuwe paspoorten is dat dus vanaf 1-7 ongewenst.

    Zie ook:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...alige-AO-clubs

    NB dit bericht afgesplitst uit ander topic.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (30 april 2017),fg22 (30 april 2017),Flipper (30 april 2017),hasta la pasta (30 april 2017),toyota (30 april 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    makkelijk zat..... eerst ff de rem erop, kijken hoe zich e.e.a. gaat ontwikkelen en dan kan de rem er nog altijd vanaf.... ben ook benieuwd hoe tenten als "Villa Venus" hun concept gaan vermarkten...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    [ . . . ] lijkt me als pzc formeel verboden wordt we ook pzc berichtgeving niet meer toestaan zoals we nu nzc berichtgeving ook al niet toestaan. [ . . . ]
    Uhhh, Dat laatste wordt momenteel toch toegestaan indien het ao-clubs betreft die daar openlijk mee adverteren? Zie dit topic:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...886#post424886
    Ik neem aan dat die misleidende advertenties die reclame maken met "Tabulos" en andere "hemmungslose" handelingen ook niet meer geplaatst gaan worden.

  5. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Wellicht dat we de service in het paspoortje tot een sterrerating zouden moeten beperken. Wellicht moeten we ook geen anonieme toegang meer toestaan. Pageviews is leuk allemaal maar we zijn geen platform dat als doel heeft politie van informatie te voorzien ,die potentieel tegen ons gebruikt kan worden.

  6. #5
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    en een p[politieman kan niet inloggen ?

  7. #6
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    En een laatste blik op de volgende smileys voordat ze uit de smileys lijstje worden gewist :
    -
    -

  8. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bredero (30 april 2017)

  9. #7
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En een laatste blik op de volgende smileys voordat ze uit de smileys lijstje worden gewist :
    -
    -
    Nou Pic, je hebt tegenwoordig condooms die wat minder zichtbaar zijn, in ieder geval niet zo zichtbaar dat je ze bij een afbeelding van de grootte die je laat zien nog kunt waarnemen. Eigenlijk alleen die schrik condooms (effe niet opletten als ie er om gaat en je het apelazerus schrikken als je leuter knallrood uit de poes komt) zou je bij die smileys kunnen zien.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  10. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Een politievrouw kan dat ook laten we vooral niet discrimineren. Wellicht handig om een bot login tegen te gaan met een human verification voor de login. ook handig om de website https te maken. Ze kunnen nu alles gewoon lezen ze hoeven niet eens in te loggen.. Luisteren gewoon mee op de lijn..

    Als we dat niet doen hebben we na 1juli nog alleen naar posts van ik heb bier gedronken en tieten gezien in de duitse topics of je moet extreem dom zijn om in duitsland potentiele strafbare feiten te posten.

    Rij je de grens over. Dag meneer pietje12345 van ijsberenforum we zien dat u toen en toen een strafbaar feit in duitsland gepleegd heeft naar eigen zeggen , kunt u even meekomen naar het bureau.

    Of zie ik dat fout.

    Laatst gewijzigd door Flipper; 30 april 2017 om 15:31

  11. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 april 2017),phoenix (30 april 2017)

  12. #9
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik was van de week in een club (per im geef ik je de naam)en ik kon al niet meer naar de website van bepaalde fora...gewoon geblokkeerd, van de zijde van clubs krijg je over geschreven post steeds meer weerstand bij onze oosterburen

    ik denk dat ook hier goed moet worden nagedacht over het hoe en wat van ervaringen te lezen voor jan en aleman, maw onze online identity is zeer kwetsbaar aan het worden , zeker na 1 juli...

  13. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Flipper (30 april 2017)

  14. #10
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ander voorbeeldje wat wellicht meer mensen zullen herkennen. Er zijn clubs waar politie auto's scannen op hun nummerbord, zo worden ze later bij een controle langs de weg stilgezet met de bijna overtuiging dat ze ene drugscourrier-vangst hebben, dat is mij overkomen en ik ken alleen maar wietolie- en daar houdt de drugs zo ongeveer bij mij op...dat kan evengoed straks gaan gelden voor het bezoek aan een saunaclub en de registratie van je kenteken en je schrijfsels op het internet na bezoek aan het bordeel. De agenda zou wel eens van de politiek kunnen zijn, halvering van deze seksbusiness, lukt dat niet dan gaan we klanten en hoeren 'jagen' Ik realiseer me ook wel dat de soep waarschijnlijk niet zo het zal zijn als deze wordt opgediend, maar toch...prettig da tik wat nummers van dames heb die bij gebrek aan clandizie een hotelletje samen vast wel zien zitten als 'tijdelijke echtpaar'

  15. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ik hoop eigelijk gewoon dat we ft/fo in kunnen inruilen voor gesichtsbesahmung... Niet strafbaar en veeeeel leuker als je het mij vraagt..

  16. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (30 april 2017)

  17. #12
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik was van de week in een club (per im geef ik je de naam)en ik kon al niet meer naar de website van bepaalde fora...gewoon geblokkeerd, van de zijde van clubs krijg je over geschreven post steeds meer weerstand bij onze oosterburen

    ik denk dat ook hier goed moet worden nagedacht over het hoe en wat van ervaringen te lezen voor jan en aleman, maw onze online identity is zeer kwetsbaar aan het worden , zeker na 1 juli...
    Al deze ervaringen... een beetje naïef, zou Máxima met gevoel voor understatement zeggen.
    Misschien een Eye-opener voor degenen die klakkeloos openbare WiFi netwerken gebruiken!

    Zou het toeval zijn dat vanaf hetzelfde moment smartphones internationaal tegen hetzelfde nationale tarief gebruikt kunnen worden ?
    Lang leve de Europese Unie
    En Garde

  18. #13
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Zijn we niet aan't afdwalen naar het "post hier je favoriete complot" topic ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  19. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (30 april 2017),lekkersfan (30 april 2017)

  20. #14
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    De wetgeving die binnenkort van kracht word in Duitsland komt neer op een condoom-plicht voor hoerenlopers. Zodra de lozing van de hoerenloper op welke manier dan ook op of in de sekswerker terecht komt is de hoerenloper in overtreding van de wet. Zodra de leuter van de hoerenloper zonder condoom ingebracht word in een lichaamsopening van de sekswerker is de hoerenloper in overtreding. Het is straks volgens de wet de plicht en verantwoording van de hoerenloper om ervoor te zorgen dat z'n lozing in een condoom terecht komt, en z'n leuter niet 'per ongeluk' zonder rubber in een lichaamsopening van een sekswerker verdwijnt.

    Natuurlijk kunnen we ons gaan bedienen van eufemismen als "Het mondeling Frans werd au-naturel afgenomen" of "de door mij aangebrachte vernislaag deed haar schoonheid nog beter uitkomen", maar daar trapt natuurlijk niemand in.

    Zodra uit je forum-verslag de indruk kan ontstaan dat je leuter zonder rubber in een lichaamsopening van een sekswerker is verdwenen, of dat je 'per ongeluk' de sekswerker hebt geraakt met je lozing, dan heeft de politie een geldige reden om deze overtreding van de condoomplicht-wet te onderzoeken.

    De politie zal daarom bij de uitgever van het ijsberenforum aankloppen met de vraag vanaf welk IP-adres het schrijfsel is gepost. Wil de uitgever van het ijsberenforum deze informatie niet geven dan kan de politie in het belang van het (straf)rechterlijk onderzoek mogelijk beslag leggen op de database/computersystemen die deze informatie (mogelijk) bevatten. Het ijsberenforum kan niet weigeren mee te werken omdat het om een (straf)rechtelijk onderzoek gaat dat gebaseerd is op gerede vermoedens (je eigen post!!!).

    Aan de hand van het IP-adres kan de internet-provider achterhaald worden. De politie zal aankloppen bij de internet-provider met de vraag door wie dat IP-adres in gebruik was op het moment dat het bericht op ijsberenforum werd gepost. Wederom: Omdat er sprake is van een (straf)rechtelijk onderzoek op basis van gerede vermoedens (je eigen post!!!) zal je internet-provider weinig anders kunnen doen dan je NAW-gegevens aan de politie te geven.

    De kans bestaat dus dat je politie aan de deur krijgt wanneer je op het forum net iets te enthousiast vertelt over je rubberloze avonturen. Bewijzen en/of (straf)rechtelijke vervolging is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar ze kunnen je het leven bijzonder zuur maken. Reken erop dat je hele sociale/professionele omgeving op de hoogte is van je hoerenloperij voordat het onderzoek is afgerond, en besloten is wegens gebrek aan bewijs niet tot vervolging over te gaan.

    Verder zal de uitgever van het ijsberenforum ook niet zitten te wachten op een eindeloze stroom van verzoeken om informatie te verstrekken aan de politie.

    Kortom:
    Waarom zou het ijsberenforum toestaan dat je jezelf in een lastig pakket brengt door open en bloot te schrijven dat je dingen gedaan hebt waarmee je de wet overtreed?


    J.W.
    Keep on Walking.....

  21. #15
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Bereid je voor op een SWAT team dat 's nachts je deur inbeukt en helicopters die over je huis hangen om je te ontvoeren naar Duitsland waar je na een schijnproces spoorloos verdwijnt in een goelag waar je hoogstens nog zes maanden te leven hebt, 20 uur per dag bruinkool mijnend.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  22. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 april 2017),Goedemorgenallemaal ( 1 mei 2017),lekkersfan (30 april 2017),Mr Pussy (30 april 2017)

  23. #16
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Kortom:
    Waarom zou het ijsberenforum toestaan dat je jezelf in een lastig pakket brengt door open en bloot te schrijven dat je dingen gedaan hebt waarmee je de wet overtreed?


    J.W.
    het is velen gelukt om niet te schrijven dat ze met net wat teveel bier op terg naar huis rijden dus het moet kunnen.
    Aan de andere kant zijn er nog steeds die open en bloot verkondigen ergens te hard gereden te hebben.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  24. #17
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Bereid je voor op een SWAT team ...
    Bereid je voor op een telefoontje aan je vrouw/vriendin waarin gevraagd word of het haar bekend is waar je was op de datums die in je ijsberenforum-recensies genoemd worden. En vertrouw erop dat je vrouw/vriendin tijdens dat gesprek op subtiele wijze duidelijk word gemaakt dat je op die datums wel eens in een bordeel had kunnen zijn.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Er zijn clubs waar politie auto's scannen op hun nummerbord ...
    Iedere (moderne) politie-auto begint met het scannen van alle kentekens in de buurt zodra het contact van de politie-auto word aangezet. Wanneer ik van Zuid-Holland naar de Duitse grensregio rijdt word mijn kenteken ruim honderd keer gescand door (al dan niet mobiele) overheidssystemen.

    Die systemen zijn in principe in staat van minuut tot minuut mijn gangen te volgen. Ik kan er slechts op vertrouwen dat die systemen gebruikt worden binnen de grenzen van de wet (dus niet om mijn gangen te volgen, maar om te kijken of er onverzekerde, te snel rijdende, of gestolen auto's waargenomen worden).

    Waar je last van hebt zijn individuele politieagenten met een persoonlijke aversie jegens prostitutie. Die noteren kentekens op het parkeerterrein van een bordeel, om later die vermaledijde hoerenlopers langs de kant te zetten, en eens flink schrik aan te jagen. Zodra die zedenmeesters in politie-uniform daarbij elektronische systemen gaan gebruiken op een onwettige manier zijn ze zelf fout bezig.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  25. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    De condoompflicht spreekt niet van korperbesahmung maar van verkehr.. Anaal oraal or vaginaal dus op het lichaam valt daarbuiten of is niet duidelijk gespecificeerd! Maar ik zie graag een link naar het orginele artikel om te verduidelijken.


    Freier, gilt ab 1. Juli 2017 die Kondompflicht beim gewerblichen Geschlechtsverkehr, wobei sich dies auf alle denkbaren Varianten (oral, vaginal, anal) bezieht. Bei allen Praktiken sind unbedingt Kondome zu verwenden.

    Daar staat dat alleen de plicht geld voor anaal oraal en vaginaal en dat bij ander e handelingen je kondomen dient te gebruiken. Maar niet dat het daar ook verplicht is!!! Zoenen met condoom wordt lastig natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 30 april 2017 om 18:32

  26. #19
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Als je een smartphone bij je draagt is heel je leven sowieso gekend door google/apple/microsoft en wie toegang krijgt tot je gmail/icloud/live account kan heel je historiek in de tijdruimte reconstrueren.
    Elk voordeel hep zijn nadeel. Of was dat nu andersom ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  27. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (30 april 2017)

  28. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ik zeg dat telefoontje zie ik met smart tegemoet ��... Ze trekken maar een end weg.. Ik drink niet ik zet de cruise er met 70 kmh op omdat ik verwacht aangehouden te worden..en ik heb geen vriendin.. En ik overleef dat condoom gedoe wel.. Scheelt me weer meer geld als ik minder zin heb om te neuken.

  29. #21
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zo is dat flipper, ik exact hetzelfde s'avonds laat terug naar huis 90 kilometers per uur...niets gedronken, misschien 1 wiijntje en als er inderdaad alleen nog maar condooms worden gebruikt voor de orale kant , dan zal ik waarschijnlijk meer in gewone sauna's in duitsland te vinden zijn...en af en toe ene hotelletje met een dame en sparen he voor tenminste 1 maal per jaar richting latijns amerika,

  30. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Flipper (30 april 2017),Mr Pussy (30 april 2017)

  31. #22
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    En ik overleef dat condoom gedoe wel.. Scheelt me weer meer geld als ik minder zin heb om te neuken.
    Einde bijdrages van Flipper aan deze topics
    En Garde

  32. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flipper (30 april 2017)

  33. #23
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Bereid je voor op een SWAT team dat 's nachts je deur inbeukt en helicopters die over je huis hangen om je te ontvoeren naar Duitsland waar je na een schijnproces spoorloos verdwijnt in een goelag waar je hoogstens nog zes maanden te leven hebt, 20 uur per dag bruinkool mijnend.
    Geweldige uitspraak ! heb me de pleuris gelachen !

  34. #24
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Geweldige uitspraak ! heb me de pleuris gelachen !
    Heb je wel eens zo'n bruinkoolput gezien? Daar verdwijn je gewoon in.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.