Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.746
    Discussies
    168
    Thanks
    2.722
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard Thailand voorjaar 2017. Koh Lanta en Songkran in Pattaya.

    Vorige week teruggekomen van een paar weekjes Thailand. Na vele malen in Pattaya te zijn geweest, leg ik me er de laatste jaren wat op toe om meer van dit prachtige land te ontdekken. Vooral de eilanden aan beide zijden van het Maleisisch schiereiland zijn prachtig. In principe kun je overal in Thailand wel dames oppikken, maar in de wat kleinere plaatsen ligt het allemaal niet zo voor het opscheppen. Op eilanden als Phuket en Samui zijn de barscenes uitgebreid genoeg, en zelfs op Koh Chang heb ik barretjes met dames gezien. Maar op Koh Samet bijvoorbeeld weer niet. Deze keer viel de keuze op Koh Lanta, een prachtig eiland in de Andamanse zee. Omdat ik geen zin had om alleen te slapen, had ik een van mijn tirakjes (schatjes) gevraagd om mee te gaan. Ze was dolenthousiast om die massagesalon waar ze werkt voor een paar weken achter zich te laten, en zat me in de lobby van het hotel in Pattaya al op te wachten.

    Weliswaar duf van de vliegreis, maar ik kreeg amper tijd om te douchen. Een half uur en vier orgasmes later, waarvan een bij mij, was het bed omgewoeld en lagen we stromend van het zweet na te hijgen. Wat was die meid geil. Dit fenomeen zou zich de volgende veertien dagen twee- tot driemaal daags herhalen. We boekten de vlucht naar Krabi en de shuttle naar Lanta, bleven een dagje in Patts waar ik veel goede herinneringen aan heb, en vertrokken de derde dag naar onze eindbestemming. Voor haar was het de eerste vliegreis. Na een uurtje in de lucht en twee uurtjes in de bus, staken we met de ferry over naar het eiland. Een bungalowtje op twintig meter van een hagelwit strand werd ons onderkomen voor de volgende negen dagen.

    Koh Lanta bestaat uit twee eilanden die verbonden zijn door een brug. Het zuidelijk deel is het mooiste, en de stranden aan de Andamanse kant zijn schitterend. Nog niet echt ontdekt door het massatoerisme, maar wel alles aanwezig zoals in al die kleine Thaise plaatsjes. Alleen barren met dames heb ik niet gezien, dus als je hier naar toe gaat: bring your own girl. We verdeelden de tijd met afwisselend een boottochtje naar de andere eilanden, om te snorkelen, of een tour naar het binnenland, en dan weer een stranddagje. De eilanden van de Phi Phi groep, die je op afstand ziet liggen zijn prachtig, evenals de kleine archipel ten zuiden van Lanta. In de avond dinner on the beach onder de gekleurde lampjes. Niet al te laat het bed in, van een willig geil wijf genieten, samen in slaap vallen, 's morgens een voelend handje aan de zwans, gevolgd door ochtendsex, that's life in Thailand. Ik merkte wel op dat ik de enige farang was met een Thaise tirak bij zich. Verder wat Europese gezinnen, een paar Russen, en wat Thaise families, want april is vakantiemaand in Thailand. Na een goede week heb je het meeste ook wel weer gezien. We vlogen terug naar Pattaya waar we midden in het Songkran spektakel terecht kwamen.

    Songkran, oftewel het Thais nieuwjaar had ik altijd vermeden. Maar dit jaar kwam het gewoon zo uit. Het geheel bestaat eruit dat men elkaar op straat volop nat mag gooien. Er zijn van die waterdichte plastic zakjes waar ik ook mensen de smartphone in had zien stoppen om onder water te filmen. Dus maar zo'n ding om de nek gehangen en daar wat geld en zo in gepropt. In soi 6, de grootste hoerenstraat ter wereld, was van de gebruikelijke business niets te merken. Met een paar landgenoten hier afgesproken en go with the flow. Elke bar had een paar 200 liter vaten aan de straat staan, regelmatig kwam de tankwagen langs om ze te vullen, gevolgd door de ijswagen. Met zo'n megablok ijs erin is dat water in no time steenkoud, en de barmeiden en de farang gooiden elkaar met bakken vol dwars over de straat zeiknat. Het passerende verkeer moest het uiteraard ook ontgelden. Het water stroomde door de soi als bij een wolkbreuk. De meiden verdienden het zout in de soep niet, maar Thai leven bij de dag, en genieten van die paar dagen puberen. In het verre Europa was het Pasen, met het gebruikelijke fenomeen dat de heren van deze hobby in een club belanden waarvan het gros der Roemeense dames in hun thuisland zit. Dan is Songkran in Pattaya toch echt andere koek. Hint.

    De voorlaatste dag nam ik afscheid van het tirakje en vertrok naar Bangkok, waar ik met een andere meid had afgesproken. Een van de mooiste vrouwen die ik in Thailand heb leren kennen, half Thais half Chinees. Een dame met een goede baan, die zelf auto rijdt en als ze zin heeft een avondje in een bar op Nanaplaza zit. We gingen for dinner, en daarna op stap in het oergezellige soi cowboy. Ze bleef bij me slapen in het Nanahotel, hoefde de volgende ochtend niet vroeg op haar werk te zijn, zodat we ruim de tijd hadden om het nog een keer te doen. Na de middag terug naar het vliegveld voor de terugreis. In de wetenschap dat de pauze deze keer niet zo lang zal zijn, in september hoop ik weer een tripje die kant op te maken.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande 18 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 april 2017),Badslippers (25 april 2017),benijsbeer ( 1 mei 2017),berwick (25 april 2017),chiefinspector (25 april 2017),fr_loper (25 april 2017),gignnl (25 april 2017),Goedemorgenallemaal (25 april 2017),hasta la pasta (25 april 2017),Hcw (25 april 2017),Johnsonxxx (17 juli 2017),Laatbloeier (30 april 2017),LittleJoe (25 april 2017),lustman (25 april 2017),mechelen (25 april 2017),saralai (25 april 2017),Sjeufke (25 april 2017),Ties85 ( 8 juni 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

FKK Artemis 468*60