Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Elena (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:14
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard Elena (Roemeense)



    Elena (Roemeense)
    Leeftijd : Onbekend Taal : Duits (matig), Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Onderlip
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Vingeren
    Extra info : Dame zegt zelf dat ze uit servie komt maar heeft een roemeense vader. Leuk typetje





  2. Onderstaande 3 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 april 2017),Mr Bluenose (10 april 2017),Sjeufke ( 9 april 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:14
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Hem was een Servische dame opgevallen die relatief nieuw hier was want hij had haar hier nog nooit gespot. Na een korte speeddate bleek dat deze dame zo gek is als een deur en dat ze moeite heeft om de letter S uit te spreken hetgeen wat haar heel schattig maakt. Ook heeft ze een perfect tiener lichaam met kleine borstjes en een strak lijfje met als kers op de taart een lekker kontje.
    De piraat besloot om met haar een potje te gaan worstelen dus zij ging de sleutel halen van een leuke kajuit. Eenmaal boven bleek het de sleutel te zijn van de kajuit die de minste is van allemaal.
    Namelijk een kajuit waar de muur niet helemaal tot boven toe door loopt en je dus alles kan horen in de kajuit er langs. Maar goed , na een verkleed party stonden we dan daar in ons adam en eva pak.
    Ze begon rustig met zoenen en daarna ging ze aan het kanonnetje lurken van de piraat wat ze overigens zeer prima deed. Daarna monteerde ze een rubbertje om het kanonetje en gingen ze over in gelslachtscontact. Helaas was er ook een stelletje in de andere kamer dus we konden alles een beetje horen. Na wat diversen neukstandjes zaten we in de doggy positie en opeens klonk er een luidgebrul uit de andere kamer. Het was een Franse piraat die zijn kanon had gelost en daarna nog zeker meer een halve minuut dit moest vieren met luid Franse woorden. Nondeju sakkerdejeu enz hetgeen was echt komisch was en wij lagen met ze 2e in een deuk haha.
    Daarna de draad maar weer opgepakt en ondanks de concentratie problemen schoot de piraat zijn kanonschot in het rubbertje.
    Daarna haar netjes wat dukaten overhandigd en gedurende de rest van de dag heb ik nog veel met haar kunnen lachen. Ze riep de hele dag wat rare woorden. Onder andere I’m sexy wat uit haar mond geweldig klinkt met haar moeilijke uitspraak met de S hihi en de uitspraak i love you met een gek accentje haha geweldig. Kortom een leuk typetje.
    Helaas is mij haar leeftijd ontgaan

  4. Onderstaande 8 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 april 2017),flicki (10 april 2017),Jooploop (10 april 2017),Manureva (10 april 2017),Mr Bluenose (10 april 2017),Sjeufke ( 9 april 2017),Sparky ( 9 april 2017),yylover ( 9 april 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.005 in 1.367 posts

    Standaard

    Een uur met deze dame gekamerd.
    Petite, blond en A cupje, 22 jaar en een stevig lispende kletstante. Dat zijn zo ongeveer de trefwoorden die bij haar passen.
    Zeer levendig en vrolijk met heldere stralende bruine ogen, vanaf de ochtend tot in de avond, en voorzien van een gezonde portie humor.
    Tongzoenen was geen probleem en ze genoot van het beffen, waarbij ze regelmatig behendig met haar kont draaide en haar benen op mijn schouders legde.
    Mijn handen werden keer op keer op haar borsten geplaatst zodat ik die zachtjes kon masseren.
    De eerste 10 minuten haar ook nog gemasseerd, hoe harder hoe beter, en ik alleen maar kon genieten van haar heerlijke strakke kontje.
    Over haar blowjob aan het einde kan ik weinig over zeggen, ik stond al enorm op springen.
    De condoom ging er om, en in no time had ze mij klaar gereden in cowgirl, daarbij ook nog heftig tongzoenend.
    HHG, zeer groot.

  6. Onderstaande 6 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 april 2017),cheasehead (17 april 2017),Jooploop (17 april 2017),keesboz (12 november 2019),Manureva (17 april 2017),Sjeufke (17 april 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    25 mei 2018
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:55
    Berichten
    133
    Discussies
    2
    Thanks
    1.227
    Thanked
    687 in 89 posts

    Standaard

    Uit mijn algemene verslag van vandaag:

    Goed, na de eerste beschouwingen mijn vizier gericht op het vrouwelijk schoon dat er rondliep. Daar kwam ik uiteindelijk toch primair voor. Gedurende de dag liepen er rond de 15 dames rond. Aangezien het pand groot is, oogde het wel rustig en moest je ze wel even zoeken, geheel in lijn met het algemene kuuroordgevoel dat ik eerder beschreef. Er wordt nagenoeg niet actief gejaagd.
    Er liep van alles rond, jong & wat ouder, slank & wat steviger, voor ieder wat wils. Gelet op mijn persoonlijke voorkeur (jong, slank en Roemeens), viel mijn oog al snel op Elena. Een leuke 25-jarige Roemeense. Heerlijk slank lichaam en mooie bruine ogen. Een vlotte babbel waar je een leuk gesprek mee kunt voeren. Daarom al snel besloten om met haar naar de kamer te gaan. De kamergang zelf was in orde. Voluit zoenen en ook haar orale kwaliteiten waren goed. Als ik dan toch een kanttekening mag plaatsen: ze was voor mij iets te ‘soft’, ze leek soms wel timide. Ik was gekomen voor het servicekanon Catalaya en dan was dit toch even iets anders. Desalniettemin een prima GFE.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Viscamessi bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 september 2019),flicki (24 september 2019),Manureva (20 september 2019),Sjeufke (20 september 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.