Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard Beek en Donk,Ultimate Dream Gangbangclub Nederland

    Had al veel goede verhalen gehoord van de gangbangs van deze gangbangclub welke meestal in het westen worden gehouden,recent zijn ze echter neergestreken op het Brabantse platteland in Beek en Donk.
    Deze parenclub had ik al eerder bezocht voor de gangbangs van Scarlett Hope.
    De club is recent veranderd van eigenaar en grondig verbouwd en dat is prima gelukt,een mooie grote speelweide,discobar en een nieuwe welness sieren het pand nu.Ook een grote tion en zwembad zijn er nu bij dus ook in de zomermaanden zal het goed toeven zijn.
    De Gangbangclub had 4 van haar vaste dames meegebracht,namelijk:
    Jade,een mooie en spontane brabantse blondine.
    Sophie,een Nederlandse dame met weelderige vrouwlijke vormen.
    Roxy,ook een welgevormde getinte dame
    Demi,een dame van thaise oosprong.
    Toen ik iets na enen aankwam was Sophie op de speelweide al met een "herendubbel"bezig dus heb ik me gemeld bij Demi welke mij een heerlijke blowjob gaf,dusdanig goed dat ik na 5 min even de rem erop gooide om een te snelle score te voorkomen.
    Hierna aan de slag gegaan met Sophie,ook zei gaf een firme blowjob met volop oogcontact,en de Pirelli na 2 standjes heerlijk gevuld.
    Inmiddels was Jade vrij en ook haar maar even heerlijk haar gang laten gaan met de orale verwenning,ook heerlijk waarna ik haar megaboobs heb voorzien van een mooi glanzend laagje
    Inmiddels hadden zich ook 2 stellen bij het gezelschap gevoegd,een stel deed het met elkaar alhoewel er later ook wat "gastoptredens"plaatsvonden,de dame van het tweede stel voegde zich regelmatig in het gezelschap voor wat mannelijk gezelschap.
    Nadat ik was bijgerust me gevoegd bij Roxy die me na een blowjob ook heerlijk heeft bereden.
    De sfeer op deze gangbang was prima,geen haantjesgedrag en de dames zeiden het al,op andere plekken worden we bestormd hier moeten wij de mannen bestormen.
    Leuke middag gehad met gezlige en actieve dames,komende week zijn er zelfs 10 aanwezig.Tot snel
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. Onderstaande 6 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 maart 2017),fg22 ( 1 april 2017),GrandCru (25 maart 2017),mechelen (26 maart 2017),Nedlovefkk (24 maart 2017),noglangnietuitgewandeld (24 maart 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.

  Babylon 468*60