Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Alicia (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard Alicia (Poolse)



    alicia (Poolse)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen
    Extra info : de eerste was poolse alicia, een dame die gas geeft op de kamer, pijpen is gemiddeld, maar een prima half uur me beleefd in verschillende standjes.





  2. Onderstaande 5 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 maart 2017),laplagne (11 maart 2017),Manureva (11 maart 2017),pret (11 maart 2017),sofaking (20 mei 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Van en over deze dame bestaat al een 'draadje'. Poolse routinier is volgens mij ooit in Happy Garden begonnen en komt geregeld vanuit haar thuisland naar Yin Yang om te seksen. Totaal geen verkeerde dame en voor mij een zekerheid op de kamer. Alicia lust trouwens ook graag een biertje. Conclusie en verzoek aan de beheerder van deze site: bijdragen over Alicia of Alicja kunnen worden samengevoegd.

  4. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    swazontneuf (12 maart 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Kan al hetgeen laplagne stelt volledig onderschrijven. Moderator, s.v.p. dit topic samenvoegen met https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=Alicia
    Salutations,

    Swazontneuf

  6. #4
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    donderdag 18 mei sessie twee: Alicia (P)




    uit mijn stukje over YY 18 mei

    Twee poolse meiden (Alicia (32) en Megi 29?) wisten mij even tegen te houden, en een gezellig gesprekje ontwikkelde zich. Twee meiden op een kamer leek me wel leuk, maar misschien toch ook een stapje te veel. Had ik wel eens gedaan, maat op de een of andere manier…. Alicia zat met ontbloot bovenlijf met haar parmantige exemplaren erg vriendelijk te kijken. Ik moest er nog even over denken. Maakte nog een rondje, werd door de Lithouwse Melany aan het wankelen gebracht (weet iemand iets over deze ik denk ietsje oudere dame). Maar kon nog ner pareren. Toch maar terug naar de poolse hoek, en besloten met Alicia te kameren. Ook een goed idee. Leuke meid, heel gevoelig voor mijn aanrakingen, en was kennelijk een poosje net klaargekomen, want bleek in now time in vlam te staan, en niet een keer maar zoe te voelen wel een paar keer… En een oudere man inpalmen, opwarmen, op oorlogssterkte brengen, en blowjob (was aardig) ging haar goed af. Gevraagd het met de hand en olie af te maken. Dat lukte haar…. Leuke sessie, en een heel aardige meid!


  7. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (20 mei 2017),Deantje (20 mei 2017),laplagne (20 mei 2017),Sjeufke (21 mei 2017),sofaking (20 mei 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...623#post562623

    Alicija
    Eenmaal op het terras stond ik bij een statafel en zag opeens Alicija en Meggy aan een tafel zitten. Alicija’s blik kruiste de mijne en na wat knipogen en kushandjes wenkte ze me. Ik erheen gelopen en naast haar plaatsgenomen. Aan zowel Alicija en Meggy voorgesteld en wat gepraat. Alicija stelde een trio voor met de hen. Maar ik was meer in voor een uurtje met Alicija. Dat vond ze ook goed en aldus op naar een kamer.

    Ze ging op bed zitten met haar lingerie nog aan en ik moest voor haar komen staan. Ze begon een pijpsessie van zeker 20 minuten met de nodige variatie waarbij ik af en toe op het randje gebracht werd, maar dat merkte ze vakkundig en ging dan weer even een versnelling terug. Vervolgens deed ze haar lingerie uit en ging ze na condoom erom bovenop me flink berijden. Ook hier vaak net op het randje en dan nam ze weer gas terug onderwijl ‘geniepig ’ lachend. Vervolgens legde ze zich naast me, haalde het condoom eraf en begon ze me een handjob te geven en ik haar vingerend. Dit vonden we beiden volgens mij wel zeer prettig. Dit hielden we nog een 15 minuten vol zo voordat ik compleet explodeerde net voor einde van het uur.

    Alicija zei wel dat ze nog wat vermoeid was, ze was pas die middag na langer reis uit Polen aangekomen en direct door naar YinYang met Meggy. Het was dan wellicht niet een performance uit haar top genre, maar deze was gewoon in mijn optiek een hele ruime dikke voldoende. Herhalingsgevaar? Voordat ik weer met haar zou gaan zou ik eerst liever ook eens Meggy één op één stoeien en zeker nog eens een trio met deze Milfjes. Pas daarna zou ik waarschijnlijk zeker ook nog eens Alicija één op één boeken.

  9. Onderstaande 8 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 2 juli 2017),Bluebear ( 3 juli 2017),firstme ( 3 juli 2017),george101 ( 5 augustus 2017),Mr Bluenose ( 4 juli 2017),mynasch ( 3 juli 2017),Sjeufke ( 2 juli 2017),sofaking ( 2 juli 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Een woensdagmorgen bij clubopening. Weinig vrouwen aanwezig, en dit dametje viel op door haar doorschijnende body die haar mooie borsten eerder accentueerden dan verborgen. Ze leek wel moeilijk te strikken, ik was blijkbaar niet de enige die zich aangetrokken voelde tot haar. Er moet bij gezegd worden dat er die morgen, tot een stuk in de namiddag, weinig ander aanbod was voor de borstenliefhebbers.

    Als ze weer even beschikbaar was, stelde ze zich op aan de kant van de gokautomaten, hetgeen ik een heel slechte positie vond omdat in dat donkere deel van de bar, het doorschijneffect van haar body grotendeels teniet ging.

    Dus toen ik ze weer even zag staan, er zonder verder dralen naartoe gegaan en haar gefeliciteerd met de keuze van haar setje, dat heel origineel was en haar heel goed stond. Dat was in het Engels, en jammer genoeg had ze er niets van begrepen. Blijkbaar maakte ze door mijn gebaren op dat ik een opmerking over haar tieten gemaakt had, want in't Duits vroeg ze of ik er een massage mee wilde. Mijn classy-gentleman-intro was dus helemaal lost in translation en tot één of andere boertige tieten-opmerking verworden. In het Duits kon ik zo snel niet corrigeren en zeggen wat ik wou. Dat begon dus slecht.

    Maar ze stelde me al snel weer gerust. Ze heeft een lekker-uitziend lichaam. Van gezicht geen supermodel. Maar wel sprankelend, met lichtjes in de ogen, een goed humeur en een aanstekelijke glimlach. Zelfs mijn steenkolenduits leek iets vlotter te gaan in haar gezelschap. Toen ik bovendien hoorde dat ze Pools was, was er dus geen reden meer om een kamer nog verder uit te stellen.

    Dat werd dan weer een tegenvaller op sekstechnisch gebied. Ze vroeg eerst of ik een massage wilde, maar daar had ik geen zin in, dus direct naar de actie. Dat ging allemaal heel snel met veel handwerk en na een vijftiental minuten was ik "afgewerkt". Je zou het kunnen catalogeren als een ramensessie, met wat licht tongzoenen erbij.
    Dus wat seks betreft, niet goed, maar toch vond ik het fijn om bij haar te zijn. Heel leuk gezelschap, ondanks de taalbarrière. Nu lees ik hier in de topic dat ze toch wel in staat is om betere seks te geven, dus geef ik haar bij gelegenheid nog wel eens een tweede kans.

    (Het paspoort zegt Engels : goed, maar tegen mij sprak ze alleen maar Duits, ook al had ik haar in't Engels aangesproken, en verval ik soms wel eens in Engelse termen als ik Duits spreek, maar daar pikte ze niet op in. Dus, dat lijkt me wat vreemd. Ik had de indruk dat ze helemaal geen Engels spreekt of begrijpt.)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  11. Onderstaande 6 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 mei 2018),blauwebeer (17 mei 2018),Bluebear (19 mei 2018),goolfy69 (17 mei 2018),laplagne ( 5 juni 2018),pret (17 mei 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.