Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Ella (Ghanese)

  1. #1
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard Ella (Ghanese)



    Ella (Ghanese)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Anders Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
    Extra info : Ze pijpt heel goed, kleine maar toch lekkere borstjes, aardige meid.





  2. Onderstaande 5 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    24HOURS (10 maart 2017),Manureva (10 maart 2017),Mr Bluenose (11 maart 2017),pret ( 9 maart 2017),Sjeufke (30 mei 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:44
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Soms heb je van die meevallers ...

    Ik liep enigszins met mij ziel onder de arm naar de Kino om te kijken waar mijn favo's gebleven zijn. Het was een goede dag in Babylon, maar zonder Denisa, Jeannette, Alice, Maya en Mara moest ik toch weer even mezelf resetten. Ella volgde me op de trap en ik had van een collegabeer al eens gehoord dat zij niet de beste van de club is. We begonnen een gesprek, zoenden even en ze deed er alles aan om mij te overtuigen. Dus ging ik overstag. Zij ging zich nog even opfrissen en ik wachtte boven de kamer met het tussenwandje.

    Ella is een mooie meid met een superstrak lichaam, maar inmiddels heeft ze de blauwe extensies niet meer.

    Toen ze binnenkwam begonnen we te zoenen op het bankje en daar hebben we denk ik al wel een kwartier liggen en zitten spelen. Vervolgens haar naar het bed getild en daar ging de kletsnatte zoensessie verder en dit werk gevolgd door over en weer goed oraal werk. Dit werd echter ook steeds gekker en wilder, waardoor er een heel spontane sessie zich ontwikkelde. Van beide kanten speelden we het spel optimaal en hierdoor was er een supergeile sessie. Volgens mij duurde het meer dan een half uur voordat we aan de condoomvraag toekwamen. Toen werd ook de kamen naast ons bezet. Laat ik het zo zeggen; ik heb geen last van hun gehad, maar ze zullen zich wel hebben afgevraagd wat er aan de andere kant van het wandje zich allemaal afspeelde. Het was wild, hard en langdurig. Kortom; het was top.

    Ella is de bovenstaande vijf sterren absoluut waard.
    http://www.saunaclub-babylon.com/bil...lla&a=600&b=53

  4. Onderstaande 8 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 mei 2017),duivenmelker (30 mei 2017),Elmo3108 (30 mei 2017),Manureva (30 mei 2017),Mike1977 ( 1 juni 2017),Mr Bluenose (31 mei 2017),Sjeufke (30 mei 2017),VAZKOR (28 juni 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:19
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.037
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    ELLA (Babylon) - Seks met de jungle lady
    Bij deze recensie
    Ingekorte versie

    DVP-Catalogus - De leeuwin, ze verslind je gewoon, een dame met een stevige greep letterlijk en figuurlijk. Service is ok.

    Foto - Deze dreads heeft ze niet meer, is lekker zwart, donker haar.

    Ella.jpg

    Waar Vazkor haar heeft ontmoet
    - Ze volgde hem naar beneden de trappen af. Hij ging gewoon verder of hij haar niet zag. Ze bleef hem volgen als een hongerige leeuwin. 'Baby....baby?...baby.....come here, Baby.......Bàby!' Ze haalde hem in en troonde hem mee naar een rode sofa in de kelderverdieping tov het scherm en pakte hem stevig vast.

    Bijzonderheden - En als ik zeg stevig, dan is dat erg stevig. Ik ging er later uitgebreider mee kennismaken. Ze streelde me op een ferme manier. Haar haren zijn inmiddels weer zwart en nog lekker Afrikaans hard krullig, zo. Op m'n verjaardag had ze die nog gekleurd en dat was bepaald niet m'n type kapsel, ook qua gezicht vond ik haar niet meteen aantrekkelijk. Dat laatste gold ook nu. Er was iets onbestemds waardoor ik toch op kamer ging...

    De dame heeft sterke handen en een massage is iets wat ze bijzonder goed kan, ook buiten de kamer. Dit zag ik haar vaak aan dames geven die er tevreden over waren. Doe er je voordeel mee, ze is een meesteres hierin.

    Presales - Het rollenspel/dominantie spel werd uitgelegd en ze stemde in. Na wat gevrij gingen we op kamer en we kozen voor een kamer in de benedenverdieping. Presales ca 10 minuten.

    Kamer Lucky Nr. 7 - Standaard kamer, zwakke lichtsterkte.

    Sessieverloop

    We begonnen met een stevig potje vrijen. De passie die Ella erin stopt is ongelooflijk, ze vreet je gewoon op. Ze heeft zoals gezegd gouden handen en ze zal je krachtig overal ja lichaam 'strelen'. Het is een verkeerd woord hier, het is eerder dat ze haar handen over je lichaam wrijft en je overal stevig beetpakt. Overal. Ze heeft een lenig strak lichaam en het is voelbaar dat ze een meesteres is in het spel. TZ doet ze ook. Betreft m'n rollenspel (dominantie bij dame) was ze niet erg sterk. Ineens was dit niet zo belangrijk meer en dit is een verandering. In SixSens had ik het ook.

    De sekssss dan was veel minder intens beleefd om de doodsimpele reden dat we seks-gewijs niet zo op elkaar waren ingestemd. Het doe me wat denken aan de sessie met Valerie een half jaar terug in December in deze club. Dit keer ging het wel iets beter en kon ik gelukkig klaarkomen al was het niet m'n beste orgasme. Ik was al blij dat het lukte.

    Een andere reden voor de mindere ervaring in het seksen is uiteraard het condoom dat ik zelf op doe en misschien niet zo goed heb weten te bevestigen. Steeds een gedoe, dat condoom en ik heb altijd schrik als de dames het doen, zeker als ze lange nagels hebben kijk ik er met verschrikte ogen naar. Ik kan het gewoon niet helpen en herhaal het al eens hier.

    Na het klaarkomen praatten we, streelden we elkaar en gaf ze me een korte rugmassage. Geloof me, ze kan dit zeer goed, ze weet hoe ze dat moet doen.

    Afsluiten - snel afgeruimd en naar boven gegaan waarbij ik bijna m'n sleutel vergat. Aan de lockers haar € gegeven, niet met de volste overgave.

    Aftersales - ze bedelde nog om 'n kamer maar dat zat er niet in. Wel gaf ze me zomaar een rugmassage terwijl ze me indringend aankeek. Dit was nadat ze een dame had gemasseerd onder het tv-scherm in de bar terwijl ik, daartegenover zittend, een vreemd onderonsje had met Thea die me uit de sofa jaagde terwijl Harry Potter op de TV speelde en ik eerst wou zien hoe Malfoy het in z'n broek deed tegenover Dumbledore. Daar had die Thea wel m'n interesse in haar doen verliezen, waarom zat ik anders naast haar? Voor Malfoy toch niet, zeker? ... Ella kwam later in the rescue en gaf me die korte massage terwijl ze me recht aankeek. Wat een stevige handen, wat een techniek!

    Conclusie en score - de dame heeft haar kwaliteiten: massage, goede vrijage, TZ, behoorlijk stevige seks als je goed met haar bent ingespeeld maar niet zo m'n type dus een herhaling komt er niet. Als je een massage van een zwarte dame wil, één adres: Ella!

    Score: 6,0 / 10 (Massage 10/10 als ik ze liet doen)
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 4 juli 2017 om 22:41
    De zwarte wolf

  6. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 juli 2017),Manureva ( 8 juli 2017),Mr Bluenose ( 5 juli 2017),Mr Pussy ( 7 juli 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

  Babylon 468*60