Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard Amsterdam ,Ruysdaelkade 137 , Lili

    Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Normaal / A-echt
    Nationaliteit/Taal : Bulgarije / Engels
    Leeftijd : +/- 23
    Tatoeages/Piercings : Ja / Nee
    Service: Beffen
    Voordelen: Goede service, neemt de tijd
    Nadelen: Nog geen ontdekt
    Tijdsduur : 25
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Recensie van mijn bezoek volgt later.

    Grz Sub

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Afgelopen Zondagmiddag nog eens een nieuwe beauty van mijn To-Do-List af kunnen strepen.

    Lili is een jonge Dame, en dochter van een bulgaarse vader en een moeder uit de Ukraïne.

    Lili had mij al diverse keren zien passeren, en dacht al dat ik alleen een windowshopper was. Ze was dus redelijk verrast dat ik toch binnenkwam. Hierdoor hadden we wel meteen een gespreksonderwerp, en kon ik wat over mijn wandelgedrag e.d. vertellen tijdens het uitkleden.

    Toen we zover waren en ik op bed plaats genomen had, kwam Lili naast mij zitten en begon meteen met het omdoen van een condoom en daarna begon ze ook direkt met pijpen. Dit deed ze gevarieerd en diep. Eerst dacht ik dat het niet veel zou worden, maar ze bleef maar doorgaan, en bracht er ook variatie in, en het bleek dus al snel dat ik me serieus vergist had, en dat het een geweldige ervaring ging worden. Lili heeft grote tepels op grote tepelhoven, die snel en heftig reageren op aanrakingen en strelingen.

    Daarna hebben we nog in een paar standjes geneukt. We begonnen in Amazone, waarbij ik haar clitoris mocht stimuleren, waar ze ook echt van leek te genieten. De hele tijd tijdens het neuken lag ze te kreunen, en dan niet zo overdreven als sommige anderen. Het zal misschien wel een onderdeel van haar act zijn, en alleen bedoelt als klantenbinding, maar het was wel erg realistisch. Bij vervolgbezoeken kom ik er waarschijnlijk wel achter of het nep was of echt.

    Na de Amazone zijn we in Missionaris verder gegaan, en tot slot ben ik tijdens deze positie met mijn lichaam overeind, ondertussen doorstotend. Hierdoor kwam ik op mijn knieën te zitten, en heb ik Lili met haar kont op mijn bovenbenen getrokken, zodat ik haar dieper kon penetreren. In deze positie zijn we uiteindelijk klaargekomen.

    Grz Sub

  3. #3
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Gistermiddag weer eens bij Lili binnen gesprongen.

    Ik ben deze keer toch iets minder enthousiast dan de vorige keer.

    Ze was weer uiterst vriendelijk, de sex was op zich ook niets mis mee, maar ondanks dat ze niet echt gehaast te werk ging, en er ook zelf van leek te genieten, was het toch in slechts een goede 10 minuten gebeurd. Vandaar de iets verlaagde scores, en zal ik ook iets minder rap terug gaan.

    Grz Sub

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Lili nu op Verversrui 14/2.

    Lili is verhuisd naar Verversrui 14/2.

    Anvers

  5. #5
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch zalige trio

    Dinsdagmiddag eens bij Lilli en Nelly samen op visite geweest.

    Het was een geweldige ervaring met twee van die schatjes waar je ook nog eens overal aan mag zitten. Ik kwam dus handen en voeten te kort.

    Na de gebruikelijke plichtplegingen en uitkleden namen we met ons driëen plaats op het bed. De Dames begonnen meteen met me overal te strelen en te kussen, vooral rond mijn tepels gingen ze heftig te keer. Lilli begon als eerste met me te pijpen, wat ze weer fantastisch en lekker gevarieerd deed, ondertussen liet Nelly mij met haar mooie borsten en tepels spelen en er lekker op sabbelen, en kwam met haar mooie gezichtje in mijn nek kroelen en kussen. Toen ging er na een tijdje een nieuw condoom over en Nelly begon te pijpen, wat ze al even goed deed dan Lilli. Uiteraard was ik dat van beide schoonheden al wel gewend. Ondertussen liet Lilli zich weer heerlijk aan haar borsten en tepels bespelen door mijn handen en tong. Ik kon ook de hele tijd met hun poesjes spelen voor zover ik nog handen vrij had uiteraard. Daarna begon het neuken. Ik heb de Dames laten kiezen wie er begon, dit werd dus Lilli. Terwijl zij in Amazone op mij kwam zitten kwam Nelly weer met die mooie borsten binnen het bereik van mijn mond, en met haar poes binnen handbereik. Toen had ik dus alles in gebruik, kleine Sub penetreerde Lilli met mijn rechterhand op haar clitoris, mijn mond was gevuld met om beurten beide tepels van Nelly, en mijn linkerhand zat aan haar poes met een vinger erin.

    Zo spelend met twee zulke beauty's gaat het altijd veel te rap en van nog een andere positiewisseling kwam niets meer terecht, en was het zoals altijd weer veel te rap voorbij.

    Ik zou haast zeggen "to much to handle". Maar ga toch nog eens op herhaling, maar reserveer dan wel wat extra tijd. Een aanrader voor iedereen die wel eens van een triootje houdt op zijn tijd.

    Grz Sub

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Lily waarschijnlijk naar Amsterdam eind deze maand !

    Volgens bericht op een ander forum, zou deze schoonheid eind van deze maand naar Amsterdam verhuizen. :o

    Dus Sub zal vlug moeten zijn als hij haar in SKW nog eens wil bezoeken. :p


    wico

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Lili naar het archief !

    Lili is al enkele weken niet meer te bespeuren en zou naar Amsterdam vertrokken zijn.
    Aangezien we geen enkele indicatie van adres hebben, kunnen we haar best naar het archief verplaatsen.


    wico

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Lili is al enkele weken niet meer te bespeuren en zou naar Amsterdam vertrokken zijn.
    Aangezien we geen enkele indicatie van adres hebben, kunnen we haar best naar het archief verplaatsen.


    wico

    Dit valt me nu een beetje van je tegen. Ik had gedacht dat jij dan binnenkort wel naar Amsterdam zou gaan om te controleren waar deze dame uithangt :D

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dit valt me nu een beetje van je tegen. Ik had gedacht dat jij dan binnenkort wel naar Amsterdam zou gaan om te controleren waar deze dame uithangt :D :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Lili is al enkele weken niet meer te bespeuren en zou naar Amsterdam vertrokken zijn.
    Aangezien we geen enkele indicatie van adres hebben, kunnen we haar best naar het archief verplaatsen.


    wico
    Lili is terug in Skw. Het was haar in Amsterdam niet bevallen, en dus rap terug naar vertrouwd terrein. Ze werkt nu op Verversrui 18/3

    Grz Sub

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Lili is er TERUG naar haar avontuur in Amsterdam !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
    Lili is terug in Skw. Het was haar in Amsterdam niet bevallen, en dus rap terug naar vertrouwd terrein. Ze werkt nu op Verversrui 18/3. Grz Sub
    Vermits Lili teruggekeerd is naar SKW, kunnen we haar best uit het archief ophalen.

    Dan is Sub ook weeral een tevreden man. :p

    wico

  12. #12
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Vorige week nog een keertje bij Lilli binnengewandeld. Wat een goddelijk lijf heeft deze meid toch, heerlijk gevoel als je achter haar de trap mag oplopen. Geen tijdsdruk bij Lilli, rustig wat bijpraten. En dan begon ze aan het ernstigere werk. Lilli weet wat sex is, en voelt goed aan wat je verlangt. Het werd een zalige rustige pijpbeurt, waarbij ik met haar wondermooie borsten mocht spelen. Nadien Lilli wat amazone laten rijden, om het lekker knallend in missionaris af te maken. Nadien nog even naknuffelen. Begin februari is ze er een weekje niet.

    Nog een vraagje voor Sub bij het paspoort. Lilli een A-cup? Misschien toch nog even een plaatselijk onderzoek uitvoeren. Een fraaie B zou ik zo zeggen.

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Lilly al geruime tijd op Verversrui 18/2 !
    Anvers

  14. #14
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Lilli is voor langere tijd naar Bulgarije vertrokken. En volgens haar eigen verhaal onzeker of wij haar in Antwerpen nog zullen terug zien.

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Kan kloppen, zij heeft haar kamer op Verversrui 18 opgezegd en is MINSTENS tot 15 april afwezig in skw !
    Anvers

  16. #16
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Lili is definitief verhuis naar Utrecht, Zandpad 152/4. Het bevalt haar daar best. Zij werkt er dagelijks van 11u00 tot 19u00. Was heerlijk haar nog eens te hebben ontmoet.

  17. #17
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Weten de collega ijsberen of Lili nog in Utrecht werkzaam is?

  18. #18
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    10 juni 2011 @ 19:00
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops Bekijk bericht
    Weten de collega ijsberen of Lili nog in Utrecht werkzaam is?
    Ik was Zondagmiddag 16/01 (=gisteren) nog op het Zandpad in Utrecht en er zat een andere dame op haar kamer.

  19. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    10 juni 2011 @ 19:00
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oniram Bekijk bericht
    Ik was Zondagmiddag 16/01 (=gisteren) nog op het Zandpad in Utrecht en er zat een andere dame op haar kamer.
    Op Woensdagmiddag 26/01 was Lili in ieder geval weer op het bovengenoemde adres aanwezig. Overigens lijkt ze me iets afgevallen vergeleken met haar tijd in Antwerpen en is ze tegenwoordig ook meer in het zwart gekleed. Ze had trouwens een mooi zwart corsetje aan op deze middag dat ik haar zag.

  20. #20
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Als de bootjes in Utrecht zouden sluiten, is Lili meer dan welkom terug in Antwerpen. Ik zal haar met open armen verwelkomen. Een van mijn beste ervaringen achter de ramen. Misschien dat wat Antwerpse fans van Lili dit kunnen beamen. Kunnen wij even een petitie opstarten om haar terug in Antwerpen te krijgen!!

  21. #21
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Lili werkt Ruysdaelkade 137 in Amsterdam

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.