Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Frage Hulp gezocht: 1e keer FKK

    Ik vernam onlangs dat het FKK concept in Duitsland op de schop gaat. Bij sommige plaatsen is het zelfs al zo ver.

    Ik was benieuwd waar ik nog een FKK ervaring kan meemaken, waarbij de dames naakt rondlopen en aan presales doen.

    3 beginnersvraagjes hierbij:
    -Betekent naakt alleen topless, of echt helemaal in Eva kostuum?
    -En is presales pijpen op de bank of kino alleen mogelijk zonder condoom of kan met condoom ook?
    -Wat kan er eigenlijk allemaal onder presales vallen? Ik kwam (tong)zoenen en pijpen al tegen, maar gebeuren er nog andere intieme activiteiten?

  2. #2
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 07:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    De door jou genoemde dingen gebeuren in ieder geval in FKK Babylon in Elsdorf allemaal... De dames zijn allemaal poedelnaakt en buiten uitgebreid tongzoenen en pijpen in de bar en lounge heb ik ook al eens een beer lekker aan een poesje zien likken. Zelfs seks in het openbaar schijnt vrij normaal te zijn in Babylon, maar heb ik nog niet mee mogen maken, misschien vanmiddag...

    http://www.saunaclub-babylon.com

    Oh, en ik zie nu in een ander topic je vraag over badjas of handdoek. In Babylon krijg je als man slechts een groot badlaken, die je als een lendendoek omdoet, voor dikke badjassen moet je in Yin Yang zijn, dat zijn echt berenvellen...
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  3. Onderstaande leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 februari 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elmo3108 Bekijk bericht
    Zelfs seks in het openbaar schijnt vrij normaal te zijn in Babylon, maar heb ik nog niet mee mogen maken, misschien vanmiddag...


    Oh, en ik zie nu in een ander topic je vraag over badjas of handdoek. In Babylon krijg je als man slechts een groot badlaken, die je als een lendendoek omdoet...
    Seks in het openbaar op zondag?? Schandalig!!

    Mbt de grote handdoek ipv badjas in Babylon: omdat de dames ook niets om het lijf hebben (letterlijk) staat de verwarming flink hoog en zal je het niet snel koud hebben. In badjas is daar vanwege de warmte nauwelijks vol te houden.
    Maar het staat je vrij om zelf een badjas mee naar binnen te brengen (deket en een Duitse stamgast lopen er zo altijd).
    Behoudens de grote handdoek kan je ook nog een kleine handdoek meenemen vanuit de grote voorraad en die om je nek hangen. Doe ik meestal. Vind ik net wat prettiger en je hebt gelijk wat profisorisch bondage materiaal voor het geval je een kinky dame tegen het lijf loopt (letterlijk)
    En Garde

  5. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (26 februari 2017),mentholbear (28 februari 2017),sofaking (26 februari 2017)

  6. #4
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Behoudens de grote handdoek kan je ook nog een kleine handdoek meenemen vanuit de grote voorraad en die om je nek hangen. Doe ik meestal. Vind ik net wat prettiger en je hebt gelijk wat profisorisch bondage materiaal voor het geval je een kinky dame tegen het lijf loopt (letterlijk)
    Zo herken je ook direct de intergalactische ijsbeer.

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  7. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 februari 2017),mentholbear (28 februari 2017),pret (26 februari 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tip over Babylon in Elsdorf. Villa Venus had ik begrepen is ook een 'echte' FKK met naakt en presales.

    Weet iemand of beide ook wifi voor je tablet/smartphone hebben? Yin Yang heeft bijvoorbeeld een loungedeel met wifi. En Weizigt kun je discreet ff online op hun wifi.

    Welke van de 2 zouden jullie als 1e FKK ervaring aanbevelen? En zijn er nog andere tips van FKK's met slanke mooie jonge deernes?

  9. #6
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    mentholbear is de kampioen van het vragen stellen.
    Gewoon gaan !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  10. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (28 februari 2017)

  11. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    [QUOTE=mentholbear;541596]

    Weet iemand of beide ook wifi voor je tablet/smartphone hebben? Yin Yang heeft bijvoorbeeld een loungedeel met wifi.
    QUOTE]

    Babylon heeft Wifi voor de bezoekers, je krijgt de code op verzoek.
    Er is geen speciale ruimte zoals bij YY. Meest praktische is in de lockerruimte of in de kino.
    En Garde

  12. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 februari 2017)

  13. #8
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Mentholbeer, misschien is het handig als je weet dat pijpen als pre-sales eigenlijk niet bestaat. (tong)Zoenen heel misschien, maar zodra pielemans in het mondje verdwijnt is de koop gesloten. Het hoort dan wellicht niet bij de kamertijd, maar uiteindelijk betekend het: pijpen=betalen.

  14. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 februari 2017)

  15. #9
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    en je hebt gelijk wat profisorisch bondage materiaal voor het geval je een kinky dame tegen het lijf loopt (letterlijk)
    Gelukkig doen ze bij Babylon niet moeilijk over een tas mee naar binnen nemen dus heb ik tot nu toe beide keren genoeg aan echte touwen ter beschikking gehad, en een heel arsenaal aan speeltjes
    @Elmo: een dame beffen in het openbaar? Schandalig is dat zou ik nooit durven
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  16. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    mentholbear is de kampioen van het vragen stellen.
    Gewoon gaan !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    Vragen kost niks. Gaan wel
    Nee, maar de tips helpen me goed bij t maken v n keuze. Natuurlijk Is uitproberen het best en is ieders ervaring anders. Maar het scheelt voor mij dat ik nu bijvoorbeeld weet dat Babylon WiFi heeft. Dan prefereer ik deze keer Babylon en neem ik mijn laptop mee.

  17. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nebunule Bekijk bericht
    Mentholbeer, misschien is het handig als je weet dat pijpen als pre-sales eigenlijk niet bestaat. (tong)Zoenen heel misschien, maar zodra pielemans in het mondje verdwijnt is de koop gesloten. Het hoort dan wellicht niet bij de kamertijd, maar uiteindelijk betekend het: pijpen=betalen.
    Dat idee Had ik ook. Maar als ik me niet aangetrokken voel tot een dame, dan ga ik er ook niet mee 'flirten'. Doch bedankt voor de verduidelijking. Het Is wel lekker een verlening van wat ik op de kamer ook zou doen. Dus in dat opzichte Is Presales mooi meegenomen als extra tijd zijnde. Maar begrijp ik dat het dus soms van je kamertijd af gaat?

  18. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    Gelukkig doen ze bij Babylon niet moeilijk over een tas mee naar binnen nemen dus heb ik tot nu toe beide keren genoeg aan echte touwen ter beschikking gehad, en een heel arsenaal aan speeltjes
    @Elmo: een dame beffen in het openbaar? Schandalig is dat zou ik nooit durven
    Thx, ik neem idd vaak ook een klein tasje mee. Krijg vaak nieuwsgierige vragen van de dames en begint een spelletje van vragen stellen en kennis maken. Op de kamer komen ze er dan achter.

  19. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nebunule Bekijk bericht
    Mentholbeer, misschien is het handig als je weet dat pijpen als pre-sales eigenlijk niet bestaat. (tong)Zoenen heel misschien, maar zodra pielemans in het mondje verdwijnt is de koop gesloten. Het hoort dan wellicht niet bij de kamertijd, maar uiteindelijk betekend het: pijpen=betalen.
    nee hoor
    want als het pijpen me niet bevalt dan bedank ik netjes
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  20. #14
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 07:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    @Elmo: een dame beffen in het openbaar? Schandalig is dat zou ik nooit durven
    Jouw naam is "haas", in deze?
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  21. Onderstaande leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    langlekker (28 februari 2017)

  22. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Bedankt allen voor de reacties. Het is uiteindelijk FKK Babylon geworden. Enerzijds omdat er het gemak is van een buffet, en anderzijds kon ik er lekker even rustig werken in de Kino. Nou ja rustig, maar liefst 3x 'gestoord' door dames die kwamen jagen. Uiteindelijk was ik het haasje bij Antonia, die er geil bij kwam liggen en met lekker zat te maken... Tja, probeer dan nog maar eens te werken met zulke afleiding

    @Eddy_V, in het bijzonder bedankt voor je tip van de extra handdoeken. Niet zo zeer om dames mee te vangen, maar ik vond het er toch wat fris, en die handdoeken hebben ervoor gezorgd dat ik het langer vol hield. Ik bedoel, als je aan het sporten bent krijg je het vanzelf warm. Maar in de periode er tussen heb ik het telkens koud. Liever had ik gezien dat je standaard kunt kiezen tussen handdoek of badjas.

    En heb gemerkt dat de kino's wel vaker best redelijk als werkplek te gebruiken zijn. Vooral omdat ze meestal zo leeg zijn. Bovendien als ik even moe ben, dan kan ik gelijk even een tukje doen Zo had ik gisternacht overwerk en maar 4 uurtjes geslapen. Lekker om in de kino dan even bij te komen. Heerlijk hoekje hebben ze bij Babylon met die hoge leuning. De lockerruimte is imho alleen wat geschikt om even kort berichtjes te checken.

  23. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 maart 2017),robglover ( 2 maart 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Diamond 468*60