Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard sexshop Waldhausenerstr.Mönchengladbach

    Ik heb ook weer eens wat meegemaakt hoor.......

    Voor mijn werk moest ik in Mönchengladbach zijn en voor ik naar huis ging wou ik eerst even wat eten, vandaar dat ik wat door de stad rond reed. Toen ik door de Waldhausernerstrasse reed zag ik twee sexshops en omdat recht voor de deur plaats was om te parkeren besloot ik even binnen te gaan kijken.

    Ik liep de sexshop die het dichtst bij het kruispunt lag binnen en zag dat achter de balie een kerel met een grote snor stond die allemaal open vocht lekkende zweren in z'n gezicht en op z'n handen had. Tevens stond er een dik oud wijf van in de 60 denk ik, in de winkel met een kort anti-sexkapsel, ik geloof dat men dat een pittig kapsel noemt of zo. Behalve cowboylaarzen was ze volledig naakt waardoor ik zag dat ze een enorme bos schaamhaar had, en haar grote slaphangende tieten zaten onder de dikke blauwe aders, ze liep naar mij toe en vroeg of ik voor 40 euro sex met haar wou hebben, waardoor ik rook dat ze stonk. Ik wist niet hoe snel ik de winkel uit moest vluchten, de tweede winkel heb ik niet eens meer bezocht en eetlust had ik ook al niet meer dus ik ben met piepende banden de straat uitgereden rechtstreeks naar huis.

  2. Onderstaande 7 leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 februari 2017),Bluebear (21 februari 2017),Eddy_V (20 februari 2017),pret (20 februari 2017),Sjeufke (20 februari 2017),snaal88 (20 februari 2017),sofaking (20 februari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Seksshops zo heerlijk retro, jaren 70 jaren 80, wist niet eens dat ze nog bestonden. Christine le Duc, Beate Uhse die hielden het nog lang vol maar bestaan dacht ik ook niet meer als winkels dan.
    Correctie, er schijnen nog winkels te zijn. Dacht alleen webshop.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Living Room 468*60   Diamond 468*60