Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.796 in 6.411 posts

    Standaard Sofia (Roemeense) Verversrui, kamer 9/1



    Sofia (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : PMC, Beffen
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.796 in 6.411 posts

    Standaard

    Sofia is weer terug van een job in het buitenland! Ik was wel even verbaasd haar aan deze kant te zien, want voorheen zat ze volgens mij op nr 8 of 12. Ze zit nu in ieder geval overdag aan de Verversrui 9/1, maar momenteel draait ze daarnaast in het weekend ook de avond shift op nummer 9. Wel heeft ze dan een andere kamer. Moet die ook maar es inspecteren, want die bovenin was behoorlijk ingericht met een best spectaculair hangend bed. (Ze vond het net een filmset. Ik weet niet wat voor films zij kijkt, maar er zaten best wat SM spullen in de kamer...)
    Enfin, ik dacht eerst dat die dikke kettingen aan het bed er voor de sier waren, maar nee hoor... niks onder het bed! Ik weet niet in hoeverre het geheel een schommel is, want we kwamen helaas niet verder dan 69. Toen ik klaar was met haar tot een hoogtepunt te brengen, zaten we al flink in overtime. Ze kon wel een dutje gebruiken, maar moest nog een hele avond door... Volgende keer zal ik d'r niet zo uitputten in het weekend. Beloofd :p

    Pijpen doet ze erg lekker, met volle overtuiging en redelijk wat zuigkracht. Het ging d'r alleen wel wat moeilijker af toen ze zelf zat te hijgen en te puffen. Maar tja, dat was mijn eigen schuld. Geen punt, ik geniet er ook enorm van als een dame tot een climax komt.
    Moest innerlijk wel een beetje lachen, zij doet telkens haar uiterste best om weer aan zuigen toe te komen, en dan ga ik er ook vol tegenaan waarna zij na een paar trekjes 't weer moet opgeven en ligt te kreunen en te trillen. Een kleine duveltje zal me die avond wel bezeten hebben

    Herhalingsgevaar: redelijke kans.

    Oh ja, bijna vergeten: Sofia gaat 20 maart voor een poos terug naar thuisland.

  3. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (29 januari 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.796 in 6.411 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag weer naar Sofia gezocht, maar zag haar alsmaar niet. Ze was de hele tijd bezet. Maar kwam ook, omdat ik op de verkeerde plaats stond te kijken. Ik had me namelijk de vorige keer vergist. Ze zit niet op VV09/1, maar op VV13/2. Pal naast Sara. Zou een moderator dit aub aan kunnen passen? BVB

    Het was intussen dermate laat geworden, dat ik haar alleen heb begroet en plechtig beloofd het een volgende keer goed te maken

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60