Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard Maria (Roemeense) Schippersstraat, kamer 38/3



    Maria (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Anaal, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Rimmen bij jou
    Extra info : Ook into serieuze (bi)lesbische acties, zoals scharen, beffen, etc.
    Haar borsten zijn ondertussen nóg groter, eigenlijk té groot.





  2. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (16 februari 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Na Julia, Gabriela en Flori gerecenceerd te hebben, nu nog Maria om het kwartet compleet te maken. Last, but centainly not least!

    OK, Maria heeft beetje een gebruiksaanwijzing, maar wat een hete dame is het. Ze heeft soms dus ook van die dagen dat ze d'r ff geen zin in heeft. Maar dat heb ik ook wel es met serveersters, koffiejuffrouw, etc etc. Soms laat ik het voor wat het is. Maar soms kan een klein praatje al snel de lucht klaren en ze in een betere stemming brengen. Maar ja, zo ben ik dan weer.

    Enfin, Maria Maria... met d'r donker blonde manen, en geil koppie weet ze me telkens wel te strikken. Daar waar ik bij Julia bijvoorbeeld een heerlijk GFE gevoel van krijg, heb ik bij Maria telkens een super hete PSE ervaring. Verleidelijk loopt ze tegen je op te wrijven. Ligt ze prachtig op bed te poseren, ook wanneer ze naast je ligt zijn haar curves heerlijk te aanschouwen.
    En in tegenstelling tot een museum mag je dergelijke schoonheid ook met je handen bewonderen...

    Over museum gesproken, d'r linkerarm heeft nu een flinke tattoeage gekregen. Van mij had dat niet gehoeven, maar het stoorde me nou ook weer niet.
    Verder heeft ze een kleine piercing op haar bovenlip. En d'r cup maat is al lang niet meer A. Ze heeft namelijk stevig opgepompte borsten, maar moet toegeven dat ik die ook wel lekker vind o^_^o
    Draagt bij aan m'n hele PSE ervaring bij haar.

    Maar ik dwaal af... bij het aanzien van al dat schoons, gaat bloed harder stromen. En zij helpt letterlijk een handje mee. Wanneer de vlag half gehesen is, zet ze CD-tje op om de stemming er helemaal in te krijgen. Heerlijk zuigt ze em wakker. En dat doet ze met behoorlijk wat zuigkracht en gaat flink op en neer. Pijpen doet ze dus behoorlijk fanatiek en bij mij ook lang. Ik ben niet zo een makkelijke en het verbaast me geregeld dat ze nog aan het zuigen is, terwijl menig ander al snel vraagt welke positie je wilt.
    Blijkbaar smaakt m'n staafmixer naar aardbei. Of zou het aan 't CD-tje liggen
    Soms blijft het alleen bij zuigen. Maar soms wil ik zelf ook nog es wat doen. Haar poesje is namelijk best lekker. En net als haar buurdames wordt ook Maria behoorlijk snel nat als je haar plekjes weet te vinden. Sop sop sop volgt het vingertje dan al snel. Wat is dat geil!
    In missio kan ik heerlijk in d'r mooie ogen verdrinken, terwijl m'n soldaat in een kletsnat grotje kopje onder gaat. In alle opwinding liggen we elkaar te kussen. Nek, schouders, mond, en zelfs tongetje, alles komt aan de beurt.
    Afwisselend liggen ik boven of onderop. Onderop is ook heerlijk. Zoals ik al zei vind ik die stevige tieten van d'r best horny. En onderop heb ik m'n handen vrij. Nou ja vrij, dan kan ik zeg maar wat aan de volumeregelaars zitten...

    Na de daad kan er altijd nog even leuk een praatje vanaf. Geduld is bij haar niet de sterkste kant, en daar ben ik ook op bedacht. Dus praatje doe ik terwijl ik me aankleed.
    Heel fijn is dat ze aan d'r wastafel behalve water & zeep, ook mondwater heeft. Ik vind het va mezelf onbetamelijk om met een volgende dame te gaan zoenen, terwijl ik daarvoor een kommetje heb leeg liggen lebberen. Er zijn natuurlijk helaas geen club faciliteiten, maar prettig dat zij wel het 1 en ander dus heeft staan.

    Let wel op dat ook deze dame weet wat upsellen is. Wees dus bedacht op wat je wilt. Dat gezegd te hebben, vind ik de extra's bij haar wel heel sexy. Soms heb ik d'r zin in, en soms niet.
    Ik heb in z'n algemeenheid gemerkt, dat afwimpelen of mededelen dat je er geen geld voor (over) hebt bij veel dames de geilheidsgraad doen dalen. Ik vertel ze liever dat ik vandaag meer trek heb in, pijpen, neuken, etc. Of dat we deze keer es kijken hoe het gaat en het misschien iets voor een volgende keer is. Let wel op hoe je het formuleert. Belofte maakt bij mij schuld, en de dames hebben een olifantengeheugen voor dit soort dingen!

    Net als haar buurdames en Gabriella (Schippersstraat 47/1), lebbert Maria net zo lekker met mee in poesjes. Dit kwartet maken elkaar net zo graag klaar, als dat zij mij stimuleren. Dus niet dat lesbian show, waarbij er oppervlakkig kusjes uitgedeeld wordt en beetje over tietjes gewreven wordt. Nee, ook Maria weet van aanpakken. D'r tong gaat net zo makkelijk tussen de lippen boven en onder van haar collegas, haar expert fingers pompen d'r vriendinnen naar aardschokkende hoogtepunten, haar poes schaart ze moeiteloos met een ander, de vibrators zorgen voor een waterballet, en de dubbele dildo laten ze magisch verdwijnen en weer verschijnen en weer verdwijnen en weer verschijnen, en weer...
    Ik kan er geen genoegen van krijgen.
    Enneh jongens, deze info is for your eyes only heh. Krijg ik vandaag persoonlijk om de oren, omdat ze vragen van haar bezoekers kreeg dat ze ook van poesjes houdt, omdat een of andere ijsbeer dat schreef...
    Just kidding! Vraag het ze er maar op los. Of hier, daar is dit forum toch voor? En blijkbaar zijn veel dames in het SKW al van ons bewust. Ik heb ons iig niet verklikt

    Wel even een headsup. Deze 4 meiden doen het niet met elke andere DVP. Ze kennen elkaar, weten van elkaar dat ze goeie check up hebben, etc. Dus met een willekeurige DVP aan komen zetten, omdat jou dat wel een sexy mix lijkt, gaat waarschijnlijk niet werken. En dat geldt voor de meeste dames in 't Schipperswartier. Meestal roepen ze d'r zelf een vriendin bij die ze dus kennen. En in tegenstelling tot m'n kwartet, bleef het bij de meeste andere dames bij een lesbian SHOW. Dus als je echt voor het echte werk wilt gaan, moet je imho bij dit viertal wezen. De beste koppels vond ik persoonlijk tussen Maria & Flori, Gabriella & Julia, en Flori met Gaby. Dit zijn wel moment opnames, want ik heb ze niet allemaal meerdere keren met elkaar gematched. Maar dit zijn momenteel mijn favoriete combi's.

    Herhalingsgevaar: onontkomelijk!

  4. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 april 2019),delaplace1 (16 februari 2018),Doggy Dog ( 6 september 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    26 januari 2018
    Last Online
    8 april 2023 @ 09:44
    Locatie
    Paradise City
    Berichten
    103
    Discussies
    5
    Thanks
    656
    Thanked
    225 in 65 posts

    Standaard Maria (Roemeense) Schippersstraat, kamer 47/2

    Maria werkt nu aan de Schippersstraat 47/2 (nog steeds gedurende de dag)

    Maria is now working at Schippersstraat 47/2 (still during the day)
    I've got a tongue like a razor
    A sweet switchblade knife
    And I can do you favors
    But then you'll do whatever I like

    Rocket Queen

  6. Onderstaande 2 leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 2 april 2019),mentholbear ( 8 april 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    26 januari 2018
    Last Online
    8 april 2023 @ 09:44
    Locatie
    Paradise City
    Berichten
    103
    Discussies
    5
    Thanks
    656
    Thanked
    225 in 65 posts

    Standaard

    Maria is gestopt met werken bij SKW.
    I've got a tongue like a razor
    A sweet switchblade knife
    And I can do you favors
    But then you'll do whatever I like

    Rocket Queen

  8. Onderstaande leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 april 2019)

  9. #5
    Geregistreerd
    10 februari 2011
    Last Online
    18 februari 2024 @ 19:45
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    61 in 20 posts

    Standaard

    Maria is al dikwijls een poosje verdwenen, maar ze werkt nog steeds, hetzij met soms grote tussenpozen.
    Ik zie haar regelmatig, en altijd op hetzelfde oorspronkelijke adres Schippersstraat 38/3
    Haar borsten zijn ondertussen nóg groter, eigenlijk té groot.

    Mod: mag gerust weer in topic

  10. Onderstaande leden hebben gouden wortel bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 november 2023)

  11. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
    Haar borsten zijn ondertussen nóg groter, eigenlijk té groot.
    Vond ze destijds meer als groot genoeg.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Living Room 468*60