Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 139
  1. #51
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:45
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.918
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    ..wat je zoekt zal je automatisch beleven.

    ...en hou er rekening mee dat gewenning optreed. In het begin ben je allang blij dat je met je lul in een lekkere dame zit. Dan wil je ook tongzoenen. Of vingeren. Of dat ze nat wordt zonder flutschi. En ga ze maar door.
    Ook topsessies gaan wennen, en dan is 'normale' sex opeens minder.

  2. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 september 2017),Elmo3108 (21 september 2017),Partycrasher (17 september 2017),Uit-Drenthe (17 september 2017)

  3. #52
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Idee Er is een huis.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    .....en hou realistisch in gedachten dat toppers en floppers elkaar onvermijdelijk opvolgen.....
    .....waar alleen maar toppers zijn, dus geen enkele flopper.
    Klik Bernds Schieferhof, gaat er 'n wereld voor je open
    Founding Member

  4. Onderstaande 3 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (19 september 2017),lekkersfan (17 september 2017),Massi (18 september 2017)

  5. #53
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:45
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.918
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Ik zou Bernds nou niet bepaald nemen als club om je ijsbeercarriere te starten. Veel te hoog 'stamcafe-gehalte'; daar moet je tegen kunnen. TS zocht oorspronkelijk ook een club met 'heel veel vrouwen', en in Bernds zitten d'r maximaal een dozijn. Plus dat een hoop andere clubs (de acapulco's etc) dan wel magertjes gaan afsteken.

  6. #54
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Ik heb in Bernds nochtans mijn ontgroening genoten. Het ging zo: ik stond aan de lockers me om te toveren tot ijsbeer en achter mij een luid gehijg en gekreun, er is namelijk een kamer aan de lockers. Een naakte deerne kwam achterdoor gelopen en ze moest de verbazing op mijn gezicht gezien hebben want ze zei 'das heist sex baby'. Ik heb van de vele kamergangen die in de maanden daarop volgden heerlijk genoten en nooit een sisser. Maar de andere clubs lokten en zo ben ik de weg naar het verder gelegen Bernds wat verloren.
    " A dirty mind is a joy forever"

  7. #55
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Iemand van 23 jaar die een voorkeur heeft voor jonge/petite dametjes een eerstbezoek in een club alla Schieferhof aanraden is simpelweg ridicuul! Daar komt hij in een ietwat groot uitgevallen living terecht waar hem 75E worden ontfutseld om nadien vast te stellen dat wat oudere zussen/ ietwat mollige buurdames richting midlifecrisis en wat dames richting z´n mamaleeftijd rondbumsen tegen betaling met door de band genomen opi´s en lui die latexangst in extremis vertonen...Indien men een 23-jarige een dienst wil bewijzen kan men Bernds toch niet serieus nemen met alle respect! PAY-6 voor een jonge kerel is sowieso waanzin, als ie dan toch zo dom wenst te zijn misschien maar best met mokkels die onbereikbaar zijn in het reale leven qua looks etc..Die ga je in Bernds tussen de pluche niet vinden met alle respect...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  8. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    billclinton ( 9 oktober 2017),Goedemorgenallemaal (19 oktober 2017),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (28 september 2017),savesexer (22 september 2017),stimpy3 (21 september 2017),WA (21 oktober 2017)

  9. #56
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    PAY-6 voor een jonge kerel is sowieso waanzin,
    Van Ja ende Neen tegelijkendertijd. Ook voor een jonge kerel kan het FKK dan wel sauna wereldje een betoverende uitwerking hebben die je met welke relate-met-dame dan ook niet hbet, de keuze, het eten (zonder meteen aan de afwas gezet te worden), de wellness, de aanblik van rondhuppelende hertjes... Aan de andere kant meen ik hier ook wel eens de waarschuwing, "begin er niet aan want dan hoef je nooit meer een relatie" gelezen...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  10. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (21 oktober 2017),Jan Verplancke (19 oktober 2017),stimpy3 (21 oktober 2017)

  11. #57
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Als geboren hoerenloper heb ik hier natuurlijk zo mijn eigen menig over...
    Ik zou het een jonge kerel zeker niet afraden aan pay6 te doen,het als waanzin benoemen is al zeker onjuist.
    Jonge mensen hebben meestal een lager budget,wat ze verantwoord kunnen besteden aan pay6.
    Daarom mijn advies,pay6 hoef je zeker niet te laten,doe het echter volgens je beschikbaar budget en maak er zeker geen niet te financieren verslaving van.Als jonge kerel liep ik wekelijks meerdere keren naar de hoeren,mijn toenmalige vriendenkring vond dit absurd en zielig.Jaren later zag ik diezelfde vriendenkring teloorgaan,scheidingen die handenvol geld kosten....Alimentaties,vechtscheidingen voor de kinderen,gedwongen huis verkoop,schulden,hoog oplopende advocaten facturen....etc.Nog niet gesproken over de talrijke burn outs en depressies die ik zag passeren.Heel wat van die voormalige vrienden zijn zich nadien nog komen excuseren,wat wat mij betreft niet hoefde.Ze hadden namelijk hun mening over hoerenlopen grondig herzien,en enkele gaven zonder blikken en blozen toe dat ze best jaloers waren op mijn probleemloos leventje vol leuke excessen met lekker vrouwelijk schoon.Moraal van het verhaal,de duurste hoer in je leven is dikwijls je eigen vrouw! Ja ik heb een fortuin verneukt,en toch ben ik vele malen minder kwijt dan heel wat generatie genoten die alles verloren in een fout huwelijk!! Pay6 is dus nog lang zo gek niet,ook niet voor een jonge gast.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (28 oktober 2017),Klatergoud (21 oktober 2017),Sjeufke (21 oktober 2017),sofaking (21 oktober 2017)

  13. #58
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Is er ook een controle groep die bewijst dat hoerenlopen inderdaad een adequaat middel is tegen (vecht) scheidingen, alimentatie, burn out's en wat nog meer?

  14. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (21 oktober 2017)

  15. #59
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Een bevredigend sexleven is meer dan bewezen essentieel om zich goed in zijn vel te voelen.
    Het hoeren lopen op zich,draagt daar zeker toe bij,anders gingen er niet zoveel mannen betaalt naar de vrouwen.
    Voor de singel hoerenloper liggen de kaarten anders op tafel natuurlijk,hij wordt gewoon niet geconfronteerd met scheidingen etc...
    Voor de talrijke gehuwde en of gebonden hoerenlopers,kan men wel stellen dat de noodzaak aan sex en een luisterend oor,blijkbaar bewezen noodzakelijk zijn in onze samenleving.De meeste hoerenlopers zijn trouwens gebonden mannen,met kind(eren).
    Mochten deze mannen hier geen nood aan hebben,of er voldoening uit halen(sexueel/emotioneel),dan zouden ze het waarschijnlijk ook niet doen he...Ik heb heel wat prostituee's close gekend,ga maar eens in gesprek met hen en je zal versteld staan hoeveel mannen betalen voor sex,terwijl er nauwelijks sprake is van sexuele activiteit.Elke dvp,zal bevestigen dat ze heel dikwijls therapeutisch werk verlenen! Wat mij betreft is het klaar duidelijk dat het hoerenlopen voor 3/4 van de mannen,een positieve invloed heeft op hun leven en dikwijls depressies en burn outs zal voorkomen.Die 1/4 zijn dan de gebonden mannen die door de mand vallen als hoerenloper,betrapt worden....,en daaruit ontstaat dan dikwijls een scheiding met alle gevolgen van dien.Je kan het dus van 2 kanten bekijken,voor de ene is het een weldaad,voor de andere het begin van het einde.Ik kan je wel zeggen,dat tijdens clubbezoekjes beren onderling dikwijls soortgelijke conversaties voeren.De conclusie die dikwijls gemaakt wordt is,dat indien men ooit geweten had dat men voor een beetje geld sexueel en emotioneel bevredigt kan geraken,men nooit zou trouwen of zelfs maar in een relatie zou stappen.

  16. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 oktober 2017),biged (26 oktober 2017),Meme Moo (11 november 2017),Sjeufke (26 oktober 2017)

  17. #60
    Geregistreerd
    19 oktober 2017
    Last Online
    10 oktober 2019 @ 07:44
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    53
    Thanked
    36 in 21 posts

    Standaard

    Daar zit wel wat in... die bevrediging is ook wat waard. Een beetje goede klik met een dvp kan ook heel bijzonder zijn. heb het "geluk" dat een keer te mogen ervaren. maar wellicht binnenkort weer.
    hoe zit dat met schuldgevoel versus de emotionele bevrediging? ik vermoed dat als het minder op lust gebaseerd is maar ook op emotie dat er minder ruimte is voor schuldgevoel? interessant want dat is voor elke beer wellicht anders...

  18. Onderstaande leden hebben vanalkemade bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (26 oktober 2017)

  19. #61
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Ik heb nog nooit schuldgevoel ervaren bij het wandelen...Best mogelijk dat dat bij andere beren anders ligt.

  20. #62
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:45
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.918
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Ik voel me alleen schuldig als ik binnen vijf minuten klaarkom op kamer. Zonde van dat halve uur.

  21. #63
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Ik voel mij schuldig , maar dan schuldig naar mijzelf als ik met mijn typetjes ( wie ik dus zelf gekozen heb uit het aanbod ) op de kamer ben en er is geen klik.

    Dan overheerst de geiligheid en wil zo snel mogelijk klaarkomen en de kamer weer verlaten , meestal mijzelf aftrekken en de dame tegen mij aan ik ik haar streel.

    Als er een klik is dan kan ik lang knuffelen , beffen en vooral tongzoenen voordat ik haar penetreer , echter ze moet wel voldoen aan lengte , gewicht en tietjes.

    Het voordeel van een echte FKK Club is ( FKK is voor mij dat de dames naakt zijn) dus dat je weet wat je koopt , maar nadeel je weet niet hoe ze is op de kamer.

  22. #64
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Is er ergens een site waar ik de afkortingen kan lezen
    PZC PMC en AO zijn mij bekend maar b.v.
    PVV ken ik niet en zo zijn er meerdere afkortingen , laat iemand even wat weten als hij antwoorden heeft op mijn vraag.

    Alvast THX

  23. #65
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flatchestlover Bekijk bericht
    Is er ergens een site waar ik de afkortingen kan lezen
    PZC PMC en AO zijn mij bekend maar b.v.
    PVV ken ik niet en zo zijn er meerdere afkortingen , laat iemand even wat weten als hij antwoorden heeft op mijn vraag.

    Alvast THX
    PVV : Plat Van Voren

    De overige kan je hier vinden.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...06-Afkortingen
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  24. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (27 oktober 2017)

  25. #66
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:45
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.918
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Een flatchestlover die alle subfora onderspamt met z'n zoektocht naar vrouwen zonder tieten en dan hier nog even komt vragen naar wat een zogenaamd onbekende afkorting betekent die alleen voor hem relevant is? Bah.

  26. #67
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    En waarom moet ik nu spontaan lachen

  27. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 november 2017)

  28. #68
    Geregistreerd
    24 februari 2010
    Last Online
    31 mei 2023 @ 22:11
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Open sex

    In welke clubs gebeurt er ook open sex , liefst in een erotische party sfeer ?

  29. #69
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Dat kan je puur theoretisch wel eens meemaken in zowat elke club,hangt gewoon van een toevallig moment af.
    In sixsens zie ik het regelmatig,maar het is dan ook zeker geen zekerheid dat het zal gebeuren,als je er zit op te wachten.
    Ik heb het zelf ook weleens meegemaakt dat dames me het hoofd op hol joegen om public te sexen,maar het is zeker niet zo dat dit de standaard is.Veel hangt gewoon af van de maggie van het moment,en dat geld voor elke club eigenlijk.

  30. #70
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:45
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.918
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Als je een 'erotische party sfeer' zoekt dan denk ik dat je eerder bij clubs als de fun4two uitkomt (of de roxy voor-ie affikte :-) ). Ik heb eigenlijk geen enkele club gezien die ook als discotheek fungeert (maar ben nooit in golden time of yin yang geweest), waar de dames de hele tijd op de dansvloer staan te dansen in lingerie en je ze daar oppikt. Samya komt daar nog wel het dichtste bij, maar daar heb ik geen 'openlijke sex' gezien.

    In babylon komt het incidenteel wel eens voor, en in Magnum willen de inleidende schermutselingen ook nog wel eens in het openbaar gebeuren. Babylon is meer een stamkroegbordeel dan een 'partysfeer'. Magnum heeft dat veel meer. Park Sauna Residenz ook wel eens gezien (vooral in de kino), maar da's een wellness met dames, met nul 'erotische party sfeer' :D. Schieferhof is redelijk berucht qua openbare sex, maar dan zit je in een 'kneipe/stamcafe' met ruwweg 10 dames. Moet je leuk vinden.

  31. #71
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    Bezoek de 'wij schrijft, die blijft' club eens zou ik zo zeggen. Trouwens.. LD staat bekend om zijn losse sfeer, orgies aan bar etc
    Een uurtje is ook maar een uur...

  32. #72
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Berichten
    404
    Discussies
    3
    Thanks
    2.834
    Thanked
    1.708 in 248 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Bezoek de 'wij schrijft, die blijft' club eens zou ik zo zeggen. Trouwens.. LD staat bekend om zijn losse sfeer, orgies aan bar etc
    Lang niet meer in LD geweest zeker!

  33. #73
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    2 weken geleden nog.....vooral de maandag kan ik aanbevelen. Dat is echt niet meer onder woorden te brengen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  34. #74
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Berichten
    404
    Discussies
    3
    Thanks
    2.834
    Thanked
    1.708 in 248 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    2 weken geleden nog.....vooral de maandag kan ik aanbevelen. Dat is echt niet meer onder woorden te brengen....
    Ik mag jouw humor wel!

  35. Onderstaande leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 november 2017)

  36. #75
    Geregistreerd
    16 december 2017
    Last Online
    7 december 2021 @ 16:27
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    heren, in welke sauna maak ik de meeste kans flink wat donkere dames tegen te komen ? (afrikaans, latinas etc) thx, ben nieuw hier

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.

  FKK Artemis 468*60