Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard Casa Rossa - Spaanse Betty

    Onlangs bij toeval beland in Casa Rossa in Elten. Nette tent. Voor 50 euro kun je er een half uurtje goede sex hebben. Als ik weinig tijd heb, vind ik zo'n club beter dan een saunaclub waar je entree betaalt voor faciliteiten die je in een uurtje tijd toch niet benut. Wilde eigenlijk met Kim, maar omdat ze een sessie van 1,5 uur had gepland heb ik gekozen voor Spaanse Betty. Geen spijt van gekregen. In werkelijkheid ziet ze er mooier uit. is een spontane meid, spreekt goed Engels, deed aan tongzoenen en vond volgens mij het beffen niet onaangenaam. Ze zegt van zichzelf dat ze deep throat doet, dat heb ik geweten. Hij verdwijnt echt in volledig in haar mond. Heerlijk. Heb daarom tegen het eind van het half uurtje besloten het op die manier af te maken. Zeker voor herhaling vatbaar.

  2. Onderstaande leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (25 januari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 00:00
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    na deze positieve reactie ook maar eens gaan kijken. ook dat ze in het echt er mooier uit zou zien. maar bij het voorstellen had ik het al gauw voor gezien. In het echt is ze minstens 20 kilo zwaarder dan op de foto's en aangezien ik wel op slank of normaal val en er voor de rest ook niet veel meer over was ben ik gelijk vertrokken..

  4. #3
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Kwestie van smaak. 20 kilo lijkt me een beetje erg veel.

  5. #4
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Onlangs nog een keer hier beland. Eigenlijk een prima adres als je geen tijd hebt om een paar uur in een FKK club door te brengen. Van de entree die je uitspaart kun je bijna een wipje maken. Gekozen voor Nederlandse Kim. Minder slank dan op de foto's maar wel een moordwijf. Tsjonge, ze weet een kerel te verwennen. Dat begon al bij het wassen dat ze op een hele erotische wijze doet. Daarna eerst haar verwend, waarbij ze er niet voor schroomt om te zeggen wat en hoe ze het het liefst heeft. "Dan kom ik makkelijker klaar". Dat heb ik geweten.... Daarna vond ze het tijd worden met mijn gereedschap aan de slag te gaan. Uiteindelijk afgemaakt met cowgirl, waarbij ik lekker met haar volle borsten kon spelen. Daarna nog lekker in elkaar verstrengeld blijven liggen. Volgende keer ga ik voor een uur met haar.

  6. Onderstaande leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (27 februari 2017)

  7. #5
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Hier een linkje:
    http://casarossa-prive.nl/

  8. Onderstaande leden hebben Hendrikdeleuter bedankt voor deze bijdrage:

    peter696969 (27 februari 2017)

  9. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Ook ik ben hier gister nog even beland,had toch nog zin in een afzakkertje en dacht ik waag het erop.
    Bij binnenkomst 5 dames aanwezig,en ze stelden zich netjes voor.De laatste dame die zich voorstelde was Betty, Spaanse Betty
    Ik riep metten ja,jou wil ik en de rest van de dames mest hier een beetje om lachen.

    Beneden op de kamer gekomen en haar diensten doorgenomen.het werd een half uurtje met pzc.
    Na ons netjes gewassen te hebben kon het feest beginnen
    Man wat een sessie was dat zeg, aan het neuken ben ik niet meer toegekomen,heb me de hele sessie goddelijk laten pijpen door haar, en inderdaad wat een deeptroath heeft ze in huis
    Hij verdwijnt echt helemaal in haar mond,en zo klein was mijn vriend ook weer niet zei ze
    We hebben nog even 69 gedaan,om uiteindelijk in een andere positie me verder laten pijpen,en heerlijk op haar tieten kaar gekomen

    Betty is inderdaad niet superslank,maar heeft,voor mij in ieder geval,een geweldig paar stevige tieten,een heerlijke pijptechniek,en is verder leek om de tijd mee door te brengen.
    Ik zal voor haar zeker een keer terug gaan

  10. #7
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Laats weer speciaal voor Betty terug gegaan,en ze was de enige die vrij was.Mooi ik kwam toch niet voor een ander
    Haar uitmuntende pijpkwaliteiten moest ik nog een keer ervaren.
    Het halfuur heerlijk vrijend,69,en pzc volbracht,gelukkig deed ze ook aan cim,dus dat leek me een mooie afsluiting.
    Ik moet haar toch ook een keer neuken, gaat vast nog wel een keer gebeuren

  11. #8
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Helaas kom ik er vandaag achter dat Casa Rossa, ook al een tijd gesloten is(belastingproblemen etc. eigenaar,invallen,rechtzaken ...)
    Kom je een aantal maanden ergens niet,is dit adres ook al weer weg
    Helaas, had graag nog een keer met Betty gekamerd.

  12. #9
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    deze dame duikt vast wel weer ergens op..

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.

Diamond 468*60   Living Room 468*60