Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Vanessa

  1. #1
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard Vanessa

    Donderdag 12-1 jl. maar weer eens een bezoekje gebracht aan de geinige club, met dank aan het vrijkaartje van Willem. Daar aangekomen werd ik geholpen door die Marokkaanse die voorheen zelf ook werkte, maar redelijk wat cupmaatjes heeft ingeleverd. Jammer dat ze dat gedaan heeft, met de maat die ze voorheen had en toen ze nog werkte heb ik 1x met haar gekamerd wat erg goed beviel. Hoedan ook, eenmaal binnen eerst even de innerlijke mens verstevigd, het eten wat ze hadden was redelijk, niet slecht en niet goed, maar het vult de maag. Daarna tijd voor actie, ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen bekende gezichten zag alhoewel dit voor mij de 3e x was dat ik in VG was. Jammer was dat ze geen bier meer uit de fles hadden, alleen van de tap en dan ook nog in die kleine glaasjes. Wat de dames betreft waren er 2 die wat mij betreft in aanmerking kwamen voor een kamergang, alle 2 slankere types met een leuk gezicht. Er liepen ook wat forsere dames ietwat verveeld op de bank te hangen, die voor mij als grote tieten liefhebben ook in aanmerking kwamen, ik vond ze echter iets te fors vergeleken met de andere kandidates. Mijn keus viel op de naar mijn smaak knapste die Vanessa bleek te heten. Ze is een nieuwkomer bij VG en was daar gedurende 3 weken werkzaam. Ze komt uit Roemenie, en sprak goed Duits, er was in elk geval een goed gesprek met haar te voeren, voor mij niet onbelangrijk. Haar belangrijkste assets kwamen echter tijdens het voorgesprek goed te voorschijn, niet 2 C-cup tietjes maar een werkelijk betoverende glimlach en een erg aangenaam karakter. Ze maakte af en toe geintjes die ik echt leuk vond ! Applaus

    Dan naar de kamer, alwaar ik haar nek begon te strelen en langzaam met mijn handen door haar halflange haar ging. Vanessa heeft echt een lekker figuur, niet dik maar ook niet te slank, en heeft zoals gezegd 2 C-cupjes of een flinke B. Volgens mij zijn die tietjes wel puur natuur, tenminste zo voelde het wel. Vanessa liet zich flink verwennen, maar deed zelf ook lekker mee. Ze zoende en deed mee en het leek alsof ik alles mocht. We lagen lekker naast elkaar en ik streelde haar en zij mij, echt fantastische sex. Na verloop van tijd begon ik haar te vingeren en ik heb tijdens sessies altijd de uitdaging het meisje flink nat te krijgen. Soms lukt het, soms niet (vaker wel dan niet), maar ondanks dat Vanessa flink leek te genieten was het nat worden bij haar iets moeilijker. Dat is natuurlijk ook per meisje verschillend zoals iedereen waarschijnlijk ook anders klaar komt of spuit, maar ik bleeft gewoon mijn best doen. Dat dit niet voor niets was bleek toen ik na verloop van tijd toch enig vocht bespeurde in het diepste van haar vagina, maar net toen me dat opviel begon ze ook af toe krampachtig, ongecontroleerd te bewegen.... Ze kwam klaar.....

    Toen ze klaar was met schokken, nam ze het initatief over en duwde mij op mijn rug. Ze deed een 'Schlitten' (zo heet dat toch) bij mij, d.w.z. ze ging langzaam met haar schaamlippen over mijn keiharde 'Bestes Stuck' heen. Net als enige tijd geleden tijdens mijn mijn sessie bij de Love Saunaclub kreeg ik het gevoel dat ik als ik had gewild ik haar zonder meer zonder rubber had kunnen doen. Zijn er nog meer beren die dezelfde ervaring hebben? Maar niet gedaan, lief om een rubbertje gevraagd en lekker afgemaakt in missionaris... Fantatische sex met Vanessa, zeker voor herhaling vatbaar maar het is altijd maar weer afwachten of ze er de volgende keer nog is.

    Groeten, Freek

  2. Onderstaande 6 leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (22 januari 2017),firstme (23 januari 2017),Sjeufke (14 augustus 2017),Wentelt Eefje (22 januari 2017),Wijze grijze (22 januari 2017),Zultbroek81 (29 mei 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Weet iemand of deze Vanessa nog werkzaam is, en hoe kan ik haar herkennen?? Tattoo of plekje waar zij meestal zit. Lang zwart haar, of kort? blond? enz, enz.

  4. #3
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Ik heb even gebeld, en zij is nog wel werkzaam. Nu weet ik alleen nog niet, hoe ik haar kan herkennen.

  5. #4
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Loop de barruimte in en roep keihard VANESSA !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  6. #5
    Geregistreerd
    27 januari 2017
    Last Online
    25 mei 2018 @ 23:10
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked
    39 in 20 posts

    Standaard

    Op basis van de eerste beschrijving zou ik denken dat ik haar vanavond daar gezien heb. Half lang donerbruin haar, slank tot normaal postuur en c-cup borsten. Inderdaad een betoverende lach. Helaas waren er veel beren op aan het jagen en kreeg je bijna niet de kans haar te spreken.
    Ben benieuwd wanneer ze werkt doordeweeks, dan ga ik op een rustiger moment een keer kijken.

  7. #6
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard

    Weet iemand of zij er nog is ?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.

  Babylon 468*60