Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 15:51
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard Georgina (Roemeense)



    Georgina (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen
    Extra info : Zeer mooie verschijning





  2. Onderstaande 4 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop (22 januari 2017),Manureva (22 januari 2017),pret (22 januari 2017),yylover (22 januari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 15:51
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Ik zat lekker in de huiskamer van het raadhuis wat mokkeltjes te kijken tot opeens er mokkeltje in mijn radarvizier kwam het was de Roemeense genaamd Georgina wauw wat een lekker snoepje echt een typische Roemeense dame waar ik zo van hou. Met haar even lekker wat zitten babbelen over mijn piraten verhalen en al had ik het idee dat dit misschien niet een beste kamer kon gaan worden was ik toch verkocht want inmiddels was het bloed gezakt en kon ik niet meer helder nadenken.
    Op de kamer aan gekomen ontdeden wij ons van onze kleren en ik mocht plaats nemen op het bed waarop zij vervolgens mij stompe stok in haar mondje nam mmm. Wat een body heeft ze toch auw wat is ze lekker. Vervolgens gingen we over op het neuken waarop zei aan mij vroeg in welk standje kom je het snelste klaar? Waarop ik antwoorden als je boven op komt zitten dan is het zo gepiept maar ze wist gelukkig niet dat ik zo nog nooit was klaargekomen haha ik dacht ze moet maar gewoon werken voor dr geld , uiteindelijk na wat verschillende standen kon ik lekker in doggy mijn nakomelinge in het condoom knallen .Tjee wat een heerlijk kontje heeft ze toch. Het was geen top kamer maar ook niet slecht dus een beetje een standaard kamer.
    Voldaan kwam ik van de kamer en nadat ik haar wat gouden dukaten had toegestoken vervolgde ik mijn weg naar het bar gedeelte waar dat mijn maatjes aan de toog zaten

  4. Onderstaande 4 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (29 juli 2017),Jooploop (22 januari 2017),Manureva (22 januari 2017),Sparky (22 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.

Diamond 468*60   Freude 468*60