Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 55 van 55

Discussie: Jenny

  1. #51
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard No holding back, no slowing down (23.6)

    "Does the clock that you're watching ever tell you 'bout the time
    Does the song that you're singing sound to you like a rhyme
    Will there be an answer when you stop me askin why
    or because of the jigsaw that makes up a lie

    Hold you back, hold you back, slow you down
    Hold you back, hold you back, slow you down
    Hold you back, hold you back, slow you down
    Slow you down, another try."


    De 23e was mn tweede halve bezoek, opnieuw een klein ploegje. Ik had nog geprobeerd iets met Mara af te spreken, maar door omstandigheden was deze racebeer later dan gepland en was die halte helaas onbereikbaar geworden. Oh well, volgende keer beter. Even later kwam Jenny van de kamer af, dus snel iets vastgelegd voor na de anti-rsi-massage van Gaby. Nauwelijks voor te stellen dat het toen 's avonds nog 23 graden was en je gewoon buiten kon zitten. Jenny zat al gauw bij me op schoot en later zowat onder tafel omdat ze anders niet comformatabel kon pijpen. Status Quo past er beter bij dan ik dacht, want ze dreef vrolijk haar eigen tempo door, zowel vooraf als op kamer. Ik heb haar dan maar tot het einde laten doorgaan voor ik een FT in haar mond afvuurde.

    Opfrissen, roken, drinken etc. En we begonnen nog eens opnieuw. Dit keer kon Jenny wat langer pijpen en ik wat langer beffen, maar daarna ging het de PSE-kant op. Dat hele uurtje hebben we bijzonder heftig liggen neuken, maar wel zonder dat ik vaginaal was ingelogd; AV van begin tot eind, dat gebeurt me nu ook niet vaak; uiteindelijk kreeg ze me in doggy voor de tweede keer leeg. Als ik nog meer had gewild, had dat waarschijnlijk bleekjes afgestoken tegen deze in totaal 1,5 uur, dus na een grote kop koffie en nog wat "frikadelle" (grote platgeslagen gehaktbal, niet de bekende snack van Mora) stopte ik op t hoogtepunt. Hmm, leuk waren die twee halve bezoekjes wel, maar ik hou het voortaan toch bij een hele dag. Dan maar n beetje langer wachten als het niet past.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 9 september 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Vrijdag 7 augustus 2015

    Citaat uit verslag van die dag:

    .....Inmiddels een warme omhelzing van Jenny gekregen, die enige toelichting behoeft. Had haar al een paar jaar niet meer gezien, steeds hadden we verschillende agenda's. We kregen het over oude tijden, want Jenny en HM zijn op dezelfde dag begonnen in het Hof, eergisteren precies 10 jaar geleden. Ze herinnerde zich onze ontmoeting nog, beiden wat onwennig op de bank, in een huiskamer vol seksende koppels: "Ich bin heute zum ersten Mal hier, und Du ? Ich auch !"

    Het zorgde voor een klik, die al 10 jaar stand houdt. Was toen een jonge 40-er, ben nu een 50-er. Jenny was toen een 20-er, nu een 30-er. Heb er zelf flink wat pondjes bijgekregen. Jenny veel minder, wel mooie rondingen op de juiste plaatsen. Toen nog een sprietje met kleine borstjes, nu een echte vrouw met flinke borsten. Ken geen andere Hof-dame al zo lang, buiten Sandra en Mara. En in andere clubs al helemaal geen een.....
    Founding Member

  4. #53
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Naar verluidt (Youppie, gebruiker Manuell met twee berichten op zijn conto) is Jenny ermee opgehouden...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #54
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Naar verluidt (Youppie, gebruiker Manuell met twee berichten op zijn conto) is Jenny ermee opgehouden...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Bezetting van 12 dames:
    Anna, Mascha, Nina, Sandra, Annette, Jacky, Angie,
    Maria, Tina, Lara, van 2 dames de naam vergeten.

    Niet aanwezig: Jenny, Susan en Dana:
    Jenny en Susan worden niet meer verwacht,
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #55
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Damned.

    Nou was ik net zo tevreden over mezelf dat ik, 10 jaar nadat ik het draadje had geopend, op deze plaats het afsluitende bericht had kunnen plaatsen. Alfa en Omega van de kleine Djinn...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.