Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard Sjeufke: van beginnend wandelaar naar ‘ervaren’ saunaclub bezoeker

    In een periode van 32 jaar van beginnend wandelaar naar ‘ervaren’ saunaclub bezoeker

    Ik zie allemaal lijstjes voorbij komen. Ik dacht, ik doe één keer aan deze volledig waanzinnige gekte mee. Maar dan met een terugblik over mijn gehele ‘P6-carriëre’!

    Het lijkt wellicht al veel langer, maar Sjeuf heeft pas in september 2013 zijn eerste schreden in een ‘saunaclub’ gezet.

    Het moet ergens rond 1984 zijn geweest. Ik was voor mijn werk in Amsterdam samen met een collega. Een wandeling over de Wallen mag dan niet ontbreken. Eerst een paar biertjes en daarna rondjes lopen. Zo bleu als het maar zijn kan, keken we onze ogen uit naar alle levende etalage poppen. Rondjes lopen en nog eens rondjes lopen. Op eigen initiatief durfden we nergens aan te kloppen. Ik weet de straat niet meer, maar op een gegeven moment wuifden twee DVP’s ons naar binnen. Een leuk praatje volgde, maar eindige met: “pijpen of neuken 50 Gulden”! “Willen jullie samen in één kamer of ieder apart?” In die tijd samen op een kamer? Never, nooit niet!
    Ieder onze eigen weg naar de kamer van de DVP.

    De beide ervaren DVP’s, die in mijn herinnering ook nog ouder waren dan wij, hadden al lang door dat ze met twee groentjes hadden te maken. Vijftig Gulden afgerekend, uitgekleed en het welbekende ‘wasje’ gedaan. Op bed een paar minuten pijpen. Ik kreeg de vraag of ik ook zin had om te neuken. Nou…….., daar had ik wel zin in. “Pijpen en Neuken is 150 Gulden”. Ik was eenmaal binnen en de adrenaline gierde door mijn strot van de zenuwen. Bovendien was ik zo geil als boter. Honderd Gulden er bij en hoppa. Als ‘jonkie’ was ik nog niet in staat de rem er op te houden. Het was met een paar minuten gepiept. Al met al stond ik met 15 minuten weer buiten. Ik niet alleen overigens, want mijn maat stond al buiten te wachten……ook hij….. 150 Gulden lichter!

    Deze eerste ‘jeugdige’ ervaring in de betaalde seks smaakte naar meer. Al was het beperkt, omdat financieel gezien een wekelijks bezoek er niet is zat in die tijd.
    Mijn werk gaf wel gelegenheid om in al die jaren vele raambuurten te bezoeken.

    Alle raambuurten in Nederland heb ik wel één of meerdere keren bezocht met uitzondering van Haarlem en Almelo. Het niet meer bestaande Spijkerkwartier in Arnhem en de woonarken aan het Zandpad in Utrecht waren favoriet. Maar zeker ook de Groningse hoerenbuurten, het Singelgebied en Ruysdaalkade scoorden hoog.

    In Duitsland bezocht ik veelvuldig de Antoniusstrasse in Aken, een aantal keren de Laufhausen in Duisburg en een hoerencomplex aan de Luxemburgstrasse in Trier als ik met vakantie was in Luxemburg. Eén keer bezocht ik de Stahlstrasse in Essen. Die laatste vond ik helemaal niets. Veel kinky dames.

    De Antoniusstrasse was goedkoop ten opzichte van de meeste Nederlandse Raambuurten. En het was ‘om de hoek’! Met een beetje extra geld kreeg je al snel heel veel service meer. In de Antoniusstrasse had ik kort na elkaar twee ‘vaste’ dames. Eerst Rebecca op nr. 29 (Spaanse vader en een Thaise moeder). Rebecca gaf uitstekende service. Ik ging er dus met regelmaat terug. Van Rebecca heb ik geleerd dat DVP’s de toneelschool ‘Cum Laude’ hebben doorlopen. Rebecca gaf later toe 100% Roemeens te zijn. Sindsdien zijn alle halfbloedjes voor mij 100% Roemeens, tenzij het tegendeel is bewezen. Rebecca viel van de ene leugen in de andere en Rebecca was op een gegeven moment passé.
    Toen kwam Ioana op nr. 29c. Met deze DVP was niets mis. Net in het vak, jong en onervaren. Super ramenservice. Een lekker ding, a la Violetta in Babylon.
    Ioana een keer of vijftien bezocht, totdat papa voor de deur stond…..net op het moment dat ik Ioana aan een hoogtepunt hielp. Dat heb ik weer! Stom van die mutsen die aan het raam stonden om papa door te laten. Enfin, Ioana ging met papa mee en ik heb haar daarna nooit meer gezien.

    In België vaak het Schipperskwartier bezocht als ik in de buurt was voor mijn werk. De meeste bezoeken hebben plaatsgevonden in de tijd, toen de ramen nog niet waren geconcentreerd op de huidige locatie. Dat was pas echt een louche bedoeling. Vieze kamers en nauwelijks hygiëne. Tja, ik ging toch naar binnen, want ik moest lozen…… . In het nieuwe SKW heb ik mijn eerste anale ervaring beleefd. Ook weer zo’n leermoment dat veel geld heeft gekost en slechts 15 minuten heeft geduurd.

    Eén keer bezocht ik de Chaussee d’Amour nabij Sint Truiden. Veel te duur en slechte service. Een andere ervaring in België had ik aan de Rue Marnix in Seraing, ook slechts één keer bezocht. Een louche straatje onder de rook van Luik. De dame die ik er heb bezocht gaf goede service, maar het was dan ook wel boven de gangbare prijs.

    Na zo’n 25 jaar raambezoeken begon ik het internet af te struinen. En zo werd ik in 2009 lid van Hookers. Ik kwam op dit forum allerlei andere vormen van betaalseks tegen die ik wel kende, maar waar ik tot dat moment geen interesse voor had. De verhalen van medeplegers enthousiasmeerde mij om een privébezoek te doen. Mijn eerste privébezoek was bij Maria in Hoensbroek. Een openbaring ten opzichte van raambezoek. Echter, als ik het afzet tegen de optiek van saunaclubs, dan was Maria qua optiek gewoon bagger. Haar service was verregaand en relatief goedkoop. Een aantal keren op herhaling geweest bij deze Maria. Daarna nog een paar privébezoekjes gedaan. Zo ook privéhuizen bezocht: Royal Rooms in Rotterdam, Diana’s secret in Den Haag en De Zevende Hemel in Maastricht. Maastricht was tricky. Je kan anoniem naar binnen, maar naar buiten……? Je weet nooit of er op dat moment een bekende door de Jodenstraat loopt.

    In Heerlen was een tippelzone aan de Imstenraderweg. Een tippelzone met bewaking, GGD en beveiliging aanwezig. Meerdere keren bezocht. Veel heroïnehoertjes. Ik bezocht daar alleen de Thaise Nan. Ik moest vaak veel rondjes rijden om Nan te treffen. Een dame van +40, die geen drugs gebruikte. Han gaf de voor mij veel later bekende saunaclubservice. Ft’s gingen er in als koekjes. Die was echt goed. Een uurtje voor €70 inclusief FT.

    Over sauna clubs las ik wel eens wat op Hookers, maar was er eigenlijk nauwelijks in geïnteresseerd. Toch heb ik mij een aantal keren ingeschreven voor de tombola. In juni 2013 ontving ik een vrijkaart voor Sixsens.

    De prijswinnaars werden toen nog bekend gemaakt op het forum. Elk lid kon zien wie een vrijkaart had gewonnen. Een maand later ontving ik een pm van hotmister1986. Hij had een vrijkaart gewonnen voor PartyTreff Xanten. Hij vroeg mij of ik mijn kaart van Sixsens al had verzilverd en stelde voor deze eventueel te ruilen voor Sixsens. Zijn kaart van PTXanten was (toen nog) €120 waard, die van Sixsens ‘maar’ €55. Bovendien was hij al eens in PTXanten geweest. Ik ging in op dit voorstel, het klonk aantrekkelijk.
    Pas daarna ben ik mij ‘echt’ gaan inlezen….. . Gangbang, openbare seks, pijpen aan de bar, trio op de bank. Tijdens het lezen werd het mij al dun in de broek.

    Enfin, op maandag 9 september 2013 alle moed bij elkaar gesprokkeld om af te reizen naar Xanten. Al vroeg aangebeld en kreeg een vriendelijk ontvangst van Barbara. Een rondleiding kreeg ik van de Cubaanse Janette. Omgekleed en gedoucht kwam ik in de bar. Een stuk of 10 dames. Schuchter achter in de bar plaats genomen, alwaar ik al snel de eerste date had met Ellena. Ze werkt er wonderwel nog steeds. Gelukkig waren er bedden gescheiden door een gordijn. Dat vond ik nog wel te doen. De date met Ellena was prima, maar haar service was niet meer dan ‘ramenservice’. Je kon wel de hele dag je gang gaan voor €120. Goedkoper als naar de ramen gaan en je kreeg er nog voeding en drank bij ook. Ik ben nog vier keer op herhaling ben geweest. De angst voor openbare seks was ik tijdens het eerste bezoek al kwijt. De meest opvallende ervaring was een sessie met 3 dames tegelijk op de bank in de bar. Eén was kleine Sjeuf aan het bespelen, de tweede zat boven op mijn gezicht en de derde kreeg een vingerbeurt. Klaar gekomen ben ik toen niet. Hét bewijs dat mannen maar een ding tegelijk kunnen.
    In Xanten heb ik de oudste DVP ooit geneukt…..Elvira. Ik heb ooit gehoord dat haar leeftijd met een 6 begint. Ze zag er in mijn ogen niet zo oud uit. Maar a la…. . Op een oude fiets…….. !

    Het smaakte naar mee en ik bezocht kort daar na mijn eerste echte saunaclub. Twee clubs zelfs op één dag. Heaven 7 en Haus Panthera. In Heaven 7 kon je toen nog voor €30 per half uur de kamer op. En vaak met goede service. Daar heb ik Natascha (later Anastacia in AcaGold) leren kennen. Een Russische die je ballen er vanaf zuigt.
    In Haus Panthera maakte ik mijn eerste kamer met Rosa (Melanie H7/LR). Rosa kenmerkte zich met de spleet tussen haar voortanden. Een geslepen loeder, wist ik veel toen….. . Die lulde mij veel euro’s uit de beurs. Heb wel alle mogelijke service gehad die er bestond. Perfect, maar duur. Weer een leermoment.

    Haus Panthera werd voor lange tijd mijn stamclub met in de hoofdrollen de Duitse Michelle en de Roemeense Maria (M&M’s). Ik was er (bijna) iedere vrijdag wel te vinden. Met name met Michelle heel wat uurtjes in de jacuzzi volgemaakt. Tja….Michelle, de Blasenkönigin van NRW. Ik heb er destijds mijn ‘German Oral Suck Pressure’ (GOSP) naar genoemd met de eenheid M (Michelle). Haar FT’s waren fenomenaal! Tot de laatste druppel. Met Michelle heb ik de meeste kamers gedraaid ooit. Geen idee hoeveel, maar het gaat richting 40.

    Eind 2014 verdween Michelle van de een op de andere dag uit de betaalde seks branche. In den beginne vond ik dat erg jammer. Al snel kwam het besef dat het veel leuker is om te variëren. Een vaste DVP heb ik sindsdien afgezworen. Ik heb nog altijd een goed en frequent contact met Michelle overigens. Ze heeft nog één keer een ééndaagse comeback gemaakt. Plaats delict was Viva in Würzburg begin 2016. Het lijkt er nu toch echt op dat het bij die ene dag zal blijven.

    Ik ben vele clubs gaan ontdekken, al dan niet met een (kennismakings)vrijkaart van diverse fora. Het aantal bezochte clubs staat op 18. Te weten: Sixsens, Babylon, Acapulco Gold (ex Haus Panthera), Acapulco, Freude 39, Villa Marisol, Lekker Ding, Van Goch, Samya, Park Sauna Residenz, Saunaclub Life (ex Planet Eden), Dolce Vita, Partytreff Xanten, Mondial, Heaven 7, Happy Garden, YinYang en Viva Würzburg.

    Het hoeft geen betoog dat voor elke clubbezoeker de ene club wat meer aanspreekt dan de andere. Het zijn persoonlijke voorkeuren. De beste club bestaat niet! De beste DVP bestaat niet.
    Leden die pas lid zijn, schrijven zich in voor alle tombola’s en struinen alle clubs af. Op een gegeven moment zie je na een aantal jaren dat ook die ‘jonkies’ zich tot enkele clubs beperken.
    Ik herken mezelf hierin. Ik ga mij in 2017 beperken tot Sixsens en Babylon, met soms een uitstapje naar Acapulco Gold of een andere club. Deze clubs liggen op maximaal 1 uur reisafstand. Service is uitstekend, eten en drinken is prima in orde en voldoende wellness.
    Als gevolg daarvan zal het schrijven van clubverslagen ook minder zijn. Niet dat ik minder wil schrijven, maar 10x over dezelfde club schrijven geeft geen extra info voor de lezer. Zo geldt dat ook voor dames die worden herhaald.

    Nu dan toch, zij het slecht één keer, de statistieken. Voor het eerst een ‘boekhouding’ bijgehouden (over 2016). Geschrokken van de uitgaven: entree, kamerfinanciën en extra’s.

    2016
    Aantal clubbezoeken: 57
    Aantal kamers: 102
    Aantal unieke dames: 55
    Totale kamertijd: 135 uur

    Schermafbeelding 2017-01-03 om 00.16.33.jpg

    giphy.jpg

  2. Onderstaande 40 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 januari 2017),Agronymus1 ( 6 januari 2017),Befke ( 3 januari 2017),biged ( 6 januari 2017),blauwebeer ( 3 januari 2017),Bluebear ( 6 januari 2017),Bosco ( 3 januari 2017),cavediver ( 3 januari 2017),de denker ( 6 januari 2017),dennisw ( 7 januari 2017),duivenmelker ( 3 januari 2017),Eddy_V ( 3 januari 2017),Elmo3108 ( 3 januari 2017),firstme ( 5 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 januari 2017),fr_loper ( 3 januari 2017),funandfun ( 3 januari 2017),Goedemorgenallemaal ( 3 januari 2017),GrandCru ( 7 januari 2017),hasta la pasta ( 3 januari 2017),jansenroy ( 3 januari 2017),JonnyFontane ( 6 januari 2017),langlekker ( 4 januari 2017),Lesyeux ( 3 januari 2017),licky luke ( 6 januari 2017),lustman ( 3 januari 2017),Massi (15 januari 2017),mentholbear ( 8 april 2020),Nedlovefkk ( 3 januari 2017),Patjax ( 3 januari 2017),Ryuhayabusa ( 3 januari 2017),schoolmeester ( 9 mei 2021),snaal88 ( 6 januari 2017),swazontneuf ( 3 januari 2017),Teiresas ( 4 januari 2017),toyota ( 3 januari 2017),Vendezz (15 mei 2021),Wentelt Eefje ( 3 januari 2017),YYadict ( 6 januari 2017),yylover ( 3 januari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Indrukwekkend verhaal Sjeufke. Ik zie veel herkenningspunten.

  4. Onderstaande leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 6 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60