Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Sofie (Roemeense) Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 116



    Sofie (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (matig), Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug, Zij
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip, Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Aftrekken
    Extra info : Een 100% Patjax vrouwtje, helaas lid van de overdreven "flutschi" brigade, Duits is redelijk maar geen optiekeuze





  2. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Zolang als ik al op de Vulkaan rondloop is Sofie te vinden in Eros 26. Optisch helemaal mijn ding, maar meestal ligt ze verveeld op bed met haar telefoon te spelen. Als ze wel aan de deur staat groet ze vriendelijk, maar daar blijft het dan ook bij. Ik was toe aan mijn 2e ronde en de drie opties die ik in gedachte had waren allen bezet. Ik liep voorbij Sofie's kamer en ze lag op bed te spelen met haar telefoon. Waarschijnlijk zei haar zesde zintuig dat er iemand voorbij liep want ze draaide haar hoofd en begon zowaar te praten. Ze stond op en kwam mijn richting uit. Elkaar gelukkig nieuwjaar gewenst en na een beetje small talk waren we het er wel over eens dat ik mijn stoute schoenen maar eens moest uitdoen en deze een plekje naast haar bed te geven. Het bekende €30 riedeltje kwam voorbij, maar gezien het feit dat ik onlangs weer eens ondervonden heb dat dit niet werkt voor mij gelijk voor de 50v30 gekozen.

    Nadat we ons beiden opgefrist hadden zijn we begonnen om elkaars lichaam te verkennen met onze vingertoppen. Na een een tijdje kon ze het niet laten om ook mijn kleine partner in crime een handje te geven. Ze gaf hem een aai over de bol en streelde hem over zijn gehele lengte. Dergelijke liefkozingen laten hem niet onberoerd. Hij kwam fier overeind. Om hem te beschermen tegen de donkere, vochtige plekjes die hij later op zijn pad zou tegenkomen trok ze hem een regenjasje aan.

    Er volgde een lekkere diepe BJ met de nodige variatie. Na een tijdje konkelde ze naar boven en hield één van haar parmantige borsten op enkele centimeters van mijn mond. Ik sabbelde er lustig op los. Om te voorkomen dat de ander zich achtergesteld zou voelen werd deze ook door haar in vol ornaat aangeboden. Het ritueel herhaalde zich.

    Ze vroeg of mijn partner in crime geïnteresseerd was in spletelogie aangezien ze nog wel een grotje kende waar hij op verkenning kon gaan. De ingang werd voorzien van een laag flutschi om de weg naar binnen te vergemakkelijken, ze legde zich op haar rug en begeleide hem naar binnen. Al snel werd duidelijk dat ze veel te veel had aangebracht. Mijn kleine vriend zwemde rond zonder ook maar enig gevoel van sensatie. Het leek erop alsof hij de verdrinkingsdood tegemoet ging en langzaam gaf hij de strijd op. Als een goede gids betaamt merkte ze dit op en stelde voor om het vanuit een andere positie nogmaals te proberen. Ze ging op haar handjes en knietjes. Dit werkte aanzienlijk beter. Ze gaf goed tegendruk en ook met haar bekken maakte ze de juiste bewegingen. Mijn kleine vriend mocht behoorlijk tekeer gaan. Toch resulteerde deze inspanningen niet tot het uiteindelijke doel. Was het de vermoeidheid nog van oudejaarsavond, de hitte op haar kamer, de eerdere sessie met Eda of toch de flutschi. Waarschijnlijk een combi.

    Nu wilde ze niet dat dit bezoekje aan haar Roemeense grotje op een teleurstelling zou uitlopen en besloot een handje te helpen zodat mijn kleine partner toch een hoogtepunt aan dit bezoekje zou beleven. De snelheid waarmee ze dit deed leek even of ze de competitie met Usain Bolt was aangegaan. Gelukkig had ze vrij snel door dat dit niet het beoogde effect zou bereiken. Ze nam gas terug, ze vervolgde met wat meer variatie en druk. Langzaam begon mijn vriendje te beseffen dat hij deze strijd ging verliezen. Het duurde dan ook niet lang meer of zijn weerstand was gebroken en liet zijn nakomelingetjes de vrije loop.

    Haar al eerder getoonde moederlijk instinct kwam naar boven en zorgde ervoor dat de kleine partner in crime weer schoon de wijde wereld in kon trekken. Met drie kussen namen we afscheid.

    HHG: 50%, maar dan puur vanwege de optiek. Ook slechts als een evt eerste sessie. Haar iets langer laten pijpen en dan gelijk in Doggy.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 1 april 2020),Pierke69 (18 april 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.