Pagina 5 van 24 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 576
  1. #101
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 02:56
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.140
    Discussies
    233
    Thanks
    21.479
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TAFKAJ Bekijk bericht
    @Wentelt Eefje
    This is extremely bad taste. Had not expected this from you. I can understand that you are happy to find your friends unharmed. And you should. But why prefer an attack on this place over the others. We all are humans, aren't we. Does it really matter in which part of town you prefer to go. I visited this place more than once!!!
    I prefer no terrorist attack wherever. Tasteful of not, finding out which Weihnachtsmarkt was hit, immediately reduced the chances of any of my friends being amongst the casualties. Hence reliëf, utter relief, described als happiness.
    To be honest with you, there is much ambiguity in my thoughts as I visites that particular Weihnachtsmarkt several times in the last 2 decade especially visiting X-mas time Berlin with (the then love-of-my-life's child(ren)) I think it is the better option going there with little kids. I am no saint, unfortunately. But I am human after all...

    Back to the smiling man with the cell-phone.
    He could have met his favorite niece here at a Glühwein-Hâuschen. They drank one together, he went on direction Bahnhof Zoo, she went on direction KDW. She answers his call and wasn't hit either. Can anyone seriously take offence in he has a broad smile upon hearing that, even amidst chaos, injured and dead victims?
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  2. #102
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 02:56
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.140
    Discussies
    233
    Thanks
    21.479
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    J.W., het lijkt me volstrekt onmogelijk dat zelfs de grootste zeloten onder de Muzelmannen in staat zijn hun kinderen te indoctrineren met een blindere haat tegenover ongelovigen dan jij tegenover hen hebt.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  3. #103
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    @Badslippers:

    Je hebt een punt dat de rechtse stem hier luid klinkt, maar dat is omdat dit forum anoniem is en bovendien ook nog een geheim toevluchtsoord waar de naasten van menig hoerenloper geen weet van hebben. In die context laten ze ons hier maar lullen en ervaren we weinig tegenwerking.

    Maar ik doel wel op het openbare leven zoals op je werk bijvoorbeeld. Je zal maar voor een linkiewinkie werken of als ambtenaar en dan wordt je voor deze mening teruggepakt. Dat gaat zo in Vlaanderen en dat gaat zo in Nederland. Om nog maar te zwijgen over bedreigingen vanuit Islamitische hoek. Kijk maar naar onze goede vriend Geert Wilders, een stadsgenoot van jou, trouwens. In België hebben we recentelijk ook nog een Koerdische politica gehad die door de Turkse gemeenschap en zelfs vanuit Turkije bedreigd werd.

    Wat ook nog opvalt is dat er hier geen fatsoenlijke tegenargumentatie is. Simpelweg omdat het niet bestaat en diep van binnen weten de linkiewinkies dat ze het fout hebben en dat rechts denkenden gelijk gekregen hebben over de ganse lijn. Men kan op dit forum geen weerstand meer bieden met feiten... Op TV en in debatten doen ze het nog wel omdat ze gesteund zijn door de media en de linkse journalistiek. Zelfs door de politiek die aan de hand van talloze regeltjes ervoor zorgt dat vrije meningsuiting en kritiek op Islam bestraft kunnen worden.

    Tot slot wens ik mijn goede vriend Piet Plezier bij te treden... Of we het willen of niet: ze slaan je elke dag met de Islam rond de oren. Ze voederen het je op zoals men ganzen vetmest met een trechter om dikke foie gras te kunnen produceren. In de krant staan elke dag wel meerdere zaken gerelateerd met de Islam. In het journaal is er altijd wel één onderwerp over Moslims bij... Elke brandhaard in de wereld mag je vermelden... één Godsdienst zit er altijd wel tussen: de vredelievende moslims. En is er geen andere geloofsovertuiging om mee te vechten, dan vechten ze wel tegen elkaar! Op de Nederlandse TV kan je geen praatprogramma meer bekijken of er zit een moslim aan tafel te lullen over het laatste nieuwe akkefietje. In duidingsprogramma's gaat het alleen maar over Islamitische landen en als dat niet erg genoeg is, krijgen Moslims ook nog eens zendtijd (Ja en ook de Joden en ook dat vind ik niet nodig), om eigen programma's op de staatstelevisie in Nederland en Vlaanderen te brengen. Geen kat die er naar kijkt, want Turken en Arabieren hebben toch allemaal hun schotelantenne op hun dag liggen en kijken naar hun eigen propagandazenders. Net zo goed lezen ze hun eigen kranten... En dan vraagt de gemiddelde Nederlander zich nog af hoe het komt dat zo eentje die al voor de 4de generatie in Nederland zit niet beter de taal kent en beter geïntegreerd is. In Vlaanderen is men op dat vlak nog iets slimmer dan in Nederland, want op de TV brengen ze altijd die ene % naar voren die wel vloeiend Nederlands spreekt en hogere studies genoten heeft. Op de Nederlandse TV kan ik niet eens tussen de 3 verkrijgbare zenders zappen of ik zie die belachelijke kop van Ali B die amper een IQ heeft van 80 en nog steeds met zijn Arabische tongval spreekt. De mislukte woestijnpoedel.

    Misschien zal ik het niet meemaken, maar ooit zal de jihad in de vorm van open oorlogvoering hier in Europa uitbreken. Wanneer dat gebeurt zal ik in de eerste linie staan om ze allemaal te elimineren. Snipen, steken of zelfs met de blote handen. En wanneer ik met hen klaar ben, dan ga ik al die Linkse ratten zoeken die het zover hebben laten komen en ons opgezadeld hebben met de Islam... En wees gerust als voormalig militair weet ik hoe je pijnlijk iemand de hoek moet om helpen. Amen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  4. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Mistralwind (21 december 2016),Piet Plezier (21 december 2016),uurtje (21 december 2016)

  5. #104
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    SFL, we staan dan zij aan zij..... ik denk dat ik mij daarvoor ook wel weet te motiveren en weet uit eigen ervaring dat ik over kennis en kunde beschik. Anders zou ik dat nu niet kunnen schrijven....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  6. #105
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Verdomme Uurtje.... Wij lossen het op wanneer de dag des oordeels aangebroken is. Wij zullen samen slag voeren in bijbelse proporties.

    Ik hoor continu stemmetjes in mijn kop: "SFL... SFL... Kill them all... Kill them all.... Come on SFL.... Kill them all"

    Ik zal mijn Tav-21 laten spreken zoals hij meermaals het hoge woord nam in het Heilige Land. Dus dat ze maar komen met hun Jihad... Alles wat overleeft vlucht terug de woestijn in!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (21 december 2016)

  8. #106
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    Jij hebt sowieso een groot voordeel, gezien mijn postuur trek ik altijd vuur.......altijd en overal... en zelfs met mijn postuur bleek de gemiddelde zandneger niet in staat adequaat op te treden...ik zie kansen......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  9. #107
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Mag ik dan ook meedoen? Pietje is triggerhappy, na 100.000-en schoten niet onbekend met het rokende staal en tevens vervuld met door haat aangewakkerd enthousiasme sta ik te popelen het door onze ouders en voorouders opgebouwde land te zuiveren van de vervuilende elementen.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  10. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (21 december 2016)

  11. #108
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Jij hebt sowieso een groot voordeel, gezien mijn postuur trek ik altijd vuur.......altijd en overal... en zelfs met mijn postuur bleek de gemiddelde zandneger niet in staat adequaat op te treden...ik zie kansen......
    Ten eerste: daar heb je kevlar voor
    Ten tweede: de zandnegers zijn niet meteen de beste schutters. Ooit schoot er eens eentje vanop een dikke 10 meter naar mij. Alle 3 de kogels waren er ver naast. En ik ben nu toch ook geen kleintje?

    Hggrrrrrrr Uurtje... Het vuur en de passie branden nog steeds. Ik heb dit vaak tegen leken gezegd, maar die begrijpen het niet... Jij zal me wel begrijpen: Oorlog is verslavend... Dus ik begrijp die terugkerende zandratten ergens wel. Alleen wij werden begeleid en kunnen onszelf in toom houden en zij niet. Door mijn huidige problematiek kwam ik niet meer door de medische proeven en kon ik geen reservist meer zijn... Maar als ik terug genezen ben ga ik terug trainen als een dwaas en wil ik op z'n minst nog één keer het heilige land dienen. Zoniet, dan zal ik hier in Europa nog wel de kans krijgen om oorlog te voeren! Want zo ziet het er daadwerkelijk uit! Nu mijmer ik naar de geur van kruit, bloed, aarde, de spanning.... En telkens wanneer er een aanslag is, krijg ik honger naar vergelding. Machteloos aan de kant toekijken, zowel hier als in Israel, is vanbinnen een klein beetje dood gaan, kameraad!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  12. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (21 december 2016)

  13. #109
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    @Badslippers: één Godsdienst zit er altijd wel tussen: de vredelievende moslims. En is er geen andere geloofsovertuiging om mee te vechten, dan vechten ze wel tegen elkaar!!
    Ik zou willen zeggen, vooral tegen elkaar. Als je kijkt naar de aanslagen in de wereld dan zijn wij Christenen, Atheisten en Joden (je weet wel, wat onder de verzamelnaam "ongelovigen" valt) maar een sideshow. En dan ben ik ook niet helemaal correct want de meerderheid van de Islamieten zijn in de ogen van AQ en IS net zo ongelovig, misschien wel erger want ze zijn van het ware (in hun ogen) geloof afgedwaald. Het zou me niks verbazen als ook IS en AQ van mening zijn dat dat treitervloggertje en zijn volgertjes harder aangepakt moeten worden.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  14. #110
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Met stoere PRAAT beste SFL is niemand GEBAAT. Wel met effectieve daden en termijnvisie.
    ik ben ook niet voor dat softe eindeloos geleuter maar wat stel je dan voor?
    iedereen neerknallen? Beroepsmisvorming?

  15. #111
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    KLEVE - In de zoektocht naar de dader van de aanslag in Berlijn voert een spoor naar Kleef, net over de grens bij Nijmegen. Dat meldt de Duitse omroep WDR.

    De Duitse politie is volgens de WDR een Tunesiër op het spoor. Documenten van deze man zijn gevonden in de cabine van de truck die maandagavond door de mensenmenigte reed, met twaalf doden tot gevolg.

    Eén van de documenten is afgegeven in de regio Kleef. De man kwam in 2012 naar Italië en kwam in 2015 naar Duitsland waar hij een jaar later asiel kreeg. Hij woonde volgens bronnen bij de WDR onder meer in een asielzoekerscentrum in Emmerich.

    Volgens de Duitse omroep was hij al enige tijd bekend bij veiligheidsdiensten. Er zijn geen aanwijzingen dat de man sinds de aanslagen in Kleef of omgeving gezien is.

    Volgens de WDR worden er 'onmiddellijke maatregelen' in Noordrijn-Westfalen genomen. Het is niet bekend welke dat zijn. De minister van Binnenlandse Zaken van de deelstaat heeft zijn vakantie onderbroken. Om 15.30 uur wordt er een persconferentie gegeven.

    Het is niet bekend of er maatregelen aan de grens met Gelderland worden genomen. De Koninklijke Marechaussee zegt daar geen informatie over te hebben.



    Hemelsbreed ligt Kleef niet ver van Nijmegen. Bron: Google Maps




    http://www.omroepgelderland.nl/nieuw...ert-naar-Kleef
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  16. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (21 december 2016)

  17. #112
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Mag ik dan ook meedoen? Pietje is triggerhappy, na 100.000-en schoten niet onbekend met het rokende staal en tevens vervuld met door haat aangewakkerd enthousiasme sta ik te popelen het door onze ouders en voorouders opgebouwde land te zuiveren van de vervuilende elementen.
    pietje ik kom je helpen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  18. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (21 december 2016)

  19. #113
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Ik ind het wat "te makkelijk" een identiteitskaart die toevallig in de cabine ligt, maar ja er zijn gekkere dingen gebeurd.

    verder ben ik geen paniekzaaier, zie niet overal wat achter, maar deze foto beangstigt me toch wel, een vent met een pet en hoodie op die naar het glazen huis in Breda loopt...
    screenshot-www.facebook.com 2016-12-21 14-41-11.jpg
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  20. #114
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Schöner Kommentar aus einem Leserforum zu einem ZDF Beitrag:....... Wenn Ihr wirklich etwas erleben möchtet, bereitet Euch doch mal auf ein Abenteuer vor, wie Ihr es Euch niemals hättet vorstellen können:

    Gehen Sie illegal nach Pakistan, Afghanistan, Irak, Marokko oder die Türkei.
    Sorgen Sie sich nicht um Visa, internationale Gesetze, Immigration-regeln oder ähnliche, lächerliche Vorschriften.

    Wenn Sie dort angekommen sind, fordern Sie umgehend von der lokalen Behörde eine kostenlose medizinische Versorgung für sich und Ihre ganze Familie.

    Bestehen Sie darauf, daß alle Mitarbeiter bei der Krankenkasse deutsch sprechen und daß die Kliniken Ihr Essen nur so vorbereiten, wie Sie es in Deutschland gewohnt sind.

    Bestehen Sie darauf, daß alle Formulare, Anfragen, und Dokumente in Ihre Sprache übersetzt werden.
    Weisen Sie Kritik an Ihrem Verhalten empört zurück indem Sie ausdrücklich betonen: "Das hat mit meiner Kultur und Religion zu tun; davon versteht Ihr nichts".
    Behalten Sie unbedingt Ihre ursprüngliche Identität. Hängen Sie eine Fahne von Ihrem westlichen Land ans Fenster (am Auto geht es auch, vergessen Sie das nicht).

    Sprechen Sie sowohl zu Hause als auch anderswo nur deutsch und sorgen Sie dafür, daß auch Ihre Kinder sich ähnlich verhalten.

    Fordern Sie unbedingt, daß an Musikschulen westliche Kultur unterrichtet wird.

    Verlangen Sie sofort und bedingungslos einen Führerschein, eine Aufenthaltsgenehmigung und was Ihnen sonst noch einfallen könnte.

    Lassen Sie sich nicht diskriminieren, bestehen sie auf Ihr gutes Recht, verlangen Sie Kindergeld.
    Betrachten Sie den Besitz dieser Dokumente als eine Rechtfertigung Ihrer illegalen Präsenz in Pakistan, Afghanistan oder Irak.

    Fahren Sie ohne Autoversicherung. Die ist nur für die Einheimischen erforderlich.

    Organisieren Sie Protestzüge gegen Ihr Gastland und dessen Einwohner, unterstützen Sie ausnahmslos Gewalt gegen Nicht-Weiße, Nicht-Christen und gegen eine Regierung, die Sie ins Land gelassen hat.
    Verlangen Sie, daß Ihre Frau (auch wenn Sie sich inzwischen 4 davon angeschafft haben) sich nicht vermummen muß, keine Burka zu tragen hat.

    VIEL GLÜCK WÜNSCHEN WIR IHNEN DABEI! IN DEUTSCHLAND IST DAS ALLES MÖGLICH!

    In Deutschland kann das alles erfolgen, weil wir hier von politisch korrekten Idioten sowie von einer Serie Aktionsgruppen regiert werden, die uns langsam aber sicher in den Abgrund treiben.

    Mit Grüßen an: CDU - GRÜNE - LINKE - SPD - FDP und Multikulti Ayatollahs der marxistisch-linken Presse.

    Wenn Sie mit dem Text einverstanden sind, leiten Sie ihn weiter! Wenn nicht, packen Sie Ihre Koffer, verlassen Sie Ihre Heimat und finden Sie mal heraus, ob Sie zu den oben genannten Bedingungen in Pakistan, Afghanistan oder Irak, Marokko & Türkei willkommen sind."
    Der mensch ist, was er fickt.......

  21. #115
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 01:51
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.750
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik vind het wat "te makkelijk" een identiteitskaart die toevallig in de cabine ligt, maar ja er zijn gekkere dingen gebeurd.]
    Het is altijd weer hetzelfde verhaal. Telkens als er een aanslag is en het "moslims" als verdachten betreft is het altijd op basis van toevallig gevonden idenditeitspapieren. Als aanslagpleger zou ik zo wie zo geen papieren meenemen laat staan dat ik ze achterlaat op plaats delict. Overduidelijk weer een complot om moslims in kwaad daicht te zetten.

  22. #116
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 01:51
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.750
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Het is altijd weer hetzelfde verhaal. Telkens als er een aanslag is en het "moslims" als verdachten betreft is het altijd op basis van toevallig gevonden idenditeitspapieren. Als aanslagpleger zou ik zo wie zo geen papieren meenemen laat staan dat ik ze achterlaat op plaats delict. Overduidelijk weer een complot om moslims in kwaad daicht te zetten.
    Aanvullend let maar op, deze dader zal nooit levend gevonden worden.

  23. #117
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Het is altijd weer hetzelfde verhaal. Telkens als er een aanslag is en het "moslims" als verdachten betreft is het altijd op basis van toevallig gevonden idenditeitspapieren. Als aanslagpleger zou ik zo wie zo geen papieren meenemen laat staan dat ik ze achterlaat op plaats delict. Overduidelijk weer een complot om moslims in kwaad daicht te zetten.
    ABER HALLO! Mag het even? Al die mensen verpletteren met een vrachtwagen, zeer laffe daad voortkomend uit een zieke ideologie. Het was vast geen Boedhist of godsvrezend Christen.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  24. #118
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 01:51
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.750
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ABER HALLO! Mag het even? Al die mensen verpletteren met een vrachtwagen, zeer laffe daad voortkomend uit een zieke ideologie. Het was vast geen Boedhist of godsvrezend Christen.
    Of het even mag? Dus jij hebt liever dat het een moslim is dan dat de waarheid boven water komt.

  25. #119
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Het is altijd weer hetzelfde verhaal. Telkens als er een aanslag is en het "moslims" als verdachten betreft
    De spijker op z'n kop Pret, in 99,99% van de gevallen zijn het Moslims !! Altijd het zelfde verhaal idd
    Gek he dat men een hekel krijgen aan die "mensen"

  26. Onderstaande leden hebben @j bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (21 december 2016)

  27. #120
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Of het even mag? Dus jij hebt liever dat het een moslim is dan dat de waarheid boven water komt.
    Het antwoord is er al, zijn maatjes van IS hebben dit schandalige voorval al heilig verklaard.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  28. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    @j (21 december 2016)

  29. #121
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 01:51
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.750
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht
    De spijker op z'n kop Pret, in 99,99% van de gevallen zijn het Moslims !! Altijd het zelfde verhaal idd
    Gek he dat men een hekel krijgen aan die "mensen"
    De vraag echter is of het inderdaad zo is. Of dat ze ons willen laten geloven dat het moslims om zodoende haat voor ze te creëeren.
    Laatst gewijzigd door pret; 21 december 2016 om 14:35

  30. #122
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Moslims in een kwaad daglicht stellen.... Dat behoeft net zoveel moeite als om stront te laten stinken. Je hoeft daar namelijk niks aan te doen, komt reeds op natuurlijke wijze voort uit het lijdend voorwerp.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  31. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    @j (21 december 2016),uurtje (21 december 2016)

  32. #123
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    De vraag echter is of het inderdaad zo is. Of dat ze ons willen laten geloven dat het moslims om zodoende haat voor ze te creëeren. Zo
    Als jij nog steeds gelooft dat het niet zo is ben je oerdom en stekenblind tegelijk
    Ik zou zeggen: dream on

  33. #124
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    zoal ik al eerder schreef; het zijn niet de daders die het ergste zijn maar de mensen die hun steunen, draaien, verdoezelen of op een andere manier de aandacht proberen af te leiden......... Dat zijn de facilitators die zoiets mogelijk maken...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  34. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    @j (21 december 2016),Picasso 1 (21 december 2016)

  35. #125
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 01:51
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.750
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @john Bekijk bericht
    Als jij nog steeds gelooft dat het niet zo is ben je oerdom en stekenblind tegelijk
    Ik zou zeggen: dream on
    De tijd zal leren wie oerdom en stekeblind is.

 

 
Pagina 5 van 24 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.

Diamond 468*60   Freude 468*60