Pagina 17 van 24 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 425 van 576
  1. #401
    Geregistreerd
    8 augustus 2016
    Last Online
    31 maart 2019 @ 18:54
    Locatie
    @home
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    252
    Thanked
    64 in 12 posts

  2. #402
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Indien mijn mening ertoe doet betreft de aanslagen in Spanje:

    Charlottesville: een rechtse betoging. Met verschillende deelnemers (o.a. het racistische KKK en ander crapuul). De betoging was aangekondigd en legaal. Er komt een niet aangevraagde en zodus illegale tegenbetoging vanuit linkse hoek. De linkse vreedzame betogers die bij protestmarsen tegen Trump auto’s in de fik staken en menig winkelraam lieten sneuvelen. Maar dat terzijde. Het loopt danig uit de hand tussen de twee optochten en welgeteld één rechtse gek rijdt met zijn wagen in de linkse menigte met de gekende gevolgen. Heel de wereld ging op zijn achterste poten staan omdat weer linksen of gekleurde mensen het slachtoffer waren.

    De president veroordeelde het geweld tussen de 2 groeperingen. Dat was niet voldoende volgens de goegemeente. Hij moest enkel de bleekscheten veroordelen. Onder druk deed ie dat ook. Ten gevolge van dit alles werd de halve wereld weer in dit circus betrokken. Weldenkenden en politiek correcte zielen lieten zich meteen weer van hun agressiefste kant zien. Diezelfde agressiviteit zien we anders nooit terug bij soortgelijke feiten elders op deze aardbol. En het gebeurt wel ergens elke dag. Vorig jaar werd een commissaris van de politie in Brussel voor de camera neergeslagen en voor dood achter gelaten. De verantwoordelijke voor deze actie was een linkse vakbondsman… Geen haan die er naar kraaide, want het was maar een flik… En de linkse agressor is daartoe gemachtigd en mag niet beledigd worden. Zo dunkt alles van centrumlinks tot extreem links! Dit incident geschiedde vlak voor de camera, maar er zijn nog zoveel andere voorbeelden.

    Tot zover de inleiding. De afgelopen 24 uur werd Spanje getroffen door gevallen van terrorisme. Spanje godverdomme!? Een land van neutralen en van pacifisten. De derde poort naar Europa nu de twee andere poorten min of meer gesloten zijn. En toch krijgt Spanje de volle laag. Omdat Spanje veel toeristen te slapen legt uit andere westerse landen. Westerse landen waar het gekleurde volk asiel, een uitkering, een huis, een OV-abonnement en zelfs ontelbare kansen krijgt. De blanken en kruisvaarders moeten boeten voor hun slechtheid. Ik weet niet eens meer hoeveel doden en hoeveel gewonden. Bij de aanslagen in Parijs wist ik dat nog. Bij de aanslagen in Brussel zat ik een hele dag achter de TV, PC en telefoon. Al de aanslagen die daarop volgden, werd er niet eens een extra nieuwsbulletin aan besteed. Het is dagelijkse kost geworden… Precies wat ik o.a. op dit forum in 2009 al voorspeld had. Gewenning maakt zich eigen aan de mens.

    Maar na de Amerikaanse slavernij bijna een eeuw geleden, de Palestijnse onderdrukking tot op heden of het geweld in het midden-oosten dat nog steeds aan de gang is…. Bij hen lijkt niets te wennen. Bij hun supporters (de linkse kerk, de NGO’s, de Islam…etc) lijkt niets te wennen. Elke futiliteit wordt in het groot uitgesmeerd en onder de aandacht gebracht. Telkens met veel agressie en provocatie staan ze op hun achterste poten en worden optochten georganiseerd. Optochten met vandalisme, geweld en plunderingen. Geen enkele linkse organisatie, geen enkele moslimgemeenschap of geen enkele NGO veert nu op om de aanslagen te veroordelen. Niet nu en niet bij de vorige aanslagen in Europa of Israel. En een imam die even meeloopt bij een nachtwake, dat noem ik geen gemeenschap of organisatie. Dat is een unicum of rariteit. Wat gebeurt er wel? De brave, naïeve Europeaan die nog nooit oorlog meegemaakt heeft, gaat in groep naar de plek van het onheil en hij brandt kaarsjes, legt bloemen en zingt Imagine van John Lennon. Vreedzaam en braaf!

    De hele moslimgemeenschap die hier leeft, alle kansen krijgt en mee geniet van alle voordelen dat het sociale systeem te bieden heeft, zou godverdomme naar buiten moeten komen en de daden van terreur veroordelen en er afstand van nemen. Moslims die openlijk onze samenleving verwerpen zouden door hen aangegeven moeten worden. Overgeleverd om een straf gelijk aan die in het land van herkomst te ondergaan! De NGO’s… Zouden zich publiekelijk in de media moeten verontschuldigen omdat ze mee verantwoordelijk zijn voor de daden van een bevolking die zij geholpen hebben om naar hier te komen. Politici moeten knopen doorhakken en een eind breien aan de massa instroom van een godsdienst, een ras en een volk dat niet gelijk is aan het onze. En dat is niet racistisch wat ik hier zeg; want als ze gelijk waren aan het onze dan zouden ze verdomme hun eigen problemen oplossen en moesten ze geen hulp van Europa of wie dan ook hebben. Ze hebben meer rijkdom in de grond en bling bling dan de VS en Europa samen. Weliswaar zijn alleen de oliebaronnen er vet mee en leeft hun bevolking in hun eigen stank en vuiligheid. Te lui om een riool uit te graven!

    Politici dienen in te grijpen en doen waarvoor ze zoveel betaald worden. Instaan voor het welzijn, veiligheid en de toekomst van het eigen volk! Maar nee… Niemand doet wat. Een paar duizenden branden kaarsjes en leggen bloemen… Maar miljoenen zitten lekker binnen, thuis, achter hun TV of PC en rijden met een mooie auto en gaan 2x per jaar op reis. Zolang die welvaart er is kan het hen niet schelen. Maar die welvaart blijft niet. En als ze dan toch in opstand komen na het vergaan van hun welvaart, tegen dan is het al ruim te laat. Ze hebben niet eens een overlevingsinstinct of vaardigheden om zich te verdedigen tegen geweld. En dan kan je je indompelen in zelfhaat: “ik ben blank, christen en oorzaak van alle kwaad. Ik krijg nu mijn verdiende loon!” De linksen (algemeen genomen zo atheïstisch dat het stinkt) zullen zich makkelijk bekeren tot de Islam, want het is een verrijking voor onze cultuur. Jaja, de linkse intellectuelen zijn zulke meelopers dat ze met plezier als slaaf zullen dienen of belasting afdragen aan de Moslim baas. Ik begrijp de reacties van de mensheid niet meer! Ik begrijp niet waarom iedereen zich alles zo laat opdringen… Van zwarte piet tot hoofddoek… Van Hallal Maaltijd op school tot Ramadan. In veel moslimlanden wordt het niet eens opgedrongen zoals hier in Europa…. En iedereen slikt het maar!

    Kom toch in opstand. Kies op de meest rechtse rakker tijdens de verkiezing. Ben je niet akkoord met alles, vraag jezelf dan af of je akkoord bent met alles wat die andere idioten zeggen en beloven! Laat je niet leiden door de media die je zegt wat goed en slecht is. We zijn geen kleuters en moeten toch niet gepamperd en gevormd worden. Gaat Pauw, Jinek of Rudy Vrankx zeggen wie we wel en niet afkeuren? Hebben we geen mening meer? Ja op facebook en op sociale media hebben we een mening… Liefst nog anoniem ook! Maar wat zitten we ons hier druk te maken over Trump die de schuld krijgt van alles. Een gekke New Yorker aan de andere kant van de plas. De problemen doen zich al bij onze buren in de straat voor. Het probleem tikt onder onze kont en we lijken dat niet te beseffen. Waarom gaan al die bange blanke burgers nu niet de straat op om alles kort en klein te slaan en te eisen dat er hier verdomme eens ingegrepen wordt en dat die grenzen dicht gaan! Ik begrijp niet waarom de eigen cultuur, kleur en religie zo gehaat wordt, dat men zoveel door de vingers ziet van de Islamitische agressor… En de Islam hier groeimogelijkheden geeft! En dat je geen neger tegen een neger mag zeggen terwijl negers zichzelf voortdurend neger noemen. Alsof we zelf nog slavendrijvers zijn en met witte puntputsen door de straat trekken.

    En zo kraait in de VS niemand om het feit dat acteur Will Smith aangesloten is bij de Black Panthers wat ook een racistische organisatie is. Maar racisme kan enkel van de blanke en katholieke kant komen en niet omgekeerd. Net zo goed een blanke afkeurig is tegen homo’s, zal hij daarvoor op de brandstapel gesmeten worden. Terwijl men in Iran of bij de Arabieren homo’s op grote schaal vervolgd, vrouwen onderdrukt en lak heeft aan mensenrechten. Maar dat hoort ginds bij de cultuur en dat gaan we niet veroordelen… Neen, we kakken liever op ons zelf ipv op een mooie en rijke cultuur uit het sprookje van 1001 nacht!

    Van mij als schrijver van dit naslagwerk zou je denken: het is een verdomde racist. Een islamofoob. Neen, dat ben ik niet. Wat kan mij het schelen dat er een paar eeuwen na Christus een geitenneuker rondtrok in de woestijn. Een pedofiel nog wel die overal ging plunderen en dood en verderf zaaien. Dat een hele bevolking hem wil volgen en met een God dweept die hij uitgevonden heeft… Dat al die volgelingen tot de dag van vandaag zo achterlijk zijn om zijn verzen te lezen en ze te interpreteren als waren we nog in de middeleeuwen, dat interesseert me geen flikker. Indien al die leeghoofden zonder sturing daarmee denken dat ze de wereld gaan veroveren, mij niet gelaten. Uit zichzelf kunnen ze dat niet wegens te achterlijk, te dom, te achtergesteld en te minderwaardig. En bovenal te goed gelovig, dus ik neem het hen zeker niet kwalijk. Maar dat mensen van hier (met invloed, met macht, met een politiek ambt en waarschijnlijk ook met een dubbele agenda) laten gebeuren wat al 3 à 4 decennia op rij aan het gebeuren is en naar een heuse climax toe aan het groeien is, daar is mijn boerenverstand te beperkt voor. Dat kiesvee en sympathisanten hier achter staan, begrijp ik nog minder. Nadat het talloze keren bewezen is dat een samenleving met de islam niet werkt (in geen enkele natie) en dat aanslagen en geweld uit dezelfde hoek blijven komen… Dan vraag ik me af of deze maatschappij even achterlijk is als de woestijnvolkeren of dat iedereen massaal stront in zijn ogen heeft.

    Menig linkse rat zal hier weer op reageren met altijd dezelfde tegenargumentatie die ik inmiddels beu gehoord en gelezen ben. Maar ik hoop ooit eens zo’n linkse kutlul te horen die zijn argumentatie kan onderbouwen en met bewijs aantonen. Iemand die me even kan vertellen aan de hand van voorbeelden, bewijslast en misschien wel een glazen bol dat ik er zelf al meer dan 20 jaar naast zit en dat ik hier een hoop fantasie en misverstanden uit mijn hals sla. Sta op en spreek, gij wijze linkse….

    … of zwijg voor altijd en verdwijn uit mijn maatschappij, imbiciele idealist!!!!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (19 augustus 2017),Picasso 1 (18 augustus 2017),snaal88 (18 augustus 2017)

  4. #403
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    En ondertussen in Barcelona antifa demonstraties die de confrontatie aangaan met extreemrechtse demonstraties. Typisch Barcelona waar die antifa afscheidings ongedierte ruim baan krijgt. Je hoort ze verder niet over de bijna 100 slachtoffers; ze hebben kennelijk teveel masochistisch stront in hun kop.
    Wat de slachtoffers betreft die zijn volgens El Pais van 18 verschillende nationaliteiten. De grootste slachtoffer aantal zijn Fransen (26 slachtoffers) (er wonen 35000 Fransen in Catalonie), vervolgens Duitsland met 13 slachtoffers, Australie 8 slachtoffers en verder dus nog 14 nationaliteiten waaronder 3 uit Nederland en 1 dode uit Belgie en mensen dus van over de hele wereld (Canada, Marroko, China, Egypte, Turkije, Argentinie, Chili....). Over de nationaliteiten van de doden is er nog geen duidelijk overzicht; daarbij in elk geval 4 Spanjaarden, 2 Italianen, 1 Belg, 1 Amerikaan spoorloos, 1 Colombiaan spoorloos, 1 Australier spoorloos, 1 portugees....

  5. #404
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:41
    Berichten
    9.736
    Discussies
    307
    Thanks
    17.736
    Thanked
    11.727 in 5.120 posts

    Standaard

    Mijn medeleven gaat uit naar alle slachtoffers.

    Of de daders gestoorde gekken zijn of een terreurgroep van welke overtuiging dan ook mogen wat mij betreft gezamenlijk met hun achterban dood neer vallen.

    Ik ben ook in Barcelona geweest twee jaren terug en ik vond het een prachtige stad. Dit gebeuren zal mij ook niet ervan weerhouden om deze stad in de toekomst nogmaals te bezoeken.

  6. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (19 augustus 2017),Picasso 1 (18 augustus 2017)

  7. #405
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Mijn medeleven gaat uit naar alle slachtoffers.

    Of de daders gestoorde gekken zijn of een terreurgroep van welke overtuiging dan ook mogen wat mij betreft gezamenlijk met hun achterban dood neer vallen.

    Ik ben ook in Barcelona geweest twee jaren terug en ik vond het een prachtige stad. Dit gebeuren zal mij ook niet ervan weerhouden om deze stad in de toekomst nogmaals te bezoeken.
    Mooi gezegd Pret... Ik ben blij dat jij opstaat en dit zegt. Nu de rest nog.
    Wat betreft Barcelona als stad, ondanks het erge wat er eergisteren gebeurt is en ik niemand toewens, is dat ze wel oogsten wat ze gezaaid hebben. Ik ben ook verschillende keren in Barcelona geweest. Een speciale stad met zulke lelijke gebouwen dat het dan toch weer mooi is. Maar het zijn verdomme Catalanen en met dat volk heb ik de klik niet. Altijd maar gejaagd, onbeleefd en ze nemen het toerisme ook als vanzelfsprekend.... Maar bovenal zijn ze links. Catalonië is in Spanje de streek met het meeste immigranten... Vooral uit de Maghreb. Zoals onze beste Pic1 hier zegt, zie je dat meteen aan de manifestaties die er vaak mogen doorgaan. Mochten de Catalanen zo hard zijn tegenover migranten zoals ze dat zijn tegen Spanje, dan zou alles binnen de perken gebleven zijn. Des te zwakker en nederig je naar de Islam opstelt, des te harder slaan ze toe. Maar dat weet jij wel, veronderstel ik.
    Dat die mongolen van Catalanen het niet eens in hun kop haalden om betonnen blokken te zetten aan het begin en op het einde van de Ramblas, na wat in Nice, Stockholm en Berlijn gebeurt is, dat snap ik niet. Ramblas, één van de meest gekende lanen van Europa, maar per dag duizenden toeristen op flaneren. Waar ik godverdomme ook nog een veel te duur pilsje op een terras op gedronken heb. Anderzijds leveren de flikken ginds beter werk dan de lamzakken hier in België... Een hele hoop geitenneukers zijn al gevat of overhoop geschoten. Terwijl in België heeft men een maand naar zo'n kamelenpijper gezocht terwijl hij Molenbeek niet eens uitgeweest was. En wanneer ze iemand klissen dan is ie binnen het half jaar al weer vrij. Dus laat die Spanjolen maar doen en dat ze het gespuis ginds maar ik de lik gooien.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (19 augustus 2017),snaal88 (19 augustus 2017)

  9. #406
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:32
    Berichten
    663
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    832 in 352 posts

    Standaard

    Mesaanval Finland beschouwd als terreurdaad, dader Marokkaan
    https://nos.nl/artikel/2188744-mesaa...okkaan-18.html

    De daders in spanje waren ook marokkanen.

    En wat is het antwoord van nederland? Als je kut-marokkaan zegt spreekt iedereen er schande van en ben je een racist. Ze hebben vrij spel, omdat je niets over marokkanen mag zeggen. Nou, ik ben er helemaal klaar mee met die gasten.

  10. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    snaal88 (19 augustus 2017)

  11. #407
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Turkse terroristen zijn me in elk geval niet opgevallen (alhoewel ze een eigen interne strijd hebben waar wel onderling terreur bij gebeurt). Ook geen Syrië gangers volgens mij.

  12. #408
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Iemand die me even kan vertellen aan de hand van voorbeelden, bewijslast en misschien wel een glazen bol dat ik er zelf al meer dan 20 jaar naast zit en dat ik hier een hoop fantasie en misverstanden uit mijn hals sla. Sta op en spreek, gij wijze linkse….

    … of zwijg voor altijd en verdwijn uit mijn maatschappij, imbiciele idealist!!!!
    Ik noem mijzelf niet links maar er zijn voorbeelden genoeg om aan te tonen dat terreur niet louter een Moslim aangelegenheid is... Ook niet alleen links (al deden RAF en Rode Brigades etc etc wel erg hun best dat zo te doen lijken). Terreur uit religie, of juist anti-religie, nationalisme of juist anti nationalisme. Het komt allemaal voor en vaak zijn het ook nog mengelmoesjes (neem nu de huidige Islam terreur, niet alleen gericht tegen "het westen " maar ook tegen andere religies en de islamitsiche wereld voor zover ze het niet met ze eens zijn, of nationalisten die ook nog een links of rechts zijn.). Natuurlijk zit er ook een flinke dosis "gevaarlijke gek"bij doordat een dader gelooft in maagden, hiernamaals of gewoon omdat ie gek is.
    Hoe omschrijven we één van de meest succesvolle en efficiente (aantal slachtoffers per dader gerekend) daders van een daad van terreur, Anders B. uit Noorwegen? Gevaarlijke gek of terrorist? Maar een daad van terreur was het. Tristan van der V... Ik neig naar gevaarlijke gek. En dan kom je al snel bij een aantal Islamistische eenlingen zoals bv in Finland. Ja daden van terreur want ze zaaien angst maar , zonder een oordeel te geven over wat in Finland gebeurd is , daarover weten we te weinig, een gevaarlijke gek met islamitische achtergrond die toevallig ook nog eens "Allah oe Akbar"roept omdat hem dat leuk lijkt is toch vooral een gevaarlijke gek.

    Ohja, heb je ook nog de lolbroeken die het grappig vinden om bij inchecken op een vliegveld te zeggen dat ze een bom hebben.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. #409
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik noem mijzelf niet links ...
    En terecht. Bij linkse mensen draait het ten minste nog echt om sociale rechtvaardigheid.

    Mensen zoals jij worden daarom SJW genoemd: Social Justice Warrior.

    SJW is natuurlijk een zeer misleidende benaming, want het gaat bij de SJW natuurlijk helemaal niet om sociale rechtvaardigheid. Er worden immers bitter weinig vluchtelingen gehuisvest in de hipsterwijken waar de bakfiets-rijdende SJW's wonen. Opper-SJW Matthijs van Nieuwkerk ontvangt zonder blikken of blozen een 14-keer modaal jaarsalaris omdat hij zichzelf een uniek sneeuwvlokje en buitengewoon talent vindt.

    Nee, voor de SJW draait het alleen maar om het eigen imago als goed mens. Door het etaleren van de juiste, correcte opinies op social media hopen ze het imago van moreel en intellectueel superieur mens op te bouwen. Iedere 'like' op de social media doet het ego van de SJW tintelen van genot.

    Eigenlijk zijn SJW's dus gewoon enorme narcisten. Verklaart ook gelijk hun obsessie voor identiteitspolitiek.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  14. #410
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    En terecht.
    Dat ik nog eens gelijk van je mag krijgen..

    Het ging natuurlijk niet om links in de politiek historische context die jij bedoelt maar meer om "linkse uitwassen met betrekking tot migratie"..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  15. #411
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik woon in een wijk jan de wandelaar, waar de rijkeren van de stad wonen, daar zit een asiekzoekerscentrum van meer dan 200 mensen, dat is een feit en dat is niet weinig.

  16. #412
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik woon in een wijk jan de wandelaar, waar de rijkeren van de stad wonen, daar zit een asiekzoekerscentrum van meer dan 200 mensen, dat is een feit en dat is niet weinig.
    Ik had het over huisvesten. Een AZC is een opvangfaciliteit waar asielzoekers verblijven gedurende de asielprocedure.

    Hoeveel van die asielzoekers krijgen een gratis huis (huisvesting dus) in jouw wijk zodra ze een verblijfsvergunning hebben??????


    J.W.
    Keep on Walking.....

  17. #413
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    ... maar er zijn voorbeelden genoeg om aan te tonen dat terreur niet louter een Moslim aangelegenheid is.
    Punt is het WAAROM een terrorist een terreurdaad pleegt.

    Wanneer een dader het plegen van een (massa)moord voor zichzelf rechtvaardigt middels een gedachtekronkel in zijn geestelijk beperkte verwrongen brein kun je spreken van een gevaarlijke gek.

    Wanneer een dader het plegen van een (massa)moord voor zichzelf rechtvaardigt omdat de ideologie die de dader aanhangt het doden van anderen propageert word het een heel ander verhaal.


    Geen enkele politieke ideologie in het normale politieke spectrum (incl. PVV, SP, GL en hun internationale equivalenten) propageert het doden van mensen omdat ze anders denken, geloven, of er anders uitzien. Sterker nog: dat word ten zeerste afgekeurd.

    Volkert v/d G., Anders B, en noem ze maar op zijn dus gevaarlijke gekken. Nergens in de ideologie op basis waarvan ze hun moord(en) pleegden word ook maar met één woord gerept over het doden van anderen of het plegen van geweld.

    Buiten het normale politieke spectrum zien we extreem-rechts (neonazi's, white supremacists), waar de ideologie wel degelijk iets zegt over op welke manier de maatschappij gezuiverd moet worden van volgens de ideologie ongewenste elementen, namelijk: kapot-schieten/ophangen/vergassen die handel!!!!!!!!

    In de islam is het geloof onlosmakelijk verweven met politieke dogma's. Dat is geen interpretatie van het heilige boek, maar dat is bewust zo gedaan door de profeet zelf. Alleen om die reden al is het daarom onverstandig om de islam te zien als een religie zoals alle anderen. Islam is immers ook een politieke ideologie waar de religieuze ideologie in verweven is op een manier die het bedrijven van machtspolitiek kinderlijk eenvoudig maakt. Denk alleen maar aan de vrijwillige soldaten die geen enkel bezwaar hebben zelf te sneuvelen.

    Het politieke doel is wereldwijde dominantie van de islam. Dus schrijft het religieuze deel iets voor over het doden van mensen die deze politieke opvatting niet delen: kapot-schieten/ophangen/onthoofden/neersteken die handel!!!!!!!!

    De politieke islam kan dus gewoon in hetzelfde rechts-extremistische rijtje als neonazi's en white supremacists. Omdat politiek en religie onlosmakelijk verweven zijn in de islam kan iedere moslim hetzelfde verweten worden als iedere (neo-)nazi.

    Een moslim-terrorist is niet zomaar een individuele gek. Moslim-terroristen zijn het equivalent van de nazi-kampbeulen: zij die namens de ideologie het vuile werk opknappen.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  18. #414
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Ik had de hoop al bijna opgegeven, maar we krijgen nu toch eindelijk de Summer of Terror '17.

  19. #415
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    13 augustus 2019 @ 17:05
    Berichten
    103
    Discussies
    8
    Thanks
    174
    Thanked
    26 in 19 posts

    Standaard

    Reading some of the defeatist , sanctimonious and condescending leftist bullshit some people have written here, it is patently obvious that these people have not grasped the two basics of how to cure the problem..............which is the need to exercise the Anders Brevik solution against ALL politicians, "refugee " agencies, NGO's; et al , who have created this muzgroid invasion, and the need to recreate the Austrian statesman's Final Solution against the muzgroid invaders. Their choice; self deport or die.

    The technology exists; http://www.letsrecycle.com/news/late...iled-in-paris/

    It will have to be initiated by the citizenry, armed with weapons from eastern/central Europe and Russia.

  20. #416
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Vanwege het type aanslag in Barcelona worden in Duisburg nu betonnen blokken gezet in de binnenstad bij voetgangersgebieden.

    Duisburg . Nach den Anschlägen in Spanien wurden am Freitagabend Abwehrsperren in der Duisburger Innenstadt aufgestellt. Die Stadt reagiert damit auf eine Aufforderung des Innenministeriums.



    http://www.rp-online.de/nrw/staedte/...-aid-1.7022660

    Straks heb je vanwege veiligheidsredenen overal waar veel mensen samen komen afscheidingen met betonblokken. Aan de andere kant zijn veel centra sowieso niet met de auto te benaderen vanwege die uit de grond komende palen (alleen bestemmingsverkeer bevoegd).

  21. #417
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Een moslim-terrorist is niet zomaar een individuele gek.
    J.W.
    Nee, natuurlijk niet maar dat gold/geldt natuurlijk ook niet voor iedere andere terrorist, van welke religie ideologie nationaliteit of welke kromme interpretatie van iets achterliggends dan ook.
    Daar tegenover moet je dan ook niet iedere individuele gek meteen moslim terrorist willen noemen, ook al roept ie Allah aan...

    Ik meen trouwens dat Breivik wel een soort "Doe het zelf"visie had waarin geen ruimte as voor mensen met bepaalde ideeen of achtergrond. Achteraf war Timothy McVeigh misschien een beter voorbeeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Straks heb je vanwege veiligheidsredenen overal waar veel mensen samen komen afscheidingen met betonblokken. Aan de andere kant zijn veel centra sowieso niet met de auto te benaderen vanwege die uit de grond komende palen (alleen bestemmingsverkeer bevoegd).
    Kan nergens zien waarmee deze IBC's gevuld worden... Die palen zijn natuurlijk wel een betere oplossing, die kun je makkelijker weg halen als de hulpdiensten in een binnengebied mogen komen. En sterk genoeg hoor, de zwaardere exemplaren houden met gemak een zware volgeladen brandweerwagen tegen.. Zoals sommige korpsen hebben mogen ontdekken
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  22. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    pret (20 augustus 2017)

  23. #418
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Daar tegenover moet je dan ook niet iedere individuele gek meteen moslim terrorist willen noemen, ook al roept ie Allah aan...
    Laat ik het dan anders formuleren:
    Een individu die deel uitmaakt van een collectieve gekte is geen individuele gek!!!!

    Wanneer de collectieve gekte een individu een motief (bijv. 'dood aan de ongelovigen') geeft voor het plegen van terreurdaden dan staan de individuele daden van dat individu natuurlijk niet op zichzelf. De gekte van die persoon was immers niet individueel, maar de persoon maakt deel uit van een collectieve gekte.

    Voor de incidentele individuele gek gaan we natuurlijk niet wereldwijd drukbezochte plaatsen in stadscentra barricaderen. Dat doen we omdat er sprake is van een collectieve gekte.

    Het rare is dat ons op het hart gedrukt word dat we de islam vooral niet moeten zien als een collectieve gekte, maar dat er in steden wel allerlei barricades opgeworpen worden om ons te beschermen tegen de collectieve gekte die islam heet.

    Het grootste gevaar voor onze veiligheid is niet durven bekennen wat de islam nu werkelijk is: een vijandelijke beschaving die de westerse beschaving van de kaart wil vegen.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  24. #419
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Vijandelijke 'beschaving' geloof ik niet Jan, er zijn elementen in deze religie die mensen ertoe aanzetten haat en agressie te richten op alles wat anders is en das alles behalve beschaaft. Feitelijk gezien zijn er miljoenen moslims die niets doen tegen de terroristen, is dat omdat ze zich een voelen met hen? dan zouden ze zich wel laten horen...., dan zou de andere gedachte kunnen zijn ze voelen zich niet een van hen...er, zijn miljoenen moslims in de wereld die zich afkeren van dit geweld. Wat ik veel gevaarlijker vindt zijn mensen zoals Erdogan die mensen aanstuurt om niet zelf meer na te denken en anders denkende turken angstig probeert te maken. Daar beginenen Duitsers nu ook eindelijk achter te komen...en dat moeten we hier met zijn allen bestrijden. Turken die graag westere waarden omarmen , met respect bejegenen en welkom laten voelen, Turken die dat niet willen, duidelijk onze Grenzen laten zien en als het nodig is laten voelen. Dat laatste begint in de politiek langzaam door te dringen.

  25. #420
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Laat ik het dan anders formuleren:
    Een individu die deel uitmaakt van een collectieve gekte is geen individuele gek!!!!
    Wanneer de collectieve gekte een individu een motief (bijv. 'dood aan de ongelovigen') geeft voor het plegen van terreurdaden dan staan de individuele daden van dat individu natuurlijk niet op zichzelf. De gekte van die persoon was immers niet individueel, maar de persoon maakt deel uit van een collectieve gekte.
    J.W.
    Niet iedereen met rode pukkels heeft de mazelen...
    Laat ik het zo zeggen. Tristan en Karst hadden geen motief... Ik weiger te geloven dat dergelijk gedrag alleen bij ons beschaafde westerlingen voor komt, dat zou een racistische gedachte zijn. Dus er zullen ook wel individuele gekken zijn die in een busje stappen en een mensenmassa in rijden, ok bji de Islamieten, de Hindoes, de Boedhisten, de Atheisten, de Communisten.. Zonder (on-) duidelijk motief, dan is zo'n persooon, ongeacht kleur of afkomt, ongeacht wat ie roept of doet, een individuele gek. Ik ben overigens van mening dat die vent in Charleston ook in deze categorie valt.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  26. #421
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Dus er zullen ook wel individuele gekken zijn die in een busje stappen en een mensenmassa in rijden, ok bji de Islamieten, de Hindoes, de Boedhisten, de Atheisten, de Communisten.. Zonder (on-) duidelijk motief, dan is zo'n persooon, ongeacht kleur of afkomt, ongeacht wat ie roept of doet, een individuele gek. Ik ben overigens van mening dat die vent in Charleston ook in deze categorie valt.
    In Barcelona ging het om een groep resp. een terreurcel. Dus geen individuele gek. Er ging organisatie, voorbereidingen en samenwerking van meerdere mensen vooraf aan het terreur. Het verschil met een individuele gek is toch helder?

  27. #422
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Tristan en Karst hadden geen motief...
    Natuurlijk hadden die wel een motief, ofwel een reden WAAROM ze hun daad pleegden.

    Een motief/waarom kan een hersenspinsel zijn wat aan het verwrongen brein van een individu ontsproten is. Dan spreek je van een individuele gek.

    Wanneer het motief/waarom een hersenspinsel is dat 1400 jaar geleden aan het brein van de profeet is ontsproten kun je onmogelijk nog over een individuele gek spreken. We hebben het dan over een individu dat geïndoctrineerd is met een collectieve gekte die we islam noemen. Omdat er nogal wat individuen rondlopen in de westerse wereld die geïndoctrineerd zijn met deze collectieve gekte is moslimterrorisme een reden om het terreurdreigingsniveau op te schalen.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  28. #423
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Niet iedereen met rode pukkels heeft de mazelen...
    Laat ik het zo zeggen. Tristan en Karst hadden geen motief... Ik weiger te geloven dat dergelijk gedrag alleen bij ons beschaafde westerlingen voor komt, dat zou een racistische gedachte zijn. Dus er zullen ook wel individuele gekken zijn die in een busje stappen en een mensenmassa in rijden, ok bji de Islamieten, de Hindoes, de Boedhisten, de Atheisten, de Communisten.. Zonder (on-) duidelijk motief, dan is zo'n persooon, ongeacht kleur of afkomt, ongeacht wat ie roept of doet, een individuele gek. Ik ben overigens van mening dat die vent in Charleston ook in deze categorie valt.
    Over 't algemeen ben ik het niet eens met het ééndimensionaal en provocatief betoog van JW, maar hier heeft hij wel een punt. Stel je gewoon voor dat we al de militairen in West Europa uit de straat halen, de extra bewaking bij grote evenementen en toeristische centra weghalen,(muur en portiekjes rond de eifeltoren bijv.), evenals in stations en vliegvelden. In plaats daarvan gaan we de doelwitten van extreem rechtse nutcases extra beschermen met militairen, metaaldetectors en explosievenhonden. Het eiland Utøya natuurlijk, de moskeeën en linkse en antifa bijeenkomsten krijgen extra bescherming en betonblokken. Zou je dat een goed idee vinden ? Indien niet wijst het toch op een effectief en practisch verschil tussen dreiging van islam aard en dreiging van extreem-rechts of om het even welk ander extreem (hindoe, atheïstisch enz... ) gedachtengoed.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  29. #424
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    gelul sofaking, er zijn zoveel verschillende opvattingen over koran en islam, dat je nauwelijks kunt spreken over 'de moslim' de discussie voer ik al eeuwen met jan de wandelaar' dus gaat zijn argument gewoon niet op. Net zo goed als de joodse godsdienst of het christendom ook niet bestaat.

  30. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    pret (20 augustus 2017)

  31. #425
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Wat een individuele gek allemaal wel niet kan aanrichten.


 

 
Pagina 17 van 24 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

Babylon 468*60