Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Aarschotstraat 134, Maria (Roemeense)

    Vanavond bij Maria binnengestapt: 19 jaar jong. Slank lichaam, 1,68m groot, lekkere kont, wondermooie naturelle B-cup. Leuk koppie, stralende lach en lang bruin haar. Geen piercings wel 2 kleine tattoos.

    De service was matig: de pijpbeurt was me veel te zacht. Toen piet nog maar op driekwart sterkte was, moest er al geneukt worden. Begonnen met missio, maar dat voelde gewoon niet leuk aan. Overgeschakeld op hondjes, maar ook hierin plaatste Maria zich zo, dat het nooit helemaal los kwam. Een bepaald moment is het neuken toch even lekker geworden, maar net toen ik helemaal op dreef kwam, herpositioneerde Maria zich wat, waardoor Piet uit haar poes floepte en het moment weg was.

    Toen het wekkertje af ging, was ik nog aan het neuken, en een orgasme was nog veraf. Ik heb het maar zo gelaten en ben zonder orgasme terug buiten gestapt.

    Herhalingsgevaar? Nope. Heel mooie meid, maar service veel te plat (itt haar borsten).
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. #2
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Zo dichtbij Saunaclubs wonen (vgl met mij toch) en toch nog naar de ramen gaan, dat snap ik dus niet Piet.

  3. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Er is nochtans een heel simpele verklaring voor: door gewijzigde werk- en privéomstandigheden heb ik veel minder vrije tijd dan voorheen, en is het momenteel qua P6 vaak kiezen tussen een vitrinebezoekje of niets. En de lust pusht me dus meestal richting raambezoekje. Ik heb de voorbije maanden btw ook enkele heel bevredigende raamavontuurtjes gehad, dus overall hoor je mij zeker niet klagen over mijn veranderde P6 carrière hoor.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Massi (14 december 2016),Ryuhayabusa (13 december 2016)

  5. #4
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    15 april 2024 @ 14:06
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Er is nochtans een heel simpele verklaring voor: door gewijzigde werk- en privéomstandigheden heb ik veel minder vrije tijd dan voorheen, en is het momenteel qua P6 vaak kiezen tussen een vitrinebezoekje of niets. En de lust pusht me dus meestal richting raambezoekje. Ik heb de voorbije maanden btw ook enkele heel bevredigende raamavontuurtjes gehad, dus overall hoor je mij zeker niet klagen over mijn veranderde P6 carrière hoor.
    Daar snap ik dus niks van. De ramen, wie gaat daar nou naar toe / binnen als je jaren in saunaclubs hebt rondgelopen? Kan maar 1 reden bedenken.

  6. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Uit pure armoei in de A-straat vandaag nog eens binnen gegaan bij mooie Maria, die qua schoonheid vandaag (met wat gevoel voor overdrijving) 2 koppen boven de overige aanwezige meiden uitstak.

    De service was iets beter dan tijdens mijn vorige bezoek.

    De pijpbeurt was nog steeds te zacht, en opnieuw moest er geneukt worden, wanneer kleine Piet nog niet op volledige oorlogssterkte was.

    Dat neuken was deze keer echter veel beter: gevarieerd en zonder remmingen. Ik heb er van genoten!

    Probleemloos klaargekomen tijdens missio en nog een paar minuten nagepraat over Maria haar toekomstplannen.

    Herhalingsgevaar: groter dan na mijn vorige bezoek aan Maria, maar toch nog steeds heel klein.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. #6
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    misschien tijd om het spreekwoord een forumtintje te geven: een kanarie stoot zich weldegelijk tweemaal aan dezelfde non-performende steen..Een ezel is er niks tegen
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Freude 468*60   Living Room 468*60