Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Alicia (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard Alicia (Roemeense)

    Uit mijn recensie van 29 november 2016
    (https://www.ijsberenforum.com/forum/...927#post524927)

    Bij het binnenkomen en verlaten van de bar had ik nu al een paar keer een (voor mij) nieuwe dame gespot op een bankje. Zat daar maar wat stilletjes en verlegen met een glimlach naar mij te kijken, dus ik dacht, laat ik eens kennismaken. Het bleek Roemeense Alicia, die sinds 4 dagen in Heaven 7 en in het "circuit" actief was. Ik merkte al meteen dat ze erg onervaren was en niet goed wist hoe ze met een eerste contact met een klant om moest gaan. Ze spreekt een beetje Engels (wat mij betreft genoeg) en geen Duits. Toen Kami op een gegeven moment langs kwam greep ze die vast en uit het gesprek kon ik opmaken dat ze duidelijk wat tips vroeg... Na wat bij elkaar zitten en handje vasthouden dacht ik dat ze wellicht meer los zou komen in de privacy van een kamertje, dus vroeg ik haar om een sleutel te gaan halen. Ook op kamer was ze afwachtend en vrij onzeker ... maar ik ben er heel zachtjes en netjes mee omgegaan. Ik vroeg of ze zoende en meteen had ik er eentje te pakken, maar tongzoenen deed ze niet. Toch kwam ze een tijdje later wat meer los en daar kwam ook haar tongetje voorzichtig bij het zoenen meedoen. Nadat ik haar wat verwend had bleek ze toch behoorlijk nat te worden en ook zoenen werd steeds meer met de tong. Ze kan dus in de gunstige omstandigheden wel goed los komen gedurende de sessie en dat is dan weer positief nieuws. Herhalingsgevaar is nog onduidelijk, hoewel ik van de andere kant wel nieuwsgierig ben hoe ze zich in een tweede en misschien derde kamer verder ontwikkelt...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (15 december 2016),Kwakje ( 8 december 2016),Mr Bluenose ( 9 december 2016),Sjeufke ( 6 december 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:51
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Alicia, afgelopen vrijdag later op de avond gedaan. Haar Engels is aanzienlijk verbeterd, nu goed mee te praten.
    Ze had mij van te voren al goed opgegeild, flink tongzoenen op de bank. De kamer met haar was ook niets op aan te merken.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 april 2017),Mr Bluenose (17 april 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Freude 468*60