Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Ilaria (half Italiaans/Russisch) (Italiaanse) Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 608



    Ilaria (half Italiaans/Russisch) (Italiaanse)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Anaal, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Leuke en vriendelijke dame met een breed aanbod aan opties. Heeft imo één van de mooiste gezichtjes van de Vulkaan en een perfect lolita lichaampje





  2. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (24 november 2018),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (25 november 2016),Pierke69 (18 april 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Gisteravond voor het eerst bij Ilaria geweest. Zij stond op mijn lijstje als een "onbereikbare" dame. Dames die optisch 100% mijn ding zijn, maar waarvan je ze links laat liggen omdat in zulke gevallen de illusie en werkelijkheid vaak mijlenver uit elkaar liggen. Nu ga ik tegenwoordig met een andere mindset naar Duisburg dus toen ik zag dat ze vrij was toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken. Een kort gesprekje volgde waarbij ik plagerig haar kennis van de Italiaanse en Russische taal testte. Dat perfecte gezichtje en haar lijfje verpakt in een avondjurken zorgde ervoor dat ik naar binnen moest.

    Nadat we ons uitgekleed hadden eerst eens rustig elkaars lichaam verkent met strelen. Na een tijdje positioneerde ze zich liggend over mijn bovenbenen. Langzaam begon ze mijn lul te strelen om over te gaan in een HJ. Haar poesje binnen handbereik zorgde voor een Donald Trump gedachte, maar wilde het risico niet lopen dat mijn hand werd weggeduwd dus me netjes gedragen. Al die tijd had ze me met een geile blik aangekeken. Ze pakte een condoom en begon aan een zeer goede afwisselende BJ met DT. Werkelijk een pracht gezicht om hem helemaal in haar mondje te zien verdwijnen. Even gedacht om het haar zo te laten afmaken, maar ik moest en zou haar neuken. Gezamenlijk voor missio gekozen. Lekker rustig en intiem begonnen. Na een tijdje hoorde ik aan haar hijgen dat ze op stoom begon te komen. Haar handje ging naar mijn billen en drukte stevig om aan te geven dat het ritme omhoog mocht en een tikkeltje steviger. Ze bleef me geil aankijken en plagerig stak ze haar tongetje tussen haar lippen. Haar linkerbeen omknelde me om nog extra druk uit te voeren. Het ging er steeds heftiger aan toe en het scheen haar zeer te bevallen. De ontlading liet niet lang op zich wachten en ze liet me lekker nastoten. Tijdens het wassen en aankleden nog nagepraat en na een half uurtje zeer tevreden de kamer verlaten.

    Grote kans dat ik door Ilaria mijn "nieuwe" regels voor Duisburg (geen herhaling en maximaal 30 minuten) alweer moet overtreden. Eerste kennismaking was ver boven verwachting en heb het gevoel dat een vervolgsessie er eentje is met veel groeipotentieel.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (24 november 2018),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (25 november 2016),Pierke69 (18 april 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Altijd afgevraagd of ze echt Italiaans/Russisch is. Ze is in ieder geval een pracht meid. Gezicht is wat minder naar mijn smaak maar als je naar haar lichaam kijkt is het typisch een lolita. Ze is erg sociaal. Tijdens het sex kan ze het hard hebben maar ze let wel heel erg op de tijd. Ik had 30 euro betaald.

  6. #4
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Ilaria is een aantal kamers opgeschoven en zit nu op 608

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

  Diamond 468*60