Pagina 17 van 84 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 425 van 2091
  1. #401
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    als ik me moet laten pijpen met condoom,dan ga ik alleen nog naar de clubs om te zuipen en te auwehoeren met de dames
    mijn club bezoekjes zullen in Duitsland minder worden . ik ga geen 40 of 50 euro betalen voor een standaard laufhaus sessie en die krijg je dan in de sauna clubs volgend jaar daar betaal ik op de vulkaan maar 30 euro voor en verlaat ik de kamer 9 van de 10 keer de kamer ook tevreden

  2. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (23 november 2016)

  3. #402
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Het heeft geen zin wetten te maken die je niet kunt kontroleren... dat is tegen de wind in pissen.. vrouwen die alleen met kondoom blazen hebben dan geen werk.. zullen aardig wat dvps in nederland gaan werken dan zo zie je maar weer, als je echt dom bent..... kun je nog altijd de politiek in gaan..

    ps.. toch maar even uit voorzorg mn KM profiel gedelete...
    Laatst gewijzigd door Flipper; 23 november 2016 om 21:30

  4. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 november 2016)

  5. #403
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    maar ehhh, FT kan dan dus ook niet meer..... zullen een hoop meiden die 25 extra willen missen ?

  6. #404
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Zal wel loslopen, op de kamer condoom opscheuren erin spugen, prullenbak in smijten en blank inloggen. Niemand die dat verandert
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  7. #405
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik denk wel dat we op moeten passen met wat we gaan schrijven autoriteiten lezen mee en als je meldt dat Tina in Goldendrams je zonder heeft gepijpt nodig je de autoriteiten uit om eens op onderzoek uit te gaan.
    Dat is altijd een mogelijkheid. Waarschijnlijk niet om maatregelen te treffen vanwege één bericht maar wel op berichten die een tendens beschrijven. Van de andere kant kun je stellen dat schrijvers op fora een zekere dichterlijke vrijheid hebben en situaties beschrijven die niet altijd de realiteit weerspiegelen. Ik zou niet weten hoe een bericht met veel beeldspraak en overdrijving als bewijslast kan dienen.
    http://prostitution2017.de/schutzges...t-transparent/

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Het heeft geen zin wetten te maken die je niet kunt kontroleren.
    Dat klopt. De vraag is echter of dat met deze wetgeving het geval is. Zoals in bovenstaande link te lezen valt kan een stortvloed aan berichten over een bepaalde dame die altijd dezelfde MO volgt (in een bepaalde club) de opsporingsambtenaren nieuwsgierig maken zodat ze de zaak wat nader gaan volgen en eventueel bekijken. Al lijkt me betrappen op heterdaad geen sinecure. Bovendien, is betrappen op heterdaad het criterium of moet ik dat ruimer zien? Bijvoorbeeld geen condooms aanwezig op de kamer. Het zou toch vrij ridicule zijn als je voortdurend met een condoom om je pik op de kamer moet verblijven met je dame naar keuze.

  8. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (24 november 2016)

  9. #406
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou... in een club moeten ze eerst naar binnen, en dan nog een afgesloten kamer op... lijkt me stug om en de kmer open te doen en met je blote lul in een mond te hangen... een dna swipe kunnen ze niet zomaar doen. En Dan zeg je gewoon ik heb haar net mn sperma laten drinken uit een glas. Veel succes wordt een interessante rechtszaak..

    Of met je vingers in dr mond gezeten of dr gevingerd het is niet te bewijzen...zolang er twijfelnis kunnen ze je niet veroordelen.

  10. #407
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Zodra ze dit beeld zien : zeggen ze meteen schuldig
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #408
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Mja Willem2... Het is leuk dat ze eea in die wet opgenomen hebben, maar het is gewoon gelul. Het is hen te doen om de registratie plicht zodat ze meer belastigen kunnen innen.. De rest is leuk in dat artikel maar als je geen manier hebt
    om een klant te controleren hoe wil je die wet dan naleven... Ja we hebben DNA materiaal aangetroffen... Als je met een UV licht over die bedden van een club gaat wordt het moeilijk een plekje te vinden waar geen DNA materiaal ligt.
    Het is gewoon niet te controleren.. in zo'n vuinisbak liggen 30 condooms te rotten, nou ga maar testen wie er een gebruikt heeft.. Sterker nog doe wat van je kwakkie in het condoom en zeg zie je ik heb er een gebruikt,.. tja de 2e keer niet
    maar goed, Het is niet aan jou te bewijzen dat je er een gebruikt hebt, het is aan het OM om te bewijzen dat je er OPZETTELIJK geen gebruikt hebt....

    Iedereen weet dat dat kansloos is, dus hebben ze de wet aangenomen om van het gezeik af te zijn en dat ze dan kunnen zeggen, tja het staat in de wet, maar goed het blijkt in de praktijk dat het niet te controleren is... Maar we hebben iig wel
    een wet waarin ze zich moeten registreren, wij pieken gaan vangen, en tja leuk dat er iets van klanten en condooms instaat.

    Dit is met voorbedachte rade erin gezet, zodat ze een nieuwe wet hebben en die niet meer hoeven te veranderen, de wet handhaven dat is onmogelijk.
    Ik heb in al die jaren, 1 dvp gekend die met condoom pijpt... dwz dat grofweg 1 op de 10.000 dames met condoom pijpt.. gokje... en straks gaat het zo zijn dat 3000 zeggen we doen dit niet meer.. en 7000 dames meer klanten krijgen omdat ze het
    wel doen...

    als je maar zorgt dat er een kwakkie in het condoom land dan is er niets aan de hand.. Als geen sprake van een misdrijf is, is er volgens mij ook geen manier om je te dwingen dna af te staan..




    Laatst gewijzigd door Flipper; 24 november 2016 om 00:12

  12. #409
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Bij iedere wet is het afwachten hoe die wordt uitgevoerd. En in dit geval is het sterk afhankelijk per kreis, stad, regio etc.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #410
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Hehehe... hoeveel clubs zijn er hier... 20-30 of meer... dan komen ze nog personeel tekort.

  14. #411
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Het heeft geen zin wetten te maken die je niet kunt kontroleren... dat is tegen de wind in pissen.. vrouwen die alleen met kondoom blazen hebben dan geen werk.. zullen aardig wat dvps in nederland gaan werken dan zo zie je maar weer, als je echt dom bent..... kun je nog altijd de politiek in gaan..
    Je hebt volkomen gelijk. Ab-so-luut oncontroleerbaar. En dus zinloos.

    Ongetwijfeld zullen er wat deernes zijn die dit mogelijk gaan aangrijpen om PZC in het pluspakket trachten te krijgen, maar kan me niet voorstellen dat dit op grote schaal gaat lukken. Niet met YY en SS om de hoek waar deze wettelijke beperking niet geldt.

    Staat het eigenlijk al vast dat het orale deel onder de condoomplicht valt? Of is deze slechts bedoeld om de AO praktijken tegen te gaan?
    "Ohne Spaß kein Fun"

  15. #412
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik vermoed zelfs dat in veel clubs de meeste dames het niet eens weten........

  16. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    toyota (24 november 2016)

  17. #413
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Je hebt volkomen gelijk. Ab-so-luut oncontroleerbaar. En dus zinloos.

    Ongetwijfeld zullen er wat deernes zijn die dit mogelijk gaan aangrijpen om PZC in het pluspakket trachten te krijgen, maar kan me niet voorstellen dat dit op grote schaal gaat lukken. Niet met YY en SS om de hoek waar deze wettelijke beperking niet geldt.

    Staat het eigenlijk al vast dat het orale deel onder de condoomplicht valt? Of is deze slechts bedoeld om de AO praktijken tegen te gaan?
    Eindelijk eens interessante feitelijke vraag, mag ik daar aan toe voegen hoe het dan met aftrekken zit, moet dat ook met condoom ? Volgens de wet.

  18. #414
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    [QUOTE

    Staat het eigenlijk al vast dat het orale deel onder de condoomplicht valt? Of is deze slechts bedoeld om de AO praktijken tegen te gaan?[/QUOTE]

    Als je kijkt naar de risico indeling die aan de verschillende soorten van prositutie vallen en ziet dat de sauna en ffk clubs in de laagste risicogroep vallen zou je bijna denken van niet. Dat ze vooral AO willen uitbannen.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  19. #415
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik vermoed zelfs dat in veel clubs de meeste dames het niet eens weten........
    Geloof me de dames weten wel dat deze wet er zit aan te komen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  20. #416
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Beetje nagelezen, maar de info die ik kan vinden biedt niet echt uitsluitsel...

    Hoofdpunten van de nieuwe wetgeving zouden zijn:

    ► Kondompflicht für Freier

    ► Erlaubnispflicht zur Eröffnung eines Bordells

    ► Behördliche Anmeldepflicht für Prostituierte

    ► Verpflichtende Gesundheitsberatungen

    ► Praktiken wie „Flatrate-Sex“ und „Gang-Bang-Partys“ sollen verboten werden


    Op welke 'activiteiten' de Kondompflicht van toepassing zal zijn en op welke niet is bij mij vooralsnog volkomen onduidelijk.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  21. #417
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Hehehe... hoeveel clubs zijn er hier... 20-30 of meer... dan komen ze nog personeel tekort.
    ik heb mijn cv naar de de des pentrefenden instantie toegestuurd lijk mijn een leuke baan gratis inkomen in de clubs en ook nog is gratis neuken op kosten van de Duitse overheid

  22. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe (24 november 2016)

  23. #418
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik heb mijn cv naar de de des pentrefenden instantie toegestuurd lijk mijn een leuke baan gratis inkomen in de clubs en ook nog is gratis neuken op kosten van de Duitse overheid
    De juiste man op de juiste plaats
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  24. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (24 november 2016)

  25. #419
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.923 in 381 posts

    Standaard

    Bij mij weten geldt de condoomplicht al enige tijd in het zuiden van Duitsland (Beieren). Iemand enig idee hoe dat daar verloopt?

  26. #420
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laatbloeier Bekijk bericht
    Bij mij weten geldt de condoomplicht al enige tijd in het zuiden van Duitsland (Beieren). Iemand enig idee hoe dat daar verloopt?
    Politie doet zich voor als klant.

    http://magazin.hiv/2014/03/07/kondom...t-fuer-freier/
    In Bayern besteht die Kondompflicht auch bei Oralverkehr. Wie gehst du damit um?

    Wenn mich jemand am Telefon fragt, ob ich auch ohne blase, dann lautet meine Antwort: Wenn ich in Hessen oder in Baden-Württemberg wäre, könnten wir uns darüber unterhalten, aber in Bayern ist es verboten. Dann kann er es sich denken, dass ich es mache. Aber wenn er fragt, ob wir auch ohne Kondom ficken, dann kriegt er die ganz klare Antwort: Nein. Und da kannst du auch kommen und mir Geld bieten, soviel du möchtest, das tue ich nicht. Denn für mich gehört das dazu, dass ich als Sexarbeiterin ein Kondom benutze.

    Wie gehen deine Kolleginnen mit dem Dilemma um, entweder Kundschaft zu verlieren oder sich strafbar zu machen?

    Entweder sie haben Umsatzeinbußen oder aber sie versuchen es zu umgehen, indem sie einfach nicht darüber reden. Es wird verschleiert angeboten mit „Französisch plus“ oder „Französisch extra“. Aber es ist halt immer eine gefährliche Sache, weil die bayerische Polizei Scheinfreier einsetzt. Die machen fingierte Termine und fragen auch nach ungeschütztem Oralverkehr. Und allein das Angebot bedeutet beim ersten Mal eine Ordnungswidrigkeit. Man bezahlt dann eine Summe im dreistelligen Bereich, das ist eine Ermessensfrage. Wenn man aber beharrlich dabei erwischt wird, kann es zu einer Straftat werden und das kann eine Haftstrafe bedeuten, von sechs Monaten aufwärts.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  27. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (28 november 2016)

  28. #421
    Geregistreerd
    12 oktober 2014
    Last Online
    15 maart 2024 @ 19:37
    Berichten
    51
    Discussies
    3
    Thanks
    22
    Thanked
    51 in 16 posts

    Standaard

    Hangt bordje op de kamer, dames kijken met een oog naar het bordje en vragen "wil je perse met?" -- zo nee is het zonder, zonder meerprijs... In de FKK in de buurt van Audi

  29. #422
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:21
    Berichten
    284
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    674 in 93 posts

    Standaard Condoom plicht Duitse Fkk

    Beste heren,

    Ik hoorde van clubgangers dat met ingang van 1-1-2017 een condoomplicht ingaat in duitse FKK, zowel bij pijpen als neuken. Nu is neuken wel verstandiger ja, maar bij pijpen nu ook al condooms ?, wat is er waar van of is het weer een fabeltje je de wereld in blazen ?

    Gr. piepo

  30. #423
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

  31. #424
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ik denk dat er minder woning prostitutie komt en meer dames naar een club zullen gaan. Omdat ze daar veilig zijn voor Lok klanten van de politie.. Die gaan echt geen 60 euro bordeel bezoek declareren onder het mom van onderzoeks kosten.
    ik ben bang dat de belasting betaler daar niet in gaat trappen.

    IK zie de headline al voor me in de bild en de tageszeitung

    dat gebeurt ook een keer en nooit meer...



    heb de post maar geedit anders verdwijnt de post toch maar weer.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 27 december 2016 om 23:34

  32. #425
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ik denk dat er minder woning prostitutie komt en meer dames naar een club zullen gaan. Omdat ze daar veilig zijn voor Lok klanten van de politie.. Die gaan echt geen 60 euro bordeel bezoek declareren onder het mom van onderzoeks kosten.
    ik ben bang dat de belasting betaler daar niet in gaat trappen.

    IK zie de headline al voor me in de bild en de tageszeitung

    dat gebeurt ook een keer en nooit meer...



    heb de post maar geedit anders verdwijnt de post toch maar weer.
    beste flipper in beieren word al op deze manier gecontroleerd met lok klanten zowel in clubs als woning prostitutie als raam prostitutie ge mot niet denken overigens op de vulkaanstrasse kom zo controleur niet zonder politie begeleiding

 

 
Pagina 17 van 84 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.

Diamond 468*60