Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard Oberhausen. Club waar je per dvp slechts 5 euro betaalt

    Afgelopen zondag schreef er iemand in het topic van Golden Time dat er ergens in Oberhausen en dan wel nabij de rode lichtjes van de Flasshofstrasse een club zou moeten zijn waar je leuke zigeunermeisjes kan neuken voor slechts 5 euro per stuk.
    Ik ben erg benieuwd waar ik deze club kan vinden!
    Is er iemand die ooit heeft gehoord over deze club?

  2. #2
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Ik denk het sprookjesbos
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  3. Onderstaande leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (22 november 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Voor de volledigheid maar een stukje uit het bewuste bericht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nebunule Bekijk bericht
    Minder betalen is makkelijk te realiseren. => andere club met andere tarieven, heck, in de buurt van de oberhausener flasshofstrasse schijn je al vanaf €5 met hele leuke zigeunermeisjes van bil te kunnen.
    Naar het schijnt hecht men veel waarde aan mijn bericht Helaas, een gevalletje foutje bedankt Het word wandelen ipv clubben dan en het had Gelsenkirchen moeten zijn. 6e alinea. http://www.derwesten.de/staedte/ober...id8406762.html
    Laatst gewijzigd door WA; 22 november 2016 om 17:38

  5. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (22 november 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    In sommige partytreffs vangen ze toch nog wel minder per wip?

  7. #5
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nebunule Bekijk bericht
    Voor de volledigheid maar een stukje uit het bewuste bericht



    Naar het schijnt hecht men veel waarde aan mijn bericht Helaas, een gevalletje foutje bedankt Het word wandelen ipv clubben dan en het had Gelsenkirchen moeten zijn. 6e alinea. http://www.derwesten.de/staedte/ober...id8406762.html
    De Puffmeister zou de Puffmeister niet zijn als ie dit gebied niet even zelf zou gaan verkennen!
    ik ben hier gisteravond dus geweest en ik moet zeggen, wat ik daar zag viel mij 100% mee.
    Deze tippelzone vind je langs de MÜnsterstrasse en de Gelsenkirchener strasse vlak langs de A2. Sterker nog, het gebeuren speelt zich hoofdzakelijk af onder de A2 maar ik zag ook meisjes staan bij de ingang van het Schlosspark. Meisjes die er allemaal tip top en zeer sexy uitzagen!
    Ik ben het parkeerterrein opgelopen onder de A2 en daar stonden meerdere verlichte campers. Ik trof daar toch enkele zeer mooie dames aan.
    Wat door Nebunole wordt beweerd dat er daar meisjes zouden zijn die je voor 5 euro kan neuken klopt dus voor geen meter. Tarieven starten hier gewoon vanaf 30 euro voor een standaard fick. Ik had het genoegen met de prachtige 21 jarige Duitse Lisa. Zij werkt in een luxe Amerikaanse camper. Lisa biedt een dienstverlening waar menige saunaclubmeid nog letterlijk een puntje aan kan zuigen. Om over de belabberde service op de Vulkan maar niet te spreken. Ik mocht zelfs voor 10 euro extra in haar mondje spuiten.
    Met de hygeine zit het hier ook wel goed want de camper heeft een douche waar ook ik gebruik van mocht maken.
    Ik vond dit een erg goede ervaring en ik ga daar sowieso vaker naartoe.

  8. Onderstaande 4 leden hebben der Puffmeister bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (25 november 2016),VAZKOR (25 november 2016),WA (24 november 2016),Wentelt Eefje (24 november 2016)

  9. #6
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Kijk, een ware avonturier die Puffmeister. Mag best gezegd, leuk ook dat er zo weer wat meer bekend word over wat er mogelijk is in en rondom Gelsenkirchen.
    Één kanttekening, ik heb helemaal niets beweerd. Dat is slechts jouw interpretatie. "Naar het schijnt" betekent zeker niet dat het absolute waarheid is. Maakt niet uit, je hebt er zo te lezen geen spijt van gekregen toch? Lekker boemsen in een luxe caravan, in het bekkie spuiten en douchen toe.

  10. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (24 november 2016)

  11. #7
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Om over de belabberde service op de Vulkan maar niet te spreken.
    Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan wil ik der Puffmeister even herinneren aan zijn recensies over Vulkaandames als Milana, Nita, Monica, Helena, kitty en Aaliyah. Kan zijn dat ik deze recensies verkeerd interpreteer, maar er wordt hier toch behoorlijk de loftrompet geschreven over deze dames door jou.

    Ach ja tegenstrijdigheid in jouw berichtgeving zijn we inmiddels wel gewend.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (24 november 2016),fg22 (25 november 2016),Giodude (15 maart 2020),Wentelt Eefje (25 november 2016)

  13. #8
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan wil ik der Puffmeister even herinneren aan zijn recensies over Vulkaandames als Milana, Nita, Monica, Helena, kitty en Aaliyah. Kan zijn dat ik deze recensies verkeerd interpreteer, maar er wordt hier toch behoorlijk de loftrompet geschreven over deze dames door jou.

    Ach ja tegenstrijdigheid in jouw berichtgeving zijn we inmiddels wel gewend.
    Tegenstrijdigheid, wat een nonsense!
    Jij hebt het hier over 6 dames die toevallig voor Duisburg begrippen een erg goede service verlenen.
    Milana en Nita moet je daarbij bijna zien als 1 omdat ik beide dames vaak hebt geboekt in een trio.
    Maar, die andere 400 dames dan die op de Vulkan werkzaam zijn? Lees de verschillende fora maar eens door. Veel soeps zit er niet tussen.
    Bijvoorbeeld die Ilaria waarover jij een lovende recensie schreef heb ik zeer negatieve ervaringen mee. Die Roemeense Dana bijvoorbeeld staat ook bekend als een dame die vooral uit is op je geld echter een zeer slechte dienstverlening heeft.
    Maly ben ik ook geweest. Ok, een mooie dame om te zien maar dienstverlening was ook niets bijzonders.
    Als ik nog op de Vulkan kom dan is het louter en alleen om Milana en Nita te bezoeken. Die 2 zijn voor mij een zekerheidje maar de rest daar waag ik me niet meer aan.
    Voor echt goede dienstverlening moet je toch wel in een club zijn is mijn ervaring.
    Zeer positief was mijn ervaring afgelopen week met de Duitse Lisa op de tippelzone van Gelsenkirchen. tippelzone zou ik het trouwens niet willen noemen want haar verblijf een luxe Amerikaanse camper, was schoner en comfortabeler dan die afwerkhokken op de Vulkan.
    Soms tref je gewoon pareltjes waar je ze niet verwacht! Voor Lisa ga ik echt wel weer terug naar Gelsenkirchen!Snel reageren op dit bericht Reageren

  14. #9
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Ramen, zowel Nederland als Duitsland is meestal afwerksex. Mijn beste GFE ervaringen had en heb ik nog steeds in de Duitse saunaclubs.
    Tippelzone,en dan bedoel ik de meisjes die op straat lopen, is aan mij niet besteed.
    Ik ben in Duitsland ook een paar keer in een camper geweest, zitten over het algemeen ook wel goede dames bij.
    Maar mijn favoriet blijft de saunaclub, ik maak er meestal een dagje uit van.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  15. Onderstaande 3 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (27 november 2016),lekkersfan (27 november 2016),stimpy3 (13 januari 2017)

  16. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    Ramen, zowel Nederland als Duitsland is meestal afwerksex. Mijn beste GFE ervaringen had en heb ik nog steeds in de Duitse saunaclubs.
    Tippelzone,en dan bedoel ik de meisjes die op straat lopen, is aan mij niet besteed.
    Ik ben in Duitsland ook een paar keer in een camper geweest, zitten over het algemeen ook wel goede dames bij.
    Maar mijn favoriet blijft de saunaclub, ik maak er meestal een dagje uit van.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    het is maar net hoeveel vrije tijd je heb . ik ga zodrek weer naar duisburg en daar ga ik is kijken of nastja tijd heeft voor me anders mia vicky en wie weet zit er wat nieuws de dames die ik net op noemde geven een uitstekende service en kunen zo naar een sauna club

  17. #11
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Snel reageren op dit bericht Reageren
    Ja ja ja. Nah de moeite niet waard. Pure tijdverspilling.

  18. #12
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    het is maar net hoeveel vrije tijd je heb . ik ga zodrek weer naar duisburg en daar ga ik is kijken of nastja tijd heeft voor me anders mia vicky en wie weet zit er wat nieuws de dames die ik net op noemde geven een uitstekende service en kunen zo naar een sauna club
    Voila. Wie goed uit zijn doppen kijkt, kan ook prima service bekomen aan de ramen.

  19. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (27 november 2016)

  20. #13
    Geregistreerd
    22 maart 2017
    Last Online
    17 juli 2017 @ 23:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    8
    Thanked
    19 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    De Puffmeister zou de Puffmeister niet zijn als ie dit gebied niet even zelf zou gaan verkennen!
    ik ben hier gisteravond dus geweest en ik moet zeggen, wat ik daar zag viel mij 100% mee.
    Deze tippelzone vind je langs de MÜnsterstrasse en de Gelsenkirchener strasse vlak langs de A2. Sterker nog, het gebeuren speelt zich hoofdzakelijk af onder de A2 maar ik zag ook meisjes staan bij de ingang van het Schlosspark. Meisjes die er allemaal tip top en zeer sexy uitzagen!
    Ik ben het parkeerterrein opgelopen onder de A2 en daar stonden meerdere verlichte campers. Ik trof daar toch enkele zeer mooie dames aan.
    Wat door Nebunole wordt beweerd dat er daar meisjes zouden zijn die je voor 5 euro kan neuken klopt dus voor geen meter. Tarieven starten hier gewoon vanaf 30 euro voor een standaard fick. Ik had het genoegen met de prachtige 21 jarige Duitse Lisa. Zij werkt in een luxe Amerikaanse camper. Lisa biedt een dienstverlening waar menige saunaclubmeid nog letterlijk een puntje aan kan zuigen. Om over de belabberde service op de Vulkan maar niet te spreken. Ik mocht zelfs voor 10 euro extra in haar mondje spuiten.
    Met de hygeine zit het hier ook wel goed want de camper heeft een douche waar ook ik gebruik van mocht maken.
    Ik vond dit een erg goede ervaring en ik ga daar sowieso vaker naartoe.
    Puffmeister Bedankt voor het rapporteren van uw verkenning!

  21. #14
    Geregistreerd
    22 maart 2017
    Last Online
    17 juli 2017 @ 23:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    8
    Thanked
    19 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Voila. Wie goed uit zijn doppen kijkt, kan ook prima service bekomen aan de ramen.
    Klopt. En de slechte service in Duisburg is alsnog beter dan de gemiddelde service in Amsterdam

  22. #15
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Ja, Wallen is natuurlijk ook vooral gericht op toeristen (eenmalige bezoekers). tenminste, dat idee krijg je er een beetje bij.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Babylon 468*60   Living Room 468*60