Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard Tutti-Frutti, Alfter, Algemeen

    Tutti-Frutti Saunaclub
    Im Klostergarten 56
    53347 Alfter

    Tel.: +49 228 - 748 397 74
    Mobil: +49 177 - 46 92 816
    Website : www.tuttifrutti.sex

    Entreeprijs: €50,-
    Kamerprijs: €50,- per half uur

  2. #2
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Nou eerlijk is eerlijk als ik gewoon al eens op de site kijk, denk ik dat qua faciliteiten en looks dit voor mij al geen 50 euro waard is. Enige geluk is dat er in Bonn nog niet zoveel van dit soort clubs liggen, maar vermoed dat de entree prijs in ieder geval snel zal zakken.
    I just don't give a fuck

  3. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 november 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:01
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    We zullen zien, zaterdag gaan we poolshoogte nemen of het wat is.
    Weet ook iemand of dit eerst ook een club is geweest die nu is overgenomen, of is het een totaal nieuwe club?

  5. #4
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:09
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Het is een nieuwe club dat vroeger een restaurant/cafe was, de eigenaar had echter tot eind vorig jaar/begin dit jaar een kilometer verderop een andere club nl. FKK Majestic, voorheen was dat PT Pegasus. Ben er overigens nooit binnen geweest, alleen af en toe eens in de buurt geweest voor andere zaken.
    Wat ik zo lees op andere fora en zie op de site van de voorganger (http://club-majestic.com/location.html?page=3), nou ja niet bepaald my cup of tea, maar wie weet hebben ze hun leven gebeterd.

  6. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (24 november 2016)

  7. #5
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:15
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.631
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    IK heb een vrijkaartje ontvangen voor Tutti Frutti dat alleen geldig is op 26.11.2016. Ik ben dan verhinderd. Wil iemand dit hebben dan gaarne mij een PM sturen. Ik verstuur het dan vandaag nog of anders morgenavond laat.

  8. #6
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard Live from Tutti Frutti

    we zijn vertrokken naar TT
    Even Firehawk oppikken in M, en door.
    Net even met de club gebeld ze verwachten 40 dames
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  9. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (26 november 2016),Sjeufke (26 november 2016)

  10. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:01
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Wel in verkeerde topic geplaatst, maar dat zetten ze hier wel goed denk ik.

  11. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Wel in verkeerde topic geplaatst, maar dat zetten ze hier wel goed denk ik.
    dat wisten wij ook wel
    Dat verplaatst Big wel
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  12. #9
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Opening om 14u00

  13. #10
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    Opening om 14u00
    ja klopt
    De tegelzetter was nog bezig
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  14. #11
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    40 dames, ja ja dat kennen we. Eerst zien en dan geloven.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  15. #12
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    40 dames, ja ja dat kennen we. Eerst zien en dan geloven.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    als je het wil zien dan moet je komen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  16. #13
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Sorry PIET, ik heb vandaag andere dingen te doen, maar veel PLEZIER daar !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  17. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (26 november 2016)

  18. #14
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    het ziet er allemaal goed uit hier
    Er waren 37 meiden en ni komen er net weer 4 binnen
    Mooie douche
    Klein maar leuk restaurantje
    Sauna en dampbad
    Heel klein terras
    De bar ruimte lijkt teveel op een disxo, met al die verlichting
    Het bier is lekker koud
    We hadden een asbakk gevraagd,, maar daar kwam snel een einde aan binnen dus niet roken
    Pret en partycrasher zijn er ook
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  19. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 november 2016),rob45 (26 november 2016),toyota (26 november 2016)

  20. #15
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Laatste update 42 vrouwen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  21. #16
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    Sorry PIET, ik heb vandaag andere dingen te doen, maar veel PLEZIER daar !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    thanks
    Gaat helemaal goed komen hier
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  22. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    toyota (26 november 2016)

  23. #17
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    bokito is inmiddels ook gearriveerd
    Nou het bier tappen is kut eerst bier op, en later het koolzuur op dus we hebben 1,5 uur zonder bier gezeten
    Het eten is echt suuuuper, we komen niets tekort.
    Van partysfeer is nog niets te merken
    Alleen maar stress van de clubleiding
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  24. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (27 november 2016)

  25. #18
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    M´n geplande bezoekje afgeblazen nadat er werd meedegedeeld dat de club pas om 14 uur opende...Dixit aanwezigen een 20 tot 25-tal dames waaronder enkele notoire clubhopsters alla Hillary en enkele uit AcaGold/DolceVita/Finca en Samya...Hun verlate opening maakt uiteraard geen al te denderende indruk! Ook Dalton´s skatje vanuit Ratingen gesignaleerd enzo...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  26. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (27 november 2016),pret (27 november 2016),Sjeufke (27 november 2016)

  27. #19
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:01
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Gisteren dus de opening van Tutti Frutti. Samen met Piet Plezier en Blueeyes erheen gekacheld. Kleine omweg maar dat mocht de pret niet drukken en de grote aanwezigheid van politie en controles in omgeving Roermond viel ons ook al op.
    Rond 15:30 eindelijk gearriveerd op onze bestemming, mooi landschap daar trouwens, is mooi heuvelachtig. Binnen ook trouwens. :D
    Parkeerplaats stond al vol, maar langs de weg was nog plaats. Net na ons kwamen een paar meiden aan, die zetten de wagen achter ons, maar ver van de stoep af en schots en scheef. Nog even gezegd dat ze de wagen wel dichter tegen de stoep konden zetten, maar daar wilde ze niet eens aan beginnen, ze vonden het goed zo.

    Pand zag er goed uit en je moet een trap omlaag om bij de ingang te komen, maar zit ook een schuin gedeelte langs zodat je ook met een rolstoel omlaag kan. Kaartjes werden allemaal zonder problemen aangenomen en je krijgt een bandje om je kluisje te openen. Badjas, handdoek en slippers worden hier ook gegeven. Je kunt deze dus niet zelf pakken.
    Alles splinternieuw, fijne badjassen, met logo van hun erop. Maar het opvallendste is dat de badjassen daar capuchons hebben. Meer een monniken jas.

    Kluisjes zijn wel een beetje klein maar heb alles erin gekregen. Als je de kluisjes voorbij loopt kom je in een klein halletje waar wasbakken staan en links de douches en rechts kun je verder na de kamers, kino en eetzaaltje. De kamer deuren stonden open en de kamers zien er super uit, elke kamer is wat anders ingedeeld en mooi ingericht met bed en sfeerverlichting. Loop je door de eetzaal verder kom je het bar gedeelte waar eigenlijk alles zich afspeelt. Vanuit de bar kun je verder naar het wellness gedeelte en gaan roken. Roken is buiten onder overkapping met zo’n hittepaal. Binnen mag je niet roken waar Piet en Blueeyes achter kwamen toen ze er eentje opstaken. Maar was ook beetje verwarring want ze kregen wel een asbak van de barvrouw. De club heeft geen wifi. Volgens mij is er ook maar een wc wat ik zo hebben kunnen vinden maar ik kan mij vergissen.

    Eerst aangekomen in de bar wat drinken na onze lange reis. Hier zaten Pret en Partycrasher al. Er werd even goed door gedronken en de club in ons opnemen. Zag er allemaal mooi uit en had wat meer weg van een disco, veel verschillende licht effecten. Verhogingkjes en het in midden een plateau met paal. De 40 meiden die ze gezegd hebben zijn het er toch niet geweest. Denk eerder rond de 25. Hadden er meer mogen zijn maar was te doen omdat er ook niet veel gekamerd werd had ik het idee. Zaten wel wat mooie vrouwen tussen maar ze waren nogal passief. En we vonden het allemaal wel goed zo, dan maar geen kamertje. Na een tijdje voegde Taylor zich bij ons. Nog nooit gezien, maar nu dus kennis meegemaakt en een tijd mee gepraat.

    Het eten was niks over te klagen, middags lag er genoeg brood, broodjes, beleg, salade, worsten, ei, van alles. In de avond was het ook goed verzorgt. Veel verschillende soorten vlees. Rijst, gebakken aardappeltjes en ander spul. Maar ze bleven ook aanvullen zelfs nachts nog.
    Aan de bar ging het niet van een leien dakje. Op een gegeven moment was het bier op. Toen weer geen koolzuur en ze kregen het ook niet goed afgesteld volgens mij, want bier knalde soms echt het glas in. Op een gegeven moment kon ik zelfs ook geen fris bestellen omdat ze het koolzuur aan het vervangen waren of zoiets. En het was pas in de middag/vroeg in de avond. Dit heeft een tijdje geduurd maar later op de avond bleken de problemen volgens mij wel verholpen te zijn.
    Ze hebben een sauna en dampbad en volgens mij werkte het dampbad ook nog niet.

    Bokito8 maakte onverwachts ook nog zijn entree en er werd natuurlijk weer flink gebruld door de tent op. Na het eten begon de sfeer wel een beetje in te zakken en er moest wat gebeuren.
    Na een tijd begonnen de live acts van verschillende meiden die door de tent heen danste wat leuk was om naar te kijken. Zat een leuke blonde tussen die geregeld langskwam en even een lapdance gaf. Of je aan haar mocht zitten weet ik niet maar mijn handjes hebben die mooie billen niet on aangetast kunnen laten. Later moest ik haar beha nog uit doen onder grote druk wat mij gelukkig in een keer lukte. Ik ben niet afgegaan gelukkig. :D

    Daarna duurde het allemaal lang. Die July Diamond en Kitty Core waren gearriveerd maar duurde echt uren voordat die eens begonnen. Wat ziet die Kitty Core eruit zeg, man man. Je moet er van houden.
    Het was nog een hele opgave om een vrijwilliger te vinden voor haar show. Uit eindelijk heeft Piet zich opgeofferd. Wat een held!

    Na weer lang wachten begon de act van July Diamond, was wel leuk. Wat dansen en strippen en ze was klaar.
    Na weer lang wachten werden er langzaam aan al wat attributen neer gezet voor de show van Kitty.
    Na een tijd kwam het laatste attribuut en dat was Piet. Wat zag hij eruit. :D
    Ze hadden hem een gasmasker op gezet en bandjes om de polsen waar ze hem mee vast kon binden. En verder had hij nog alleen een handdoek om.
    En daar zat hij dan midden in de zaal te wachten met zijn masker op. In de tussentijd moesten we hem wel even een biertje geven want hij had dorst.
    Na een kwartier begon eindelijk de show. Ze kwam aan in een zwart gewaad maar daar onder weer een of andere veren gebeuren. Werd eerst wat geshowd, en toen werd Piet onder handen genomen.
    Hij werd op zijn rug op de vloer gelegd en zijn handen aan een barstoel vastgebonden, zijn handdoek werd weggepakt en daar lag hij naakt en vastgebonden midden in de club. Ze ging wat op zijn gezicht zitten en op een gegeven moment zag je dat ze een lichtje in haar kut had. Toen zij deze eruit haalde zat er een lint aan want ongelogen wel zeker 6 meter lang was. Ze bleef maar meer lint uit haar kut aan het trekken. Toen er eindelijk een einde aan kwam, trok ze er nog een compleet slipje mee uit. Dit werd in Piet zijn mond gestopt. Daarna pakte ze een zweep en gaf Piet toch aardig wat tikken, zelfs tegen zijn pik gaf ze klappen, waar iedereen toch wel even een pijnlijk gevoel van kreeg.
    Piet zag je ook op en neer bewegen maar hij kon geen kant op omdat hij vast zat.
    Stonden nog een paar dikke kaarsen te branden en die werden ook over piet leeg gegoten en vooral zijn pik en ballen moesten het ontgelden. Hij zag er uit.
    Daarna ging ze nog even met een dildo in de weer bij haar zelf en toen ze er mee klaar was werd die ook in Piet zijn mond gedeponeerd.
    Op het laatst stak ze nog een fakkel aan waar de vonken en vlammen vanaf kwamen en daar ging ze ook mee over Piet heen. Ze hield zelfs de vlam nog een paar keer tegen zijn zaakje aan, waar weer iedereen het benauwd van kreeg. Daarna was de show afgelopen waar Piet half bewusteloos op de grond lag, toen hij eindelijk overeind kwam, kreeg hij wel groot applaus. Als hij het niet had gedaan was er waarschijnlijk geen show geweest. En nu weet ik ook waarom niemand wou.
    Hij werd snel afgevoerd naar de douches, maar niet voordat ze hem een biertje hadden gehaald.

    Daarna werd er nog de tombola gehouden voor de gangbang met Kitty Core, maar niemand kwam zich melden. Behalve Pret maar die wist niet dat het een gangbang was wat je kon winnen. Daarna mocht je zelfs nog vrijwillig melden maar zelfs daar is volgens mij niemand op afgekomen.
    Pret en Partycrasher gingen naar huis en toen we Piet weer een beetje opgelapt terugvonden zijn we ook gegaan. Bokito is toen ook vertrokken.

    Bij het naar huis gaan moesten we €10 betalen. Maar dit bleek dus eigenlijk niet te hoeven maar ik kon het niet verstaan wat ze zeiden. Maar voor die €10 kreeg ik een vrijkaart voor een volgende keer.
    Normaal is het dus €50 entree en persoonlijk vind ik het dat niet waard. De club is maar heel klein, beetje te vergelijken met Heaven 7 misschien zelfs nog kleiner. Barruimte is wel ruim maar de rest is niet zo groot. De dames konden mij ook niet helemaal bekoren maar dat moet misschien nog komen. Het is gisteren dus ook de eerste keer dat ik ongepopt een club heb verlaten. Wij allemaal, op Partycrasher na, die heeft als enigste van ons een kamertje gemaakt.

    Of ik er nog een keer terugkom durf ik niet te zeggen, het is dat ik met anderen was en de showtjes waren wel leuk. Maar voor de rest is er niet zo veel te beleven. En is ook een eind rijden.

  28. Onderstaande 33 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    24HOURS (27 november 2016),Agronymus1 (27 november 2016),Badslippers (27 november 2016),biged (28 november 2016),blueeyes (30 november 2016),ButtinSky (27 november 2016),cavediver (27 november 2016),dbd67 (27 november 2016),Eddy_V (27 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (28 november 2016),guusg (27 november 2016),Highlander (28 november 2016),jabby (29 november 2016),ju52 (26 augustus 2021),Knfg (27 november 2016),Lesyeux (29 november 2016),le_belge (28 november 2016),luminous (27 november 2016),Manureva (27 november 2016),Mistralwind (29 november 2016),Piet Plezier (27 november 2016),pret (27 november 2016),rob45 (27 november 2016),Ryuhayabusa ( 1 december 2016),Sjeufke (27 november 2016),snaal88 (27 november 2016),sofaking (27 november 2016),toyota (28 november 2016),vanKees (28 november 2016),VAZKOR ( 1 december 2016),Wentelt Eefje (27 november 2016),Wijze grijze (27 november 2016),yylover (27 november 2016)

  29. #20
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Morning!
    At first a big Thanks to Forum and Club for the free entrance, it was a
    good day/night there.
    My report i will write and send later.
    CU

    vanKees

  30. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (29 november 2016)

  31. #21
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Good news from Alfter TUTTIFRUTTI!

    Überragendes Happy Hour Angebot
    Wir bedanken uns für die vielen guten Anregungen unserer Gäste und setzen folgenden Wunsch um: Ab sofort gibt es in den frühen
    Stunden eine Happy Hour im Saunaclub Tutti-Frutti.

    Bei vollem Leistungsumfang kostet der Eintritt in der Zeit von 11-18 Uhr nur 30€.

    Auch die Eintrittszeiten wurden angepasst. Wir starten nun um 11, Sonntags ab 13 Uhr. Abends haben wir täglich bis 03 Uhr geöffnet, an
    Wochenendtagen Fr & Sa bis 05 Uhr (open End)



    vanKees

  32. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 november 2016)

  33. #22
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    nou ik heb hier niets meer aan toe te voegen
    alleen dat ik links helemaal blauw en geel ben van het zweepje
    en dat kaarsvet is zo nog niet van je lichaam af.
    wat heeft ze staan schrobben die kitty om me weer toonbaar te maken te maken
    het kaarsvet zat gisterenavond nog onder me ballen met het douchen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  34. Onderstaande 6 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    blueeyes (30 november 2016),fg22 (31 januari 2017),Firehawk (29 november 2016),Manureva (29 november 2016),Mistralwind (29 november 2016),snaal88 (29 november 2016)

  35. #23
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Piet,het geld dat ze Kitty moesten betalen voor haar show mogen ze ook wel aan jou geven !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  36. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    blueeyes (30 november 2016),fg22 (31 januari 2017)

  37. #24
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    Piet,het geld dat ze Kitty moesten betalen voor haar show mogen ze ook wel aan jou geven !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    inderdaad ja ,ik was tenslotte de smaakmaker van de hele avond
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  38. Onderstaande 5 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    blueeyes (30 november 2016),Eddy_V (29 november 2016),Mistralwind (29 november 2016),toyota (29 november 2016),Wentelt Eefje (29 november 2016)

  39. #25
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    nou ik heb hier niets meer aan toe te voegen
    alleen dat ik links helemaal blauw en geel ben van het zweepje
    en dat kaarsvet is zo nog niet van je lichaam af.
    wat heeft ze staan schrobben die kitty om me weer toonbaar te maken te maken
    het kaarsvet zat gisterenavond nog onder me ballen met het douchen
    Hulde voor je vrijwillige opoffering Piet,zou ik niet zo snel gedaan hebben

  40. Onderstaande 3 leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    blueeyes (30 november 2016),Eddy_V (29 november 2016),Piet Plezier (29 november 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.