Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 89
  1. #26
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    De Koopliedenstraat bedoelt ge ? Nee, de glorie is daar wel af. Vlakbij zijn vier grote bouwplaatsen (aan de Bolwerklaan) en ik kan me niet vooorstelle dat degene die daarin investeert erg blij is met de dames. Anderszijds: ik heb al een paar weken ook geen politie meer gezien. Weet U wat ? Ik ga wel even kijken (rapport volgt volgende week daar ik even voor zaken bij onze zuiderburen ben).

    De Aerschotstraat ('s zomers ook nooit echt goe) ziet er in verhouding een stuk beter uit. Er is waarempel geinvesteerd door de gemeente Schaerbeek: in twee WC's... Een teken dat men de boel daar toch gaande wil houden. Aanbod is - zeker voor Augustus - redelijk.

    Ik zou de Relax in Mol eens uitproberen - ga ik zelf ook doen einde deze maand. Is me een eerdere keer 200% meegevallen.

    W-L

  2. #27
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Ok, wij verw8ten rapport van u!

    Ps: als je naar Mol gaat, voor 16h gaan. Dan betaal je deze maand halve prijs :D !

  3. #28
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard het rapport:

    Ben van de week langs geweest: hinderlijke politie-aanwezigheid voorbij, zo lijkt het. Een aantal (mij bekend voorkomende) dames weer aanwezig. Jachtseizoen dus weer geopend, dunkt uw correspondent !

    W-L

    p.s.
    Entree in 'Relax' is nu EUR 25 tot 18:00 - maar aanbod dames is navenant. Zie draadje.

  4. #29
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Als jullie op de straat aan jullie trekken willen komen,wend jullie dan tot Ollessia en Mariska,dat lijken mij de aanraders 's avonds.
    Overdag zou er een zekere Roxana/Anka aanwezig zijn waar ik zelf geen ervaring mee heb maar die volgens medewandelaars ook degelijke prestaties zou afleveren . Er is ook diens vriendin Vally maar die zou wat minder degelijk zijn :o
    Achter de raampjes blijven mijn toppertjes Gianina (Aarschotstraat 44 "The Tavern") en Janet (Aarschotstraat 144). Een 2-tal weken terug een bezoekje gebracht aan een zekere Dessy (Aarschotstraat 210) en ik moet zeggen dat die wel zou kunnen evolueren naar één van mijn favorietjes

  5. #30
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard Wil iemand nog een bar kopen ?

    Vanmiddag even langs de Koopliedenstraat gelopen - ik moest toch in de burt zijn (ik weet, het klinkt als een rotsmoes, maar was echt waar). Alleen maar de oude garde gezien, en dan bedoel ik echt oud, wat bij mij weinig lustgevoelens meer opwekt. Er stonden er zo'n 5 in de straat.

    Ander nieuws : zie ik daar de 'Zottegem Junior' te koop staan ! Geen teken van vertrouwen dat de buurt veel toekomst heeft , of mis ik iets ? Nou, ja, als een van onze lezertjes een eigen hobby-cafe wil beginnen heeft 'ie nu de kans.... (mogelijk goede aanloop van de Vlaamse Schouwburg - heb je meteen de dames niet meer nodig)

    W-L

  6. #31
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag update Koopliedenstraat

    Weer even langsgelopen - moest in de buurt lunchen - ja echt waar !

    Aanbod van dames was aanmerkelijk beter dan vorige week. Er loopt het nodige puin rond (dat biedt zich ook aan voor maar 35 Euro exclu. kamer), maar er is ook weer wat jongere garde aanwezig, voortwaar geen onplezierig gezicht. "k heb de indruk dat de scene zich gaat concentreren achter de KVS, dus iets richting kanaal, zeg maar. Niets geconsumeerd, maar bijna in de verleiding gekomen.

    Is het trouwens geen idee als we met een groepje gelijkgezinden de 'Zottegem junior' overnemen ? Hebben we meteen een staminee....

    W-L (die wat afloopt voor U allen)

  7. #32
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Frage Hee, is de 'Zottegem Junior' weer open ?

    Kwam gisteravond langs de Lakensestraat / KVS - was bij den Boer wezen eten - en meende te zien dat de 'Zottegem Junior' geopend was.... iemand een update ?

    W-L

  8. #33
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Kwam gisteravond langs de Lakensestraat / KVS - was bij den Boer wezen eten - en meende te zien dat de 'Zottegem Junior' geopend was.... iemand een update ?

    W-L
    Is door een IJsbeer gekocht :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #34
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard krijgen we nu korting ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Is door een IJsbeer gekocht :D
    "k zag dat de 'Zottegem Junior' weer open was - althans ik liep er langs, de deur was open en er klonk muziek binnen. Geen ziel te zien, dat wel. En gezien de overwinning van rood/groen in het Brusselse mag ik niet verwachten dat de dames in de Koopliedenstraat het er makkelijker op gaan krijgen.

    Willem, ge weet meer dan wij - krijgen we ons staminee ? Korting ?

    W-L
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 oktober 2006 om 14:50

  10. #35
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits

    Willem, ge weet meer dan wij - krijgen we ons staminee ? Korting ?

    W-L

    Ik moet even navragen of deze prijsafspraken wel zijn toegestaan van de EG :D

    W2:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #36
    Geregistreerd
    24 oktober 2006
    Last Online
    27 oktober 2006 @ 10:04
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zijn er nog transen 's nachts in de omgeving van de Koning Albert1 laan?

    Zou daar nog eens willen gaan kijken, doch heb gehoord dat er bijna geen meer zijn? :green_smi

  12. #37
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco69
    Zijn er nog transen 's nachts in de omgeving van de Koning Albert1 laan?

    Zou daar nog eens willen gaan kijken, doch heb gehoord dat er bijna geen meer zijn? :green_smi
    Wees gerust, vriend in de AlbertII-laan en de Koopliedenstraat wemelt het nog van dat soort creaties , not my kind of stuff maar ik moet ze dan ook niet neuken he

  13. #38
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Reden Toch frietjes in Atomium

    Bron : Geen stijl.nl

    De bekendste attractie van België, de bollen van het Atomium, mogen binnenkort toch friet serveren, die andere beroemdheid van België. De beheerders van de attractie in Brussel hebben nieuwe afspraken gemaakt met de brandweer.

    Sinds de opening van het vernieuwde Atomium, in februari, liet de brandweer niet meer toe dat er frieten werden gebakken op vijftig meter hoogte. ,,In hèt Belgische momument bij uitstek geen frietjes mogen eten, dat was toch een beetje raar'', zei beheerder Johan Vandenperre van het Atomium.

    Miljoenen toeristen bekeken al het uitzicht vanuit de bovenste bollen van het Atomium. De attractie was oorspronkelijk alleen gebouwd voor de Wereldtentoonstelling van 1958. Het was echter zo'n succes, dat de sloop steeds is uitgesteld. De afgelopen jaren is het ingrijpend vernieuwd. De attractie is een model van een ijzerkristal, dat 165 miljoen maal is vergroot.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #39
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    We verwachten natuurlijk massale toeloop van onze noorderburen :D !
    Crazy world, Crazy life

  15. #40
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero
    We verwachten natuurlijk massale toeloop van onze noorderburen :D !
    Uiteraard nemen wij wel onze eigen fritessaus mee :D ( en eigen aardappels )
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #41
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard frietjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Uiteraard nemen wij wel onze eigen fritessaus mee :D ( en eigen aardappels )
    jullie hebben ons Gina al cadeau gedaan (zie topic Antwerpen)teuflisch:teuflisch

    Voor de saus en frietjes, laat ons dat aub Belgisch houden :p

  17. #42
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Uiteraard nemen wij wel onze eigen fritessaus mee :D ( en eigen aardappels )
    Leen een ei ? :green_smi

  18. #43
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Camera's moeten prostitutiewijk in de gaten houden

    De stad Brussel gaat binnenkort twee bewakingscamera’s plaatsen in de felbesproken Alhambrawijk, de wijk achter de KVS. Die staat bekend om de straatprostitutie en de bijhorende autocaroussel. De stad wil met de camera's aantonen dat ze het veiligheidsgevoel in de buurt wil verbeteren. Maar de bewoners hebben nog twijfels.

    Heel veel huizen staan door de overlast te koop, zegt Jan Leerman van het bewonerscomité Alhambra. "Er is een uittocht bezig. Mensen die hier al lang wonen, trekken weg omdat ze het niet meer aankunnen."

    De straatprostitutie achter de KVS brengt vooral ’s nachts een heuse verkeerscaroussel met zich mee, met alle lawaai vandien. Jarenlang smeekt het bewonerscomité om een kordate aanpak. Daarom wil het stadsbestuur nu twee verkeerscamera’s plaatsen.

    Er komt een camera op de hoek van de Handelskaai en de Koopliedenstraat. De tweede komt op de hoek van de Koopliedenstraat en de Lakensestraat.

    Maar camera's alleen volstaan niet, zegt Leerman. "Er is een mobiliteitsplan nodig. Dat is net voor de verkiezingen al uitgetest. Dat houdt in dat er straten worden afgesloten en dat rijrichtingen worden veranderd."

    bron: www.brusselnieuws.be 14/1/2007.

    Anvers :wink:

  19. #44
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage ??

    En was het nog iets in het hoofdstedelijke :green_smi :green_smi

  20. #45
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen runter

    Na vorige week een keer naar het noorden gereisd te zijn, zijn Anvers en Sub deze middag naar het zuiden afgezakt, en in Brussel gaan kijken.

    Er zijn in het verleden nogal heftige discussies geweest waar nu de mooiste Dames bivakeren, in Antwerpen of in Brussel. Dus moest ik dat zelf ook eens gaan beoordelen. Nu, ik kan zeggen ze geven elkaar niets toe, in beide steden zitten even mooie en even lelijke, en oude Dames, ik heb alleen geen transen gezien in Brussel. Dat er nauwelijks of geen oude Dames of negerinnen in de Aarschotstraat zit klopt, die zitten ver weggestopt in de Linnéstraat en omgeving, zoals ze tot ongeveer vijf jaar geleden in skw ook bij elkaar zaten in de Oudemansstraat en St. Paulusplaats en omgeving, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn, die straten horen er gewoon bij. Het is trouwens met het overgrote deel van panden, voor zover ze nog niet gesloten zijn, erg droevig gesteld. Ik kan voor een groot deel van de panden geen andere benaming bedenken dan KROTTEN. Bij Le Mirage 2000 waren trouwens wel bouwwerken aan de gang. De droevige staat van de meeste panden doet de Dames trouwens geen goed. Ik zou in veel panden nog niet binnen durven gaan, bang dat ik een plafond op mijn hoofd zou krijgen. De gemeente Brussel moet eens bij hun collegae uit Antwerpen gaan informeren hoe zij het in het skw aangepakt hebben. Hier zijn de laatste jaren bijna alle panden gerenoveerd, en in sommige gevallen zelfs gesloopt en vanaf de grond opnieuw opgebouwd. Er wordt momenteel aan voorlopig de laatste twee panden de laatste hand gelegd, en dan blijven er nog slechts twee mindere panden over, waarvan er 1 ook nog gesloten is. Al de andere panden zijn netjes, verzorgd, met aperte kamers met deuren ipv gordijnen ertussen. Een aantal panden hebben zelfs een erg hoge standaard, met grote schilderijen en beelden, bubbelbaden en/of douches voor iedere kamer. Het is me dan ook nog duidelijker geworden waarom zo veel dames uit Brussel naar Antwerpen komen werken, en ik kan ze geen ongelijk geven.

    We hebben de straten eerst eens met de auto verkend, en zijn later te voet nog enkele keren heen en weer gelopen. Tussentijds zijn we nog even gestopt bij de "Laatste Minuut" om even een pintje te drinken.

    Tijdens onze wandeltocht hebben we een stuk of 8 gezien waarvan we het de moeite vonden om er een aantekening van te maken. Ik heb maar een 4-tal topics kunnen vinden op het forum, waarvan ik vermoed dat het om de betreffende Dames gaat.

    Nu even over de Dames. Op #50, het linkse raam stond een knappe met bruin kort haar en had steeds een zweepje vast. Deze middag droeg op een gegeven moment ook nog een erg kort spijkerjackje.

    Op #64 het tweede raam van links stond een schoontje, die voor de bekende skw-bezoekers, ons aan Linda met de pukkel deed denken. Ik ben echter vergeten iets meer details op te schrijven.

    Op #98 stond een uitdagende zwartharige Dame, en ook op #204 stond een zwarharige schoonheid die op het forum niet hebben kunnen lokaliseren.

    Dan nu de Dames waar ik die ik volgens mij wle gevonden heb.

    Op #190 stond een blonde schone, die een skw bezoeker aan Nina van de Verversrui 8 doet denken, dit moet volgens mij Lucie zijn.

    Op #172 stond een uitdagende Dame met stijl blond haar en een grote zonnebril op in een zwart setje. Hier gaat het denk ik om Tania.

    Op #170 hebben wij ook de blonde krullebol die hierboven als Julia beschreven wordt zien genoteerd.

    Op #82 bij "Le Tunnel" hebben wij een mooie donkere Dame met zwart haar gezien, waar ik voorlopig de naam van Olana aangehangen heb. Ze zat in de Aarschotstraat zelf, en dan in het rechtse (brede) raam aan de linkerzijde. Deze Dame had ik wel zin in, en ondanks de het om 1 van de nettere panden gaat kon ik me toch niet vinden in de gehele opzet in Brussel met de sofa's en gordijnen ertussen e.d. Achteraf is het maar goed ook dat ik me kunnen beheersen heb, want hoewel de schrijver van haar topic spreekt over een aanrader, is het gene hij geschreven heeft voor mij niet meer dan een voldoende waard, en zou het dus de verkeerde keus zijn.

    Kort samengevat vind ik het hele gebeuren in de Aarschotstraat en omgeving een dieptriest gebeuren, nog erger dan skw voor de renovaties. Ik ga niet zeggen van nooit, maar jullie hoeven er niet echt op te rekenen dat ik, zeker niet op korte termijn, nog terug naar Brussel kom.

    Om toch nog even met een kleine positieve noot af te sluiten, de openbare toilleten zijn properder dan in skw, hoewel ze daar toch dagelijks gereinigd worden. Ze zullen in Brussel van onderhoudsvriendelijker materiaal zijn.

    Tot ziens in skw

    Grz Sub

    P.S. Topic is gecopieerd van ander forum, en sommige verwijzingen kloppen hier dus niet.
    Laatst gewijzigd door Sub; 1 augustus 2007 om 23:13 Reden: teksttoevoeging

  21. #46
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Böse

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Eigenlijk had ik geen goed woord over Brussel verwacht,dus.......Misschien heeft het ook al temaken met ingebakken vooroordelen??
    Als goede reporter kom je best ook met namen op de proppen.Blond of zwart zijn ze bijna allemaal.
    ....Na Utrecht en Brussel,hop naar de clubs.
    Och Coco, van U was zulk antwoord wel te verwachten natuurlijk ! :teuflisch Het heeft eigenlijk nog lang geduurd.
    En dan ga je maar ineens spreken van vooroordelen. Leer ook eens lezen, dan zal je zien dat er wel degelijk namen vermeld zijn. En begin eens met zelf iets te schrijven vooraleer te durven spreken over ingebakken vooroordelen en steeds zinloze kritiek uit te brengen op anderen.

    Anvers :wink:

  22. #47
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Denk erom, mannen!
    Laat het nu niet weer ontaarden in onaardigheden over en weer.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  23. #48
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub Bekijk bericht
    Het is trouwens met het overgrote deel van panden, voor zover ze nog niet gesloten zijn, erg droevig gesteld. Ik kan voor een groot deel van de panden geen andere benaming bedenken dan KROTTEN.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leche-vitrine
    Wat de krotten in de A-straat betreft is het gewest bezig de buurt op te waarderen, maar ik veronderstel dat dat een werk van lange termijn is. De meer ervaren wandelaars in de A-straat hebben wel opgemerkt dat de meest bouwvallige koten (oa. nr 162) al gesloopt zijn.
    Jammer genoeg worden daar geen nieuwe huisjes van plezier gebouwd door de overheid maar wel woningen.
    Het was ongeveer 2 jaar geleden dat ik in deze buurt geweest was, doch het is mij ook opgevallen dat er ondertussen heel wat minder vitrines zijn dan 2 jaar geleden. In de aanpalende straten Weide-, Linné- en Groenstraat is het nog veel erger gesteld. :teuflisch
    Stel mij ook de vraag of het al dan niet de bedoeling is van het Brussels Gewest om de vitrines volledig te laten verdwijnen, en zo ja, of er een alternatief voorzien wordt? Heeft iemand trouwens nog iets meer gehoord van de plannen die er vorig jaar waren van de eigenaar van Villa Tinto om in de omgeving van de Aarschotstraat eveneens een soort Villa Tinto op te richten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steven_69
    De raamhuur in Brussel bedraagt 250 euro/dag
    Voor zover ik begrepen heb, is de "dagshift" in de Aarschotstraat van 06 uur tot 18 uur, en de "nachtshift" van 18 uur tot 06 uur. Tijdens ons bezoek vorige dinsdag, heb ik ergens op een bepaalde plaats gezien dat er 4 shifts vermeld waren van ieder 6 uur. Zou dit slechts op 1 bepaalde plaats zijn, of is dit ook nog op andere plaatsen?
    Trouwens blijf ik nog altijd een beetje sceptisch dat de kamerhuur 250 Euro per dag zou zijn. Vorig jaar hebben we op een ander forum hier al eens een discussie over gehad, en toen werd ook beweerd dat de kamerhuur 250 Euro per shift /per raam /per dag zou zijn! Volgens deze redenering zou een pand met 2 ramen dan 15.000 Euro per maand opbrengen!
    Als je dan rekening houd met de toestand waarin vele panden zich bevinden, blijf ik dit nog altijd moeilijk te kunnen geloven.

    Anvers :wink:

  24. #49
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Vorig jaar hebben we op een ander forum hier al eens een discussie over gehad, en toen werd ook beweerd dat de kamerhuur 250 Euro per shift /per raam /per dag zou zijn!
    Ik heb het maar eens gevraagd aan iemand die het kan weten, een Dame uit het vak. Haar reactie was even kort als duidelijk, antwoord was "dit bestaat absoluut niet". Volgens deze Dame is 100€ of maximaal 125€ per dag per shift, echt de limiet wat betaald wordt voor een mooie en nette kamer en/of op een goede tot zeer goede lokatie. Gezien de erbarmelijke staat van vele kamers in Brussel lijkt me dat zelfs zeer onwaarschijnlijk, maar het dubbele is absoluut onwaar, en een verzinsel van degene die dat verhaaltje de wereld ingestuurd heeft, of die persoon heeft zich door iemand iets op de mouw laten spelden.

    Grz Sub

  25. #50
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub Bekijk bericht
    Ik heb het maar eens gevraagd aan iemand die het kan weten, een Dame uit het vak. Haar reactie was even kort als duidelijk, antwoord was "dit bestaat absoluut niet". Volgens deze Dame is 100€ of maximaal 125€ per dag per shift, echt de limiet wat betaald wordt voor een mooie en nette kamer en/of op een goede tot zeer goede lokatie. Gezien de erbarmelijke staat van vele kamers in Brussel lijkt me dat zelfs zeer onwaarschijnlijk, maar het dubbele is absoluut onwaar, en een verzinsel van degene die dat verhaaltje de wereld ingestuurd heeft, of die persoon heeft zich door iemand iets op de mouw laten spelden.

    Grz Sub
    Vraag het dan maar eens naar Paola. DRIEHONDERD euro per shift van 12 uur, beste sub. En niet op de mouw gespeld. Paola gaat er niet over liegen, ze werkte zeer goed in Brussel en zou anders nooit naar Antwerpen zijn gekomen. Verhaal van 250 euro tot 300 euro wordt ook bevestigd door Angela, Ivana, en nog enkele Meiden die ik ken die er hebben gewerkt voorheen.
    Dat zijn daar normale prijzen. Reden: Heel erg simpel, die straat is in handen van de Bulgaarse Maffia. En die plaatsen daar Meiden, die voor hen werken. Je huurt er dus niet als Meid,je moet langs hen passeren. Voordeel: illegalen worden met rustgelaten door politie en gerecht, daar zorge nde Bulgaren wel voor. Alles heeft dus zijn prijs......
    Van het moment dat ze legaal in Belgenland zijn, blijven de Meiden er niet meer. Gedwongen prostitutie dus. Duidelijk, en dan worden er maar enkele partijen rijk, de pimps de pandjeseigenaars. Vrouwen verdienen nada, zolang ze in handen van de maffiosi zijn.
    De volgende keer als je er rondtoert moet je eens kijken naar wagens met Bulgaarse nummerplaat, het staat er vol van. Trouwens, de keren dat ik binnengeweest ben, hingen er steeds Bulgaarse heren in de huizen rond, zelfs tijdens het neuken. Voor mij een te mijden buurt. Ligt er allemaal te dik op. En de Meiden worden uitgebuit, aan 250 euro per shift, zonder dan nog te praten over wat ze moeten afstaan aan hun beschermheren. Zielige praktijken daar in het Brusselse......

    groetjes,

    rplover

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60