Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Julietta (Hongaars)

  1. #1
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard Julietta (Hongaars)

    Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/halflang
    Lengte dame : +- 1.70
    Postuur/Cupmaat : Normaal/C
    Nationaliteit/Taal :Hongaars/Duits
    Leeftijd : +- 25
    Tatoeages/Piercings : Enkel/geen
    Service: FT,PZC,Massage,NMC
    Voordelen: Goede inzet,massage goed,alles rustig aan,geen afwerksex.
    Nadelen: Geen tongzoenen.
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : 50.00
    Extra’s bij het bezoek: Eierlecken (was inclusief. )

  2. Onderstaande 5 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 februari 2017),JonnyFontane (17 november 2016),pret (17 november 2016),sofaking (17 november 2016),yylover (17 november 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 07:13
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.572
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Uit mijn algemeen verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...130#post540130

    Ik kreeg al snel gezelschap van de Hongaarse Julietta. Haar naam kwam me niet bekend voor. Ze bleek al in een groot aantal clubs in Duitsland (o.a. PHG en LR) gewerkt te hebben en pas één week actief te zijn in YY.
    Ik liet haar al vrij snel weten dat ik geen puf meer had voor een kamergang. Ze vertrok echter niet. Ik bood haar aan om haar een massage te geven. Dit aanbod sloeg ze niet af. Ze wilde weten met wie ik al gekamerd had. Ze bleek mijn “vaste kamergenote” niet te kennen.

    Ik ging zo op in de massage dat ik niet had gezien dat Elli ondertussen recht tegenover ons in de kino zat. Toen onze ogen elkaar kruisten liet ik haar weten dat ik een nieuw beroep had.

    In no time ontfermde Elli zich vervolgens over een ijsbeer die naast haar zat en ontdeed zich meteen van al haar kleren. Dit verraste mij. Het is vooralsnog een raadsel of haar gedrag te maken had met mijn massage van Julietta. Het had echter wel direct effect op mij.

    Ik kreeg enorme zin in een neukpartij. Hoewel ik eerder had aangegeven om niet met Julietta te kameren besloot ik nu dan ook te toetsen of zij de aangeboden (zeer uitgebreide) services waar kon maken.

    We verlieten na elkaar de kino. Elli was nog steeds volop aan de slag met de ijsbeer.

    Gedurende de 30 minuten die ik samen was met Julietta heb ik van de eerste tot de laatste minuut van haar genoten. Ze is lief, iets molliger, heeft mooie tieten (wel met sili’s maar niet echt merkbaar) en kan goed (tong)zoenen. Gestart met een blowjob heeft ze me uiteindelijk in cowride tot een hoogtepunt gebracht. Een duidelijke GFE-experience die om een herhaling vraagt.

    Julietta is in dezelfde maand jarig als ik. Haar verjaardag valt op een zaterdag. Ik liet weten dat donderdag mijn vaste dag is. Zij gaf aan dat haar tweede naam Alexandra is en dat de naamdag van Alexandra twee dagen voor haar verjaardag is. (Volgens internet is dit inderdaad het geval). Dit is dus wel een donderdag. Ik heb dus een goede reden om op de betreffende dag YY te bezoeken.
    Laatst gewijzigd door Agronymus1; 19 februari 2017 om 12:07 Reden: link naar algemeen verslag opgenomen

  4. Onderstaande 3 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (19 februari 2017),Sjeufke (19 februari 2017),yylover (19 februari 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 23:08
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    22
    Thanked
    54 in 6 posts

    Standaard

    Mja, deze Julietta... Ze was wel vriendelijk, maar op de kamer bleek ze toch voor weinig in te zijn.

    Ik was ze tegengekomen in de rokersruimte, terwijl ze met een vriendin aan het keuvelen was, en ze stelde mij al na 20 seconden de kamervraag. Ze zag er goed uit en ik had er zin in, dus ik ging mee. We moesten een tijdje wachten op een kamer, en toen vertelde ze over haar kinderen, en dat dit de laatste maand is dat ze dit beroep doet. Hierna wil ze voor haar kinderen wil gaan zorgen in Hongarije. Ik vind dat persoonlijk een te vermijden onderwerp als je net een klant gaat afwerken, maar goed...

    Op de kamer was ze plots veel minder spraakzaam. Beffen mocht maar een half minuutje, dan wou ze al neuken. Pijpen deed ze zeer matig (veel te zacht), en terwijl ik haar vingerde draaide ze haar kont regelmatig weg. En hoewel ze tongzoenen had beloofd, bleek dat op de kamer niet meer dan enkele oppervlakkige kusjes te zijn, waarna ze tijdens het neuken zoveel mogelijk contact meed.

    5/10. Ik ga niet terug.

  6. Onderstaande 4 leden hebben saunajack bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 februari 2017),cheasehead (23 februari 2017),Elmo3108 (23 februari 2017),laplagne (26 februari 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    7 november 2011
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 20:00
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard waar is Julietta

    Weet iemand nog of Julietta nog in YY. werkt?
    of ergens anders heb wel zin in een uurtje Jullietta

  8. #5
    Geregistreerd
    11 september 2017
    Last Online
    23 juni 2023 @ 11:54
    Berichten
    199
    Discussies
    1
    Thanks
    13
    Thanked
    89 in 52 posts

    Standaard

    Tot half december was ze aanwezig. Zij ging trrug naar huis voor de feesten. Ik veronderstel dzt zij nu vlug terug daar zal zijn. Ik veronderstel en hoop.��

  9. #6
    Geregistreerd
    11 september 2017
    Last Online
    23 juni 2023 @ 11:54
    Berichten
    199
    Discussies
    1
    Thanks
    13
    Thanked
    89 in 52 posts

    Standaard

    Tot half december was ze aanwezig. Zij ging trrug naar huis voor de feesten. Ik veronderstel dzt zij nu vlug terug daar zal zijn. Ik veronderstel en hoop.😁

  10. #7
    Geregistreerd
    7 november 2011
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 20:00
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ok hopen dat ze snel terug is dan thanks

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Living Room 468*60