Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard Sanne Salon 261 Alphen ad Rijn

    Paspoortje:
    slanke dame 24 jaar
    cup DD (of is het E)
    lengte 1.70
    figuur Slank, slanker dan op de huidige foto's
    Haren zwart en lang
    Bijzondere kenmerken? leuke jonge dame met vlotte babbel en niet te vergeten gewoon Nederlands
    Tatoeage: nauwelijks.

    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...n/default.aspx

    14-11-2016.
    Een maandag met tijd vrij dus wat gaan we dan doen? juist ja een mooie dame opzoeken.
    Al snel valt de keuze op:
    Sanne een slanke maar niet superslanke dame die ik in februari 2014 ontmoet heb. ze werkte toen nog bij Huize Monique in Amersfoort.
    Begin juli dit jaar heb ik wat kontakt gehad met haar toen ze aankondigde te gaan stoppen en heb ik een poging gedaan een soort afscheids afspraak te maken. helaas is dat toen niet doorgegaan.
    Maar zoals zo veel dames is ook Sanne er eentje die niet volledig kan stoppen en ze staat dus weer gewoon op de planning bij Salon 261.
    Een appje met de vraag of een afspraak op de avond kan wordt na enige tijd beantwoord dat dat kan en we het gezellig gaan maken. Even later (tegen 19.00 uur)maar eens de telefoon gepakt en gebeld om definitief een tijd af te spreken.
    Om half negen zou ik bij de salon zijn. Aangezien ik op dat moment niet ver van de salon af was maar ook nog niet gegeten had ben ik dat eerst maar even gaan doen om iets voor de afgesproken tijd binnen te stappen.
    Na even wachten wordt ik door Sanne in de bar opgehaald en worden de eerste hand en mondtastelijkheden al direct uitgewisseld. Sanne loopt in een sexy donker rokje rond met een geil topje waar haar puur natuur borsten lekker in uitkomen.
    Het is al ruim 2 jaar geleden dat ik ze gezien heb maar direct valt me op dat de niet superslanke dame die ik ook nog op de foto's heb bewonderd in het echt veel slanker is geworden. Je krijgt dus minder waar voor je geld , maar wel veel mooiere waar.
    Op mijn vraag daarover zegt ze inderdaad zo'n ruime 10 kilo kwijt te zijn en dat staat haar echt heel erg goed. Ook met die extra kilo's was ze een mooie meid maar het figuur wat ze nu heeft is perfect!
    Op de kamer een korte knuffel waarna ze me even alleen laat om olie op te pikken voor een eventuele massage.
    de tijd die ik alleen ben gebruik ik om uit te kleden en even de inloopdouche te gebruiken.
    Ze stapt al snel weer de kamer op en zet eerst een gezellig muziekje op waarna we in een omhelzing op bed belanden.
    Al zoenend is het ijs al snel gebroken, alhoewel de spontane houding van Sanne zorgt sowieso voor heel weinig ijs want ze is een gezellige kwebbel en al snel voel je je op je gemak bij haar.
    Al kroelend zorg ik er voor dat ik steeds meer van haar heerlijke zachte lichaam kan bereiken door haar kledingsstukken langzaam te laten verdwijnen.
    Ik zak af naar haar vochtige plekje en ze gaat er eens lekker voor liggen als ik mijn tong aan het werk zet. Pesterig langzaam verken ik haar liezen en vermijd nog even dat plekje waar ze mijn tong eigenlijk wil hebben
    Als ik me eindelijk wel met haar klitje bemoei ligt ze heerlijk te genieten.
    Even later schuif ik naar boven om eindelijk haar prachtige puur natuur borsten uit te pakken, in haar advertentie staat dubbel D en dat zijn ze minimaal, maar E zou ook best eens waar kunnen zijn.
    Als ik er op aanval krijg ik nog even een waarschuwing: niet bijten en niet knijpen. Dat wist ik nog van de vorige keer, Sanne is een echte liefhebber maar houdt niet van een ruwe aanpak, maar hoe kun je nu iets wat zo mooi en zacht is ruw aanpakken.
    Mijn kleine maatje is al zeer nadrukkelijk aanwezig en wordt nog even verder opgewarmd door Sanne's handen. Al snel ga ik op mijn rug liggen en krijg ik de rekening gepresenteerd voor het pesterige beffen van daarnet, Ja ook Sanne kan behoorlijk pesten als ze met haar overheerlijke pijpbeurt begint. In de spiegel aan het plafond bewonder ik haar rug en perfect hartvormige kontje terwijl ze zo tussen mijn benen zit.
    Intussen begin ik op het kookpunt te raken dus moet er een rubbertje uitgepakt worden en gaan we in missionaris sloom en heerlijk zoenend intiem. Rustig opbouwend verwisselen we van standje waarbij ze bovenop komt.
    Ik kijk in haar gezicht en zie een mooi en vrolijk gezicht waaraan ik zie dat ze het zelf ook naar haar zin heeft. ze buigt voorover om me in mijn hals te kussen en ik sla mijn armen om haar heen om ze tegen me aan te trekken terwijl we samen rustig blijven bewegen.
    Ze stelt voor om in doggie style verder te gaan en de gedachte dat heerlijke kontje voor me te gaan zien zorgt ervoor dat ik me geen moment bedenk. Ze zit voor me en houdt zich vast aan het raamwerk van het bed zodra ik weer naar voren stoot. Ik pak haar lange haren en gebruik ze, zachtjes, als teugels. Ik voel haar handje onderlangs mijn klokkespel stimuleren en volgens mij vergeet ze daarbij ook haar klitje niet.
    Ik besluit zodra ik het bijna niet meer kan houden het rubbertje te verwijderen en tussen haar borsten te spuiten, gewillig gaat ze hier voor liggen en biedt me een heerlijk uitzicht waardoor dat al snel gebeurt.
    Na ons even op te frissen komen we terug op bed en zodra we (ik) weer op adem zijn pakt ze een flesje olie waarna ik op mijn buik liggend nog gemasseerd wordt. Hierbij liggen we honderduit te kletsen over heden verleden en toekomst.
    Na een heerlijk uurtje, eigenlijk iets meer dan een uurtje, spoel ik nog even af onder de douche en kleden we ons aan.
    Sanne dit keer niet in haar sexy pakje maar haar gewone kleren, maar die staan haar minstens net zo goed en ook daarin is ze een plaatje om te zien.
    Zodra ik ook weer aangekleed ben nemen we bij de uitgang nog met een heerlijke knuffel afscheid.
    De afgelopen dates die ik heb beschreven waren met dames die van een hardere aanpak genoten, dit was er een met een plaatje van een dame die houdt van de softe aanpak en was juist daarom weer verrassend lekker. Het is de afwisseling die deze hobby zo onvergetelijk maakt.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  2. Onderstaande 5 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    @j (16 november 2016),Elmo3108 (15 november 2016),format_z (22 november 2016),gignnl (16 november 2016),phoenix (15 november 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Diamond 468*60