Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Erika (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard Erika (Roemeense)



    ERIKA (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Massage, Aftrekken
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 november 2016),Mr Bluenose (15 november 2016),pret (15 november 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag over Heaven 7 op 14-11-2016:

    Alles speelde zich dus zo'n beetje af in het oude gedeelte van de club, waardoor ik me na twee colaatjes maar even terug trok in het nieuwe gedeelte om mijn telefoon te checken. Ik zat nog geen 3 minuten of daar kwam Erika naast me op het bankje zitten. Ik had haar in eerdere bezoeken al een paar keer gezien en telkens had ze een ondeugende blik in haar ogen maar puur op basis van optiek had ik nog geen interesse in haar gehad. Erika sprak me netjes aan en ik was al van plan om haar af te wimpelen, maar ze bleef geduldig wachten tot ik klaar was met mijn telefoon en kriebelde voorzichtig met haar nagels over mijn knie. Terwijl ze nog wat vertelde kroop ze met haar nagels stiekem wat meer onder mijn badjas in en raakte toen zachtjes mijn lul aal, die meteen reageerde... Oeps... verrassing nummer 1? Zij merkte de reactie ook en ging al teasend met haar nagels zachtjes over de hele lengte heen en weer, mij daarbij ondeugend aankijkend. Pfff, dit was toch best wel lekker en maakte me nieuwsgierig naar wat deze dame dan verder zou gaan doen, dus ik liet het toe en gromde enigszins goedkeurend. Dat was een signaal dat Erika goed begreep dus ze vroeg of ze mijn lul even met een kus mocht begroeten... waartegen ik geen bezwaar had... Ze maakte mijn badjas open en bukte zich voorover... verrassing nummer 2.. Ze nam hem niet meteen als een curryworst in haar mond maar gaf er echt een kus op. Daarna kwam haar tongetje erbij en duwde ze langzaam met haar lippen de voorhuid naar achter terwijl ze met haar tongetje rondjes draaide over mijn eikel... en zo ging ze langzaam steeds een stukje verder... Ik dacht alleen nog maar "Aaaarrrgghhh, waaaatt leekkkeerrr.." (of zoiets toch in ieder geval) en besefte me dat zit een van de lekkerste pijptechnieken was die ik tot nu toe had ervaren... Het was alsof ze meer aan het tongzoenen was met mijn lul in plaats van pijpen, en alsof het de eerste keer was dat ze tongzoende waardoor het allemaal heel langzaam, zacht en aftastend was... Wauw!

    Even later vroeg ze me of we hier door moesten gaan en niet en ik stond eigenlijk al te springen om dit op een kamertje voort te zetten, dus snel een sleutel laten halen en naar eenkamer toe. Zij ging zich nog even verfrissen en ik begon me af te vragen of ze enkel een geweldige presales had gegeven of dat ze dit ook daadwerkelijk op kamer door zou zetten. Het komt immers wel vaker voor dat alle beloftes uit de presales op kamer als sneeuw voor de zon verdwijnen...

    Nou, bij Erika dus niet...

    OMG wat heb ik genoten van haar pijpkunsten... Ik ervoer een combinatie van pijpen, tongzoenen en massage van tong en lippen aan mijn lul die ik nog nooit gehad had... (ik tintel nog steeds na)... Ook haar "gewone" zoenen was goed, zeker toen er gedurende de tijd verstreek steeds meer tong bij kwam en ze me helemaal afsabbelde.... terwijl ze je de hele tijd ondeugend aan kijkt... Ook haar borsten gebruikte ze voor de massage van mijn lul waarbij ze de eikel steeds weer in haar mond nam als ze met haar borsten omlaag ging... Wat een genot...

    Na een tijdje keek ze me ondeugend aan en voor ik het wist rolde ze al een condoom af over mijn lul. Ik had al een tijdje het idee dat ze zelf ook wat plezier zocht (of zelfs nodig had?) en hoppa, daar zat mevrouw bovenop me. En weer geen standaard op-en-neer programma afdraaien maar zacht, langzaam en sensueel werd ik bereden... Steeds sneller totdat ze (goed gespeeld of niet?) zelf heftig klaar kwam. Ik voelde haar kutspieren samentrekken en zag aan haar gezicht dat ze zelf even in de zevende hemel was... haha! Daarna werd het tempo rustiger en richtte ze zich weer helemaal op mij. Twee keer standjes wisselen naar doggy en missio waarna ik toch besloot om liever nog langer van die aparte pijptechniek te genieten... Zij ging er weer goed voor zitten en weer trilde het door mijn hele lichaam heen, totdat ik explodeerde in een heftige FT... zo heftig dat ze het niet binnen kon houden en zelfs een deel in haar neus kreeg... waarbij ze gelukkig moest lachen...

    Nadat ik was klaar gekomen werd ik zorgvuldig schoongemaakt en lagen we nog even tegen elkaar, waarbij ze me vroeg of ik een massage wilde. Tegelijkertijd de vraag of ik er een uurtje van wilde maken, waar ik geen bezwaar tegen had omdat ik nog na lag te trillen (en genieten)... Zo nog even wat liggend kriebelde ze zachtjes weer met haar nagels over mijn benen en over mijn borst, waarbij ze plots ontdekte dat mijn tepels best gevoelig zijn. Opeens weer die ondeugende blik in haar ogen en voor ik het wist kroop ze weer over me heen en begon haar spel opnieuw, waarop ik (en dat gebeurt niet vaak) ook meteen weer in mijn onderste regionen heftig reageerde... Mijn God, dit was echt een engel uit de zevende hemel, dacht ik nog... Afwisselend gebruikte ze weer haar pijptechniek en kroop ze weer likkend naar mijn borst om dat tongetje over mijn tepels te laten flitsen terwijl ze zachtjes aan mijn lul trok.... en weer dacht ik alleen maar "Aaaarrrgghhh, waaaatt leekkkeerrr..". Hetgeen uiteraard weer resulteerde in een tweede heftig orgasme binnen een uur...

    Tenslotte hebben we nog even samen gelegen en ter afsluiting hebben we op haar verzoek nog samen gedoucht en het met een heerlijke tongzoen afgesloten, voordat ik haar een dikke fooi gegeven heb bij de vergoeding van haar diensten...

    Herhalingsgevaar? Lijkt me evident.... YESSSSS!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 9 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 november 2016),Elmo3108 (29 december 2016),Firehawk (15 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (15 november 2016),Kwakje (15 november 2016),Mr Bluenose (15 november 2016),pret (15 november 2016),Ryuhayabusa ( 7 december 2016),Scrotum (22 november 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.