Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard Kamy (Hongaars), 20j, Vulkanstrasse 17-19 in het voorhuis (Sierraleoonse) , kamer

    Kamy (Hongaars), 20j, Vulkanstrasse 17-19 in het voorhuis (Sierraleoonse)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service :
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Eerste keer dat ik deze dame zie. Ik was eigenlijk gekomen voor een andere dame maar die was er niet. Ik liep door 17-19 en ik zag een nieuw gezicht. Ze is Hongaars en naar eigen zeggen 20 wat best kan kloppen. Ze heeft een erg vriendelijk gezichtje en een goed gevormd lichaam. Haar super witte huidskleur is wat het voor mij deed. Ik wist niet veel van haar af dus gewoon het standaardtarief genomen. Ze zei dat ze nieuw was en dat klopt ook wat het pijpwerk was onder de maat. Achter gesloten deuren was ze ook niet zo makkelijk te temmen. Ze deed beetje moeilijk tijdens het pijpwerk maar toen het aan kwam bij de vaginale penetratie maakte ik haar even duidelijk wie de broek aan heeft. We hebben er beide van genoten. Ze zei wel paar keer dat de tijd bijna op was maar omdat ze het zelf ook lekker vond deed ze niet al te moeilijk over tijd. Haar Engels is niet al te goed en haar Duits is zelfs slechter maar ik begreep dat ze een vriend heeft. Ze checkte paar keer haar telefoon en zag de arme stakker die ze als achtergrond op haar telefoon had terwijl ik haar keihard van achter strafte. Ze kon het in het begin niet zo diep hebben maar na paar aanwijzingen wist ze toch haar rug hol te houden en begon ze zelf terug te drukken. Ik probeerde het zo lang mogelijk uit te houden maar op een gegeven moment in de vijfde versnelling gedaan en over de finishlijn gedenderd. En toen kwam het licht en het enige wat overbleef was onze zware ademhaling.

  3. Onderstaande 2 leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 november 2016),Nedlovefkk ( 3 november 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.

  Freude 468*60