Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 119 van 119
  1. #101
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    In YY is het zeker een pré om een ervaringsdeskundige aan je zijde te hebben. Dames zullen je dan toch anders benaderen als dat je er alleen als newbee rondloopt. Waar in de meeste clubs tongzoenen veelvuldig voorkomt, zal dit in YY minder vanzelfsprekend zijn of in een pluspakket aangeboden worden. Ik weet niet wat je budget is, maar bij een kamerduur van 30 min. zal het veelal uitdraaien op "suck & fuck". Ikzelf heb ook positieve ervaringen met de drie door Das genoemde dames. Hou er rekening mee dat alle recensies subjectief zijn. Afhankelijk van meerdere factoren, waarbij klik en kamerduur zeker een belangrijke rol spelen. Laat je niet te snel verleiden tot een kamer. Ga af op je eigen gevoel.

  2. #102
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    knutje rijd toch ergens naar toe man
    Je hebt helemaal niemand nodig om naar een club te gaan
    Dat gewauwel allemaal
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 oktober 2016),John mc Snek (26 oktober 2016),Wentelt Eefje (27 oktober 2016)

  4. #103
    Geregistreerd
    24 mei 2015
    Last Online
    4 januari 2018 @ 09:55
    Berichten
    74
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    55 in 30 posts

    Standaard

    Je bent veels te veel bezig met de juiste dames te vinden op basis van recensies. Dit is meestal een belevenis op t moment en iet iedere beer deelt dezelfde mening.
    Daarbij is aanwezigheid van de desbetreffende dvp geen 100% garantie
    Agendas van dvps vervanderen op t laatste momemt.
    Lijstje maken van potentiele dames werken ook niet want hoe te zoeken in een grote club van 50 a 60 dames op basis van omschrijvingen ed.
    Ga gewoon je ding doen. Neem de sfeer van de club op. Geniet van de dames om je heen. Poeier de jagertjes af. En mocht je een klik hebben met een dame waar je opvalt vraag gewoon de mogelijkheden vooraf.( voorkomt sores achteraf)
    En gewoon kameren en dan zien we de recensies wel... niet zo forceren. Dan zal t alleen moeilijker worden en tegenvallen...

  5. Onderstaande 4 leden hebben Grunny bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 oktober 2016),Elmo3108 (27 oktober 2016),Knutje77 (26 oktober 2016),Wentelt Eefje (27 oktober 2016)

  6. #104
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grunny Bekijk bericht
    Je bent veels te veel bezig met de juiste dames te vinden op basis van recensies. Dit is meestal een belevenis op t moment en iet iedere beer deelt dezelfde mening.
    Daarbij is aanwezigheid van de desbetreffende dvp geen 100% garantie
    Agendas van dvps vervanderen op t laatste momemt.
    Lijstje maken van potentiele dames werken ook niet want hoe te zoeken in een grote club van 50 a 60 dames op basis van omschrijvingen ed.
    Ga gewoon je ding doen. Neem de sfeer van de club op. Geniet van de dames om je heen. Poeier de jagertjes af. En mocht je een klik hebben met een dame waar je opvalt vraag gewoon de mogelijkheden vooraf.( voorkomt sores achteraf)
    En gewoon kameren en dan zien we de recensies wel... niet zo forceren. Dan zal t alleen moeilijker worden en tegenvallen...
    Goede tip, ik zit me inderdaad misschien teveel blind te staren op namen en bijbehorende recensies. Tis vaak een gekleurd beeld zoals iemand het beleefde. Dat is geen garantie...I know.
    Maar als er een aantal ervaringen ruk zijn, dan kan ik beter wel die dames mijden. Maar ook dat is geen garantie dat het bij mij ook ruk zal zijn.
    Beter gewoon op mijn gevoel afgaan, niet te snel happen. Eerst mijn buik vol eten, en een paar pilsjes erachter aan mikken.

  7. Onderstaande leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

    Das (26 oktober 2016)

  8. #105
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Voor mijn eerste bezoek aan YY had ik me ook ingelezen, zodra je er bent heb je er geen reet aan want de dames die je denkt te kennen van de verhalen zijn er (even) niet en er zijn er ook heel veel waar niets over geschreven wordt.
    En van 50+ dames kun je dat onmogelijk onthouden.
    Gewoon je ding doen, zie je een leuke dame spreek die aan en vraag wat er kan, of nog beter zeg zelf wat je ervan verwacht.
    Voldoet ze aan jouw verwachting dan ga je mee, zoniet dan zijn er nog 49 anderen

    Dat inlezen werkt perfect voor een privehuis, daar stellen 5 tot 10 dames zich met hun naam voor en kun je dat prima handelen.
    maar de aantallen in een grote club? nee vergeet het maar als je geen fotografisch geheugen hebt.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  9. Onderstaande 5 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 oktober 2016),Das (27 oktober 2016),Elmo3108 (27 oktober 2016),Knutje77 (27 oktober 2016),Wentelt Eefje (27 oktober 2016)

  10. #106
    Geregistreerd
    10 juni 2016
    Last Online
    29 december 2023 @ 14:30
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    136
    Thanked
    43 in 21 posts

    Standaard

    alle begrip voor je onzekerheid... twas bij mij een jaartje geleden juist hetzelfde... welke club, welke dag, welk tijdstip, welke dame etc...
    maar zoals al veel ervarenere beren gezegd hebben, gewoon gaan... en vooral ondergaan...
    kies je club uit (je zal er waarschijnlijk meerdere moeten bezoeken alvorens de "jouwe" te vinden) laat je dan niet opjagen, geniet, kijk, ervaar en dan... let it go let it flow...:-)

  11. Onderstaande leden hebben flicki bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (27 oktober 2016)

  12. #107
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    Voor mijn eerste bezoek aan YY had ik me ook ingelezen, zodra je er bent heb je er geen reet aan want de dames die je denkt te kennen van de verhalen zijn er (even) niet en er zijn er ook heel veel waar niets over geschreven wordt.
    En van 50+ dames kun je dat onmogelijk onthouden.
    Gewoon je ding doen, zie je een leuke dame spreek die aan en vraag wat er kan, of nog beter zeg zelf wat je ervan verwacht.
    Voldoet ze aan jouw verwachting dan ga je mee, zoniet dan zijn er nog 49 anderen

    Dat inlezen werkt perfect voor een privehuis, daar stellen 5 tot 10 dames zich met hun naam voor en kun je dat prima handelen.
    maar de aantallen in een grote club? nee vergeet het maar als je geen fotografisch geheugen hebt.
    Mede daarom dat ik voor ik naar YY trek, ik wellicht eerst nog even langswip bij de Love saunaclub in Munster. Heb een goed gevoel bij de foto's, dames en recensies. Tis een stukje rijden, maar dat heb ik er wel voor over. Tevens heb ik dan ook een beeld van de vrouwen die ik kan verwachten, en dat geeft toch iets meer zekerheid en iets minder spanning.

  13. #108
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutje77 Bekijk bericht
    ik wellicht eerst nog even langswip bij de Love saunaclub in Munster. Heb een goed gevoel bij de foto's
    Die fotografen zijn vaak bijzonder creatief en niet dat ik jouw onzekerheid verder wil opvoeren, maar het zal nog best lastig zijn om de dames van de foto te herkennen .

    Enjoy!
    En Garde

  14. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (27 oktober 2016)

  15. #109
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Die fotografen zijn vaak bijzonder creatief en niet dat ik jouw onzekerheid verder wil opvoeren, maar het zal nog best lastig zijn om de dames van de foto te herkennen .

    Enjoy!
    Ik had gelezen dat de vrouwen er irl er daar nog beter uitzagen dan op de foto's. Als ik ze niet herken, so be it. Ik denk dat ik daar wel een leuke vrouw tref.

  16. #110
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.434
    Thanked
    6.261 in 2.987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Die fotografen zijn vaak bijzonder creatief en niet dat ik jouw onzekerheid verder wil opvoeren, maar het zal nog best lastig zijn om de dames van de foto te herkennen .

    Enjoy!
    Love Saunaclub is één van de zeer weinige saunaclubs (met foto's en altijd minstens 90% betrouwbare AWL) waar de dames (zoals Knutje77 al gelezen had) er bijna zonder uitzondering in het echt beter uitzien dan op de foto's! Sowieso een club die in mijn ogen - maar dat zal ook met het ontbreken van een vrijkaartencultuur en het ontbreken van de door Satanic Surfer zo treffend beschreven herenclubjes - niet de lof toegezwaaid krijgt kwantitatief en kwaliteit die haar toekomt.

    Maar liever het blijven ontbreken van de lauwerkransen dan dat het ineens ongekende populariteit op een collega-forum zou gaan genieten...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  17. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 oktober 2016)

  18. #111
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Aantal berichten verwijderd. Geen flauwe opmerkingen laat staan aanvallen aub.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (30 oktober 2016),Knutje77 (27 oktober 2016),langlekker (27 oktober 2016),Piet Plezier (27 oktober 2016),yylover (27 oktober 2016)

  20. #112
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Kogel is door de kerk, maandag eerst ff vissen (moet ook gebeuren) en 's middags naar Münster love saunaclub (waar een prachtige line up aan dames op me wacht. Ik hoop op Nele, maar heb er stuk of 6-7 op mijn lijstje staan waarvan ik erg onder de indruk ben.
    Ik plaats hier (of in het desbetreffende topic) een report.
    Ben benieuwd hoe dat bevalt, dan binnenkort naar YY, en daar trek ik dan een hele dag voor uit.

  21. Onderstaande 5 leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

    Das (29 oktober 2016),Elmo3108 (30 oktober 2016),rob45 (29 oktober 2016),Wentelt Eefje (30 oktober 2016),yylover (29 oktober 2016)

  22. #113
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ik wens je zeer veel plezier, Knutje!
    Ik wacht op je verslag....

  23. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (29 oktober 2016)

  24. #114
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:55
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.003 in 1.367 posts

    Standaard

    Heel veel plezier gewenst. Het zou mooi zijn als je Munster love club en YY kunt vergelijken. Ik hoor veel positieve verhalen van deze club in Munster.

  25. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (29 oktober 2016)

  26. #115
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    De service van de dames i.c.m. het wat minder massale heeft me tot deze keuze laten komen. En ja, 50% van de dames die aanwezig zijn zien er goed uit, waarvan er een aantal zéér goed uitzien. En ja I know, foto's zijn niet heilig en zalikmakend.

  27. #116
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Nou, afgelopen maandag was het dan zo ver.
    Knutje77 ging voor het eerst naar de dvp.
    Wekker gezet om 05:15 uur, want ik wilde van tevoren nog letterlijk een hengeltje uitgooien.
    Daarna gedoucht en richting Munster gereden (Love saunaclub). Na een rit van iets meer dan 2 uur aldaar aangekomen en mijn auto geparkeerd, Uiteraard was ik lichtelijk gespannen, maar bovenal had ik er erg veel zin in.

    Bij binnenkomst welkom geheten door de Teke (een blonde dame die erg aardig was) maar als een waterval sprak. Het eerste wat ik toen ook zei was dat mijn Duits niet echt super is. Ik versta het redelijk tot goed, het spreken gaat me iets minder vlot af.
    Ze liep met me mee naar de kleedruimte, vroeg mijn schoenmaat en kledingmaat pakte een ijsberenvel en slippers en vertrok weer. Ik dook de douche in (welke er overigens netjes uitzag). En trok mijn ijsberenvel aan. De conditie van de ijsberenvellen was niet echt super. Iets te vaak gewassen, maar dat mocht de pret niet drukken.

    Daarna de bar/club binnengelopen. Het was er niet zo heel druk (het was rond 16:15 uur) dus echt verwonderlijk was dat niet. Ik zag een stuk of 5 dames en ijsberen en de sfeer was gemoedelijk. Ik bestelde wat drinken aan de bar, en de Teke die me welkom heette tapte een energy drankje voor me.
    Ze sprak 1 van de dames aan (Ik ben slecht in namen) en vroeg of dat ze me een rondleiding wilde geven. Meteen pakte ze mijn arm beet, en sloeg die om haar middel heen en streelde mijn hand. Ze was niet mijn top pick van de aanwezig zichtbare dames, maar ze had een heerlijk petite figuurtje, donkere haren en ogen en droeg een mooie lila kleurig lingeriesetje. Ze was heel vriendelijk en nam de tijd voor me. Na de rondleiding bedankte ik haar, en ging ze op een bankje zitten. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze een poging zou wagen mij een kamer op te sleuren. Dat deed ze niet, en liet me rustig acclimatiseren. Pluspunten voor haar.
    Ik heb altijd al een zwak voor blond gehad, dus ik wachtte eventjes af of er een leuke, blonde dame beschikbaar zou zijn. Ik schatte dat er in totaal een dame of 10-12 aanwezig waren, en een soortgelijk aantal heren.

    Na even gezeten te hebben en wat gedronken te hebben sprak de jongedame die me had rondgeleid me aan of ik naast haar kwam zitten. Zwakke man als dat ik ben, ging ik daar natuurlijk op in. Ik wist wat er van zou komen, maar deze vrouw had mede vanwege de rondleiding en haar lieve glimlach toch een streepje voor. Ff wat gekletst en gezoend, ze streelde me wat, en ook kleine knutje kreeg wat aandacht. De dames hebben echt oog voor je. Ik weet niet of het normaal is, maar oogcontact vinden ze heel belangrijk. Ze kijken je heel indringend aan, en proberen je op een leuke manier te verleiden tot een kamergang. Dus toen ze vroeg of ik met haar wilde kameren knikte ik gewillig ja. Ze vroeg of ik nog wat te drinken wilde, en bestelde nog maar een energy drankje. We liepen naar boven (zij voor me, waardoor ik een uitstekend uitzicht had op haar verrukkelijke figuur en dito kont). We liepen wat kamers voorbij, en eindigde bij 2 kamers, eentje ram vol met spiegels, de ander wat rustiger en relaxter ogend. Die tweede kamer werd het dan ook. Ze zei dat ik even plaats moest nemen, en dat ze binnen 2 minuten terug zou zijn. En inderdaad na 2 minuten en 15 seconde was de dame terug. Dit keer zonder hakken en kleren. Dat scheelde (zonder overdrijven) gewoon 15 centimeter. Ze kromp van 1.70-1.75 naar 1.55-1.60 meter. Ikzelf ben bijna 1.90 meter en hou wel van klein maar fijn.
    We vlijden ons op het bed, en en zij nam het initiatief. Eerst wat strelen en zoenen, wat ze trouwens prima deed en langzaam maar zeker naar beneden. Ze gooide haar haren wat aan de kant, en begon me heerlijk oraal te verwennen. Pijpen kan ze als de beste, van zacht en teder tot het snellere nattere werk. Als snel moest ik aan appelmoes, erwtensoep en oma denken om niet te snel het moneyshot te lossen. Ze zei dat ik het maar moest aangeven wanneer ik wilde ficken. Prima, maar ik moest eerst even tot rust komen. Een fel rood gekleurde regenjas aangetrokken en ze liet zich er heerlijk overheen zakken. Ik had een perfect zich op haar goddelijke lichaam. Ze pakte mijn handen beet, en liet zich heerlijk gaan. Ze vroeg "doggystyle"? aan me? En op de manier waarop ze het vroeg moest dit wel 1 van haar favoriete standjes zijn. Dat kwam goed uit want ik ben er ook niet vies van. Ze ging op armen en knieën voor me zitten, en stak haar kontje lekker naar achteren. Er was helemaal niks mis met het uitzicht, en het bed werd eventjes goed getest. daarna nog wat andere standjes gedaan, en na een minuut of 25 kon ik het niet langer inhouden. Al met al netjes het half uur volgemaakt, wat ik van tevoren niet had verwacht te kunnen.
    Daarna liep ze mee tot de kleedkamer, ik rekende netjes af met fooi voor de rondleiding zei ik erbij. Ze lachte dankbaar, en ik kreeg een knuffel en een kus. Waarna ik de douche in dook.

    * looks 7/10
    * figuur 9/10
    * GFE 7/10
    * PSE 9/10



    Fris gedoucht en mezelf voorzien van wat gel en deo (allemaal daar aanwezig) weer de bar opgezocht. Even een hapje gegeten (wat niet top was, maar wel gewoon goed genoeg). En na het eten een pilsje besteld aan de bar. De Teke vroeg wat voor bier ik wilde, en met een knipoog zei ze dat ik 1 pilsje nog wel mocht hebben, maar meer zou ik niet krijgen omdat ik nog moest rijden. Ze bedoelde het lief, en zo vatte ik het ook op. Sommige mensen zullen het als bemoeizucht zien, maar zo was haar intentie niet. Dus een mooie kelk Krombacher gekregen, en ben in 1 van de hoekjes voor het grote LED scherm gaan zitten. Lekker rustig wat naar SKy sports zitten kijken, waar Ancelotti en Robben op een persconferentie hun woordje deden. Regelmatig hoorde ik het getrappel van de hakken van de dames door de ruimtes, maar ik had mezelf voorgenomen niet te kijken. Ik hoorde ze nu en dan de bel, maar echt druk werd het niet. De sfeer bleef uiterst aangenaam, en de dames vrolijk. Maar na het eten en het pilsje kakte ik toch in. Enerzijds wilde ik gaan slapen anderzijds heb ik niet 2 uur in de auto gezeten en maar een half uur mezelf kunnen plezieren. Dus uiteindelijk weer op 1 van de bankjes plaatsgenomen. Er liep een jongedame rond in een duivels pakje, potverdorie wat een schoonheid. Dit MOEST wel Laryssa zijn. Maar helaas, ze is niet blond.

    Opeens viel mijn oog op een blonde dame met een heel kort spijkerbroekje (net geen hotpants) en een naveltruitje het geheel oogde een beetje trashy en dat vond ik best. Ze was niet super skinny (hoeft ook niet), maar ze was ook zeker niet dik. Een klein beetje chubby op haar buikje. Hoewel chubby het erger doet klinken dan het is. Want ze heeft gewoon een prachtfiguur. Ze liep een paar keer langs en ik kon haar goed bestuderen. Naar mijn mening moest dit Roxy zijn. Een aantal goede verhalen over haar gelezen alhier, en ze oogde ook erg lief. Ze ging op een bankje zitten dat een meter of 3 van de mijne stond, en haar bankje was 90 graden gedraaid. Volgens mij kreeg ze op een gegeven moment door dat ik haar vanuit mijn ooghoeken aan het checken was. Plots stak ze een been buitenboord, en dat trok mijn aandacht. Ze keek me aan, en ik haar. Ik bewoog mijn hoofd niet, maar mijn ogen gingen van haar, richting het plaatsje naast me op de bank. En dat bewees hoe zeer de dames op oogcontact reageren, want voor ik het wist zat ze naast me. Nou ja, half op me. Ze stelde zich voor als Roxy. Hoewel ik slecht ben in namen, was ik deze niet vergeten, mede omdat deze vrouw hoog op mijn verlanglijstje stond. Ze was direct aardig, en aangezien ik niet een half uur hoef te kletsen met mijn steenkolen Duits al vrij snel een kamer opgezocht. Ik twijfelde omdat ik merkte dat ik moe was van het weekend en de maandag zelf (weinig geslapen, veel gereden). Maar haar charmes deden me bezwijken. Roxy is echt een schatje, haar tanden staan misschien niet perfect recht, maar ze heeft een prachtig lief gezichtje en mooi figuur. Boven aangekomen trok ze zich voor 3 minuutjes terug, alvorens ze weer terugkwam zonder hakken en kleding. Het blijft een beetje een vreemde gewaarwording, van lang en sexy gekleed naar klein en naakt in 3 minuten.
    Roxy zoende heerlijk, en ik mocht volgens mij alles bij haar doen. Ze pijpte me heerlijk, en ik vingerde en befte haar zodat ze heerlijk begon te kronkelen. Ik had niet eens zo zeer de drang om haar stevig te neuken, iets wat ik doorgaans altijd wel wil. Uiteindelijk wel een regenjasje aangetrokken, maar echt denderend ging het niet. Dat had trouwens NIETS met Roxy te maken. Ze klom bovenop me en deed erg haar best. Ik denk dat het een combinatie van vermoeidheid en iets te snel achter elkaar was. Roxy voelde zich schuldig, maar ik legde in mijn steenkolen Duits uit dat het echt aan mij lag. Ze is echt een lieverd, en ik voegde toe dat ik het de volgende keer wel even recht zou zetten.
    Half uurtje was voorbij, en netjes betaald (incl. fooi).
    De prijzen zijn 40 Euro per half uur, maar ik krijg het niet over mijn hart om slechts 40 Euro neer te tellen. Zeker niet wanneer de dame haar best doet om mij een fijn half uur te bezorgen.
    Een kus, een knuffel volgde en ze was vertrokken.


    * looks 9/10
    * figuur 8/10
    * GFE 9/10
    * PSE 8/10


    Dan maar weer de douche ingedoken, mezelf aangekleed en afgerekend. (biertje valt niet onder het arrangement, maar dat wist ik)
    de auto ingestapt in weer ruim 2 uur gereden.

    Conclusie een hele leuke aangename middag en avond gehad.
    Dames zijn er echt TOP.

    Nu op zoek naar iets soortgelijks (zelfde optiek qua vrouwen) en een stukje dichterbij. Ik ga hier zeker nog een keertje terugkomen.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 4 november 2016),Das ( 4 november 2016),Eddy_V ( 5 november 2016)

  29. #117
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Ja lap, het kalf is verdronken Knutje77...
    Je gaat de komende verslaving niet kunnen tegenhouden.
    Nu weet je wat het is, wees een sterke man en stop er nu mee!!!

  30. #118
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Ik heb het toch nog redelijk tegen kunnen houden.
    Af en toe een bezoekje aan XS of Love Saunaclub.
    Nu wil het toeval dat ik binnenkort jarig ben op een doordeweekse dag en vrij heb.
    Iemand een idee voor een club die een aanrader is op je verjaardag.
    Oftewel gratis entree, veel bloedmooie dames en goede welness/eten/drinken.
    Prijs van de dames is niet zo belangrijk, het service niveau des te meer.

    Iemand tips?

  31. #119
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Tuurlijk Golden Time!!!
    Gratis inkom op je verjaardag.

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Diamond 468*60   Freude 468*60