Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard Gabi / Gabriella (Bulgaarse)



    Gabi (Bulgaarse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (matig), Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Anders Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
    Extra info : Dame is volslank, geil al aan de bar, heeft veel uithoudingsvermogen, likt je overal waar je maar wil...pijpt heerlijk lang en stevig, ook het neuken is met haar een feest, optick fick is het niet geval, maar wel een lieve vrouw die je en fijne avond bez





  2. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 oktober 2016),mynasch (24 oktober 2016),Sjeufke (23 oktober 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    aanwezig sinds een week in Villa Vertigo. (Gabriella)

  4. Onderstaande leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (11 november 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 07:10
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    Gestern wieder im AcaG.

  6. Onderstaande 3 leden hebben dauerlutscher bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (16 november 2016),Manureva (17 november 2016),Sjeufke (16 november 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Volslank zou ik ze echt niet noemen, eerder normaal gebouwd, maar ze is echt niet dik.
    De zwarte wolf

  8. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (21 januari 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Gabriella (Villa Vertigo) - De reddende engel
    Bij deze recensie


    Type: Moederlijke, servicegerichte balkan dame

    Bijzonderheden

    Deze dame afkomstig uit Bulgarije heeft donkerblond haar tot op de schouders en mooie groene ogen die me vriendelijk aan keken. Ze ziet er bijlange na niet zo perfect uit als ijskoningin Danielle. Gelukkig mist ze haar afstandelijkheid en heeft ze een moederlijke benadering. Ik vermoed dat ze dat toch is aan haar lichaam te zien. In SFL's leuke catalogus zou ze misschien als Moeder-De-Gans of als Karpatische berggeit te boek staan. Ze heeft een A cup, kleine B misschien en een normaal figuur. Haar erg goede service maakte alles weer goed na de vorige vreemde sessie. Gabriella doet aan TZ. Ze is mijn 50e nieuwe dame en 55e unieke dame van 2016. Zoals gewoonlijk dit jaar, zijn de ronde getallen geluksgetallen.


    Presales

    Ik zat aan de kleine bar van de villa dat het epicentrum was van de teringherrie die de DJ op ons los liet een cola te drinken. Zij zat op een krukje tegenover me, me uitnodigend aan te kijken met zachte vriendelijke ogen. Ik maakte geen aanstalten en zij ging naast me zitten en we probeerden wat te praten. Ik nodigde ze dan uit in de loungeruimte ernaast waar we wat verder streelden en ik haar vertelde wat ik graag wou. We zochten daarop een kamer op, ik had hier een goed gevoel bij en wou de club niet verlaten zonder een goede kamer te hebben gemaakt met een echte klassedame fit for a villa .


    Kamer

    Sinds de ervaring met Valerie in Babylon en nu Danielle voegde ik er maar aan toe dat het een moet zijn met goede verlichting. Ik ben dat soort nare verrassingen op kamergebied een klein beetje beu. Nr 4 is gelukkig goed: dezelfde 2 lampekappen maar er was nog een andere heldere lichtbron bij. De kamer en het bed waren weerom ruim, een hallmark in deze club. Bedden fit for a villa...inderdaad, je raad het ondertussen al.


    Sessie

    Zoals ik ze graag heb: ruim tijd om elkaar lichaam te verkennen en lekker met elkaar te tongen. We hebben gevrijd en gerollebold. Ze lachte lief. Ze deed wat ik graag had en deed dat erg goed. Ze was een lieve dame die het voorspel met plezier deed en me wist op te geilen, ze was erg enthousiast, was alles wat arrogante optick fick Danielle niet was. En er was meer licht dus ik zag ze beter. Dat ze er niet prefect, perfect uitzag kon me niks schelen, ze was een lekker schatje in....op bed.

    De seks was echt sjiek, we waren goed ingespeeld op elkaar, haar kutje was nauw genoeg, paste heel goed op m'n pik, bleef er lekker lang in en het seksen duurde lang genoeg, ze varieerde en draaide haar lichaam en sensuele sexy bewegningen terwijl ik m'n handen over haar borsten, haar heupen en haar flanken liet glijden en haar stevig beetpakte. Het orgasme duurde lekker door, waardoor ik super heb genoten. Daarna wat naast elkaar gerust. Ze maakte me weer geil en ik kwam masturberend nog eens een 2e maal klaar, ze maalde er niet om. Sommige vragen daar al 50€ extra voor. We praatten nog en dan was het weeral tijd vòòr ik het wist.


    Afsluiten

    Rustig afgeruimd en haar bij de lockers 50€ gegeven en ik kreeg een laatste TZ cadeau. Aardige dame!


    Aftersales

    Ik zat nog in de bar met hun blikkerige herrie not fit for a villa in m'n oren een laatste watertje te drinken toen ze ineens weer bij mij kwam zitten en me streelde, m'n hand streelde en me kuste. Ze keek me aan met haar zachte vriendelijke dromerige ogen. Ik ging bijna weer overstag! We namen toch afscheid en ze ging terug op haar krukje zitten bij haar vriendinnen.

    Score ****


    Conclusie


    Een dame met uitstekende service fit for a villa, incl. TZ, moederlijk en welwillend redde de avond in de Villa met haar goede karakter, mooie ogen, met goede seks waar we in elkaar opgingen, waar alles goed voelde. Gabriella is zeker een aanrader.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 24 januari 2017 om 21:39
    De zwarte wolf

  10. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (25 januari 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Vazkor heeft mij de voorzet gegeven om verder te gaan met deze dame op grond van zijn recensie. Het was het meer dan waard!!!!
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  12. Onderstaande leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 4 maart 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.