Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 46 van 46
  1. #26
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik had haar getroffen bij mijn 1e bezoek aan Bernds. Ze werkt niet zo vaak en daarnaast is zij niet zo standvastig.
    Zulke vrouwen treffen is een voorrecht,dat geluk neemt niemand jou nog af

    Dat ze slechts af en toe opduikt,als ze er zelf zin in heeft....gaf ze zelf al te kennen.
    Niet eens uit te sluiten dus,dat deze dame ook een reguliere baan heeft.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (29 juni 2018),pret (28 juni 2018)

  3. #27
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 16:43
    Berichten
    6.148
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.387 in 1.848 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Zulke vrouwen treffen is een voorrecht,dat geluk neemt niemand jou nog af

    Dat ze slechts af en toe opduikt,als ze er zelf zin in heeft....gaf ze zelf al te kennen.
    Niet eens uit te sluiten dus,dat deze dame ook een reguliere baan heeft.
    dat ze een regulere baan heeft heeft ze zelf ook aangegeven . vroeger had je veel meer van zulke dames en dan vooral in de Duitse sauna clubs vroege was alles beter maar we leven in het heden

  4. Onderstaande 4 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (29 juni 2018),Hooker lover1 (28 juni 2018),pietpotent44 (28 juni 2018),pret (28 juni 2018)

  5. #28
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    dat ze een regulere baan heeft heeft ze zelf ook aangegeven . vroeger had je veel meer van zulke dames en dan vooral in de Duitse sauna clubs vroege was alles beter maar we leven in het heden
    Ik heb het met haar nooit over een reguliere baan gehad,vandaar dat ik slechts vermoedens had.
    Vanwaar mijn vermoedens dan,deze dame is gewoon veel te normaal...je converseert ermee alsof het je intellectuele buurvrouw is.
    Verder reageerde ze veel en veel te gevoelig op sexuele prikkelingen,waar ze overduidelijk erg van genoot.
    Een vrouw die permanent in de sector actief is,is nooit nog zo overgevoelig.....kan ook niet he
    Een beetje een vrouw die er een dubbelleven op nahoud,braaf burgerlijk met regulier werk en haar gezin...
    Om af en toe de happy hooker te spelen,gewoon omdat ze er zin in heeft en de centjes best mooi meegenomen zijn.
    Klasse vrouw,hoop ooit het genoegen te mogen ervaren haar nogmaals te treffen

  6. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 juni 2018),duivenmelker (29 juni 2018),phoenix (28 juni 2018),pret (28 juni 2018)

  7. #29
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Een topdame , vorige week donderdag een date met haar in SS , ze is nu in verlof en zal vanaf 24 juli af en toe terug aanwezig zijn .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  8. Onderstaande 2 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (12 juli 2018),pret (12 juli 2018)

  9. #30
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivenmelker Bekijk bericht
    Een topdame , vorige week donderdag een date met haar in SS , ze is nu in verlof en zal vanaf 24 juli af en toe terug aanwezig zijn .
    Jammer dat ze niet aanwezig is op YBFeest.

  10. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (12 juli 2018)

  11. #31
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Jammer dat ze niet aanwezig is op YBFeest.
    Meer dan jammer,dat zou het feest echt feestelijk gemaakt hebben

  12. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (12 juli 2018)

  13. #32
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard Top

    Vaandag gekamerd in het SS. Top van Top. Klasse.

  14. Onderstaande 3 leden hebben pipette bedankt voor deze bijdrage:

    bram57 (23 augustus 2018),duivenmelker (22 augustus 2018),Hooker lover1 (22 augustus 2018)

  15. #33
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:08
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Blauwebeer kent haar nog van haar Babylon periode. De schaarse minuten die ze vrij was enkele woorden met haar gewisseld. Waren er zo maar meer.

  16. Onderstaande 5 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (27 januari 2019),duivenmelker (27 januari 2019),jansenroy (28 januari 2019),phoenix (27 januari 2019),Sjeufke (27 januari 2019)

  17. #34
    Geregistreerd
    20 maart 2016
    Last Online
    2 januari 2021 @ 11:32
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    Hoii allemaal voor da begin ok excuseren Mijn nederlands
    I’m Ben en Turkse belg �� Ik normaal aleen lezen vandaag ik voel moet iets
    Zeggen over deze russiche sex bomb
    Ik zie marina aan de bar met eliza wijn drinken met en vrindlijke Hollander ik gevraagd “je heb 2 girls
    dat is niet normaal mag ik eentje nemen”����
    Hij zegt “ja marina is vrij “dan ve begin praten snel bessiliest naar kamergaan
    In kamer is hij en tiger tz is prima dieper heivegeer 10 minuten tongzonen dan is Pijpen amai deep met tongspeelen
    Deepbleven hangen ik letterlijk zijn keel gevuld 30mnt zo verder ballen okk natuurlijk zijn sessie gehat
    Daarna beginnen ik beffen 69 ik denk zij paar keer klar komen na een uur ik ook met doggy stijl na 1 uur ik wil weg
    Maar marina aan de deur begin terug pijpen!! deep en heivig we nog half uur gebeleiwen prima meische prima Sesie
    Na10 jaar saunaclub en volger van ijsbeerenforum Eerste keer tijpen zeggen gnoeg denk ik herhalingsgevaar %1000

  18. Onderstaande 5 leden hebben iskender bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (22 mei 2019),brombeerzuid (25 maart 2019),Das (25 maart 2019),duivenmelker (25 maart 2019),hasta la pasta (25 maart 2019)

  19. #35
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Zaterdag een super dag met haar .
    De tijd samen met haar vliegt voorbij .
    Na het afrekenen bij de theke vroeg ik haar of Marina er al was en ze bevestigde , naast mij was er een dame die me bevestigde dat ze in de bar om mij zat te wachten , het was Eliza haar vriendin.
    Vlug naar de kleedkamer en daar kwam Marina al op de trappen naar boven .
    Een vlugge kus , ze zou boven aan de balie op mij wachten .
    Vlug een douche en haar opgezocht .
    Ze had al een kamer geregeld en wij samen naar boven kamer 4A .
    Marina is een zeer aangename en slimme dame .
    We hebben een zeer goede klik samen .
    Ze kan geweldig genieten van het likken beffen en het vingeren , haar sappen vloeien overdadig en smaken heerlijk ik kan er niet genoeg van krijgen en komt gemakkelijk klaar .
    Haar blowjob is fantastisch met zeer veel gevoel rond de eikel en veel afwisseling en ze kan je daarbij geil aankijken met haar mooi gezichtje en die mooie blauwe ogen van haar .Ze weet dat ik het graag het harde werk op mijn tepels heb en speelt dan daar ook volop in mee zodat ik langdurig luid kreun van het genot en de pijn als ze met haar nagels en tanden mijn tepels bewerkt .
    En bij het neuken kan ze zelf volop meegenieten terwijl ze mijn dikke penis in haar voelt en ze kan dan haar bekken zo fantastisch samentrekken , dit heeft een fantastisch gevoel .
    De tijd met haar vloog voorbij , voor dat ik het wist waren we 4 uur op kamer , wel ondertussen 2 maal hevig klaar gekomen en zij ook meermaals .
    Vlug samen iets gegeten , mijn steak was lekker en zacht .
    Dan samen in de bar iets drinken , de muziek was luid maar doenbaar , kennis gemaakt met haar vriendin Eliza en afgesproken voor een trio een beetje later ze moest eerst nog een klant voor een half uurtje bevredigen .
    Marina haalde ondertussen een sleutel voor ons en ze zou de nr van onze kamer dan doorsturen naar Eliza .
    We moesten maar 10 min wachten en kregen nr 12 .
    Dit is de kamer boven aan de bar , we hoorden wel de muziek maar het viel wel mee .
    De kamergang rustig opgebouwd en een half uur later kwam Eliza erbij .
    En toen werden alle registers open getrokken , het was de eerste maal dat Marina en Eliza een trio samen deden .
    Met Marina heb ik al veel trios gedaan , vooral met Mila in Bab ,met Maya van Bab en met Maya van SS.
    Eliza viel goed mee , tongzoen kan ze overweldigend , haar blowjob is wat minder dan die van Marina maar toen ze begreep dat mijn tepels mijn lusten opwekken en me topgeil maakten wist ze van geen ophouden meer , ze botvierde haar lusten volop op me te pijnigen me te bijten , ik schreeuwde het langdurig uit van de pijn en het genot .
    Ik kon er niet genoeg van krijgen terwijl Marina me een blowjob gaf en met haar mooie ogen me aankeek en opgeilde het was fantastisch .
    Voelde me kapot een pauze ingelast , Eliza drankjes laten halen en er dan terug volop tegen aan .
    Eerst nog beide dames beffen en likken en toen kwam de apoteose .
    Marina begon met een zalige blowjob terwijl Eliza haar lusten botvierde op mijn tepels tierde ik het uit van genot en kwam luid tierend en schokkend klaar en bleef maar naschokken terwijl Marina mijn sperma in haar mond opvangde en me voldaan aankeek , ze schoten beide in een lach en kreeg een tongzoen van Marina . Mijn decibels die ik produceerde waren merkelijk hoger dan van de DJ .
    We waren 2u op kamer .
    Vlug een douche genomen en afgerekend met beide dames .
    Het was tijd voor mij om naar huis te vertrekken , maar ik was nog te kapot , samen met Marina nog een koffie gedronken , afscheid genomen .
    Op de parking zag ik een mooie Mechelse Schaper maar mocht er niet aankomen van de begeleider .
    Dan maar vertrokken naar de heimat .

  20. Onderstaande 11 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (25 maart 2019),Badslippers (25 maart 2019),biged (25 maart 2019),Das (25 maart 2019),goolfy69 (25 maart 2019),laplagne (25 maart 2019),pret (25 maart 2019),Schietgraagft (25 maart 2019),Sjeufke (25 maart 2019),waterrat (25 maart 2019),Wijze grijze (25 maart 2019)

  21. #36
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Back from Russia with love.

  22. #37
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Last Online
    Vandaag @ 16:56
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    216
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    169 in 55 posts

    Standaard

    Is ze echt 100% Russisch? Dus geen Bulgaarse die wat Russisch bijgeleerd heeft? Ik zal haar overhoren in het Russisch en goed naar haar gezicht kijken want Russinnen zijn een stuk knapper dan Bulgaarse meiden. Zo ja, dan triggered ze mijn voorliefde voor Russinnen en wil ik gaan met die banaan de volgende keer!

  23. #38
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:09
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonios Bekijk bericht
    Is ze echt 100% Russisch? Dus geen Bulgaarse die wat Russisch bijgeleerd heeft? Ik zal haar overhoren in het Russisch en goed naar haar gezicht kijken want Russinnen zijn een stuk knapper dan Bulgaarse meiden. Zo ja, dan triggered ze mijn voorliefde voor Russinnen en wil ik gaan met die banaan de volgende keer!
    Ja 100%

  24. #39
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Ze is niet van Rusland .
    Ze heeft wel Russische roots .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  25. #40
    Geregistreerd
    25 augustus 2019
    Last Online
    6 september 2019 @ 09:52
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 2 posts

    Standaard

    Ze komt uit een voormalig Sovjet land :-) Ben paar keer met Marina geweest, erg leuke meid in de omgang. Groot en blond, helemaal mijn smaak. Ze is er laatste tijd vaak alleen smiddags, gaat zo rond 5 naar huis. Op de kamer is ze natuurgeil, tenminste als ze in de goede stemming is dan kan ze heeeeeelemaal los gaan. Heerlijk vingeren bij die meid, mijn favoriete bezigheid 3 vingers het liefste. Meerdere hebben het geschreven hier, ze komt vrij makkelijk klaar. En dat is natuurlijk supergeil om te zien en te voelen. Na het vingeren een heerlijk potje neuken met Marina, en de dag is alweer goed.

  26. Onderstaande 3 leden hebben meandshe bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 6 september 2019),laplagne ( 6 september 2019),phoenix ( 6 september 2019)

  27. #41
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Last Online
    Vandaag @ 16:56
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    216
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    169 in 55 posts

    Standaard

    Ik zal eens goed gaan kijken. Dat ze geen Russin is maakt haar al niet meer dan een 8 waard maar nog altijd top. Gaan met die banaan!

  28. #42
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    om deze discussie af te sluiten,je hebt Rusland en al de Russische deelstaten die vroeger,voor de val van het communisme in 1989,allemaal deel uit maakten van de,Sovjet Unie,dus de USSR,dat ook toen hier Rusland werd genoemd
    en ja die Marina weet goed waar ze mee bezig is,ivm haar werk als dvp

  29. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 7 september 2019),Sjeufke ( 7 september 2019)

  30. #43
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:07
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard You can call me Xenia

    "A man walks down the street. He says, "Why am I soft in the middle, now?
    Why am I soft in the middle? The rest of my life is so hard
    I need a photo-opportunity. I want a shot at redemption
    Don't want to end up a cartoon in a cartoon graveyard"

    Bonedigger, Bonedigger
    Dogs in the moonlight. Far away in my well-lit door
    Mr. Beerbelly, Beerbelly
    Get these mutts away from me
    You know, I don't find this stuff amusing anymore

    If you'll be my bodyguard. I can be your long lost pal
    I can call you Xenia when you call me, you can call me Al"


    Geknipt uit mn bericht

    ... En net als ik aan Bernds denk, krijg ik een klap met een deja-vu hamer als er een lange blonde dame vrolijk goedendag zegt en de rokersruimte binnenwandelt. Even later is ze weg op kamer, maar de databank ratelt een naam af: Xenia, actief geweest in Bernds en Luderlounge, Russisch/Duits, tegenwoordig Marina als artiestennaam (opgepikt in Babylon en meegenomen naar Lemiers). Een uurtje later als ik met GT vluchteling de Souza sta te kletsen duikt ze weer op in de bar. "Heej, da's die Blonde waar S. zo lyrisch over was toch?" Wie S is weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik erop af ga "Moet ik je nou Xenia of Marina noemen" vraag ik als ik naast haar aanschuif. Mag allebei, maakt haar niet veel uit. Klink, muzikaal linkje gevonden bij Paul Simon en Chevy Chase "I can call you Betty, and Betty when you call me you can call me Al."



    We hebben een tijdje herinneringen op zitten halen aan drie jaar terug (want zolang hebben we elkaar niet gezien) en ik heb haar helaas ook over HM moeten vertellen toen ze naar hem vroeg. Ze ging even een sleutel 'reserveren' en na wat wachttijd werden we letterlijk het dak op gestuurd. Na de heftige opening met Vio was ronde 2 een stuk kalmer in het begin, Marina kust nog steeds uitstekend en haar DT-capaciteiten zijn om bang van te worden, zo diep durft ze soms te gaan. Als ze echter in cowgirl op me zit zet ook zij die knop om en begint venijnig met haar heupen te draaien. Ook zij blijkt wel zin te hebben in wat geëxperimenteer waarbij ze haar benen helemaal achterover legt zodat ik haar half staand kan neuken (bed is eigenlijk niet hoog genoeg, maar ondanks dat lange lijf is ze niet echt zwaar). Turbo 2 kan haar aansporende geknijp en getril niet aan en knalt er ook uit. Beng! Hopelijk niet nog eens drie jaar wachten op een herhaling
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  31. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 oktober 2019),Bachatero ( 2 oktober 2019),duivenmelker ( 2 oktober 2019),jansenroy ( 2 oktober 2019),Schietgraagft ( 2 oktober 2019),Sjeufke ( 1 oktober 2019),Wijze grijze ( 1 oktober 2019)

  32. #44
    Geregistreerd
    20 juli 2018
    Last Online
    26 januari 2022 @ 10:06
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    188
    Thanked
    81 in 37 posts

    Standaard

    Last Saturday I went to the room with Marina ... Minimum service: suck with condom and with hands, she does not kiss with the tongue, she does not respect the timing, always control the presence of the condom ... Conclusion : very Disappointed
    Laatst gewijzigd door +to2xq1; 4 oktober 2019 om 11:28

  33. #45
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    24 april 2024 @ 13:05
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk heb je de verkeerde Marina voor, er is namelijk ook nog een Roemeense Marina.
    Onderscheid is makkelijk : de Russische heeft blond haar en is 1,81 m en de Roemeense heeft donkerbruin haar en is ongeveer 1.70 m

  34. #46
    Geregistreerd
    20 juli 2018
    Last Online
    26 januari 2022 @ 10:06
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    188
    Thanked
    81 in 37 posts

    Standaard Oupssss

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heb je de verkeerde Marina voor, er is namelijk ook nog een Roemeense Marina.
    Onderscheid is makkelijk : de Russische heeft blond haar en is 1,81 m en de Roemeense heeft donkerbruin haar en is ongeveer 1.70 m
    sorry, it's a mistake

    I did not know there was 2 Marina

    You'll understand, this is the other Marina

    I thought, "I really have not had a luck"

  35. Onderstaande leden hebben +to2xq1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 4 oktober 2019)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Babylon 468*60