Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard najaarstrip Thailand 2016

    Ik werd afgelopen zondagmorgen met een houten hoofd wakker na een nacht stappen en lol maken in wat gogo barretjes en gewone barren in Soi 4 in Bangkok. Door de lange reis en het tekort aan slaap wist ik niet waar ik was. Ik draaide me om in bed en wist het weer. Er lag een leuke, lieve Aziatische meid naast me te slapen. Ik kon een lach bijna niet onderdrukken. Ik was er weer en de eerste nacht zat er al weer op. De ochtend wip was standaard en na het ontbijt zijn aamu en ik met de taxi naar Pattaya gegaan.

    Welkom op de after, deel 2

    Ik had er erg naar uitgekeken om voor de tweede maal naar de Windmill terug te gaan. Het voelde aan als thuiskomen. De sfeer was broeierig, de muziek funky en het typische Thaise gekrakeel op de achtergrond maakte de mix compleet. Het was lichter dan de vorige keer dat ik er was en de het was een tikkeltje beschaafder. Op de eerste etage stonden was meiden aan de paal te dansen. Ik kon daar mijn draai niet vinden. We zijn daarom weer naar beneden gegaan. Mijn oog viel op een barmeisje. We hebben een hele tijd gearmd bij elkaar gestaan. Ze wilde niet zoenen en wist zich ook moeilijk houding te geven. Ik kreeg de tip van aamu mee om in de diepte te investeren. Ik vind haar leuk, dus een hele tijd met haar gepraat en haar heel voorzichtig en behoedzaam benaderd. Best grappig dat ook dit type meiden in club werken waar soms hardcore seks de dienst uitmaakt. Ondertussen gedroeg de stapmaat zich als een volleerde slettenbak. Het is echt niet normaal hoe hij in de smaak valt bij de meisjes. Je hoeft je maar even om te kijken en hij staat weer iemand vol op de bek te pakken. Een butterfly is er echt niks bij. Prachtig! Ik ben op eind van de avond op zoek gegaan naar het speciale barmeisje. Ze was heel blij om me weer te zien. Nadat we wat gegeten hadden, was de seks heel kort en krachtig. Ik viel als een blok in slaap.



    Net als de vorige dag zijn we 's middags op Soi 6 de bloemetjes buiten wezen zetten. Op de tweede dag kwam er een schattig meisje (zo keek ik er in eerste instantie naar) bij me zitten. Binnen het half uur was een kamertje onvermijdelijk. Ik voel me meestal niet erg prettig als ik met een (voor mij gezien) te jonge meid kamer. Dit maal had er geen probleem mee. De reden kwam misschien later naar boven. Ze was al bijna 30. Echt amazing. Dat was ook mijn eindschot. Ik kwam knallend klaar na een hele lekkere wip.

    Gisteravond zijn we uiteindelijk weer in de Windmill beland. In 1 van de barren waar we ervoor waren geweest had Nang, een schattige meid zich op plaats 1 gezet om gebarfined te worden. Het verlegen barmeisje in de Windmill was tov gisteren weinig verder ontdooit. Ik had geen zin om verder in tijd en geld te investeren en besloot om Nang op te halen. Daar ben ik achteraf totaal geen spijt van gehad. De seks na het stappen was zeer goed, in de ochtend werd het nog beter en heter. Wat een schatje.

    Vandaag hebben we rustig aan gedaan, mede omdat aamu het toneel verlaten heeft. Voordat hij er vantussen ging hebben we noglangnietuitgewandeld ontmoet in Soi 8 om uitgebreid over de hobby bij te kletsen. Vanavond zullen we elkaar met de vrouwen nog wel ontmoeten gok ik zo. Ik ga in ieder geval Nang vroeg barfinen en niet zo achterlijk laat naar bed als de afgelopen dagen.
    Pluk de dag of een bloemetje

  2. Onderstaande 11 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 oktober 2016),benijsbeer ( 2 mei 2017),biged ( 4 oktober 2016),Chauffie ( 4 oktober 2016),Defenderxxx ( 4 oktober 2016),Eddy_V ( 4 oktober 2016),fervent ( 5 oktober 2016),fr_loper ( 4 oktober 2016),kwakky90 ( 6 oktober 2016),noglangnietuitgewandeld ( 4 oktober 2016),SeX++ ( 5 oktober 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Nu ik weer thuis ben na precies een week weg te zijn geweest inclusief de reistijd maak ik in deze tweede post de balans op van m’n experiment om voor een kleine week naar Thailand te verkassen om daar de bloemetjes buiten te zetten en het neuk budget uit te geven.

    Nadat op dag 4 (dinsdag) aamu weer vertrokken was heb ik na een power nap na het eten Nang opgehaald in de bar. Voordat we hier vertrokken gingen de lady drinks er hard rap uit. Mijn leenliefde schatje werd steeds drukker en drukker. Ik besloot daarom maar om te gaan en de drankrekening en de barfine te voldoen. Via de app had ik afgesproken met NLNU en zijn tirak. Voor de bar in Walking Street waar Nang werkt hebben we nog wat gedronken. Ik kreeg gaandeweg visioenen van mijn eerste trip naar Thailand waar ik na 15 minuten een dame bezopen uit mijn kamer gezet had. Ik keek het zo eens aan en bedacht me dat dit geen tweede maal ging overkomen. In ieder geval niet vanavond. Nadat we het drankje op hadden zijn we met 4-en nog even in de windmill geweest om te genieten van het heerlijke uitzicht van de dansende meiden. Ik neem aan dat ik in ieder geval ook namens NLNU mag spreken. Hierna gingen we ieder onze eigen weg.

    Nang was nog redelijk aanspreekbaar, maar zat redelijk op het randje. Aan het begin van Walking Street hebben we een hele tijd aan het water gestaan en wat staan kletsen en vozen. Ze wilde morgen heel graag met me weg naar Koh Larn, een eiland op een uur varen vanaf Pattaya. We moesten dus maar eens op huis gaan om dan sowieso nog wat te kunnen slapen. Op de hotel kamer ben ik door een twee turfen hoog Aziatische dame bijkans aangerand. Een korte, maar heel heftige wip volgde. Wat moeten de buren hiervan gedacht hebben. Ik vond het in ieder geval niet nodig om op wat voor manier dan ook het geluid te dempen. We vielen beiden als een blok in slaap en werden gewekt door de wekker die weer om 8 uur afging.

    Al in de ochtend bespeurde ik wat plakkerige en claimerige trekjes bij Nang. Ook om al na twee dagen te horen dat iemand van je houdt, gaat er bij mij niet in. Een paar jaar saunaclub ervaring helpt in ieder geval ook aan de andere kant van de aardbol om zaken in perspectief te kunnen blijven zien. De tocht met een 30 bath boot en het aansluitende bezoek was erg gaaf. Vooral de rit met z’n tweeën op een motor was tof. Achteraf moest ik nog wel even naar de apotheker om de verbrande armen wat te verzorgen. Maar goed, ik dwaal af. Ik nam afscheid van haar en heb haar niet meer gezien omdat ik andere plannen had.

    Ik ben al vrij vroeg naar de Windmill gegaan op zoek naar het verlegen barmeisje. Ze was iets meer ontdooid dan de vorige keer en ik besloot om haar te finen. Dit ging niet zoals ik gewend was, maar heb de boel maar de boel gelaten. Na nog wat gegeten te hebben zijn we naar mijn hotel gegaan waar we een rustige, maar ook eenvoudige pot seks gehad hebben. Was zijn ze soms lief . . .

    De volgende dag heb ik na een olie massage in de buurt van Soi 13 nog een paar uur op Soi 6 een zooi barretjes gedaan en spelletjes gespeeld met een stuk of zes verschillende meiden. Als je wat lady drinks weggeeft kun je ook zonder “boom boom” te doen de tijd waanzinnig leuk verdrijven.



    Mijn conclusies en nog wat losse flodders van de mini trip:

    - Vier dagen overdag en ’s nachts doorbrengen in een Thaise RLD is eigenlijk meer dan genoeg
    - Barretjes lopen is echt heel erg leuk. Gewoon langslopen, meisje uitzoeken en drankje weggeven. Bevalt het niet? Op naar de volgende bar. Net zo lang herhalen totdat je een meid vind die bij je past.
    - Met een zorgvuldige geplande reis in combinatie met het Thaise nachtleven blijft je een jetlag de baas.
    - Door mijn werk is een trip niet al te moeilijk in te plannen. Dit zal dan ook weer snel gaan gebeuren ten koste van sauna club bezoeken, dat gaat op een lager pitje.
    - Hotel Dynasty in Soi 13 is een aanrader.
    - In de lady boy bar Gossip girl in Soi 7 heb 1,5 uur met een hele mooie vrouw staan praten. Ze wilde ST met me. Ik zal nooit weten het een hij of een zij was . . . (dit durfde ik niet aan).
    - Ook buiten Song Kran is Soi 6 een aanrader.
    - De shows in Windmill waren braver dan de vorige keer.
    - Ik vermoed dat ik niet weer 5 maanden ga wachten totdat ik weer met een Thaise vrouw in mijn armen in het hotel in slaap val.
    - M’n Thaise cursus zal me hopelijk de volgende keer nog meer plezier kunnen bieden.
    Pluk de dag of een bloemetje

  4. Onderstaande 10 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 oktober 2016),Bluebear ( 8 oktober 2016),Eddy_V ( 8 oktober 2016),Elmo3108 ( 8 oktober 2016),fr_loper (11 oktober 2016),Johnsonxxx ( 8 oktober 2016),mssucces ( 8 oktober 2016),noglangnietuitgewandeld ( 8 oktober 2016),SeX++ ( 8 oktober 2016),Sjeufke ( 8 oktober 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Mijn conclusies en nog wat losse flodders van de mini trip:

    - Vier dagen overdag en ’s nachts doorbrengen in een Thaise RLD is eigenlijk meer dan genoeg
    Akkoord - na 3 nachten vond ik het jammer dat ik weg moest, maar zo blijft er ook wat te wensen over
    - Barretjes lopen is echt heel erg leuk. Gewoon langslopen, meisje uitzoeken en drankje weggeven. Bevalt het niet? Op naar de volgende bar. Net zo lang herhalen totdat je een meid vind die bij je past.
    .. en zelfs als het bevalt gewoon doorgaan. Je kunt altijd morgen nog een keer terug kunen - of volgende maand. Maar soms is het prima en zo zat ik er gewoon nog met een Lao meisje toen pasta van zijn ST terug kwam.
    - Met een zorgvuldige geplande reis in combinatie met het Thaise nachtleven blijft je een jetlag de baas.
    Reis en vertrek tijd schelen een hoop - de meeste rare tijden en overstappen om 100 euro uit te sparen zijn het naar mijn niet waard
    - Door mijn werk is een trip niet al te moeilijk in te plannen. Dit zal dan ook weer snel gaan gebeuren ten koste van sauna club bezoeken, dat gaat op een lager pitje.
    - Hotel Dynasty in Soi 13 is een aanrader.
    Was geen slecht idee - had jaren geleden al een keer in Bangkok daar geslapen en dat was prima. Echter Dawin heeft daar mijn voorkeur.
    - In de lady boy bar Gossip girl in Soi 7 heb 1,5 uur met een hele mooie vrouw staan praten. Ze wilde ST met me. Ik zal nooit weten het een hij of een zij was . . . (dit durfde ik niet aan).
    Heb je d'r wel gezoend ? :P
    - Ook buiten Song Kran is Soi 6 een aanrader.
    Tuurlijk en dan kan ook je telefoon met een gerust hard mee. Het is wat rustiger zeker maar een leuke middag vulling. Zeker als je gewoon een drankje doet en wat flikfooit, omdat je al genoeg nacht en ochtend activiteit heb gehad hoef ik niet per se 's middags weer lol - zeker niet als er 's nachts weer de liefde bedrijven op het programma staat
    - De shows in Windmill waren braver dan de vorige keer.
    Ja het was meer Babydolls (Soi 15) waar jij nog voor je een biertje had al met je snuffert in de vlamoes van een tietenmonster gekropen was.
    - Ik vermoed dat ik niet weer 5 maanden ga wachten totdat ik weer met een Thaise vrouw in mijn armen in het hotel in slaap val.
    Mooi - November weer ?
    - M’n Thaise cursus zal me hopelijk de volgende keer nog meer plezier kunnen bieden.
    djing djing

  6. Onderstaande 4 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 oktober 2016),hasta la pasta ( 8 oktober 2016),noglangnietuitgewandeld ( 8 oktober 2016),SeX++ ( 8 oktober 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    14 november 2023 @ 16:04
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta
    Mijn conclusies en nog wat losse flodders van de mini trip:

    - Vier dagen overdag en ’s nachts doorbrengen in een Thaise RLD is eigenlijk meer dan genoeg
    Akkoord - na 3 nachten vond ik het jammer dat ik weg moest, maar zo blijft er ook wat te wensen over
    ...
    Jullie hebben me geïnspireerd. Op 1/12/2016 kom ik toe in Pattaya en keer terug op 6/12/2016. Dus 5 nachten .
    Daarenboven had ik in april reeds gereserveerd voor 15 nachten (van 6/1/2017 t/m 21/1/2017) . De laatste drie nachten in Bangkok, de rest in Pattaya.
    Hopelijk gaan mijn schatjes in Duitsland niet teveel klagen.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  8. Onderstaande leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 9 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Diamond 468*60